Toivottomat Haaveilijat kesää odotellessa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiharapää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä yritän käydä aina välillä kirjoittelemassa vaikka tässä onkin kaikenlaista puuhaa, kun on muutto edessä ja kaikkea muuta.. Vieläkään emme ole saaneet avaimia uuteen asuntoon..
Joten emme ole vielä päässeet katsomaan mitä tarvitsee hankkia uuteen asuntoon..

KP

terveisiä mekaroonin luvatusta maasta =) Ihanaa maa

täällä jännitys katossa...ei pitäs stressata mut minkäs teet..en ole uskaltanut mihinkään pinoonkaan mennä...jotenkin vaan "pelottaa" pettymykset :D

ihana päivä tänään ja hanna on paras!

Moi naiset!

Täällä vauvakuume on taas tällä hetkellä hieman rauhallisemmalla tasolla ja ihan hyvä niin. Kyllä se siitä vielä ehtii voimistua.

Eilen oli yksi kevään hienoimmista päivistä: sain vakituisen ihan oikean työn, joka on edes vähän koulutusta vastaavaa hommaa! Sieltä voi sitten jäädä mamiksellekin, kun sen aika joskus vuoden päästä koittaa. Kesän lopussa tai syksyn alussa varmaan voidaan aloittaa yritys. Mutta en nyt ryhdy yhtään hoppuilemaan. Ja uusi työ pitää varmasti ajatukset muualla kesän ajan.

Kiharapäällä näyttää olevan hyvä vauhti uudessa suhteessa, jos jo nyt olette lyömässä hynttyyt yhteen. Onnea matkaan! :heart:

Eipä tässä muuta, koen tämän edelleen kotipinokseni, vaikka en kai enää niin toivoton olekaan. Vaikka eihän toi ukko mitenkään superinnostuneelta lapsienteosta vielä vaikuta, mutta on sentään vähän kiinnostunut :p

Pantteri: reilun kahden viikon päästä muutetaan yhteiseen asuntoon.

Kyllä meillä hyvin menee..

Kultani oli tosi ihana kun olin kipeänä viime viikolla.. Mä nukuin ja hän kävi välillä silittelemässä vieressä ja touhusi omiaan.
Antoi mun nukkua rauhassa.

Heipsan kaikille pitkästä aikaa!

Sain pidettyä vauvakuumeen vähän aikaa aisoissa, mutta nyt taas on kuumeilut huippulukemissaan. Miehelle ei vaan oo kuume vielä tullut :(

Nyt on ollut tässä sen verran vapaata aikaa, että on kerennyt taas haaveilemaan ja toivomaan, vaikka itseensähän sitä vaan kiusaa, mutta minkäs voit.

Tulis jo kesä ja alkais työt niin ehkä sitä sitten taas helpottais.. edes vähän.

Oho. Taas meni puoli yötä sängyssä kieriessä, kun ajattelin vauvoja ja raskaanaoloa. Ja vain pari päivää sitten kehuskelin, että rauhallisempaa on kuumerintamalla :laugh:

Koko ajanhan se kuume tuolla takaraivossa kaivertaa, välillä vain onnistun hillitsemään sen paremmin. Illat ja yöt ovat pahinta aikaa, jos ei kauheasti uneta.

Olen muuten kirjoittanut kalenterini takasivuille listaa sopivista tyttöjen ja poikien nimistä. Aika hullua. Mutta kai niitä saa miettiä, saahan? :ashamed:

Mukavaa viikonloppua kaikille!

uutuus!
nibbler ilmoittautuu toivottomiin täältä työharjoittelupaikalta :wave:
äitienpäivä sitten sytytti jo moonta vuotta kyteneen vauvakuumeroihun, mutta olosuhteet ja varsinkin avokki ovat päsyinä toivottomuuteen.

taustaa: ollaan seurusteltu avokin kanssa vähän päälle vuoden (joka on vähän,juu) josta avopuolisoina on/off vähän alle vuoden.nyt yhtäjaksoisesti vuoden alusta. kihlautumisesta olemme puhuneet, mutta sanoimme toisillemme ei uutenavuotena, ja sovittiin että mies saa tulla hihasta nykäsemään paremmalla ajalla.

vauvasuunnitelmista ollaan puhuttu vain sen verran, että tietää kuumeestani, mutta ei välttämättä tajua, mitä kaikkea se pitää sisällään.
itse hän kärsii talokuumeesta, ja fiksuintahan olisi jos olisi se punainen tupa ja perunamaa sekä eurot kondiksessa kun yritystä pukkaa...

