Toivottomat Haaveilijat kesää odotellessa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiharapää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta vaan kaikille!

Ollut tässä kiireitä viime aikoina, niin ei ole ehtinyt palstalla juuri olemaan. Olipas tämä muuttunut ihan uuden näköiseksikin sitten viime käynnin, vaan kai tähänkin tottuu. Eilen olin Turussa hautajaisissa ja huomenna suunnataaan Tampereelle ylioppilasjuhliin.
Vauvakuume vaivaa edelleen, mutta vähän auttaa tuo kun pitää itsensä kiireisenä, niin ei ehdi niin paljon asiaa ajatella. Kerrankin sitä toivoo, että kesäkin menisi nopeasti. Vaikka voihan kesän helteetkin käyttää hyödyksi ja pehmittää miestä lisää, jospa se suostuisi jo syksyllä aloittamaan yrityksen. :whistle:

KP, hyvin se muutto menee. Uudessa kodissa on sitten kiva laitella tavaroita paikoilleen. :)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille! B)

haaveilee talonrakentamisesta, rahasta ja edelleenki lapsista.

eilen säikähin kovasti että nyt pemalautajurkele on äijälle tullu vauva kuume.löyty lasten vaaleenpunanen hammasharja vessasta, siististi hyllyllä. kysyin että mitä toi meinaa, mut se oliki vaan siks ku siltä otettiin raudat pois hampaista eilen ja etuhampaiden entisen loven paikalla on nyt iso klimppi ientä, jota sen pitää harjata sillä lastenharjalla jkoka päivä että menis pois nopeemmin. huokaus.mä luulin et se oli vinkki vinkki.

oispa rahaa, niin vois tehdä jotakin viikonloppuna.taitaapa tulla vaan trampoliini makoilua, ehkä sais vähän väriäkin tähän perus suomalaiseen rusketukseeni :D

iloista viikonloppua, ja pehmittelutuloksia teille!

Muistaakohan mua enää kukaan täällä?? Tiki siis tässä!
Enpä ole aikoihin käynyt edes lukemassa, ei yksinkertaisesti enää ehdi mitään "ylimääräistä". Työt aloitin tuossa huhtikuulla heti vanhenemisen jälkeen (kriisi senkun syvenee, enää ALLE vuosi 30...), ja pihatöitä on urakoitu tässä kotona. Vihdoin on saanut kyytiä kaikki 4vuoden ajalta rästiin jääneet pihatyöt pihassa, jota kukaan ei ollut hoitanut n.10 vuoteen! Tekemistä riittää, mut onneksi tykkään kuopsutella ja kaivaa.

Ja jotta aika ei käy näiden lapsosten(joita siis on kolme ikähaarukalla 10-2v) kanssa pitkäksi, keksin oivan keinon saada vauvakuume hallintaan (joka kylläkin on on uinunut jonkinasteista "talvi"unta jo jonkin aikaa..). Siirsin kuumeen kohdetta, ja podenkin nyt alati pahanevaa hauvakuumetta! :D Ja siihen on luvassa helpotusta juhannussunnuntaina, kun perhettämme tulee sulostuttamaan pikkuinen samojedinkoira poju!! Olen malttamatommana ihastellut hänestä räpsimiäni kuvia, kun pieni oli neliviikkoinen... Tulis jo!!!
Ja viikko jussin jälkeen mä takuulla kiroan sitä pissan ja kakkasen määrää mikä pienestä otuksesta voikaan tulla... :laugh:

No mutta, oikein mukavaa ja lämmintä kesää toivottelen kaikille niin vanhoille kuin uusille toivottomille! Olkoot miehenne suotuvaisia vastaanottamaan tämän ihanan taudinsiemenen korviensa väliin, jotta kuume olisi yhteinen! ;)

P.S Missä ihmeessä on Mikkiina?? Mitä kuuluu???

