Toiveissa vauva 2021

Oliko täällä muita Lugesteronin käyttäjiä? Sulla ainakin @minttuni taisi olla lugeista kokemuksia? Lopetin lugejen laittamisen 6 päivää sitten, eikä menkkoja näy, ei kuulu. Perinteiset menkkaoireet oli jo viikko sitten, mutta nyt nekin on kadonnut. On kyllä niin turhautunut olo, kun on varma tunne siitä että raskaana ei ole, mutta menkat ei vaan ala. :(

Gynen mukaan luget ei aiheuta menkkojen myöhästymistä eikä sekoita seuraavaa kiertoa.Oma kokemus on aivan päinvastainen ja suorastaan v*****aa, että lääkäri ei usko näin olevan. Ajattelin, että seuraaviin kiertoihin en enää lugeja ota, sanoi lääkäri sitten mitä tahansa :(
 
Täällä ultra takana. Taas pahasti näyttää siltä että siirto osuis viikonloppuun! :( Rupeaa pikkuhiljaa usko loppumaan. Onhan se hyvä, et niitä alkioita on, mutta kun ei ikinä päästä siirtoon.
Nyt kaikki varpaat ja sormet ristiin, et follikkelille tulis joku spurttikasvu perjantaihin mennessä ja voitas käyttää irrotuspiikkiä ja sen turvin pääsis edes yrittämään.
 
Mulla myös oli ovis plussapäivänä. illalla kivut ja seuraavana aamuna myös, joten oletan että ovis oli melko pian plussasta.

Kävin siellä hedelmällisyyslääkörillä, niin kertoi että hyvin oli munarakkuloita kasvamassa ja tässä kierrossa myös oli ovis tapahtumassa pian yli 20 mm oli se munasolu tmv. En osaa näitä termejä :) mut sanoi että ihan hyvin on asiat, limakalvo tarpeeksi paksu ja ei näkynyt kiinnikkeitä. ja jos ei kesään mennessä/aikana raskaudu niin voi ottaa käyttöön letrotzolin. Verikokeessa käyn vielä ferritiinin, kilpirauhasarvot, keltarauhas ym. Ottamassa. Hyvä käynti oli, vaikka se ei siltikään sitä plussaa takaa.

Muoks. Tai siis ei mitään muuta vikaa muuta kuin ikä, ikä ja ikä. Sen mainitsi 100 kertaa. Ehdin siihen jo kuitata, että sillepä ei kauheasti voi, sen takiahan tässö oltiinkin liikkeellä vähän etuajassa
 
Viimeksi muokattu:
@tokkurainen Kyllä minulla varmasti luget vaikutti, miten yhtäkkiä tuli sitten pidempiä kiertoja ja ovis seuraavassa kierrossa taas sitten aiemmin. Toki oli myös letrot. Mutta aina menkkakivut tunsin dpo11 main, kuten normaalistikin alkaisi. Kysyin lääkäriltä, sanoi että joillain voi uusi kierto käynnistyä taustalla.

Tosiaan menkat myöhässä pari päivää, tosin ei varmuutta oviksen ajankohdasta. En ole testannut siinä toivossa, että pääsisi dpo 15 asti. Oireina ollut tyypillisiä pms oireita. Viime päivinä myös esim. nenäverenvuotoa, pahoinvointia, päänsärkyä, rauta maistuu suussa. Eli periaatteessa sellaisia, että olen lukenut joillakin kertovan raskaudesta. No, on näitä ennenkin minulla ollut. Nyt kaksi päivää pistelyä/"kirvelyä" oikealla vatsalla, tätäkin ollut aiemminkin. Kuvittelin jopa pari päivää, että olen raskaana, koska niin hyvä fiilis ja menkat ei ala. No, nyt ne sitten alkoi.. Ketuttaa aivan suunnattomasti. Vaikka totta kai arvasin tämän. Silti jaksan joka kuukausi toivoa. Voi helvetti, jos saan suoraan sanoa. Muutama päivä ja olo helpottaa, mutta silti.. Nyt ärsyttää ja harmittaa. Ei huvita kyllä mikään.
 
Mulla myös oli ovis plussapäivänä. illalla kivut ja seuraavana aamuna myös, joten oletan että ovis oli melko pian plussasta.

