Olipas hölmö ja mieltä alentava päätös tehdä raskaustesti en kyllä tiedä, mitä edes ajattelin, joku hetken mielijohde kai..tiedän, et on tosi aikasta testata dpo8, mut oon silti ihan harmissani. Jospa menkat alkais ihan ajallaan.
KiitosOnnittelut kaikille niille, joita onni on kohdannut. Erityisen lämpimiä ajatuksia lähetän kuitenkin kaikille kohtalotovereilleni, jotka joutuvat kuukaudesta toiseen aina vain pettymään.
Onhan sulla toivoa vielä, dpo8 on aikainen hetki testata. <3Olipas hölmö ja mieltä alentava päätös tehdä raskaustesti en kyllä tiedä, mitä edes ajattelin, joku hetken mielijohde kai..tiedän, et on tosi aikasta testata dpo8, mut oon silti ihan harmissani. Jospa menkat alkais ihan ajallaan.
En valitettavasti nää tuossa haamuaTänään oletettu dpo 11 ja niin kuin jotain hailuraa viivaa näkyis vai mitä mieltä muut on? kuitenkin varauksella mennään, en oikein tohdi näistä haamuista iloita vielä..
Viiva tuli näkyviin 4 min uittamisesta:
Tässä kontrastia säädetty:
Itse olin hoidoissa korkean fsh pitoisuuden ja pco vuoksi. Näyttää siltä, että tarvitsisit hieman buustia kasvattamaan letroilla ja/tai gonalf/muut munasolua. Pregnyl kyllä kasvattaa hieman irrotuksessa, mutta ei kasvata munasolu aiemmin. Lugeista en osaa sanoa mitään, muuta kuin pidentävät luteaalivaihetta. Munasolun tarvitsee mielestäni olla yli 17mm, että irtoaa ja voi hedelmöittyä.Onnea kaikille plussanneile!
@petronella09, julkisella taitaa tosiaan olla rajana hoidoille kaksi lasta. Eli sen jälkeen ei enää valitettavasti hoideta.
Olisiko sun mahdollisuus tehdä yksityisellä jotain perusverikokeita? Esim. alkukierron hormonit (LH, FSh) ja loppukierrosta progesteroni? Ne kertoo aika hyvin siitä miten kiero toimii. Myös AMH:!n voi ottaa mikä kertoo munasarjareservistä.
toki vaikka kaikki arvot olisi ok kuten itselläni, ei se takaa että raskaus alkaisi Itselläni kaikki siis ok (paitsi AMH) vähän alentunut) mutta YK 12 jo käynnissä. Luulen että munasolujen laadussa on vikaa, kun ikää 39.
Onko palstalla muita jotka ois hoidossa? Mulla nyt käytössä loppukierrossa lugesteron ja tässä kierossa oli tarkoitus kokeilla irroituspiikkiä. Nyt kuitenkin taas mutkia matkassa: KP 11 ultrassa .näkyi vaan 11 mm johtofollikkeli vaikka kohdun limakalvo oli jo 9,5 mm Ovislimat tuli kuitenkin seuraavana päivänä KP 12, mutta ovistestiin en ole saanut vieläkään plussaa (KP 15). Ahdistaa tosi kovin, että lugesteron on jotenkin sotkenut kiertoja. Onko kenelläkään tällaista kokemusta? Siis että edellisen kierron luget häiritsisi seuraavan kieron ovista? Koskaan ennen ei oo nimittäin jäänyt ovis mulla testien mukaan väliin.
Kiitos @daisy01Eikä mikä plussa-aalto jatkuu. Onnea kaikille
@Lavender_ harmi uudesta kierrosta myös muille tsemppiä uuteen kiertoon!
Täällä ovisviiva haalenee taas eli kp22 oli vahvin viiva, eli nyt ois dpo0. En tule kuitenkaan listalle piinailemaan kun ei yritystä tässä kuussa.
Mä yritän kans tsemppaa listan kanssa. Kiitos @petronella09 aktiivisuudesta!
Ei oltais haluttukaan mihinkään hoitoihin, olisin vaan halunnut tietää jos joku on pielessä ,että voin luovuttaa koko yrittämisen Tämä on raskasta kuukaudesta toiseen pettyä, koska se pelko,että en enää raskaudu on todella vahvana ja kierros toisensa jälkeen usko meinaa loppuaOnnea kaikille plussanneile!
@petronella09, julkisella taitaa tosiaan olla rajana hoidoille kaksi lasta. Eli sen jälkeen ei enää valitettavasti hoideta.
Olisiko sun mahdollisuus tehdä yksityisellä jotain perusverikokeita? Esim. alkukierron hormonit (LH, FSh) ja loppukierrosta progesteroni? Ne kertoo aika hyvin siitä miten kiero toimii. Myös AMH:!n voi ottaa mikä kertoo munasarjareservistä.
toki vaikka kaikki arvot olisi ok kuten itselläni, ei se takaa että raskaus alkaisi Itselläni kaikki siis ok (paitsi AMH) vähän alentunut) mutta YK 12 jo käynnissä. Luulen että munasolujen laadussa on vikaa, kun ikää 39.
Onko palstalla muita jotka ois hoidossa? Mulla nyt käytössä loppukierrossa lugesteron ja tässä kierossa oli tarkoitus kokeilla irroituspiikkiä. Nyt kuitenkin taas mutkia matkassa: KP 11 ultrassa .näkyi vaan 11 mm johtofollikkeli vaikka kohdun limakalvo oli jo 9,5 mm Ovislimat tuli kuitenkin seuraavana päivänä KP 12, mutta ovistestiin en ole saanut vieläkään plussaa (KP 15). Ahdistaa tosi kovin, että lugesteron on jotenkin sotkenut kiertoja. Onko kenelläkään tällaista kokemusta? Siis että edellisen kierron luget häiritsisi seuraavan kieron ovista? Koskaan ennen ei oo nimittäin jäänyt ovis mulla testien mukaan väliin.
Ainut ongelma ei ole säästäminen, vaan myös se kun asutaan syrjemmässä, eikä ihan lähellä ole mitään yksityisiä lääkäri keskuksia, sekä mies on vastaan kaikkia tutkimuksia...@petronella09 oisko teidän mahdollista alkaa säästämään yksityisen tutkimuksia varten? Jos/kun hoitoja ette halua vaan pelkät tutkimukset, niin oisko ne hinnaltaan sellaiset että voisitte säästämällä saada kasaan tarvittavat eurot? Aihe aiheuttaa sinulle kuitenkin selvästi niin paljon huolta ja stressiä, että mielenrauhan vuoksi itse harkitsisin.
Kevyemmät hoidot eivät ole hirvittävän kalliita, jos saa esimerkiksi letrot tehostamaan ovulaatiota. Lisäksi letrojen käyttö ei vaadi ultrausta, joka kuukausi, niin käyntejä klinikalla olisi harvakseltaan. IVF ja inssi ovatkin sitten asia erikseen, ne maksaa ja on paljon käyntejä.Ainut ongelma ei ole säästäminen, vaan myös se kun asutaan syrjemmässä, eikä ihan lähellä ole mitään yksityisiä lääkäri keskuksia, sekä mies on vastaan kaikkia tutkimuksia...
Eipä kai se auta kun vaan odottaa ihmettä ja jollei sitä tapahdu niin on aika luovuttaa..