Ainakin minä muistan sinut Tiki. Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. :) Samojedit ovat kyllä tosi suloisia. Harmi kun ei itse voi mitään karvaturria ottaa, kun on noita allergioita ja astma. Miehen vanhempien koiraa käyn kyllä ahkerasti ulkoiluttamassa. :) Mikkiinasta ei ole kuulunut tosiaan mitään pitkiin aikoihin. Toivottavasti kuullaan vielä, eikä ole meitä kokonaan hylännyt.

voi mies parkaa. viimekesänä oltiin hänen siskonsa rippijuhlissa ja siellä kuulu kolmesti että joko ollaan kihloissa? tänään oli toisen siskon valmistujaiset ja siellä kysyttiin että koskas häät on... seuraavaks varmaan kysellään sit lapsia.mitäköhän mies siihen vastaamaan. :)

tänään nähtiin mun siskon lakkiaisissa kakski uuspullahtanutta mahaa, ja kun niitä kehaisin, tuli mieheltä iloinen joo.ja piilohymyili mun veljen pojallekki. ja vielä ihmetteli meidän yhteisen tuttavan mahaa kotona :) tais tulla liian iso annos vauvapouhetta, niin lähti nyt kavereineen juhlimaan. jätti kyllä autonsa, että jos sitä lähtis ajelemaan.

joo koiran ku sais. sitä oon haaveillu nyt pidemmän aikaa, mut en aijo sellasta ottaa vielä niin kauan ku asutaan kerrostalossa.vaikka hyvin koirat voi kerrostalossa ollakki, jos järjestelee asian niin että ei oo rääkkäystä, mut täs kaksiossa on jo kaks koiran kokosta ja näköstä kissaa :)
muuten kelpais kyl semmonen nova scotian noutaja :)

Täällä ollaan jälleen.. Muutto vihdoin ohi ja nettikin saatiin jo toimimaan..
Nyt mulla onkin vähäksi ajaksi puuhaa kun pitää laatikot purkaa... Enkä oikein osaa aloittaa mistään..

Täällä uudessa asunnossa on ihan ihmeelliset antenni systeemit.. Toivottavasti huomenna saadaan apua asiaan omalta huoltomieheltä..

Mutta kirjoittelen illalla vaikka lisää, kun tulen kokouksesta kotiin..

KP

Mä olen oikein ylpeä itsestäni. Mä olen tällä viikolla jo tehnyt viikkosiivouksen, raivannut ja pessyt parvekkeen sekä saanut vihdoin ja viimein ikkunat ja parvekelasit pestyä. Kyllä nyt kelpaa taas olla hetken aikaa. B)
Eilen kävin katsomassa kaverin 2kk:n ikäistä tyttöä. Oli se kyllä niin suloinen. Ei ainakaan yhtään helpottanut omaa vauvakuumetta tuo vierailu. :D Tuntuu, että itsellään on taas sellainen vaihe, ettei osaa mitään muuta ajatellakaan kuin pelkkiä vauvoja. Vaan ihmekös toi, kun kaikilla ystävillä ja tuttavilla tuntuu jo olevan oma pikkuinen. Mäkin haluun. :D

oletpas hippopotamus ollut ahkera! vitsit jos itekki ois motivoitunu, sais jotai tehtyä muutaki ku olla vaan.heti ku tulee töistä niin kolmoisvoltista sohvalle, ja telkku päälle.jos siis äijä ei oo kotona, silloin ehkä kirjoittelemaan tänne B)
ja kiharapäälle onnea uuteen kotiin! niille laatikoille tulee aikanaan sokeeks, eikä ne enään hairitse :D

tänään on siis eka päivä operaatiossa "sinä sen keksit, en minä". suunnitelmissa siis äijän lämmittelyä, ja kirtoilmaisuja, niin, että hän luulee koko tämän vauvanhankkimis-systeemin olleen hänen ideansa.tuolla oliki jo mun aloitus,ennenkuulumattomia nimiä, jossa operaatiosta lisää :)

eilen makoiltiin äijänkanssa sohvalla (sairasloma) ja hinkattiin toisiimme itseruskettavaa. tämä pariskunta on syvästi päättänyt olematta punainen koko halvatun kesän, niinku tavallisesti :) tänään oli tarkotus mennä piitsille makoilee, mutta tuohan sitten tervehty ja läksi töihin.
mutta on sillä jännät harrastukset tuolla miehellä.eräänäki päivänä oli pukenu kissalle potkupuvun! :o sitä sitte kameralla kuvas, ja oli kuulemma niin söpö kissa :D mullako vauvakuume juu juu...

