FB-statukset, JUST NE SELLAISET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kepsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kepsis

Vieras
Aatteleppa tätä hetki. Jos tulen itkien ovellesi, lohduttaisitko minua? Jos soitan sinulle ja pyydän sinua hakemaan minut koska jotain on tapahtunut, tuletko? Haluatko kuulua minun elämääni joka päivä? Jos tarvitsen olkapäätä mitä vasten itkeä, saanko lainata sinun? Elämä on yksinäistä ilman ystäviä. Nyt on "maailman paras ystävä"-viikko. Jos tunnet olevasi ystäväni " tykkää " ja kopio halutessasi?

Voi %&¤¤/&(## ylimössö emonyhverö, en todellakaan halua olla ystäväsi jos se tarkoittaa viikottain vaihtuvia "jos XXX niin kopioi statukseesi tämä hylkeen anaalirauhanen"

nämä statukset on NIIN kuraa että ei voi oikeasti edes kuvailla sanoin miten ärsyttävän oksettavan ja vastenmielisen reaktion tuollainen huomiohuoraaminen saa aikaiseksi. sen sijaan että päivität turhilla paskoilla statustasi niin miten olisi että ottaisit henkilökohtaisesti niihin 1119992222 "kaveriisi" listoilla yhteyttä ja juttelisit jostain muusta kuin hevonpaskan haileesta hyvääpäivääkirvesvartta jutuista tai kerjäisit huomiota jälleen kerran tai säälisit itseäsi kun "kukaan ei välitä" sinun jutuista tai kuinka "kaikilla muilla tuntuu menevän paremmin".

sitten se yksi vaihtoehto, jos ei ole mitään oikeasti sanottavaa, ei sitä väkisinkään tarvitse vääntää välttämättä, varsinkaan jos juttujen aihe on sinun napasi tai se miten elämäsi jälleen kerran valuu viemäriin kun et vieläkään oppinut. verkostoituminen ja päivittäinen väkisin lässyttäminen on kaksi aivan eri asiaa.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="vieras";25109065]Huomionhakija mammapalstalla[/QUOTE]
xEkIk.jpg

• Tykkää
Reactions: Ä92
valivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivali

[QUOTE="vieras";25109065]Huomionhakija mammapalstalla[/QUOTE]

Miten niin mammapalsta? Eikö miehet saa olla keskustelemassa vauvapalstalla :O
Ai niin, eihän isät saa täällä olla.

[QUOTE="vieras";25109059]Eihän toki niin voi tehdä!
On hyvä syy päästä täällä avautumaan ärsyttävistä päivityksistä tms, mutta ollaan niin mielinkielin kuitenkin, että ei osata edes poistaa sitä kaveria, tai pistää piiloon tekstejä[/QUOTE]

niin, onhan se kovin vaikeaa ymmärtää aloitusta jos ei kykene ajattelemaan sen asian ohi että kun jostain valitetaan niin valitetaan automaattisesti yhdestä henkilöstä ja hänen toiminnastaan, onhan se toki kauhean vaikea ymmärtää että jotkut ärsyyntyy toimintatavoista, eikä automaattisesti vihaa jotain ihmistä siksi kun sillä on pahoja itsetunto-ongelmia. siinä vaiheessa kun tehdään omasta itsetunnosta TAI omatunnosta (esim kaikki nälänhätä päivitykset, kehitysmaaläpätykset.) muiden ongelma tuputtamalla sontaa heille ja "kiristämällä" reaktiota, koska muuten se toinen on jotenkin "kylmä" tai vastaavaa, se on alhaista, huonoa kommunikaatiota ja pelkkää huomiohuoraamista sen erittäin vastenmielisessä muodossa (kyllä huomiota voi hakea vähemmän vastenmielisilläkin tavoilla.)

mutta niinkuin mainitsin tuossa aiemmin, jotkut ei osaa yhdistää ilmeisesti ärsyyntymistä yleiseen toimintaan, eikä vain johonkin ihmiseen, jos minulla menee käpy johonkin niin kyllä minä tiedän mitä nappia painaa, ja ei varmasti jää painamatta jos tarpeeksi typerästi tekee.

jooo.. oon niin samaa mieltä :D pahimpia tosin on ne, jotka ei vaan kopsaile muilta näitä kilometrin mittaisia ketjustatuksia, vaan jotka alkaa kertoa elämästään joka päivityksessä samaan ketjuviestityyliin :kieh:

ja hei, entäs ne jotka ei todellakaan osaa englantia, mutta jotka silti käyttävät facebookissa vain englantia. no niistä toki saa edes huumoria!

