Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea plussanneille ja onnea matkaan <3

Hei te jotka ootte käyttäneet ovulaatiota tukemaan letroja! Miten siis homma käytännössä menee, jos sitä pidemmän aikaa kokeillaan avuksi? Onko resepti useammalle kuulle ja pitääkö siis joka kk käydä ultrassa varmistamassa, ettei siellä ole ihan useampi villiintynyt kasvamaan? :D Itsellä siis yhden kerran vain ollut kokeilussa letrot ja siihen tuli myös pregnyl-pistos varmuuden vuoksi. Silloin tärppäsi heti siitä, mutta en jotenkaan usko, että oltaisiin nyt niin onnekkaita, jos edes gyne niitä suostuu vielä edes kirjoittamaan, koska vastahan yritys on alkanut. Kuitenkin, ovulaatiossa on todnäk häikkää/ei tapahdu ainakaan välillä ollenkaan, eli voisi kirjoittaakin, ehkä :D Pohdin tässä vain, että siitähän tulee melkoinen lasku, jos joka kk hyppää ultrassa! :eek:
 
Viimeksi muokattu:
Olipa muksat aamulukemiset täällä. Paljon hyviä kysymyksiä ja vastauksia. Kuumottaa myös mikä se paras tallettelupäivä olisi, ovispäivä toki mutta mitkä muut päivät riittää.
Itse tulin hehkuttamaan, että nyt kp15 cb:n kaksoishormonidigi vilkuttaa hymynaamaa. Kahtena edellisenä päivänä tyhjää ympyrää. Pienestä se voi ilo revetä. Nyt odottamaan pysyvää hymynaamaa. Talletetaan kuitenkin nyt joka toinen/kolmas päivä. Tänää vilkkuvan kunniaksi on puuhapäivä.
 
Paljon onnea plussanneille ja onnea matkaan <3

Hei te jotka ootte käyttäneet ovulaatiota tukemaan letroja! Miten siis homma käytännössä menee, jos sitä pidemmän aikaa kokeillaan avuksi? Onko resepti useammalle kuulle ja pitääkö siis joka kk käydä ultrassa varmistamassa, ettei siellä ole ihan useampi villiintynyt kasvamaan? Itsellä siis yhden kerran vain ollut kokeilussa letrot ja siihen tuli myös pregnyl-pistos varmuuden vuoksi. Silloin tärppäsi heti siitä, mutta en jotenkaan usko, että oltaisiin nyt niin onnekkaita, jos edes gyne niitä suostuu vielä edes kirjoittamaan, koska vastahan yritys on alkanut. Kuitenkin, ovulaatiossa on todnäk häikkää/ei tapahdu ainakaan välillä ollenkaan, eli voisi kirjoittaakin, ehkä Pohdin tässä vain, että siitähän tulee melkoinen lasku, jos joka kk hyppää ultrassa!
Mulla on ovulaation induktio, mutta myös inseminaatio, joten ultrassa joka kk käyty. Resepti sain kuitenkin pitemmäksi aikaa. Kysyin lääkäriltä, ja hoitotauolla voin käyttää letroja. Ymmärsin, että ei tarvitse käydä ultrassa sillä välin. Ei ole tullut kuin yksi kypsä folli, niin ehkä samalla annoksella ei pitäisi isoa yllätystä tulla.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja chili_
Olen miettinyt itse tuota asentoa, koska meillä on yleensä aina niin, että minä olen päällä. On toki kokeiltu muitakin, mutta ei yhtään raskautta ole alkanut. Lääkärissä inseminaation jälkeen jään makoilemaan hetkeksi. Lääkäri sanoi muistaakseni, että tutkittua tietoa ei ole siitä, että auttaako se makoilu, mutta he kuitenkin sitä käyttävät. Toivottavasti ymmärsin oikein. Mutta ilmeisesti siittiöt ovat niin nopeita, että lähtevät heti liikkeelle. Ainakin normaalitilanteessa. Minä en tiedä, mitä meillä siittiöt tekee, varmaan eksyvät johonkin. Hedelmöityskuppi on myös käytössä kotona, jos se antaisi enemmän siittiöille mahdollisuuksia jatkaa matkaa :D
 
@Piipuni Ihana kysymys asennoista Mä oon vähän taikauskonen tässä(kin). Molemmat tärpit oletetusti tullut ns.lusikka-asennosta. Joten sillä mennään ainakin se ovulaatiopäivä aina
Meillä myös esikoinen nappasi kiinni lusikassa. Silloin en edes jäänyt mitenkään makoilemaan yhdynnän jälkeen. Ja tuo oli dpo -2 kerrasta, kun joku sitäkin kyseli, että riittääköhän. Meillä ainakin riitti! ;)
 
Paljon onnea plussanneille ja onnea matkaan <3

Hei te jotka ootte käyttäneet ovulaatiota tukemaan letroja! Miten siis homma käytännössä menee, jos sitä pidemmän aikaa kokeillaan avuksi? Onko resepti useammalle kuulle ja pitääkö siis joka kk käydä ultrassa varmistamassa, ettei siellä ole ihan useampi villiintynyt kasvamaan? Itsellä siis yhden kerran vain ollut kokeilussa letrot ja siihen tuli myös pregnyl-pistos varmuuden vuoksi. Silloin tärppäsi heti siitä, mutta en jotenkaan usko, että oltaisiin nyt niin onnekkaita, jos edes gyne niitä suostuu vielä edes kirjoittamaan, koska vastahan yritys on alkanut. Kuitenkin, ovulaatiossa on todnäk häikkää/ei tapahdu ainakaan välillä ollenkaan, eli voisi kirjoittaakin, ehkä Pohdin tässä vain, että siitähän tulee melkoinen lasku, jos joka kk hyppää ultrassa!
Tämä ei nyt liity viestiisi, mutta olitkohan toiveissa vauva 2019 ryhmässä aikoinaan? Ihan kuin muistaisin sun nimimerkin sieltä.. :giggle:
 
Onnea plussanneille ❤

Kertokaa te jotka ovista tikuttanut vielä ovis plussan jälkeen kauanko testi näyttänyt plussaa?Eilen vahva ovis plussa ja tänään myös tikutin plussan, ei enää yhtä vahva,mutta selvä plussa.Kannattaako vielä talletella?Tänään on ollut kovasti jomotuksia ja valkkaria .

