Toivottehan mulle hyvää huomiselle

siitä riippuu pitkälti mun tulevaisuus. Vastustan huomista ja nukkumaan menoa, koska aamulla on herätys jo kukonlaulun aikaan ja mun tulee olla vahvempi kuin karhu ja viekkaampi kuin kettu, ja sitä en ole.

Väijyn aina nurkan takana, varovaisena. Odottaen oikeaa hetkeä. Rohkeuteni ei vain riitä kohtaamaan vastustajia ja lopullista voittoa. Huominen on mulle henkilökohtaisesti suuri välietappi kohti tulevaa.

Kiitos teille kaikille! Vaikka yöuni jäi lyhyeksi, heräsin aamulla suihkun kautta ja kahvin avulla ja valmistauduin lähtöön. Siinä laittaessani meikkiä tuntui kuin kevyt viileä ilmavirta ympärilläni, ja tuli valtavan hyvä ja kevyt olo. Jotenkin lohdullinen. Tiesin, että siinä oli läsnä jokin minua viisaampi auttamassa. Tuo suojeleva olotila oli kanssani läsnä koko matkan, ja aamupäivän.

Ja selvisin fyysisen voimankäytön näytöstä, sekä tentistä. Vartijan kurssi on nyt ohi :) Ensimmäinen kurssi siis. Kiitos Jumalalle ja kaikille positiivisille tahoille, miksi niitä nyt sitten haluammekaan kutsua.

Yhteistyössä