Vilkaisin eilen, että mikä olisi laskettu aika jos tästä kiersta tärppäis. Se menis heinäkuun loppupuoliskolle. Meillä on ennestään kaksi syksyn lasta, ja nyt olin haaveillut alkuvuoden vauvaa. Tää heinäkuu ois vielä ihan ok, mutta jos nyt ei tärppää niin en tiedä haluanko seuraavissa kierrossa yrittää. Ens vuoden elokuussa esikoinen aloittaa koulun, en todellakaan halua sekoittaa sitä hänelle uutta tilannetta hetkenä minä hyvänsä syntyvällä vauvalla. Ja tällä hetkellä harmittaa ihan älyttömästi ajatus, että kolmaskin lapsi ois syksyn murunen niin kuin aiemmat. Tosi typerää varmasti, ei syntymäajasta pitäis olla niin väliä. Mutta ilmeisesti oon typerä.
Onko teillä muilla ajatuksia siitä, koska ois hyvä/huono aika saada lapsi?
Mä en pakolta haluais joulukuun vauvaa, ihan lapsen itsensä takia, kun synttärit ja joulu lähekkäin. Mutta kolmen keskenmenon ja useamman kemiallisen jälkeen päämääränä ois saada ees se vauva syliin asti, ei väliä mikä kuukausi.
Ja alkuvuoden lapsikin voi syntyä loppuvuonna jos synnytys käynnistyykin etuajassa. Joten oon päättänyt olla miettimättä koska kannattaa yrittää ja koska ei
Meillä on jo lähestymässä 9 vuoden ikäero. 2 vuotta yrittämistä on hurahtanut nopeasti. Ja suurin syy pitkittymiseen on tauot keskenmenojen jälkeen ja paristi jättänyt kierron välistä ettei ois loppuvuodesta la.