Mukavaa viikonloppua kaikille
 
Onnea plussanneille

Kertokaa te jotka ovista tikuttanut vielä ovis plussan jälkeen kauanko testi näyttänyt plussaa?Eilen vahva ovis plussa ja tänään myös tikutin plussan, ei enää yhtä vahva,mutta selvä plussa.Kannattaako vielä talletella?Tänään on ollut kovasti jomotuksia ja valkkaria .

Mukavaa viikonloppua kaikille

Mulla ei näyttänyt plussaa kun sen yhen päivän. Testasin vain kerran päivässä samaan aikaan suunnilleen. Kyllähän se vielä kannattaa tänään talletella, sillä ovis n.24-48h plussan jälkeen. Meillä tuli tämä tärppi niin että seksiä dpo-4, dpo-2 ja dpo 0, eli viimeinen oli oletettuna ovispäivänä.

Mukavaa viikonloppua kaikki!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija
Millaiset kokemukset teillä on greippimehun juomisesta poppakonstina?

Esikoinen tärppäsi aikoinaan kierrossa, jossa join greippimehua, mutta en ollut juonut sitä pitkään, koska tärppi kävi yk2:ssa.

Nyt kun toinen olisi haaveissa, kokeilin taas greippimehua ja join sitä viime kierrossa runsaita määriä. Loppupeleissä ovis myöhästyi parilla päivällä, limoja tuli niukasti, menkkakivut alkoivat jo viikon ennen niiden alkua ja loppupeleissä menkat vielä myöhästyivät muutamalla päivällä. Vuotokin tuntui jäävän niukemmaksi kuin yleensä.

Nyt seuraavassa kierrossa jätin mehun suosiolla pois ja ovisoireet ovat selkeät ja limoja tulee hyvin. Ovis tosin aikaistui parilla päivällä siitä, mihin olen tottunut. Katsotaan, miten tämä kierto päättyy, mutta greippimehu taitaa jatkossakin jäädä kauppaan, kun tuntui sotkevan koko kierron oireita ja pituutta myöten.
 
Millaiset kokemukset teillä on greippimehun juomisesta poppakonstina?

Esikoinen tärppäsi aikoinaan kierrossa, jossa join greippimehua, mutta en ollut juonut sitä pitkään, koska tärppi kävi yk2:ssa.

Nyt kun toinen olisi haaveissa, kokeilin taas greippimehua ja join sitä viime kierrossa runsaita määriä. Loppupeleissä ovis myöhästyi parilla päivällä, limoja tuli niukasti, menkkakivut alkoivat jo viikon ennen niiden alkua ja loppupeleissä menkat vielä myöhästyivät muutamalla päivällä. Vuotokin tuntui jäävän niukemmaksi kuin yleensä.

Nyt seuraavassa kierrossa jätin mehun suosiolla pois ja ovisoireet ovat selkeät ja limoja tulee hyvin. Ovis tosin aikaistui parilla päivällä siitä, mihin olen tottunut. Katsotaan, miten tämä kierto päättyy, mutta greippimehu taitaa jatkossakin jäädä kauppaan, kun tuntui sotkevan koko kierron oireita ja pituutta myöten.
Minulla kävi aivan samoin kun otin greipimehut runsaaseen käyttöön! Limat oli niukat. Kivut alkoi viikkoa aikaisemmin, ja menkat myöhästyi pari päivää :O nyt en mehuta tässä kierrossa, ihan vain kokeeksi
 
Onnea plussanneille ❤

Pahoittelut @minttuni uuteen kiertoon joutumisesta :( Toivottavasti IVF toisi teille pienokaisen vihdoinkin ❤

Noista talletteluista ja oviksen tikutuksista. Minä en usko enää mihinkään, koska nt-ultrassa pikkuinen oli 5pvä isompi kuin mitä luulin ja kun tikutin oviksen, niin tämä vesseli olisi saanut alkunsa muka 5pvä ennen ovista, eli kp10, kun ovisplussan sain kp14 ja ovis oli omien tuntemuksien mukaan kp15. Hmm! Mielenkiintoista :D Tai sit tuolla kasvaa vain hyvin ravittu vauva :LOL:

Kasikuus ja Papu 12+5
 
Minut voi poistaa piinailijoista ja kiertopäivälistalta. Menkkojen alkaminen ei tullut yllätyksenä, vaikka loppuun asti yritin pitää yllä toiveikasta mieltä. Aluksi ei tullut edes itku, mutta myöhemmin vähän itketti. Lapsettomuudelle on varmaankin olemassa joku syy, jota ei vain vielä tiedetä. Toivottavasti vielä jonain päivänä onnistuu
Tsemppiä @minttuni sylin täydeltä. Toivon kovasti, että teille lapsi suodaan ja mahdollisimman pian.<3
Olet ajatuksissa.:whistle::)
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni

Yhteistyössä