Toki sinäkin tahtoisit maistaa näitä karkkeja (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mitä nois on? :o

mun mielest se näyttää joltain levä oksulta :ashamed:

Niin munkin mielestä! :D Ne oli mun miehelle sinne avaruusmatkalle, mihin pistin sen eilen. Se on sitä itsetehtyä daim-karkkia, värjättynä vaan vihreäksi. Aika yrjön näköistä. :$

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Niin munkin mielestä! :D Ne oli mun miehelle sinne avaruusmatkalle, mihin pistin sen eilen. Se on sitä itsetehtyä daim-karkkia, värjättynä vaan vihreäksi. Aika yrjön näköistä. :$

Maistuuko kuitenni sille, mille pitää? Mites matka muuten män? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Maistuuko kuitenni sille, mille pitää? Mites matka muuten män? :D

Kyllä maistuivat hyviöltä, mies oli tyytyväinen matkaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
mitäs muuta teidän matka sisälsi?

jostain kummansyystä mä nään teidät tekemässä rivoja jotku ufo/foliopuvut päällä :ashamed: :snotty: :saint:

Ei rivouksia, vaan ihan vain lapsellinen kuviteltu avaruusmatka hassun lentoemon seurassa. mies joutu pistään kalssariasun päällen. Minä kun niin pidän kalssariasuista. :heart: :p

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Kiva kun pääsitten maanpinnalle takaisin ja ennen iltaa,kun koko maapallo pimenee *lapsellisen toiveikkaana* :D

On jo pimentynyt jossain päin maailmaa. Missäs kaikissa maissa kello on jo ollut 8:30 pm, tänä päivänä ?

Yhteistyössä