Toiveissa vauva 2021

Heipsan! Voisin yrittää liittyä teidän joukkoon. Jonkun aikaa oon käynyt jo lueskelemassa ja teitä on niin paljon, että katsotaan miten pysyn mukana.

Meillä on ennestään siis viisi lasta ja toiveissa kuudes. Kierukka otettiin elokuussa pois ja nyt on Yk3 menossa. Ongelmana mulla on lyhyt luteaalivaihe ja toistaseks vielä kierto sekaisin. Tikuttelen siis ovista ja dpo 6-8 on noissa edellisissä kierrossa alkanut menkat. Nyt on ovis tuloillaan, että saa nähdä miten tässä menee!
Tässä kierrossa avuksi otin macan, vahvan b-vitamiinin, vehnänalkioöljy (e-vitamiini), rauta, 50mikrog D 3-vitamiini ja vielä monivitamiinipore.
Onko kellään näistä kokemusta kierron tasaamiseen?

Mä en jostain syystä saa käytettyä hymiöitä, enkä saa tätä riviäni nyt punaiseksi, mutta seuraavanlainen se olisi.

5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi, kp 19/?
 
Onkohan enää mitään toivoa
Nyt siis dpo10

Livenä näkyi pikkasen paremmin, varsinkin ulkona luonnonvalossa kuin sisällä keinovalossa, ei tohon aijaan kautta oikein mitään edes jää kuvaan


Toinen tikku tehty aamun pissasta (ei kylläkään koko yön pissa kun kun kävin neljältä aamuyöllä vessassa ja toinen eilisiltainen

Edit:
Näillä puikkitesteillä en ole koskaan saanut viivanpaikkaa edes, noin 30 testiä 6kk aikana tehny näillä, kun taas apteekin ultra antoi törkeetä haamua vaiken ollut raskaana
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan! Voisin yrittää liittyä teidän joukkoon. Jonkun aikaa oon käynyt jo lueskelemassa ja teitä on niin paljon, että katsotaan miten pysyn mukana.

Meillä on ennestään siis viisi lasta ja toiveissa kuudes. Kierukka otettiin elokuussa pois ja nyt on Yk3 menossa. Ongelmana mulla on lyhyt luteaalivaihe ja toistaseks vielä kierto sekaisin. Tikuttelen siis ovista ja dpo 6-8 on noissa edellisissä kierrossa alkanut menkat. Nyt on ovis tuloillaan, että saa nähdä miten tässä menee!
Tässä kierrossa avuksi otin macan, vahvan b-vitamiinin, vehnänalkioöljy (e-vitamiini), rauta, 50mikrog D 3-vitamiini ja vielä monivitamiinipore.
Onko kellään näistä kokemusta kierron tasaamiseen?

Mä en jostain syystä saa käytettyä hymiöitä, enkä saa tätä riviäni nyt punaiseksi, mutta seuraavanlainen se olisi.

5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi, kp 19/?
Oi ihanaa, kuudes!

Meillä tavallaan kuudes myös tulossa :) uusioperheessämme miehellä kaksi, 2011 ja -13 syntyneet ja itselläni kolme, 2002,-03 &-13 syntyneet), eli ekaa yhteistä yritämme vielä tässä ennenkuin ikä korjaa meidät pois kuvioista :D Olemme molemmat juuri täyttäneet 38. Itsellä tosiaan kaksi jo aikuista lasta ja tämä nuorin ja mieheni nuorin, ovat 7v.
Kovasti haikailemme yhteistä pientä, ja toivomme että vielä näkisimme miltä hän mahtaisi näyttää!
 
Onkohan enää mitään toivoa
Nyt siis dpo10

Livenä näkyi pikkasen paremmin, varsinkin ulkona luonnonvalossa kuin sisällä keinovalossa, ei tohon aijaan kautta oikein mitään edes jää kuvaan


Toinen tikku tehty aamun pissasta (ei kylläkään koko yön pissa kun kun kävin neljältä aamuyöllä vessassa ja toinen eilisiltainen
Kyllä minä näen ylemmässä ainakin viivan! Pitäisin toivoa kovasti yllä jos itselläni näkyisi tuo dpo10 :)
 
Oi ihanaa, kuudes!

Meillä tavallaan kuudes myös tulossa uusioperheessämme miehellä kaksi, 2011 ja -13 syntyneet ja itselläni kolme, 2002,-03 &-13 syntyneet), eli ekaa yhteistä yritämme vielä tässä ennenkuin ikä korjaa meidät pois kuvioista Olemme molemmat juuri täyttäneet 38. Itsellä tosiaan kaksi jo aikuista lasta ja tämä nuorin ja mieheni nuorin, ovat 7v.
Kovasti haikailemme yhteistä pientä, ja toivomme että vielä näkisimme miltä hän mahtaisi näyttää!
Ihanaa, että on muitakin suurperheellisiä! Aina ei ole kauheen hyvä vastaanotto. Itse oon 30v ja lapsista vanhin 10v ja nuorin 1v4kk. Tähän tulisi nauruhymiö, jos sellaisen saisin laitettua.
 
