Toivotinpa uudet naapurit tervetulleiksi :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pamppelsson

Aktiivinen jäsen
12.06.2006
20 482
6
38
Tsiisus, ihan kun se olisi mun syy, ettei heillä ole parkkipaikkaa??
Tulin kaupasta kahden nälkäisen lapsen kanssa, ja meidän parkkipaikalla oli joku helkutan auto parkissa.
Selvitin rekisterinumeron perusteella kenen se on, ja vuokra-autohan se.
Jätin siis mun auton poikittain sen auton taakse, ja laitoin lapun että "soita kun haluatte pois" ja mun puhelinnumero.
Samalla soitin vuokrausfirmaan ja pyysin heitä ilmoittamaan vuokraajille, että pitää siirtää se auto saman tien.

No, kun he halusivat pois, menin tietty raivoten paikalle ja he ilmoittivat olevansa uusia asukkaita, mut heidän osakkeella ei ole autopaikkaa. Syyttivät kaikki muita naapureita siitä :o
Onkos se mun syy? Onko se naapureiden syy, että ei ole yhdellä asunnolla autopaikkaa? Me kaikki muut ollaan asuttu täällä paljon kauemmin, eikä yks saakelin uusi asukas tule käyttämään meidän autopaikkaa jatkossakaan.

Helvetti, jos tietää, ettei ole omaa paikkaa, niin millä oikeudella käyttää naapurin ruutua??
Mä olin tässä kuulemma nyt se v-mäinen ämmä :kieh:

Voisi taas olla isompikin ongelma, tiedän, mut voi helvetti et ärsyttää, ettei omalle, maksetulle paikalle pääse kun tulee nälkäisenä ja nälkäisten lasten kanssa kotiin :snotty:

Hitsi, kun mä olen niin nöösi, etten oikeesti ikinä uskaltais jättää autoani poikittain tolleen. Olisin vaan itsekseni jupissut ja harmitellut plussalla, kun joku veepää vei autopaikan. :D

Noi tuollaiset naapurit ovat ikäviä. Meillä kävi vastaavanlainen tilanne kun tähän muutimme, onneksi sentäs naapuri tuli hakemaan autonsa helvettiin kun soitin hänelle. Ärsyttävää. Jos ei omista autopaikkaa niin ei kai sitä nyt voi mitä tahansa paikkaa käyttää!

Onkos ne teidän taloyhtiön autopaikat merkitty asunto- tai rekkarikohtaisesti; niin, että näkee paikan olevan varattu? Jos ei, niin kannattaisi ottaa asia harkintaan. Silloin ko naapurilla ei ainakaan oo sanomista asiasta. Ei kyllä tulis mieleenkään mennä toiselle varattuun paikkaan parkkeeraamaan, ihan vapaaehtoisesti sotaa leikkimään ;)

meillä on tossa parkkipaikalla ilmasia paikkoja ja sit maksullisia katospaikkoja.täs joku aika sit joku hemmo oli ajanu autonsa katokseen jonkun toisen paikalle ja sit ku talkkari sille siitä huomutti oli sanonu vaan että"se näytti olevan vapaana" :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: oiskohan vaikka ollu töissä tuo paikan omaava :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:
Onkos ne teidän taloyhtiön autopaikat merkitty asunto- tai rekkarikohtaisesti; niin, että näkee paikan olevan varattu? Jos ei, niin kannattaisi ottaa asia harkintaan. Silloin ko naapurilla ei ainakaan oo sanomista asiasta. Ei kyllä tulis mieleenkään mennä toiselle varattuun paikkaan parkkeeraamaan, ihan vapaaehtoisesti sotaa leikkimään ;)

Juu paikat on ihan jaettu, merkkeinä tosin on vaan sähkötolpat (joista siis voi päätellä, että paikka on varattu) Mutta isännöitsijälläkin on tiedossa mikä paikka kuuluu mihinkin asuntoon.
Ja siis, naapuri tiesi, ettei heillä ole paikkaa, mutta jättivät silti ainoille paikoille mitä tässä yhtiössä on = varatulle sellaiselle.

kerran muuten sanoin meijän talkkarille et jätän oman autoni toisen taakse jos mun paikalle on menny,ni se sano et poliisi saa sakottaa mua jos jätän niin,mut voin soittaa poliisille itse ja ne tulee sakottamaan sitä ihmistä joka on väärälle paikalle pysäköiny.
poliisi tulee varmaan salamana kun soitan et mun parkkiruutu on viety ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Hitsi, kun mä olen niin nöösi, etten oikeesti ikinä uskaltais jättää autoani poikittain tolleen. Olisin vaan itsekseni jupissut ja harmitellut plussalla, kun joku veepää vei autopaikan. :D

mie taasen oon niin tulinen luonteeltani että aivan tasan varmasti oisin tehnynnä saman ku ap.

Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:
kerran muuten sanoin meijän talkkarille et jätän oman autoni toisen taakse jos mun paikalle on menny,ni se sano et poliisi saa sakottaa mua jos jätän niin,mut voin soittaa poliisille itse ja ne tulee sakottamaan sitä ihmistä joka on väärälle paikalle pysäköiny.
poliisi tulee varmaan salamana kun soitan et mun parkkiruutu on viety ;)

Ihan takuulla :laugh:

tiesitkö ap, että se naapuri olis voinut soittaa virkavallan paikalle ja olisitte saaneet molemmat pysäköintisakon? sinä toimit lain mukaan yhtä väärin kuin se toinen. lisäksi jos poikittain parkkeerattu autosi olisi haitannut vaikka hälytysajoneuvon kulkemista, olisit saanut isommat sakot kuin se naapuri.

naapurillesi sattui virhe, mutta sinä olit pelkästään tyhmä.

Tää nyt ei varsinaiseen asiaan liity mutta isälle kävi muutama vuos takaperin näin: Tuli töistä kotiin ja katto että perkele, joku on jättänyt auton hänen paikalleen. Jätti lapun tuulilasiin, otti rekkarin ylös ja marssi kiukkuisena kotiin. Kotona sitten selvitti auton omistajan ja puhelinnumeronkin sai selville. Soitti kaverille ja sanoi että et viittis tulla siirtämään autos pois mun paikalta. Kaveri toisessa päässä tokas että todella mielelläni kun vaan kerrot missä se on... Auto oli varastettu ja omistaja oli tosi kiitollinen että löytyi :)

Eikö taloyhtiössänne ole vieraspaikkoja? Jos naapurinne eivät oikeasti tienneet että paikat ovat varattuja? Tottakai sulle suututaan jos itse menet "raivoten paikalle".Minusta asian olisi voinut hoitaa aikuismaisemminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja no mä en oo samaa miltä:
Eikö taloyhtiössänne ole vieraspaikkoja? Jos naapurinne eivät oikeasti tienneet että paikat ovat varattuja? Tottakai sulle suututaan jos itse menet "raivoten paikalle".Minusta asian olisi voinut hoitaa aikuismaisemminkin.

No kyllähän ne tiesivät, kun tiesivät valittaa siitä ettei heidän asuntoon kuulu parkkipaikka. Se vaan on sellainen juttu että ne paikat eivät ole ilmaisia, niistä pitää maksaa, ja miksi vitussa sitä saisi toisten maksamalle paikalle laittaa autonsa?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:

mie taasen oon niin tulinen luonteeltani että aivan tasan varmasti oisin tehnynnä saman ku ap.

Mä oon sellanen itsekseni kihisijä: tulistun kyllä helposti, mutta en jaksa käydä vääntämään mistään asiasta. Kiukkuilen sitten miehelleni. Tai kaksplussalla! B)

Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:
tiesitkö ap, että se naapuri olis voinut soittaa virkavallan paikalle ja olisitte saaneet molemmat pysäköintisakon? sinä toimit lain mukaan yhtä väärin kuin se toinen. lisäksi jos poikittain parkkeerattu autosi olisi haitannut vaikka hälytysajoneuvon kulkemista, olisit saanut isommat sakot kuin se naapuri.

naapurillesi sattui virhe, mutta sinä olit pelkästään tyhmä.

Mä en tukkinut minkään muun auton tietä kun ton urpon!
Voit vaikka tulla tutustumaan meidän parkkipaikkaan ja pelastusteihin niin olet taas vähän viisaampi :hug:
(ja kyllä, olisin vaikka ilomielin maksanut ne sakotkin, kunhan toi dorka tajuaa olla käyttämättä muiden paikkoja!)

muoks. naapuri teki tietoisen virheen, kun tiesi, ettei heillä ole paikkaa ja silti käyttää muiden ostettuja paikkoja! Mä saatan olla tyhmä, mut en nin tyhmä, että käytän muiden parkkipaikkoja.

Yhteistyössä