mutta silti... on vaikeaa olla vaan paikoillaan kun täällä työntapasessa seikkailee yksi taapero ja kärryilee yksi avaimia syöva ihana tyllerö, ja kotiin minua tulee moikkaamaan paras ystäväni masuineen ja paisuvine säärineen.:)

siispä päätin etsiä kohtalotovereita, ja niitähän löytyi kuin löytyikin :wave: että terveppä terve kaikille!<br><br>

Hei kaikille!
Olen juuri lähdössä sovittamaan hääpukuja. Ihanaa ja jännittävää. =) Jokaisen piene tytön unelma saada kokeilla ihanuuksia. Ja vauvakuumetta se hillitsee myös hieman, että vauvamahan kanssa nuo puvut ei kauhian hyvin istu. :) Mutta toivon silti ajan kuluvan nopeaan ja häiden jälkeen toivotaan että sais luvan meillekin vauva saapua. Odottavan aika on silti edelleen pitkää ja helmikuuhun asti pitäisi jaksaa odottaa, on se vielä niin kaukana. Huokaus.

Aurinkoista päivän jatkoa toivottomille ja ei niin toivottomille kohtalotovereilleni!

hei annuli!

toivottavasti löytyy se unelmien puku!

kattelin tässä eilen myynnissä olevia rivitaloja, ja löysinkin yhden joka on iohan tässä lähellä, ja melkenin samalta alueelta jossa itse asuin vauvana.
hintakaan ei ollut paha neliöstä: 96 500.just rempattu ja kaikkee.
mutta äijäpä ei siitä tykänny, ku sillä on sydäämmessä yks kokonaan uudempi asunto.

eipä päästä yhteisymmärrykseen siitäkään :) no tässähän on vuosi aikaa vielä, ja eivätpä ne rupea välittäjällä noitakaan meille varaamaan.

nyt lähti äijä ajoihin, ja jätti mut tänne autotta ja rahatta, siivoamaan.mutta mikäs sen hauskempaa.

ihanaa lauantai päivää teille!

Hei vaan kaikille!!

Täällä ollaan muuttopuuhien kanssa kiireisiä..
Tänään kuitenkin Naisten Kuntovitoselle ja sitten kotiin muuttolaatikoiden tekemistä jatkamaan..

Tässä enää muutama päivä aikaa ennenkuin alkaa kunnon työputki alkaa..
Mutta kaksi viikkoa muuttoon ja asun töissä nämä kaksi viikkoa... Täytyy muistaa mennä tiistaina töissä kysymään kuuluuko meillä palkallinen muuttovapaa töissä..

Helpottaisi sitä päivää.. Onneksi miehellä on se muuttopäivä vapaa..

Hauskaa päivänjatkoa kaikille..

KP

Hupsista kun oltiin jo kolmannella sivulla.
Lähden kohta sopimaan tulevan hääpuvun korjauksista ja noudosta. Löysin siis sen unelmien puvun perjantaina. Piti tosin viikonlopun yli "miettiä" asiaa. Vaikka päätöksen oli kyllä jo tehny. Nut sit piti aamulla heti ekaks soitaa liikkeeseen ja sanoo, että otan sen. Ettei vaan kukaan muu ehdi ensin sen minun pukuni kimppuun. Ihanaa!
Ihanan kesäistä ollut viikonloppuna, toivottavasti tämä kesäisyys jatkuu.

Terveisin hääpukuhuumassa oleva Annuli

Viikon päästä päästään siivoamaan uutta asuntoa, muuttoa varten... Olen tänään tehnyt muuttolaatikoita oikein urakalla..
Hain pyörän huollosta, rengas korjattiin kun oli puhki ja puhkes heti kotimatkalla.. Joten äiti saa sinne soittaa, kun veikin sen sinne ja sanoa, että haluamme rahat takaisin..

No onneksi muutto on kohta ja sitten pääsee laittamaan uutta ihanaa kotia...

KP

Viikon päästä päästään siivoamaan uutta asuntoa, muuttoa varten... Olen tänään tehnyt muuttolaatikoita oikein urakalla..
Hain pyörän huollosta, rengas korjattiin kun oli puhki ja puhkes heti kotimatkalla.. Joten äiti saa sinne soittaa, kun veikin sen sinne ja sanoa, että haluamme rahat takaisin..

