Tsiisus, ihan kun se olisi mun syy, ettei heillä ole parkkipaikkaa??
Tulin kaupasta kahden nälkäisen lapsen kanssa, ja meidän parkkipaikalla oli joku helkutan auto parkissa.
Selvitin rekisterinumeron perusteella kenen se on, ja vuokra-autohan se.
Jätin siis mun auton poikittain sen auton taakse, ja laitoin lapun että "soita kun haluatte pois" ja mun puhelinnumero.
Samalla soitin vuokrausfirmaan ja pyysin heitä ilmoittamaan vuokraajille, että pitää siirtää se auto saman tien.
No, kun he halusivat pois, menin tietty raivoten paikalle ja he ilmoittivat olevansa uusia asukkaita, mut heidän osakkeella ei ole autopaikkaa. Syyttivät kaikki muita naapureita siitä
Onkos se mun syy? Onko se naapureiden syy, että ei ole yhdellä asunnolla autopaikkaa? Me kaikki muut ollaan asuttu täällä paljon kauemmin, eikä yks saakelin uusi asukas tule käyttämään meidän autopaikkaa jatkossakaan.
Helvetti, jos tietää, ettei ole omaa paikkaa, niin millä oikeudella käyttää naapurin ruutua??
Mä olin tässä kuulemma nyt se v-mäinen ämmä :kieh:
Voisi taas olla isompikin ongelma, tiedän, mut voi helvetti et ärsyttää, ettei omalle, maksetulle paikalle pääse kun tulee nälkäisenä ja nälkäisten lasten kanssa kotiin :snotty: