Toivoton rakkaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siru

Vieras
Mitä tekisitte?

Olen rakastanut erästä miestä jo vuosia. Seurustelimme yli kolme vuotta ja sitten lopetin suhteen, koska toivoimme monissa asioissa eri juttuja. Vieläkin, vaikka erosta on jo useampi vuosi, rakastan tätä miestä. Seurustelen tälläkin hetkellä, mutta tunnen, että tuo toinen on sielunkumppanini.

Jatkanko elämääni näin, vai yritänkö tehdä asialle jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies on varmaan jatkanut jo elämäänsä, joten tee sinä sama.Aika kultaa muistot

Näinhän sitä sanotaan ja usko pois, olen jatkanut elämääni. Mutta, kun tämä tunne ei mene pois! Koskaan minulla ei ole ollut yhtä ihanaa kenenkään muun kuin tämän miehen kanssa, koskaan en ole tuntenut sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta. Nyt yritän vain päättää, otanko yhteyttä, yritänkö jutella.. Vai annanko olla?

No, minäkin edelleen kaipaan ja kai myös rakastan entistä poikaytävääni, jonka kanssa seurustelin 3 vuotta. En ole edes nähnyt tätä miestä kahdeksaan vuoteen! Oltiin jollain tavalla niin samanlaisia ja jollain tavalla liian erilaisia. Ei oltaisi voitu olla onnellisia yhdessä.
Nykyisin olen ihan onnellisesti naimisissa ja lapsi tulossa, mutta silti tuo ensirakkauteni tulee edelleen uniini ja ajatuksiini usein. Minkäs sille voi... tuo mieskin on nykyään naimisissa... ajattelen että parasta on pitää hyvät muistot ja unohtaa huonot, ja jatkaa omaa elämää eteenpäin.

Ottaisin yhteyttä ja vähän kuullostelisin miten hän yhteyden ottoon suhtautuu (eli oisko tunteet molemmin puoleisia ) ja kyselisin mitä hänen elämäänsä tällä hetkellä kuuluu. Voisimpa vaikka pyytää jonnekin kahville. Voihan se olla että kun näkisitte ja juttelisitte niin muistuisi mieleen ne eron syytkin, tai sitten osoittautuisi et olette tarkoitetut yhteen. ;)

Yhteistyössä