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
jooo.. oon niin samaa mieltä :D pahimpia tosin on ne, jotka ei vaan kopsaile muilta näitä kilometrin mittaisia ketjustatuksia, vaan jotka alkaa kertoa elämästään joka päivityksessä samaan ketjuviestityyliin :kieh:

ja hei, entäs ne jotka ei todellakaan osaa englantia, mutta jotka silti käyttävät facebookissa vain englantia. no niistä toki saa edes huumoria!

heiiii onks sellasiakin? :D mulla on menny ihan ohi, luojan kiitos siitä pienestä tuurista :D

Eikä riitä vain nämä ylimakeat "laita sinäki seinällesi" tekstit, vaan jotku saa jostain punaisesta lampustakin aikaan NIIIIIIN ällistyttävän paksua ja ällömakeaa tekstiä, että tekee mieli oksentaa sen jälkeen.

Onpas makuuhuoneessa ihanan punainen lamppu, sitä siinä ihailin aikani, yöllä sitä vauvankin kanssa herättiin ihailemaan ja katselemaan kuinka ihana lamppu makkarissa nyt onkaan. Sitä varmaan tunti katseltiin. Olipa ylisöpöä ja saimme nukuttua hyvin, tämän ihanan punaisen lampun valossa. Mistähän löytyykään noin ihanan punainen lampppu makuuhuoneeseen?

Toinen sitten päivittää kokoajan "töihin","kahvilla","ruokatauko", "kahvilla","kotiin tunnin päästä", "hyvää yötä", "huomenta, otan kahvia", "lähden töihin".....

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;25109250:
Eikä riitä vain nämä ylimakeat "laita sinäki seinällesi" tekstit, vaan jotku saa jostain punaisesta lampustakin aikaan NIIIIIIN ällistyttävän paksua ja ällömakeaa tekstiä, että tekee mieli oksentaa sen jälkeen.

Onpas makuuhuoneessa ihanan punainen lamppu, sitä siinä ihailin aikani, yöllä sitä vauvankin kanssa herättiin ihailemaan ja katselemaan kuinka ihana lamppu makkarissa nyt onkaan. Sitä varmaan tunti katseltiin. Olipa ylisöpöä ja saimme nukuttua hyvin, tämän ihanan punaisen lampun valossa. Mistähän löytyykään noin ihanan punainen lampppu makuuhuoneeseen?

Toinen sitten päivittää kokoajan "töihin","kahvilla","ruokatauko", "kahvilla","kotiin tunnin päästä", "hyvää yötä", "huomenta, otan kahvia", "lähden töihin".....

tarvitsisi sellaisen "olen samaa mieltä kuin kirjoittaja, en tykkää yhtään"-napin :D

"sitten se yksi vaihtoehto, jos ei ole mitään oikeasti sanottavaa, ei sitä väkisinkään tarvitse vääntää välttämättä, varsinkaan jos juttujen aihe on sinun napasi tai se miten elämäsi jälleen kerran valuu viemäriin kun et vieläkään oppinut. verkostoituminen ja päivittäinen väkisin lässyttäminen on kaksi aivan eri asiaa. "
:laugh::laugh::laugh:
en nyt tiedä eroaako tämä mitenkään siitä että tekee aloituksen aiheesta keskustelu palstalla,asiasta jonka pystyy deletoimaan ihan itse pois.:D

"sitten se yksi vaihtoehto, jos ei ole mitään oikeasti sanottavaa, ei sitä väkisinkään tarvitse vääntää välttämättä, varsinkaan jos juttujen aihe on sinun napasi tai se miten elämäsi jälleen kerran valuu viemäriin kun et vieläkään oppinut. verkostoituminen ja päivittäinen väkisin lässyttäminen on kaksi aivan eri asiaa. "
:laugh::laugh::laugh:
en nyt tiedä eroaako tämä mitenkään siitä että tekee aloituksen aiheesta keskustelu palstalla,asiasta jonka pystyy deletoimaan ihan itse pois.:D

no niinkuin tuonne aiemmin jo kommentoin että ei sitä välttämättä erota kaikki mikä ero on valittaa yleisestä ilmiöstä vs. joku yksittäinen henkilö :)

Yhteistyössä