Sain pitkästä aikaa oman stalkkerin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:
Ei vit... jat. Autoon oluelle :laugh: :| Mutta tosissaan, ole varovainen ja pidä silmät auki!

Romanttista eikös juu. Mahtasko jäädä tohon meiän parkkipaikalle vai ajasko sivummalle.

K-marketin pihaan? Täytyyhän ne oluetkin jostain hakea?

Ei kannata syödä sitä pussia, viskaa sillä miestä jos tulee liian lähelle ja sano, että seuraavalla kerralla tulee olutpullosta... tyhjästä, ei siihen sentään hyvää tavaraa viitsi tuhlata
:| Hitto mikä ukko :|

Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:
K-marketin pihaan? Täytyyhän ne oluetkin jostain hakea?

Ei kannata syödä sitä pussia, viskaa sillä miestä jos tulee liian lähelle ja sano, että seuraavalla kerralla tulee olutpullosta... tyhjästä, ei siihen sentään hyvää tavaraa viitsi tuhlata
:| Hitto mikä ukko :|

Se hakee olutta virosta, senverran muistan siitä känni-illasta kun kuskaili meitä. Kai sillä joku loota on takahuslaarissa mua oottamassa. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Taitaa mies tietää, ettei Lunatic malta olla tyhjäämättä hänen pussejaan.

Onko sulla jokin ongelma?? Veikkaan , että Lunaticillakin on oikea elämä, eikä se ehdi vastaileen sun idioottikysymyksiin joka vitun hetki!!

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Ihan paras, joka tytön unelmatreffit :laugh:

Minua pyysi taannoin töissä potilas treffeille. Oli ostanut lahjankin jonka oli oikein käärinyt pakettiin. Kuulakärkikynä jossa oli tarjouslappu tallella :xmas:

No toi kuulostaa kyllä söpöltä. Kuulis ja tarjouslappu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Minua pyysi taannoin töissä potilas treffeille. Oli ostanut lahjankin jonka oli oikein käärinyt pakettiin. Kuulakärkikynä jossa oli tarjouslappu tallella :xmas:

Suloista :heart:

Minuapa pyysi aikoinaan ulos eräs suljetun osaston asukki. Tarjosi appelsiinimehua (sellaisessa 1 dl "jogurttipurkissa" olevaa) mulle ja kyseli että ei kai minussa oo mitään lähettimiä. Olin läheistä tapaamassa ja melkein löysin sieltä elämäni rakkauden, mutta jätin kuitenkin väliin :xmas:

Yhteistyössä