Ompa täällä ihana plussa-aalto :love::love::love:

Esikoisen la olisi ollut toukokuussa, mut syntyikin jo huhtikuussa keskosena noin viikolla 33 pre-eklampsian takia. Olis ollut ihanaa saada toinen vauva toukokuussa, mut nyt milloin vaan niin olis ihanaa. Vuosi pidettiin väliä raskauden yrittämisessä sektion takia.

Kiertopäivä nyt toivottavasti 30/35, ja toivottavasti menkat alkaa ajallaan jos ei plussaa tule. Huimausta ja vatsan nippailua, verenpaineet vähän laskeneet ja syke noussut hieman. Voisivat olla ihan menkkojen alkua lupaavia oireitakin. Harmi, etten ole lämpöjä mittaillut. Ensi kierrossa sitten! :X3:
 
@rougemoux Kuulostaa lupaavalta noidenkin perusteella. :)

Mitä aamulämpöihin tulee, niin mietin, että noinkohan luovun niiden mittaamisesta, jos siirryn lopulta kuitenkin uuteen kiertoon. Jokainen lasku ovulaation jälkeisinä päivinä vetää aina mieltä harmaaksi. Tässäkin kierrossa olen jo monta päivää ollut allapäin - ja ehkä ihan suotta. Toisaalta jälkikäteen on kutkuttavaa nähdä, miten oma kroppa toiminut.
 
vierailija
Ihanaa, että on muitakin suurperheellisiä! Aina ei ole kauheen hyvä vastaanotto. Itse oon 30v ja lapsista vanhin 10v ja nuorin 1v4kk. Tähän tulisi nauruhymiö, jos sellaisen saisin laitettua.
Meitä on, myös täällä taustalla, kiva lukea teistäkin! Itse en tule ainakaan vielä listoille, lisäisi ehkä yritysstressiä... lueskelen tosi ahkeraan. Aina ei ole joo hyvä vastaanottokaan (täällä kyllä varmaan olis, kun on niin ihanaa porukkaa!). Ja sit vielä se syy, että oon niin yliempaattinen, ja täällä niin moni yrittää ekaa lasta ja mä niin sydän surren luen monen epätoivoista ja km:sta... Tuntuu usein syylliseltä, kun itellä on onnistunut, vaikkei tietysti pitäis näin tuntea. On kyllä itsellä myös km takana. Meillä siis myös iso uusiosetti, miehellä kaksi isoa lasta, yhteisiä neljä ja viides yhteinen yrityksessä. Ollaan vanhoja jo, mutta jos vielä lykästäis! Onnea ja kärsivällisyyttä kaikille ja kovasti voimia myös kurjuuksiin.
 
Tuli taas yöllä nähtyä plussausunta. Tuli leffaviivat. Ne on niin ihania unia :love: Voi ku se pian toteutuis oikeassaki elämässä. Jännästi sitä on vaan valmis ottaa sen riskin aina uudestaan, että voi tulla taas keskenmeno.Mut ei sitä vauvaa voi saada ilman sitä riskinottoakaan. Vuosi sitten tästä kierrosta plussasin. Isänpäivänä sain antaa positiivisen testin miehelle.
Nyt tänä vuonna isänpäivänä ois dpo 11. Jos ovis tulee kp15. Vois siis olla mahis haamulainen näyttää jos vaan onnistais :love:
 
Mä en pakolta haluais joulukuun vauvaa, ihan lapsen itsensä takia, kun synttärit ja joulu lähekkäin. Mutta kolmen keskenmenon ja useamman kemiallisen jälkeen päämääränä ois saada ees se vauva syliin asti, ei väliä mikä kuukausi.
Ja alkuvuoden lapsikin voi syntyä loppuvuonna jos synnytys käynnistyykin etuajassa. Joten oon päättänyt olla miettimättä koska kannattaa yrittää ja koska ei
Meillä on jo lähestymässä 9 vuoden ikäero. 2 vuotta yrittämistä on hurahtanut nopeasti. Ja suurin syy pitkittymiseen on tauot keskenmenojen jälkeen ja paristi jättänyt kierron välistä ettei ois loppuvuodesta la.
Meillä on lapsista toinen on syntynyt marraskuussa ja toinen on syntynyt 23.12 (la oli 6.1). Ei kyllä harmittanut yhtään, ikimuistoisin joulu ikinä! Juhlimme synttäreitä yleensä joulukuun alussa ja molemmilla on nimipäivät kesäkuussa, niitä juhlimme perheenä :love:
 

Yhteistyössä