T
tilanne?
Vieras
Olemme poikakaverini kanssa 9 vuoden yhteiselon jälkeen tulleet pisteeseen, jossa seksi on kuihtunut olemattomiin (viimeisestä kerrasta ainakin 8kk). Joudun todella tekemään kaikkeni että saisin itseni viriteltyä tilaan jossa yhdyntä on fysiologisesti mahdollista ja seksin jälkeen minut saattaa vallata ällöttävä olo, aivan kuin olisin juuri sekstaillut veljeni kanssa. Suhteemme vaikuttaakin enemmän sisarus- tai kaveruussuhteelta kuin parisuhteelta. Olen puhunut tästä asiasta useaan otteeseen poikakaverini kanssa. Kumpikaan ei ole tyytyväinen mutta mitään konkreettista muutosta emme ole onnistuneet saamaan aikaan. Tilanne on mennyt lähinnä siihen, että minä ruikutan ""romantiikan"" perään ja tunnen etten saa poikakaveriltani tarpeeksi huomiota, kun taas hänen mielestään on turhaa ja teennäisen tuntuista vääntää romatiikka väkisin. Emme asu yhdessä tällä hetkellä ja suhteen tulevaisuus todella huolestuttaa...Haluaisin edetä eteenpäin ja alkaa tämän 10 vuoden ""tutustumisen"" jälkeen jo perustamaan perhettäkin, sillä en haluaisi heittää hukkaan yhteisiä vuosia. Kaiken lisäksi todella rakastan poikakaveriani ja tiedän että hänestä tulisi myös ihana isä! Edellytyksenä noille haaveille olisi ilmeisesti että muuttaisimme yhteen ja ehkä jopa rakastelukin saattaisi auttaa siinä lapsien teossa...=) Tekisin lähes mitä vain tämän parisuhteen eteen, kunhan vain keksisin mitä! Terapiassa olen käynyt yksin, mutta en kokenut siitä olevan suurta apua tähän tilanteeseen.Parisuhdeterapia ei ole mahdollista sillä asumme eri paikkakunnilla...Ideoita?