Toivottomat Haaveilijat kesää odotellessa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiharapää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea KP uudesta asunnosta ja poika04 yritysvaiheen alkamisesta. :)

Mä osallistuin tässä aiemmin veikkauksen kevään 2007 kovimman lätkälegendan äänestykseen. Eilen tuli sitten mukava yllätys postissa. Äänestäneiden kesken arvottiin retropelipaitoja ja mä voitin sellaisen. B) Toivotaan, että mulla hyvä tuuri jatkuis. Olin meinaan tänään työhaastattelussa. Varmaan ens viikolla viimestään selviää saanko paikan vai en. Lupasivat soitella ja ilmotella joka tapauksessa saa sen paikan tai ei. Mun mielestä kiva juttu, niin ei tarvitse sitten arvuutella, että miten mahtoi käydä. :)

Onnea lätkävoittaja Hipolle =)
Mäkin voitin just ammattiyhdistyksen kautta ihan hurjan palkinnon, heh, saan vuokrata ilmaiseksi Makuunista yhden leffan :laugh:
Mutta oikeesti, taidan hakea sen huomenna viikonlopun kunniaksi, enkä sellaista jota miehet talossa haluaa (örkkejä tms.) tai sitä mitä teinityttäreni haluavat vaan jonkun Sellaisen Leffan Jonka Mä Haluan :attn:
Miten noi muuttotouhut ja remontit usein osuukin siihen kun lapset on syntymässä tai ihan pieniä. Itselle ei oo just noin käynyt mutta eihän sitä vielä tiedä...meillä on kyllä ihana asunto mutta jos vauva tulisi...tavallaan vielä yksi huone puuttuisi ;)
Tässä työhuoneessa on sängyllä kaksi söpöä nallea - vähän niinkuin muistuttamasta henkilöstä joka tässäkin huoneessa voisi nukkua
:)
Niin ja olikos se Lehmis joka koittaa olla painostamatta miestään...
ihan vink vink sulle...mä oon siis painostanut pari vuotta ja nyt aika lailla oon sulkenut suuni. Ja tuntuu että miehelle tulee tilaa ajatella itse koko asiaa. Eli...kannattaa malttaa odottaa...kyllä se mies lämpenee (sanon minä jonka mies on lämmennyt vasta ihan vähän :( )

Oonpas ihan ulkona kaikesta mitä täällä tapahtuu. Eilen kyllä huomasin KP:tä onnitella asunnosta, mutta en huomannut poika04:lle toivotella yritysonnea... hävettää. Mutta onnea nyt kuitenkin sille saralle! Toivottavasti tärppäis pian! :heart:

Täällä ei mitään uutta. Koko ajan toki yritän lukea tuota miekkosta, jos vaikka tulisi niitä myöntymisen merkkejä. Oon kuitenkin iloinen, että mokoma edes harkitsee. Toivottavasti sen tekeekin, ettei unohda kokonaan. :whistle: Nyt se on pelissä. Toivottavasti niiden joukkue voittais sen ja miekkonen olisi hyvällä tuulella, niin voisin vaikka taas vähän muistutella... En vaan malta olla asiasta hiljaa. :$

Palailen taas!

Juu siis miekkonen lupasi harkita, josko voitaisiin kesällä jättää ehkäisy pois ja nyt en malttais olla vauva-asiasta hiljaa enää hetkeäkään. Sekin siis on ollut ennen vain sitä mieltä, että kyllä sitten joskus. Nyt kuitenkin ollaan päästy pienen pieni askel parempaan suuntaan... Siksi taas tämä vouhotus. Yritän pitää suuni mahdollisimman supussa asiasta... aivan varmasti yritän! :whistle:

Toivottavasti Hippo saat sen työpaikan. Pidän peukkuja! :attn:

nostanpa pinoa..

meillä edessä vielä miehellä kotona käyminen.. en ole vielä tavannut hänen perhettään.. joten mennään vissiin äitienpäiväviikonloppuna käymään..

Ei kyllä olla kauaa, koska mennään sitten mun isovanhempien luokse kylään.. Siitä en suostu tinkimään..

KP

Huomenta!