No onneksi muutto on kohta ja sitten pääsee laittamaan uutta ihanaa kotia...

KP

Heissan täältä helteestä!

Tänne tuli sit kesä ihan kunnolla, ulkona paistaa aurinko täysillä ja sisälle meinaa pakahtua B) Ei oo vielä tottunut näin kuumiin keleihin.

Meilläkin ois muutto tiedossa tässä lähiaikoina, pitäis vaan jaksaa pakkailla, laiskuus on iskenyt. :D

Mies on päivät pitkät töissä, joten siitäkään ei ole paljoo apua, tuntuu et tää meidän kämppä on ihan kauhean törkyinen nyt kun tavarat missä sattuu.

Vauvakuume ei ole helpottanut, edelleen vaan toivois sellaista pientä nyyttiä itselleen, kaupassa pitää äkkiä kävellä vauvanvaate osaston läpi, tai muuten mua ei saa sieltä pois millään.. sieltä kun löytyy vaikka mitä ihanaa.

Kyllä mullakin aika kova kuume on.. Mutta toisaalta mulla on sellainen olo, että ei enää tarvitse murehtia ettei saisi koskaan sitä omaa pientä nyyttiä.. Mutta tiedän että ainakin mulla on mies joka haluaa lapsia mun kanssa... Käytiin yksi päivä keskustelua aiheesta lenkillä..

Eilen v**tutti ja paljon.. Sain eilen tietää tullessani töistä kotiin, että en saanutkaan vakituista työpaikkaa..
Vaan paikan sai yksi joka on ollut varahenkilönä ja tullut meidän osastolle töihin 1.4 alkaen.. Ja toisen paikan sai ihminen joka vuosi sitten irtisanoi itsensä meidän osastolta..
Mielestäni aika törkeää..

Mutta muuten menee hyvin.. Kulta eilen vannotti, että rakastaa mua ja haluaa olla mun aina..

KP

Niin kyllä meilläkin niitä lapsia on kuulemma tulossa, mut ei tässä lähiaikoina, jospa vaikka ensi vuonna =)

Siihen saakka pitää jaksaa ootella ja käydä koulua ja töitä :saint:

Tää päivä on mennyt kyl ihan vaan laiskotteluun, ei oo jaksanut edes pakkailla, huomenna pitää sitten ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa pakkailee oikein kunnolla.

Sain sentään pitkän määräyksen..
Kummallista kelpaan pitkäaikaiseksi sijaiseksi, mutten vakituiseksi..
Olen tällä osastolla ollut sijaisena heinäkuussa kaksi vuotta. Mutta ei kai sillä mitään merkitystä ole että olen tehnyt täällä paljon ylitöitä ja todella paljon joustanut.. Esim viime viikolla tulin tekemään kaksi yövuoroa kun osastonhoitaja soitti mulle vapaapäiville ja kysyi voisinko tuurata. Ja tottakai minä ajattelin, sitten että ei ne turhaan soita vapaapäivälle ja pyydä yövuoroon.

Mutta ei kai sellaisella joustavuudella ja ylitöihin suostumisella ole mitään merkitystä.

No nyt sitten enää viikko muuttoon.. Alkaa stressaamaan. Voi olla että me syödään kotona ensi viikko kertakäyttöastioista, että voidaan pakata kamat loppuun.

Siihen galluppiin vastausta lisäilen, että me tiedetään millaiset vaunut, millaiset matkarattaat, millainen turvakaukalo tai itse asiassa mulla on kaksi vaihtoehtoa.. Olin yllättynyt siitä, että meidän makuasiat on tässä suhteessa ollut aika sama. Mäkin olen miehelle välillä esittänyt kysymyksen kaupungilla, että haluaisitko nuo vaunut, tai noi rattaat... Ja joskus vastaa ja joskus ei..

Onkos teillä viikonloppusuunnitelmia?
Meillä yllätys yllätys pakkaamista..

Miten te olette tavanneet miehenne?

Yökukkuja KP

moi tytöt!!!

Ei sitten eka yrityskierto tuonnut toivottua tulosta.....masensi mutta nytten on taas vauhti päällä....

KP. muutto intoa teille...se on ihan kauhea rumba...

kaikille ihanan aurinkoista ja lämmintä viikonloppua :heart:

Täällä taas, viikonloppu oltiin reissussa ja vasta nyt selviää kirjoittelemaan tänne.
Minunkin pitäis jaksaa pakkailla, mutta mistähän sitä pakkausintoa saisi?

