Toiveissa vauva 2021

Samoin minä miettinyt menneet kuukaudet mikä vaikuttaa siihen,etten raskaudu.Minulla oli ennen tätä yritystä Mirena kierukka ja joka kk jonkinlaiset menkat.Aiemminkin ollut Mirena ja silloin raskaus alkanut yk6 mennessä.Kuopusta ennen oli vain kondomi ja kun jätettiin pois niin tärppi kävi heti.Nyt tosiaan yk9 ,kierukka oli melkein 7v ja ikää 38v,jo pelkästään tuo ikä tuo meille haastetta.. En edelleenkään uskoa että ajoitus olisi väärä,sitä olen miettinyt että enkä oikeasti ovuloi vaikka kaikki merkit viittaa siihen. Ehkä munasolut ei vaan enää ole niin hyvät että ne hedelmöittyisi tai sitten kiinnittyminen ei vaan onnistu jostain syystä ..

Nyt meinasin taas unohtaa positiivisen ajattelun..Stressi pois.Helpommin sanottu kun tehty
Juu, ei kannata stressata ainakaan. Mutta tuli vain tämäkin mieleen. Kyllä mä uskon että mekin vielä vauvat saadaan @petronella09 , iästä viis :)
 
  • Tykkää
Reactions: Laura*
Mulla oli myös mirena ja toki mietitytti että vaikuttaako. Mutta jotenkin haluisin uskoa, että ei, koska tulin kuitenkin aika nopeasti sen jälkeen raskaaksi. Ja koska keskenmenokaan ei hoitunut itsestään, niin kiinnittymisen suhteen ei liene ollut ongelmaa, vaan ongelmat oli sit muualla. Mutta mistäs näistä tietää.. ei auta kun jatkaa yritystä.

Hitto että tää alkukierto on tylsää aikaa. Voisitteko nyt muut plussailla sillä aikaa kun täällä vaan taas aika matelee :)
 
  • Tykkää
Reactions: Laura* ja nobelius
Samaa mieltä @IinesAnkka82 . Aika menee niin hitaasti aina alkukierrosta.
Mulla ois kp13 tänään ja tekis mieli kunnon juoksulenkille tai salille vähän kovempaa treeniä tekemään, jostain kuitenkin luin ettei älyttömän repivää tai raskasta kannattais tehdä ovulaation/kiinnittymisen aikaan. Otan nyt sitten tässäkin niin varman päälle kuin vain voi. Salilla käyn mutta koitan tehdä vähän iisimpää treeniä. Just tässä vaiheessa kiertoa tuntuu, että kaikki treeni kulkee hyvin ja nyt sit himmailen, tylsää....
Munasarjat tuntuu täydeltä ja vähän paineen tuntua on, katsotaan koska alkaa helpottaa. Tätä on nyt pari päivää ollu. Eipä tässä kun vaan odottelua ja makkarissa puuhastelua, se onneks on kivaa ;)
 
Kiitos Gelee vastauksista!

Tilasin kuitenkin vielä macaa tähän kiertoon, vaikka toi gelee royale olis varmaan mennyt paremmin alas. :D

Nää menkkojen alkupäivät on ihan jäätävät. Ikinä ennen ei oo ees ollut mitään menkkakipuja, mutta tänään töissä oli kyllä aikamoisia kipuja. Nyt onneks jo helpottaa. Vuoto on kyllä edelleen tyyliä häräntappotalkoot.
 
@Piipaa93 toivotaan parasta. Kiva, että mies täysillä mukana tukena ♡

Onnea @Diipadapa !

@nobelius mihin tuo raskaan liikunnan välttäminen perustuu? En siis epäile, mutta kiinnostaa vaan. Luulisi, että verenkierron parantuminen helpottaisi raskautumista. :unsure:

Täällä mahaa jomottaa koko ajan. Taidan liittyä sittenkin piinailijoihin Dpo2 huomiselle, jos aika vaikka kuluisi siten nopeammin :D
 
@Diipadapa Onnittelut! :love:

On. Eilen käyty ultrassa limis ok ja 12 mm follikkeli, nyt vaan odotellaan ovista ja toivottavasti ensi viikolla ekaan siirtoon. Myös tukilääkkeet tulevat kuvioihin siirron jälkeen. Polilta ajaessani rupesin miettimään, et tarviiko tässä nyt pidättäytyä seksistä. (En ees tiedä miksi tälläistä meidän tilanteessa ajattelen, tai siis ainahan kaikki on mahdollista :'D) Onko täällä ketään passissa käyneitä? @Wintersun vieläkö seurailet? :)
 
Hei onko kellään tietoa paljonko varhais ultra maksaa? Ja milloin sinne kannattaisi mennä? Muistan kuulleeni joskus et joku oli menny muistaakseni 6 viikolla ja sillon ei kuulunu sydän ääniä, mutta joittenki viikkojen päästä kuulu. Tämmöistä ei ois kiva kokea.
 