Taitaa kaikilla olla parempaa tekemistä näin viikonloppuisin, kun on näin hiljaista meidän pinossa. Onkohan mulla jotenkin köyhä elämä, kun ehdin roikkumaan täällä näin paljon. :whistle: :ashamed:

Siskoni pisti mulle eilen aamulla aikasin viestiä ja yllättyi kovin, kun vastasin siihen heti. Oletti mun nukkuvan vielä. Kerroin sitten, että mä olen nykyään aika usein jo aamulla 7 aikaan hereillä. Sisko epäili heti mun olevan raskaana. :whistle: Mä vaan totesin, että en ole. Eikä kyllä ollut ensimmäinen kerta, kun siskoni epäilee mun olevan raskaana. Olis kyllä ollut ihanaa, kun olis voinut vastata myöntävästi. No jospa sitä jo vuoden päästä saisikin tuollaiseen vastata myöntävästi. :)

Hyvää päivänjatkoa kaikille!

*painuu lenkkipolulle testaamaan uusia lenkkareita ja haaveilemaan vauvoista*

heissunvei kaikki!!!

Kiirettä pukkaa näin kauniina sunnuntai päivänä. Mies kulta lähti reissuun vko:ksi ja mä pyöritän huushollia yksisteni, omituista :/

Olin juhlimassakin perj. piiiiitkästä aikaa ja kyllä teki hyvää tuulettua ;) ny jaksaa taas arvostaa elämän pieniä ihmeellisiä asioita kotioloissa,hih.

Me lähdetään kohtapuolin tytön kans mummolaan viettää pyhäpäivää, tylsää oleskella yksistään kotosal, tai no enhän mä yksin ole sillä onhan mulla teidät :)

Ihanaa :heart: :heart: =) =)
Siis en vielä usko tätä todeksi mutta tänään mies puhui niin pehmosia että lupaili vauvaa mulle!!!!!!!!!Siis että yritys aloitettais joskus vuoden päästä.... (siis tolkuttoman pitkä aika siihen :( )
Mutta kun hän on ollut koko ajan vastaan koko asiaa. Kun meillä on jo molemmilla 2 lasta, ei yhteistä, hänelle se riittäisi. Hän jopa sanoi että hän itsekin voisi tykätä! Niinhän se pitäisi mennäkin etten pakota.
Yhteisestä halusta.
Katsotaan miten aiheen käsittely etenee.
Olen yrittänyt puhua tätä viimeiset 2 vuotta joten...siis HUIPPUJUTTU :D :D :D
Mukavaa viikon alkua kaikille B) Toivottavasti voidaan laittaa aurinkolasit silmille B) !

onnea hanimami :flower:

Hyvää viikkoa kaikille..tää lähtee tänään reissuun joten en kerkiä käymään täällä..

Auringon säteitä vauva ajatuksiin ja vauva säteitä miehille :heart:

Jesss, hienoa hanimami =) Kyllä se aika siitä vierähtää, vaikkakin odottavan aika on pitkä :headwall: Mikäköhän saanut miehesi pään kääntymään noin ihanalla asialla???

Itse pidän lähinnä yksinpuhelua vauvahaaveista :/ mies vaan hymisee ja on ku ei kuuliskaan. Pariviikkoa sit se tosin sanoi kun TAAAAS puhuin, et kuinka ihanaa ois taas olla raskaana ja et tyllerö sais pikkusisaruksen, että "noh, housut pois vaan ja makkariin ja hommiin" :p No joo mut se ny oli ihan huumoria miehen puolelta, mut eikös se ole jo positiivistä,että voi laskea leikillään moisia ajatuksia ja ettei pikkukakkosesta puhuessa mies tuuperru kalpeana lattialle ja leiki kuollutta :laugh:

Esikosta siis kuumeiltii + haaveiltiin ihan molemmat...

Aurinkoa alkuviikkoonne B)

On se hyvä et mies pystyy leikiksi laittamaan :D Pakko jakaa teidän kanssa mieheni kommentti kun nyt toukokuussa sai vauva luvan tulla ja ekaa kertaa sitten hommailtiin....herra paukauttaa touhujen jälkeen..Et on rauva hyvä nyt vaan siinä ois lahjaa 18 vuotta kerralla...kovin on kova luotto simppoihinsa hälläkin =) =) Saattaa kaverilla olla viellä ihmettelemistä kunhan ei alakkaa vauvaa näkymään eikä kuulumaan..

Nyt on ihan pakko kyllä lähtee...eikä voisi vähempää kiinnostaa :'(

Hei vaan! Nopeasti silmäiltyäni ed. kirjoitukset olen kyllä toivoton ihan muusta syystä kuin moni muu. Vauvaa ollaan haikailtu jo melkein 2 vuotta, mutta sitä kun ei kaikille niin vaan haikaralta tipahda...

