Tökkääminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi

Vieras
Sinua on tökätty. tai Tökkää käyttäjää XXX./Olet tökkäämässä kaveria XXX. Hän saa tästä tiedon etusivullaan.

- Niin että mitä toi tökkääminen tuol feses tarkoittaa?

Miks voi tökätä?

ketä te tökitte...
ois mukava kokeilla jos uskaltas :)

Miten sen tökkäys-kohdan löytää? Osaan kyllä tökätä takas, jos joku tökkää ekaks mua, mutta miten saan tökättyä sellasta joka ei ole aikaisemmin tökännyt mua?

Alkuperäinen kirjoittaja töktök:
Miten sen tökkäys-kohdan löytää? Osaan kyllä tökätä takas, jos joku tökkää ekaks mua, mutta miten saan tökättyä sellasta joka ei ole aikaisemmin tökännyt mua?

Jka henkilön profiilikuvan alla on mm. sinisellä tekstillä kohta "Tökkää käyttäjää _____." eli siitä kun klikkaat niin aukee ikkuna "Olet tökkäämässä kaveria ____. Hän saa tästä tiedon etusivullaan" ja sit tulee vahvistaa OK:ta

Että noin simppelia, -osaathan nyt? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bookki:
Alkuperäinen kirjoittaja töktök:

Jka henkilön profiilikuvan alla on mm. sinisellä tekstillä kohta "Tökkää käyttäjää _____." eli siitä kun klikkaat niin aukee ikkuna "Olet tökkäämässä kaveria ____. Hän saa tästä tiedon etusivullaan" ja sit tulee vahvistaa OK:ta

Että noin simppelia, -osaathan nyt? :)

Oukei! Kiitos neuvosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja pwinv:
Eng. facebookissa se on "poke", joten voitte päätellä, mitä sillä tarkotetaan.

Joka tarkoittaa paljon muutakin kuin sitä mitä sinulla on mielessä. Se tarkoittaa ensisijaisesti tökkiä, sorkkia, tökätä, kohentaa, motata.

No... tutkittuani tätä tökätä ilmiötä tulin tulokseen että kaikki vaan tökkäilevät toisiaan ja ilmeisesti jopa pitävät siitä vaikkeivat tiedä mitä se oikeasti tarkoittaa tai miksi muut tökkivät.

Näin tökkäämistä luonnehditaain HS:n nettisivuilla:

Tökkäys on vähän kuin sanoisi "Moi!" kadulla. Siihen voi vastata tökkäämällä takaisin.

Tässä linkki artikkeliin:
http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/Facebookin+ihmeet+mit%C3%A4+se+t%C3%B6kk%C3%A4%C3%A4minen+tarkoittaa/1135260008615

Esimerkiksi Googlella hakusanalla "tökkääminen" löytyy enemmän ja vähemmän juttua tökkäämisestä ja feissarista yleensäkin. :)

Yhteistyössä