Nuorena äidiksi
Täällä ei menkkoja, menin ja tein testin, yhä nega, mies sano jo et tuskin olen raskaana mut uskon toisin koska ikinä menkat ei oo jääny pois tällai. Ehkä positiivinen tulee vaa myöhäs.

+ Mul on päätä särkenyt ja palelen iha hulluna ja jano ja ravaan vessas.. tiedä sitte
 
Täällä ei menkkoja, menin ja tein testin, yhä nega, mies sano jo et tuskin olen raskaana mut uskon toisin koska ikinä menkat ei oo jääny pois tällai. Ehkä positiivinen tulee vaa myöhäs.

+ Mul on päätä särkenyt ja palelen iha hulluna ja jano ja ravaan vessas.. tiedä sitte
Hyvin saatatkin olla raskaana. Itellä 4 päivää pitäis olla menkkoihin ja tänään positiivinen testi, mutta hyvin hyvin haalea viiva vielä. Hcg:n määrä sullakin voi olla vielä niin alhanen, että ei näytä vielä positiivista. Riippuu täysin ihmisestä. Toivotaan parasta. Kauanko sulla menkat muuten myöhässä?
 
Samaa mieltä @IinesAnkka82 . Aika menee niin hitaasti aina alkukierrosta.
Mulla ois kp13 tänään ja tekis mieli kunnon juoksulenkille tai salille vähän kovempaa treeniä tekemään, jostain kuitenkin luin ettei älyttömän repivää tai raskasta kannattais tehdä ovulaation/kiinnittymisen aikaan. Otan nyt sitten tässäkin niin varman päälle kuin vain voi. Salilla käyn mutta koitan tehdä vähän iisimpää treeniä. Just tässä vaiheessa kiertoa tuntuu, että kaikki treeni kulkee hyvin ja nyt sit himmailen, tylsää....
Munasarjat tuntuu täydeltä ja vähän paineen tuntua on, katsotaan koska alkaa helpottaa. Tätä on nyt pari päivää ollu. Eipä tässä kun vaan odottelua ja makkarissa puuhastelua, se onneks on kivaa ;)
Minulla on juuri päinvastaiset mietteet, että tämä kierron eka viikkohan voisi hyvin olla ihmisen parasta aikaa, ellei vatsaan sattuisi ja vessa näyttäisi joka käynnillä kuin sinne olisi joku sian teurastanut. (Ihan pikkuisen liiottelen :LOL:) Mutta juuri nyt ei tarvitse yhtään tunnustella tissejä tai kohdun nipistelyjä, tai tutkia vessapaperia, että joko jokin vaihe lähestyy. Mikä ihana rauha!

Ja noihin ovistestailuihin voisin lisätä kommentin, että tämäkin lienee yksilöllistä. Joillain ilmeisesti elimistö lähettäisi jonkinlaisen kierron "kuolonkorinan", joka sitten näkyisi vahvistuvana ovistestinä. Itselläni ennen menkkoja tulee vain all-time-low ennätyksiä, paitsi kemiallisessa huomasin lähes tasavahvuiset viivat. Edelleen siis mielestäni tilanteesi varsin lupaava @lillium. :)
 
vierailija
Hyvin saatatkin olla raskaana. Itellä 4 päivää pitäis olla menkkoihin ja tänään positiivinen testi, mutta hyvin hyvin haalea viiva vielä. Hcg:n määrä sullakin voi olla vielä niin alhanen, että ei näytä vielä positiivista. Riippuu täysin ihmisestä. Toivotaan parasta. Kauanko sulla menkat muuten myöhässä?
3 päivää. Huomenna 4
 
  • Tykkää
Reactions: Diipadapa
vierailija
Okei no teet testin jokusen päivän päästä uudestaan tai sitten lääkäriin ni saa ainakin varman tuloksen
Jep.

Ja nyt sit kyselen, et onks muil ollu vastaavaa? Eka jäätävä kramppi, mikää ei tuntunu helpottavan tai se ei antanu periks ja sit.. poksahti. Se tuntu lopulta poksahdukselta. Ja taas kramppi. Ja nyt vaa vähän kipua ennen ku lakkas kasvuun liittyvää kenties?
 

Yhteistyössä