Kävin siellä hedelmällisyyslääkörillä, niin kertoi että hyvin oli munarakkuloita kasvamassa ja tässä kierrossa myös oli ovis tapahtumassa pian yli 20 mm oli se munasolu tmv. En osaa näitä termejä mut sanoi että ihan hyvin on asiat, limakalvo tarpeeksi paksu ja ei näkynyt kiinnikkeitä. ja jos ei kesään mennessä/aikana raskaudu niin voi ottaa käyttöön letrotzolin. Verikokeessa käyn vielä ferritiinin, kilpirauhasarvot, keltarauhas ym. Ottamassa. Hyvä käynti oli, vaikka se ei siltikään sitä plussaa takaa.

Muoks. Tai siis ei mitään muuta vikaa muuta kuin ikä, ikä ja ikä. Sen mainitsi 100 kertaa. Ehdin siihen jo kuitata, että sillepä ei kauheasti voi, sen takiahan tässö oltiinkin liikkeellä vähän etuajassa
Taas joudun tunnustamaan tietämättömyyteni ja kysyä,että mihin letrozolia käytetään?

Täällä vilahtelee usealla yrittäjällä tekstissä letrotl tai luget yms..ja olen ihan pihalla,että mihin niitä käytetään :/ Olen ymmärtänyt,että jotain käytetään tiputteluita estämään,jotain pidentämään kiertoa. Valaiskaa tietämätöntä:) Ja lääkärikö ne aina määrää?Onko niistä apua?
 
@tokkurainen Kyllä minulla varmasti luget vaikutti, miten yhtäkkiä tuli sitten pidempiä kiertoja ja ovis seuraavassa kierrossa taas sitten aiemmin. Toki oli myös letrot. Mutta aina menkkakivut tunsin dpo11 main, kuten normaalistikin alkaisi. Kysyin lääkäriltä, sanoi että joillain voi uusi kierto käynnistyä taustalla.

Tosiaan menkat myöhässä pari päivää, tosin ei varmuutta oviksen ajankohdasta. En ole testannut siinä toivossa, että pääsisi dpo 15 asti. Oireina ollut tyypillisiä pms oireita. Viime päivinä myös esim. nenäverenvuotoa, pahoinvointia, päänsärkyä, rauta maistuu suussa. Eli periaatteessa sellaisia, että olen lukenut joillakin kertovan raskaudesta. No, on näitä ennenkin minulla ollut. Nyt kaksi päivää pistelyä/"kirvelyä" oikealla vatsalla, tätäkin ollut aiemminkin. Kuvittelin jopa pari päivää, että olen raskaana, koska niin hyvä fiilis ja menkat ei ala. No, nyt ne sitten alkoi.. Ketuttaa aivan suunnattomasti. Vaikka totta kai arvasin tämän. Silti jaksan joka kuukausi toivoa. Voi helvetti, jos saan suoraan sanoa. Muutama päivä ja olo helpottaa, mutta silti.. Nyt ärsyttää ja harmittaa. Ei huvita kyllä mikään.
Voi kurjuus, että menkat alkoi. Olen pahoillani! Oliko sulla tässä kierrossa käytössä myös lääkkeet?
TIedän niin tuon tunteen, kun alkaa elätellä toiveita raskaudesta, kun kuukautiset myöhässä ja oireitakin on: Itselläni on sen jälkeen jotenkin tosi typerä fiilis; miten sitä taas kuvittelikin olevansa raskaana. (Nytkin olen salaa mielessäni ajatellut, että jos olenkin raskaana kun menkkoja ei näy. Ihan typerää elätellä taas toiveita...)
 
@minttuni olen pahoillani! <3 Jotenkin tätä teidän matkaa myötäelää vahvasti ja harmitus ettei tässä kierrossa oireista huolimatta tullut tulosta.

Omaa napaa. Mielialasta huomaa kyllä mikä vaihe kierrossa menossa. Ei oo vielä mitään pms-kiukkuoireita mutta masentaa kaikki ja hirveen negatiivinen olo. Kiva viikko siis edessä! Viikko nyt ehkä menee nopeasti töissä mutta viikonlopulle ennustettavissa pms ja testailuhimo. :D
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Kiitos myötäelämisestä kaikille ❤ ja @tokkurainen ihan tuttu tunne, nytkin ihan typerä fiilis, kun ehti jo toivoa :/ minulla ei ole nyt lääkkeitä, kun ivf lääkärin mukaan ei ole tarvetta, kierto minulla normaali. Että nyt ivf odotellessa mennään ilman mitään. Mutta jos oviksen bongasin oikein, niin luteaalivaihe oli 13vrk, mikä kuulostaa paremmalta kuin tyypillinen 10vrk.

