toivooko miehet aina tulevasta lapsesta poikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku ja kakkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikku ja kakkonen

Vieras
Vastatkaapas miehet!!!

Onko lapsesi sukupuoli ollut sinulle pettymys jos onkin tullut tyttö?

Vai tykkäättekö yhtälailla tytöistä kuin pojista?

Ja perusteluja kiitos!!!

Meillä yksi poika ja kyllä mies tykkää pojan kanssa tehdä kaikkia "miestenjuttuja".;)

Mä en oo mies, mut voinen vastata mun miehen puolesta. Meillä mies toivoi tyttöä eka raskaudessa, tuli poika. Toinen oli sit se tyttö. Molemmat yhtä rakkaita.

Kyllä se poika on ykköstoive lähes jokaisella miehellä. Olen muutamaa tyttöjen isää seurannut ja kyllä sen aistii, että jotain puuttuu. Serkkupoika suostui iltatähteen ja kas: vaipanvaihtokin alkoi sujua pyytämättä, kun tuli poika.

Ei tietenkään. Niinkuin kaikki naiset ei toivo aina tyttöä.

Meillä kyllä mies toivoi esikoisesta poikaa, mutta seuraava kuulemma ois kiva jos tulis tyttö.

Meillä mies toivoi esikoisesta tyttöä ja sellainen tuli. Itselläni ei niin väliä ekasta ollut. Toisesta toivoi sitten poikaa ja itsekin vähän enemmän poikaa toivoin. Ja sellainen sitten syntyikin. Tytön kanssa on ollut alusta asti todella paljon ja tytölle onkin molemmat vanhemmat yhtä tärkeitä. Nyt on yhtälailla ollut sitten pojankin kanssa, poika nyt 1kk.

Mies toivoi tyttöä ja minä poikaa. tyttö tuli, enkä minäkään pettynyt ollut. ;) Jos joskus toinen tulisi niin molemmat otivoo tyttöä. Ihan vaan sen takia, että olisi vaatteet jo valmiiksi.

Meillä minä toivoin kovasti esikoisesta tyttöä ja mieskin sanoi toivovansa...Mies ei päässyt rakenneultraan ja kun soitin ultrasta päästyäni, että poika on tulossa niin miehen äänettömät tuuletukset ja innostus välittyivät kyllä ihan elävästi puhelimessakin...Lopuksi pienen itsensäkokoamisen jälkeen lause: "Vähän harmi sun kannalta, kun tiedän, et oot toivonu tyttöä ja sun takia mäkin olisin toivonut...Mutta TOSI HIENOA et nyt sen pojan kanssa voi tehdä miesten juttuja yhdessä..."Jatkui luettelolla siitä mitä kaikkea mies on suunnitellut pojalle opettavansa,hehkumoinnilla yhteisistä telttaretkistä ja ensimmäisistä kaljoista kun poika tulee täysi-ikäiseksi.

Ookoo. Kiitos vastauksistanne.:-D

Alunperin tää kysymys mulle tulikin mieleen, ku mun yks tuttu on saamassa toista tyttöä ja tuntui, että hää oli hieman pettynyt sen kuullessaan, koska hänestä ois ollu kiva saada poika toiseksi lapseksi, että miehelläkin ois ollu sit myöhemmin "kalakaveri" ja "re montoimiskaveri"...jne

Että äidithän ne enemmän tyttöjen kanssa leikkii kaikkee prinsessajuttuja ja askartelee koruja ym...

Että jääkö se isä siinä tyttöjen jutuissa vähän nk. ulkopuoliseksi....

Mies haluaisi vielä yhden lapsen ja viittaa tähän aina tytönnimellä. Miehelläni on 4 biologista lasta, joista 3 poikaa ja 1 tyttö, yksi pojista on yhteinen lapsemme ja perheessä on vielä minun kaksi biotyttöäni eli yhteensä 6 lasta: 3 kumpaakin sukupuolta. Itselleni uusi vauva on tervetullut, tosin oma preferenssi on ehkä hitusen enempi pojan puolella. Eli tasoissa sukupuolitoiveiden kanssa.

Meillä on kaksi tyttöä. Mies "tiesi" esikoisesta että on tyttö. Toista kun odotin, sanoi että tyttö tulee taas. Ja niin tuli :)

Mies ei remppaile eikä käy kalassa. Hyvin on pärjännyt tyttöjen kanssa, osaa tehdä letit, lakata kynnet ym. Käy tyttöjen kanssa vaateostoksilla, koska on paljon parempi siinä kun minä. Mä en koskaan löydä mitään, mies yleensä löytää mullekin hyvännäköisiä vaatteita.

Jossain vaiheessa kyselin mielipidettä kolmannesta lapsesta, jos tulisi poika. Ei halua kolmatta, ei halua poikaa. On kuulemma tyytyväinen näin.

Mä olen joskus miettinyt olisiko lasten isä toivonut poikaa. Ja miettinyt että miten hukassa sen kanssa olisikaan oltu, kun ei isä osaa mitään "miesten juttuja", muuta kuin piereskellä ja katsoa urheilua telkkarista.
Taitaa ne kalareissut ja remonttihommat olla enemmän mun heiniä.
Mutta ehkä silti sille se poika olisi ollut enemmän ihminen ja ylpeydenaihe.

Mies haluaisi vielä yhden lapsen ja viittaa tähän aina tytönnimellä. Miehelläni on 4 biologista lasta, joista 3 poikaa ja 1 tyttö, yksi pojista on yhteinen lapsemme ja perheessä on vielä minun kaksi biotyttöäni eli yhteensä 6 lasta: 3 kumpaakin sukupuolta. Itselleni uusi vauva on tervetullut, tosin oma preferenssi on ehkä hitusen enempi pojan puolella. Eli tasoissa sukupuolitoiveiden kanssa.

Molempia on joten ei väliä. Molemmissa on puolensa, pojasta voisi olla tiiviimpää seuraa Viktorille.

Yhteistyössä