Vaihdan nikkiä ja muutun mustaksi kun/jos jotain joskus tapahtuu, nyt on vaan niin surullinen olo. Endometrioosista tämä kurjuus johtuu, ja tyritystä laparoskopiasta.

Moi taas! Oonko laiska, kun en jaksa ikinä kirjautua... :whistle:

Onnea Hanimami! Kuulostaa jo lupaavalta... :flower:

Mutta juu, täällä mennään koko ajan vaan parempaan suuntaan. Miekkonenkin on puhunut vauva-asiasta ja tuntuu et se alkaa oikeasti lämmetä. Se sanoi, että kai meidänkin pitää pian alkaa lapsipuuhiin. Kerran se toki sanoi (kun minä en suurisuisena malttanut pitää suutani supussa), että älä painosta, anna mun miettiä rauhassa. Niin minä sitten kilttinä tyttönä olin hissukseen ja annoin herran pohtia. :kieh: Ei malta odottaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:11 kirkaskyynel kirjoitti:
Hei vaan! Nopeasti silmäiltyäni ed. kirjoitukset olen kyllä toivoton ihan muusta syystä kuin moni muu. Vauvaa ollaan haikailtu jo melkein 2 vuotta, mutta sitä kun ei kaikille niin vaan haikaralta tipahda...

Vaihdan nikkiä ja muutun mustaksi kun/jos jotain joskus tapahtuu, nyt on vaan niin surullinen olo. Endometrioosista tämä kurjuus johtuu, ja tyritystä laparoskopiasta.

Harmillista todella :'(

Tiedän kyllä ihan henk. koht. ettei haikaralta kaikille lapsia tipahda... mutta toivosta ei saa luopua ja onneksi lääketiedekin voi useampia lapsettomia pareja auttaa. Meillä yritys kesti 1 1/2 vuotta ja väliin mahtui yksi keskenmenokin ennen kuin tyttömme sai alkunsa. Joten tiedän kyllä mitä on toivoa lasta syliinsä niin, että sydämeen sattuu ja samalla pelko kaihertaa sisintä siitä ettei lasta ikinä tule. Meillä on myös ystäväpariskunta, jotka kovien ja pitkien lapsettomuushoitojen kautta odottavat nyt viimeisillään kaksosiaan. Eli toivoa on :heart:

Toivon sinulle, että haikara löytää viimein perille :heart:

Hei, on surua ja iloa. Surua Kirkkaallakyyneleellä, voimia sulle että vauva tärppäisi. Enhän minäkään voi tietää tärppääkö mullakaan sitten kun mieheltä sen lopullisen luvan saan kierukan poistoon :( Kun ikääkin jo on...Toivotaan kuitenkin että se lupa tulisi, en malttaisi vuotta odottaa (se olis hänen aikataulunsa).
Mutta ruusuisia unelmia kyllä lentelee...

Toivon kaikille epäileville miehille ja miekkosille :) lämpenemistä vauvahaaveille. Meillä ei vielä haaveilla yhdessä mutta kun mies on jo kiinnostunut ja lupaa niin eiköhän sitä haaveiluakin päästä vielä yhdessä toteuttamaan :heart:

Aika hiljaiselta vaikuttaa...missä kaikki luuraa? ;)
Me käytiin tyttöjen kanssa katsomassa Euroviisujen Narikkatoria Kampissa, Helsingissä ja tyttö meni laulamaan viisustudioon Lordia:)
Hauskaa, näkyy nyt netissäkin...hih.
Vauva-asiasta en ole uskaltanut jutella sen koommin miehen kanssa kun hän viikonloppuna sai sanottua että voisi suostua vielä tekemään sen yhteisen lapsen. Haluan mielummin nyt haaveilla yksin kuin saada jotain takapakkia asiaan :( Luotan että tuo miehen lupaus pitää ja hän itsekin haluaa sen lapsen.
Mitäs muille kuuluu?