@petronella09 meille tehty kolme inseminaatiota ja näissä kierroissa ovulaation induktio lääkkeillä letrozol ja lugesteron. Letrozol kierron alussa tukemaan munasolun kypsymistä ja ovulaatiota. Lugesteron ovulaation jälkeen tukemaan keltarauhasen toimintaa, kasvattaa limakalvoa ja ei lähde vuotamaan limikalvo ulos liian aikaisin. Olen ymmärtänyt, että inseminaation tukena käytetään yleensä ovulaation induktiohoitoa maksimoimaan onnistumista. Minulla kyllä lääkäreiden mukaan kierto toimii normaalisti. Tosin miehestäkään ei syytä ole löytynyt enää, joten tietämättömiä ollaan, mistä lapsettomuus johtuu. Tylsää ja turhauttaa, vaikka toki ymmärrän, että pidempääkin saattaa joutua yrittämään ja aikaa on vielä..
 
saaras88
Täällä myös iso harmitus kun taas alkoi menkat.. Viikonloppu mietiskelty ja tänään soitin polille ja ilmoittauduin inssiin, kun tuntuu ettei jaksa odottaa toimettomana. Ja heti paranikin fiilis, vaikkei mulla kummoinen luotto siihen ole, mutta on siinä nyt vähän paremmat mahdollisuudet onnistua kuin kotioloissa.
En muista nyt, mikä tilanne teillä on, mutta meillä poika sai alkunsa inseminaatiolla, ja toista yritetään samalla tekniikalla. Itseasiassa viikon päästä olisi testipäivä, toiko viimeisin inssi tulosta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mysteerio ja sabs
Täällä myös iso harmitus kun taas alkoi menkat.. Viikonloppu mietiskelty ja tänään soitin polille ja ilmoittauduin inssiin, kun tuntuu ettei jaksa odottaa toimettomana. Ja heti paranikin fiilis, vaikkei mulla kummoinen luotto siihen ole, mutta on siinä nyt vähän paremmat mahdollisuudet onnistua kuin kotioloissa.
Tsemppiä sinne myös. Kyllähän inseminaatio aina jollakin onnistuu, jospa teillä! Sanoikohan lääkäri, että meidän kohdalla lisää mahdollisuuksia 5%lla, sehän olisi hyvin voinut riittää.
 
Tänään illan on ollut vaihtelevaa fiilistä. Kun koko illan ollut menkka juilimista. Pelkään että on menossa kesken. Jopa itkin illalla ja meinasin lähteä töistä pois . No mitään vuotoa ei ole. Jos tää on vaan sitä että kiinnittyy paremmin kohdun seinään.
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
Tänään illan on ollut vaihtelevaa fiilistä. Kun koko illan ollut menkka juilimista. Pelkään että on menossa kesken. Jopa itkin illalla ja meinasin lähteä töistä pois . No mitään vuotoa ei ole. Jos tää on vaan sitä että kiinnittyy paremmin kohdun seinään.
Jos yhtään lohduttaa niin mulla oli jäätävät menkkakivut raskausviikolle 9. Sit rauhoittuivat. Nyt rv17 jo menossa!
 
vierailija
Tänään tuntuu niin paskalta. Tiesin ettei tämä lapsen saaminen niin helppoa ole mutta yritystä alla viime keväästä asti. Kaikkialta vaan satelee kaikille muille plussia. Jotenki niin surettaa kun on tikutettu ovikset, syöty lisäravinteet, köyty akupunktiossa ja mitä lie vippaskonsteja kokeiltu. Mikä tässä voi olla niin vaikeaa. Ei olla lihavia ja sokerittomallakin oltu. Vituttaa kavereiden kyselyt ja vihjailut olenko raskaana tai joko me yritetään. Oikeesti kuka kysyy keneltäkään sellaisia?
Mutta niin täällä taas menkat tekee tuloaan ja luulin jo että nyt olis tärpännyt kun viikko oviksesta tuli pieni vaaleanpunainen tuhru mutta taitaa olla vaan merkkiä liian alhaisesta progesteronista? Eikai se auta ku ottaa perheneuvolaan yhteyttä että nyt on sit vuosi yritetty... Ikääkään ei ole kuin 30..
 
Missä vaiheessa ootte soittaneet neuvolaan ja kertonut raskaudesta? Mä suunnittelin että sitten vasta kun Digi näyttää +3 viikkoja. Viimeksi soitin heti kun plussasin ja kesken se sitten meni. Aamulla digi näytti raskaana 1-2 viikkoa. Eikö se ihan normaalia kun tänään pitäisi menkat alkaa. Jos ei ois tärpännyt?
 
