Toivooko kukaan muu, että lasten isä ei olisi missään tekemisissä sinun tai lastesi elämässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erittäin pahalla päällä taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erittäin pahalla päällä taas

Vieras
Minä toivon tällä hetkellä, voi kun kyseinen tyyppi vaan häviäisi kuin tuhkana tuuleen, eikä ikinä enää palaisi. Minä en voi sietää ihmisiä, jotka ovat täysin saamattomia, vastuuntunnottomia vätyksiä, jotka kuvittelee, että itse ei tarvitse mitään milleen tehdä, vaan kaikki tulee suoraan valmiina nenän eteen ja joille pelkkä hauskanpito on muuta tärkeämpää.

Mitään asioita ei saa hoidettua, tällä hetkellä vaan pitää hauskaa uuden naisensa kanssa, omista lapsistaan väittää tykkäävänsä, mutta minkäänlaista aloitteellisuutta ei ole, että lasten kanssa mitään tekisi. Kaikki lapsen (toinen ei vielä syntynyt) kanssa tekeminen lähtee siis minusta, kun minä kysyn, että voiko exä tulle silloin ja silloin lapsen kanssa, kun mulla on töitä ja se tarkoittaa siis sitä, että mies nukkuu ja lapsi tekee oikeastaan mitä haluaa (lapsella ikää vajaa 2v)

Raha-asioissa on täysi tumpelo, kuluttaa vaikka ei olisi mitään mitä kuluttaa ja sitten ihmettelee kun ei ole muka rahaa ja suurin osa rahasta siis menee laskujen jälkeen ryyppäämiseen ja pikaruokapaikkoihin, kun ei siis itse osaa mitään ruokaa tehdä ja kaupassa käyntikin on sille ihan hepreaa.

Mä haluaisin tän meidän eron vaan selvääkin selvemmäksi, erottu ollaan, mutta ne saamarin paperiasiat, joita toinen ei saa tehtyä, mun osalta kaikki olisi valmista, mutta miehen puolelta ei ja tätä on nyt vetkuteltu jo useampi viikko.

Argh sanon minä.

No, käytä energiasi siihen, että olet onnellisesti päässyt tuollaisesta tyypistä eroon. Paperit ovat vain papereita. Ajattele, ei tarvitse sentään passata tuollaista vätystä lopunelämäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja nipsutin:
No, käytä energiasi siihen, että olet onnellisesti päässyt tuollaisesta tyypistä eroon. Paperit ovat vain papereita. Ajattele, ei tarvitse sentään passata tuollaista vätystä lopunelämäänsä.

No yritän, mutta kun tässä on kyse tästä mun talosta, että me saataisiin nää talopaperit tehtyä ja mä voisin jatkaa elämääni tässä lasten kanssa ihan omassa rauhassa. Minä kun jään tähän taloon. Sitten kun saadaan talopaperit tehtyä, niin saa nähdä missä ajassa noi miehen tavarat täältä häviää, se kun ei näe siinäkään mitään kiirettä, tosin siinä vaiheessa minä kasaan ne kyllä laatikoihin jonnekin peränurkkaan vähäksi aikaa ja jos ei sieltä säädyllisessä ajassa häviä, niin sitten minä hävitän ne.

Jotenkin en vaan haluaisi että lapsetkaan on sen kanssa tekemisissä ja en todellakaan halua että lapset saavat siitä mitään vaikutteita, haluan noista kasvavan paljon sosiaalisempia ja suvaitsevampia sekä vastuuntuntoisia nuoria.

Yritä jaksaa taistella loppuun asti. Meillä eksä ilkeyttään ja kostonhimoissaan, ei laiskuuttaan, jätti kaiken tekemättä, jotta saisi pidettyä minut otteessaan mahdollisimman pitkään. Ei voinut kuin yrittää itse jaksaa jouduttaa asioita mahdollisimman paljon, tehdä kaikkea niin valmiiksi, ettei hän pysty enää asioiden hoidosta luistamaan. Hoitaa paperit nenän eteen, varata ajat pankkiin ym. tarpeellisiin paikkoihin jo valmiiksi. Hoputtaa ja potkia perseelle.

Väärinhän se on että toinen hoitaa asiat yksin ja sillä hetkellä hemmetin rankkaa, mutta eksä on nyt menneisyyttä ja nykyisen miehen kanssa olen äärimmäisen onnellinen. Eli vaikka vie voimia ja jaksamista, älä luovuta, se on sen arvoista! Muista, että hoidat asioita sen takia, että pääset tästä vätyksestä eroon ja se on sen arvoista.

Nyt ei ehkä siltä tunnu, mutta joku päivä tämä kaikki on vielä takanasi.

Alkuperäinen kirjoittaja nimim. samassa tilanteessa ollut:
Yritä jaksaa taistella loppuun asti. Meillä eksä ilkeyttään ja kostonhimoissaan, ei laiskuuttaan, jätti kaiken tekemättä, jotta saisi pidettyä minut otteessaan mahdollisimman pitkään. Ei voinut kuin yrittää itse jaksaa jouduttaa asioita mahdollisimman paljon, tehdä kaikkea niin valmiiksi, ettei hän pysty enää asioiden hoidosta luistamaan. Hoitaa paperit nenän eteen, varata ajat pankkiin ym. tarpeellisiin paikkoihin jo valmiiksi. Hoputtaa ja potkia perseelle.

Väärinhän se on että toinen hoitaa asiat yksin ja sillä hetkellä hemmetin rankkaa, mutta eksä on nyt menneisyyttä ja nykyisen miehen kanssa olen äärimmäisen onnellinen. Eli vaikka vie voimia ja jaksamista, älä luovuta, se on sen arvoista! Muista, että hoidat asioita sen takia, että pääset tästä vätyksestä eroon ja se on sen arvoista.

Nyt ei ehkä siltä tunnu, mutta joku päivä tämä kaikki on vielä takanasi.

No joo, kyllä nää asiat loppuun asti hoidetaan halusi se tai ei ja sanoinkin että olen niin kauan ärsyttävä nalkuttava akka, josta se ei eroon pääse, ennen kuin paperiasiat on saatu tehtyä. Niin kauan mä tulen sitä häiritsemään joka hemmetin välissä. Tässä on nyt viimeisten viikkojen aikana tullut mulle hyvin selväksi, että elo ilman tuota miestä on paras ratkaisu pitkään aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jt:
en viitsinyt valia lukea: tarviiko torttua antaa jokaiselle vastaantulijalle?

No oltiinhan me sentäs 9 vuotta yhdessä, että en minä nyt ihan jokaiselle ole antanut. Ja asiat kärjistyi ihan totaalisesti kun tää toinen ilmoitti tulostaan, sitä ennen oli vielä jotenkin siedettävää ja usein ihan mukavaakin. Hommat toimi suhteellisen hyvin, nyt ei toimi enää yhtään mikään.

Yhteistyössä