Ei oo oikein viime päivinä niin kauheasti ehtinyt koneelle, kun oon tuolla ulkona viihtynyt enemmänkin. Uusia lenkkareita oon ahkerasti kuluttanut tuolla lenkkipoluilla. Tulostakin alkaa tulla, sillä paino on tällä viikolla pudonnut 1,5 kg ja viikkohan on vasta puolivälissä. B)

Vauva-ajatukset edelleen mielessä päivittäin, vaikka oon nyt yrittänyt niitä tietoisesti syrjäyttää ja keskittyä muihin asioihin. Meillä kun luultavasti päästään siihen yritysvaiheeseen loppuvuodesta, niin yritän pitää itseni kiireisenä ja keskittyä muihin asioihin tässä välillä, niin jospa tuo aikakin kuluisi vähän paremmin/nopeammin. :)

Pitkästä aikaa ajattelin kirjoitella tännekin. Suuri osa uusista ei edes minua taida tuntea, mutta jo melko vanha toivoton siis olen. Hääasoita lähinnä olen miettinyt viimeaikoina ja erityisesti puvun valinta tuottaa päänvaivaa, tosin mukavaa sellasta. =)
Vauvahaaveet edelleen ovat voimissaan, mutta häihin asti täytyy vain malttaa odottaa. Josko sitten helmikuussa pääsisin jo jännäilemään. Tosin harmikseni huomasin, että harmaa Annuli tuolla kirjoitteli jossain pinossa, oisko ollu viikon 20 pino. Se en siis ole minä! Kerron kyllä varmasti täälläkin, jos ja kun pääsen siihen yritysvaiheeseen.

Aurinoista päivänjatkoa ja Euroviisujen odotusta kaikille! =)

Hei kaikille pitkästä aikaa..

Kotona sairaslomalla..
Mä en ole päässyt nettiin kuin viimeksi sunnuntaina.. Meillä on ollut netti poikka maanantaista lähtien, kun vaihdettiin. Ja uuden asennus kesti monta päivää..

Eilen oltiin työryhmän palaverissa hesassa ja alkuviikon olin sairaslomalla ja nyt pari päivää lisää..
Kurkku kipeä ja nenä vuotaa.. Lääkäri antoi kaksi päivää sairaslomaa.. Joten sunnuntaina töihin taas.

Toivottavasti tästä pian paranen, kun pitäisi laittaa perjantaiksi asunto kuntoon, jotta voisi vieraita tulla ja pitäisi pakata muuttolaatikoitakin.. Onneksi saatiin nuo vakuutus jutut kuntoon..

Enää miehen vakuutukset kuntoon, niin kaikki hyvin..

Kesää odotellessa KP

Hei vaan, saiskos seuraan vielä lyöttäytyä?? Mulla sinänsä vähän hassu tilanne, kun jo piinailin tuolla vk 19 porukassa, mutta testi näytti negaa ja putosin pois. Raskaus olisi ollut "puolisuunniteltu" kun välillä yritettin ja sitten taas ei. Ja tuntuu, että mieheni ei oikein osaa päättää haluaisiko vai ei.. Tällä hetkellä menossa EI-vaihe. Työkuviotkin heitti mulla vähän häränpyllyä, joten kauheasta vauvakuumeesta huolimatta, yrittämisen lykkääminen on ehkä se järkevin vaihtoehto. Meillä kaks poikaa ennestään ja haaveilen että perhettä täydentäis kolmonen ensi vuoden loppupuolella.. Edellisen odotuksen aikana ostettu mekko tuola kaapissa odottaa käyttäjää, sitten vasta annan sen eteenpäin, JOS saan kolmannen pojan. Kolme lasta on minun haaveeni. Eli pehmittää yritän minäkin miestäni...

Boobs, tervetuloa vaan jengiin. Mäkin oon aika uus täällä =)
Vauva-aiheesta olen koittanut virittää aamulla keskustelua, josko sitten ens maalis-huhtikuussa aloitettais yritys..., mies oli hämmentynyt mutta sitten sanoin nopeasti "mieti rauhassa"...eli katsotaan.
Toisaalta kaupassa ihasteli pientä (n.2v poikaa)joka höpötteli hauskoja :heart:
Jännittävää Euroviisuiltaa teille kaikille ;) Pidetään Hannalle peukkuja!

Eipä menestytty viisuissa ja lätkässäkin hävittiin. Pääasia kuitenkin, että oltiin parempia kuin Ruotsi. :D

Omat fiilikset ollut tänään aika alhaalla, niin kuin edellisinäkin äitienpäivinä. Sitä haluaisi niin kovin jo itsekin olla äiti, mutta vielä pitää odottaa. :/ Toivottavasti sitä joskus pääsisi itsekin tätä päivää juhlistamaan.

Yhteistyössä