R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mitä nois on?![]()
mun mielest se näyttää joltain levä oksulta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mitä nois on?![]()
Niin munkin mielestä!Ne oli mun miehelle sinne avaruusmatkalle, mihin pistin sen eilen. Se on sitä itsetehtyä daim-karkkia, värjättynä vaan vihreäksi. Aika yrjön näköistä. :$
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Ai tämä on sitä avaruusmenuaKoska teillä tämä happening on?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mitä nois on?![]()
Niin munkin mielestä!Ne oli mun miehelle sinne avaruusmatkalle, mihin pistin sen eilen. Se on sitä itsetehtyä daim-karkkia, värjättynä vaan vihreäksi. Aika yrjön näköistä. :$
Maistuuko kuitenni sille, mille pitää? Mites matka muuten män?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä maistuivat hyviöltä, mies oli tyytyväinen matkaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Ai tämä on sitä avaruusmenuaKoska teillä tämä happening on?
Oli jo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mitäs muuta teidän matka sisälsi?
jostain kummansyystä mä nään teidät tekemässä rivoja jotku ufo/foliopuvut päällä :ashamed: :snotty: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Kiva kun pääsitten maanpinnalle takaisin ja ennen iltaa,kun koko maapallo pimenee *lapsellisen toiveikkaana*![]()