tuolla mitäs nyt puolellak u on se funny pics ketju, niin siellä on yks aivan ihana kuva jossa on pariskunta rannalla ja puun oksat muodostaa siihen kuvaan masussa makaavan vauvan.oon joskus viimekesänä aloittanu taulun maalaamisen,mutta se jäi puolivalmiiksi, kun en keksinyt miten sitä jatkaa.nyt nappasin sen kuvan sitte tuolta ja maalaan se ikäänkuin taustaksi niin että se vauva näkyy siinä.ennemin tai myöhemmin äijä huomaa sen vaavin siinä ja saan sitte olla että "hä, eikä oo, sulla on vaan vauvakuume" :kieh:

elämääni kuuluu siis vaan miehen päänmenon suunnittelu tällä hetkellä.niin ja työpaikkojen taistelu.kumpi voittaa tää nykyinen kanslistin paikka, vai koti idean myyjän paikka :) se on enään palkasta kiinni...

lämmittäviä säteitä!

Taitaa tää kesä ja ainakin nää helteet ajaa ihmiset muihin toimintoihin kuin palstailuun. Mä kävin juuri tuossa naapurissa työhaastattelussa. Ensi viikolla ilmottavat, että miten käy. Olis kyllä mukavan lyhyt työmatka, kun ei tuossa ole kuin puisto välissä. B)
Oikein mukavaa perjantaipäivää kaikille! B)

Heippa kaikille!

Täällä ainakin on aurinkoinen päivä. Parin tunnin päästä pitäisi mennä töihin iltavuoroon..
Onneksi tää vauvakuume ja oman lapsen saaminen ei tunnu enää toivottomalta.. Mutta sitä en sitten tiedä milloin.. Mutta nyt on sentään jo mies olemassa..

Mutta nyt miettimään yhtä "työjuttua" ei siis koske mun päivätyötä vaan toista..

KP

Nostan samalla pinoa..

Nyt olen saanut vähän laitettua asuntoa siihen järjestykseen, että näkyy vähän enemmän lattia ja ettei eteisessä ole ensimmäiseksi vastassa laatikkopinoja..
Mutta nyt ruvettava valmistautumaan töihin menoon..
KP

Heipä hei tyttelit....

Aika sateiselta näyttää aamu..oon tässä pari päivää vapaalla kun kesälomaan on viellä useampi viikko niin ajattelin vähän katkasta tätä putkea. Tässä on se huono puoli et joutaa täällä surffailemaan ihan liikaa ja ajatukset pyörii vain yhden asian ympärillä...Tulee stressi.

KP:kin näyttää kotiutuneen jo uuteen kotiin..Joko on kohta tupaantuliaiset tiedossa? Elä liian pitkään suunnittele vauva hommia, tahon teidät kaikki kuumeilemaan kanssani :) Mutta minä varmaan kuumeilen viellä sittenkin kun te kaikki olette jo tuolla odotus puolella :D

Sateista mutta mukavaa päivää teille kaikille

hjuu ei pelkoo että pääsisin vieläkään yrittämään vaavin tekoa... piti tässä mennä kihloihin miehen kanssa.se oli niinku porkkanana et jos oisin saanu pitää täyaikasena tämän työn, nii sitten. 14 päivä tulee lopullinen päätös että saanko jäädä vai en, mutta eilen jo soitettiin sitten muualta että tuu tänne töihin :)

parempi palkaa ja heti täysaikanen, että jee! :) silloin ehka ois varaa ostaa isompi kämppäki jossa ois heti muutama ylimääränen huone ..ja peruna maa..

no..tästä nyt sitten kämppäkuumeilemaan :) hyvää sateista päivää kaikille!

En sitten saanut sitä työpaikkaa. Toisaalta tuo olis ollut vaan osa- ja määräaikainen, mutta oishan ollut tyhjää parempi tuokin. :/

Muuten mulla kyllä hyvä tuuri jatkuu. Joku aika sittenhän voitin sen retropelipaidan nettikilpailussa. Nyt tuli toisestakin kilpailusta palkinto, voitin tuollaisen Morgan Sweet Paradise-tuoksun. B)

Yhteistyössä