Heippa. Olen hetken täällä seuraillut keskustelua. Olen 26vuotias ja mieheni on 35. Meillä on entuudestaan yksi lapsi joka, täyttää huhtikuussa vuoden. Olin pitkään sitä mieltä, etten halua toista lasta vielä, vaan vasta neljän vuoden päästä aikaisintaan. Olen maajoukkueurheilija ja myös tämä oli ajatuksen takana, että pääsen tässä välissä takaisin kilpailemaan. Pari kk sitten oli kuitenkin tilanne, että pelkäsin olevani raskaana ja kun en sitten ollutkaan oli se jollain tavalla haikeaa, siitä ajatus sitten että ehkä kuitenkin voisi se toinen tulla tähän samaan "konkurssiin". Tämä meidän 10kk vanha poika on ollut aika haastava ja ekat 5kk oli kyllä yhtä painajaista ja edelleen käyn ammattilaisen luona juttelemassa tuntemuksista, onneksi nyt on jo helpompaa. Silti hieman mietityttää jos seuraava olisi vielä haastavampi ja kestääkö mun mieli sitä. Toisaalta jos nyt sen toisen antaisi tulla niin oma lapsiluku olisi kyllä täysi ja uskon että se sitten palkitsee myöhemmin kun on pieni ikäero.

Lopputulemana se, että suurella todennäköisyydellä nyt aletaan sitä toista yrittämään, eihän sitä tiedä miten vaikeaa se raskautuminen on. Ja mulla ei kyllä toimi ajatus rennosta yrittämisestä, olen jo ostanut ovulaatio testejä valmiiksi vaikkakin synnytyksen jälkeen olen ovulaation todella selvästi myös tuntenut.
 
Täällä myös iso harmitus kun taas alkoi menkat.. Viikonloppu mietiskelty ja tänään soitin polille ja ilmoittauduin inssiin, kun tuntuu ettei jaksa odottaa toimettomana. Ja heti paranikin fiilis, vaikkei mulla kummoinen luotto siihen ole, mutta on siinä nyt vähän paremmat mahdollisuudet onnistua kuin kotioloissa.
Pahoittelut menkoista! Oliko teillä kuinka kauan jo yritystä ja millaisia hoitoja teillä seuraavaksi suunnitteilla?
 
Niin vain ne menkat alkoi täälläkin. Kp1 siis tänään. Harmittaa, vaikka tietenkin tiesin ja ymmärsin, että hyvin pieni todennäköisyys ensimmäisellä yrityksellä onnistua. Eniten ehkä harmittaa kuitenkin, että luteaalivaihe jäi nyt ainakin tässä ensimmäisessä kierrossa vain 9 päivän pituiseksi, joka ymmärtääkseni on turhan lyhyt raskautumista ajatellen. Toki ymmärrän senkin, että pillereiden syömisen jälkeen oma hormonitoiminta voi olla jonkin aikaa vähän sekaisin ja tuo lyhyt luteaalivaihe voi johtua ihan siitäkin. Nyt sitten täytyy vain kärvistellä menkat läpi, niin päästään yrittämään uudelleen. Toivotaan, että tässä kierrossa ovulaatiokin tulisi hieman aikaisemmin.
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

23.2.2021 Tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.....................................kp 51/35-48
Toivojatintti.......................kp 50/31
Toive23.................................kp 44/27
Neitperhoinen................kp 41/30-31
Kirjoh89..............................kp 28/28
Meemuli.............................kp 28/35-43
Daisy01...............................kp 27/34
Iinesankka......................kp 25/28-31
Sinisilmät.........................kp 24/30
Scarletta.........................kp 24/27
Krippis..............................kp 20/22-24
Lavender_...................kp 19/25
Spekulaattori82......kp 19/28-36
Nuunuu-84..................kp 18/30
Suhveli...........................kp 17/27
Hulda_84....................kp 17/26-30
Petronella09............kp 13/25
SandraB.....................kp 12/26
Marsku88..................kp 12/?
Persikka123.............kp 12/33
Alocasia....................kp 11/?
Iinanen......................kp 8/23-24
Mamtobe................kp 8/28
Chili_..........................kp 8/28-29
Toiveikas1992.....kp 6/28-36
Jennie_................kp 1/31?
Minttuni................kp 1/25

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 31
Wanti.............................dpo 30
Äitionnellinen........dpo 16
KirJoh89................... dpo 13
Scarletta....................dpo 10
Krippis.........................dpo 9
Iinesankka82….........dpo 7
Meemuli.....................dpo 6
Daisy01.............dpo 4
Hulda_84........dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä