Tokaa, kolmatta jne odottavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turvonnut mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turvonnut mama

Vieras
Hei
Mulla on yksi vauveli, nyt noin 8kk. Tokaa yritetään ja nyt on maha mulla turvonnut tänä iltana niin että housut pitää vaihtaa, siis farkut kiristää niin että on tullut punainen jälki mahaan... ovulaatio oli vasta viime viikolla, torstaina vissiin joten JOS oisin raskaana niin testaamiseenkin olis vielä aikaa. Saahan sitä toki toivoa :)))) mutta kysymykseni on siis että te tokaa tai kolmatta tai neljättä jne odottavat: turposiko teillä maha jo näin aikasin..... vai vasta plussan jälkeen niinkuin normaalisti alkuraskauden juttuihin kuuluu...?

Tokaa odottaessa kyllä, kolmannella kyllä ja nyt neljättä odotetaan viikolla 13 ja maha ollut turvoksissa jo ennen plussausta. Nyt on viikon verran mahtuneet taas farkut jalkaan mutta se ilo ei ole pitkä aikainen, eli nyt on turvotus laskenut ja kohta alkaa maha kasvaa oikeasti...

Eli voi hyvinkin olla että olet onnellisesti raskauden alkumetreillä mutta muista toki että syitä voi olla myös muita turvotukseen!! Onnea kuitenkin testailuun...

En ole huomannut mitään turvotuksia vielä ennen plussaa.Nyt ootan viidettä,yksi oli kyllä tuplaraskaus elikä neljäs raskaus nyt.Mahaa ei juuri vieläkään näy,ei ihan littana enää mutta kevyttä pullotusta navan kohalla.

Tuvotusta oli jonkun verran viikoilla 6-12 mutta se katos ja masu pyyi pienenä 20 viikolle,jolloin vähän on alkanut näkymään muutosta.

Oon suht pieni 159 ja 58 kg.Vauva mahtuu vaan kasvamaan luisessa lantiossa kauan,näin totes lekuri kun späivitteli kaksosista mun "pienuutta".On pienet lantionluut.

Kai kokeinen tyylillään!!

Nyt rv:llä 24

Yhteistyössä