Koko kämppä on ihan hyrskyn myrskyn, tuntuu toivottomalta saada tää muutto kuntoon torstaihin mennessä :o

heissan sveissan kaikki!

täällä ollut sunnuntaista asti pieni piilohymy huulilla, miehestä johtuen.
ihan akkamainen mies, tuolla se kotona eilen hääri, vuorotellen kanto kissoja sylissä ja jokelteli niille!

ja kun häntä halasin keittiössä ku oli niin suloinen näky kissoineen kaikkineen (oli tässä vaiheessa kapaloinut ne) ja huokaisin että -voi ukko kulta.. niin hän sano että enmä nyt VIELÄ oo sun ukkos...(nii et vielä ookkaa nii *pirunsarvet kasvaa*

taitaa olla hällä nyt joku pahemman sorttinen perheenrakennusbuumi, kun muuten on antanut ymmärtää että ei koskaan hanki lapsia...tai ainakaan pitkään aikaan...

mutta eipäs tu minnuu haittaa :)

joku sielä kyseli miten ollaan miehemme tavanneet.täs on meijän stoori:

oli synkkä ja myrskyinen perjantai ilta.tarkemmin ajateltuna sama ilta kun siskoni täytti 18 vuotta, ja sitä oltiin pitkän kaavan mukaan juhlimassa.jossain vaiheessa iltaa ovesta sisään saapuu aivan ihana sinisilmä ruskeetukka :) ei ollut vielä niin pyöree jalanpohjista että ois juttu lentäny, ujon puoleinen kun on, niin minähän ajattelin sitten että no jos meinaat olla hiljaa, niin sit mennään jonnekkin missä voidaan olla hiljaa ihan kahestaan.

tarjosin sitten hänelle tupakkaa, ja päästiin jutun alkuun.

muutama päivä myöhemmin, sain viestin "hey mcsleeper.mitäs teet // Zligi" (mcsleeper on siis nimimerkkini eräässä ruotsinkielisessä yhteisössä, jossa hän on mukana nimellä zligi)
viestiteltiin sitten aikamme ja eräänä iltana kun hän tuli iltavuorosta, pyysin saada tulla yötupakalle. sieltä mä sitten seuraavana päivänä heräsin... :saint:

olipas pitkä...siitä on kyllä sellanen pidempikin versio jos joku haluu lukee :)

heips!

eilen oltiin aurinkokylpyilemässä kissojen kanssa.molemmat sisäkissat valjaisiin ja ulos.yritettiin päästä puistoon, mut eihän noi vielä uskalla ku koko 1 vuotisen elämänsä aikana ei koskaan oo ollu ulkona, nii vähän jänskättää.

toista kissaa kyllä kovasti kiinnosti yks taapero, joka oli menossa enemmän tai vähemmän kovaa vauhtia puistoon.mua niin nauratti ku se poika kiipes kiven loivaa puolta sinne kiven päälle, ja äiti huutaa vähän matkan päästä "et sä voi tulla tuota jyrkkää puolta alas!" ihan hädissää lähtee juokseen poikaansa kohti, niin tämä kääntää selkänsä ja kipuaa alas just siitä mistä äiti kielsi.hyvin meni ja se poika vielä nauro silleen vahingonilosesti äidilleen kuin sanoakseen "hähhähää, osaan ite!"

sitten ne hienosti käveli puistoon ja aurinko paisto puiden takaa, oli hiljasta ja linnut laulo, ja minä istun ruohikolla joku hönö kissa valjaissa, avokki ties minkä puskan takana ettimässä sitä toista, ja rintaan pistää :(

ei oo kyl nyt sitten viimekerran jälkeen tullut yhtään kielteistä lapsi kommentia (paitsi ku katto riehuvia kolmosia televisiosta, sano että noi mä adoptoisin pois, mut miheht, joo...)oiskohan mahdollista että mun hiljainen propagandani on tarttumassa mieheen...

ehkä...

Huomenna meillä siis muutto.. Joten en tiedä koska saadaan nettiyhteys uudessa asunnossa..
Mun täytyy mennä töihin jo kuuden jälestä, kun muuttoauto pitää hakea puoli seitsemältä...
Pitäkää peukkuja, että me saadaan melkein kaikki muutettua huomenna..

Mua stressaa jo nyt ihan kamalasti..

KP

Yhteistyössä