Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea @Mäyh ja @Heemilia plussista! <3 Ja @Alinna86, aivan mahtavaa!! Sulla olikin jo niin lupaavasti lämmöt Nyt vaan toivotaan, että vahvistuu! Teitkö nyt aamulla uudelleen?

@minttuni, teitkö sä testiä aamulla?

Täällä alkoi vuoto, eli eipä tarvitse testejä tehdä Mut voi poistaa piinailijoista ja päivittää kiertolistaan 1/27-28. Vituttaa.
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, on tää rankkaa:cry:
Tein aamulla testin, tosin sekin 2tunnin pidätyksellä koska juoksin vähän väliä yöllä pissillä :rolleyes:
Joku haalea näkyy , luulis näillä päivillä näkyvän kyllä jo selkeemmin.
Viime kemiallisen jälkeen vuoto alkoi kp 30 et se olis nyt su sitten...ootellaan.
@minttuni Niin vääryys:cry: tsemppihalaus❤
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, on tää rankkaa
Tein aamulla testin, tosin sekin 2tunnin pidätyksellä koska juoksin vähän väliä yöllä pissillä
Joku haalea näkyy , luulis näillä päivillä näkyvän kyllä jo selkeemmin.
Viime kemiallisen jälkeen vuoto alkoi kp 30 et se olis nyt su sitten...ootellaan.
@minttuni Niin vääryys tsemppihalaus
Hemmetti, jos kemiallinen vain kyseessä :( Ikävää tuokin :(
 
Oi, toivotaan vahvistumista @Alinna86 ❤

Pahoittelut @minttuni negasta ja kaikille muillekin jotka joutuneet uudelle kierrolle :(

Itse oon nyt luovuttanut tän kierron suhteen. Just kaivoin esille mun tänne lähettämät viestit n. viikkoa ennen edellistä plussaa ja oon kirjottanut että oli runsasta valkovuotoa (sen muistan) mutta nyt on kyllä niin kuivaa aikaa ja tiistaina pitäis menkat alkaa, etten edes jaksa uskoa et ois tärpännyt :cry::cry:

Onko kellään sattunut tulee se runsas vv vasta myöhemmin raskaudessa? Jotenkin haluaisi toivoa mutta tuntuu siltä et uudelle kierrolle joutuu, en jaksais yhtään :'(
 
Onnea plussanneille <3 ja jaksamisia ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille :(

Itte en ajatellut testata ennen ma, mikäli menkat ei oo alkanu ennen sitä. Ei huvita yhtään tehä tyhjää testiä. :/ eilen illalla taas nukkumaan mennessä alko vatta sattua ja aattelin jo et menkat alkais mut ei ainakaa vielä oo näkyny ja vatta kipukin loppu yön aikana. Viimisen viikon oon itkeny kaikkea mahollista, jotenki alakulonen fiilis, ärsyttää nää hormooni heilahtelut :D
 
vierailija
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista ❤ pahoittelut kohtalotovereille ja tsemppiä testien kanssa painiskeleville, toivotaan vahvistumista ❤

Vierailijan kanssa sama kiinnostaa, mitenkäs mini-asa, saako apteekista ihan ostettua vai tilataanko jostain netistä? Ja miten käytätte. Oon menny vähillä poppaskonsteilla, kun luotto niihinkin mennyt, mutta pitäisikö yrittää nyt jotain? Sitä Donafertya mulla jo onkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Vippaskonsti vinkit tänne kanssa! Melkein koko yrittämisen oon syönyt foolihappoa ja e-vitamiinia (ja nää menee siis edelleen), sit oli tää gelee royale kokeilu kahdessa edellisessä kierrossa.
Esikoisen aikaan kokeilin greippimehua, ja se vei miulta pois ovislimat kokonaan.

Tätä myo inositolia vois viel testaa näistä luonnontuotteista! Mut onkohan siitä apua, jos ei oo pcos? Ylipainoa kyllä on.
 
Vippaskonsti vinkit tänne kanssa! Melkein koko yrittämisen oon syönyt foolihappoa ja e-vitamiinia (ja nää menee siis edelleen), sit oli tää gelee royale kokeilu kahdessa edellisessä kierrossa.
Esikoisen aikaan kokeilin greippimehua, ja se vei miulta pois ovislimat kokonaan.

Tätä myo inositolia vois viel testaa näistä luonnontuotteista! Mut onkohan siitä apua, jos ei oo pcos? Ylipainoa kyllä on.
Täällä aiemmin yksi pitempään yrittänyt kertoi, että olis ivf-hoidon yhteydessä käyttänyt. Ja ei pcos. Jos muistan oikein :) tuskin haittaakaan voi olla? Oli tarkoitus kysyä lääkäriltä, mutta en muistanut..

Nyt odottelen vuotoa. Kp 3, 5 ja 7 letrozol. Mutta vielä ei vuotoa näy. Jos ei vuoto ala, niin ohjeistukseksi sain tehdä testin uudestaan 2vrk kuluttua. Mukavaa, että lugesteron toimii. Nyt jo ihan hyvä mieli! :) Kyllä tämä tästä! Ja tilasin myös puhdilta kilpirauhasen seurantapaketin, vain 19e. Aiemmin olen tuostakin testistä puluttanut enemmän, nyt taitaa olla tarjouksessa. Viimeksi heinäkuussa testattu ja annosta nostettu välissä.
 
@Enerisa3 Minulla edellisessä raskaudessa oli ovulaatiosta asti rutikuivaa sinne asti, että menkat oli päivän myöhässä. Sen jälkeen alkoi valumaan kunnolla vv.
@Enerisa3 Mun kohalla muuten sama kuin @Kasikuus, mut vielä ei vv ole alkanut suuremmin vuotelee. Koostumus muuttu siis vähäisestä tahmeasta vv:sta voidemaiseks ja aavistuksen lisäänty siin menkkojen myöhästyes.

@Alinna86 Minäkin näen haamulaisen. Toivottavasti vahvistuu! :)

@minttuni Toivottavasti se vuoto ei alakaan ja testi näyttäis ylihuomeen jo muuta :)
 
@Töppönen_ Olet ollut paljon mielessä. Voimia sinulle.

Plussasta onnea @Mäyh @Heemilia!

Se minun sunnuntainen haamuplussani päättyi maanantaina kuukautisiin. Epäilen, että ehkä testi oli virheellinen, koska kontrolliviivakin tuli näkyviin pienellä viiveellä (oon tottunut, että PC:ssä kontrolliviiva napsahtaa heti näkyviin). Tai kenties siellä oli jotain, joka sitten ei ottanut kiinni. Jos näin, niin toivon vaan, että kierto jatkuu säännöllisenä eikä ovulaation kanssa tule häikkää. Yllättävän vähän reagoin kuukautisten saapumiseen, kai siinä auttoi, kun olin jo tehnyt sen surutyön ettei tule meille toukokuista. Nyt on kaapissa valmiina ovulaatiotestit - päätettiin, että ei pidetäkään yritystaukoa, vaan ainakin vielä lokakuussa yritetään. Olisihan se ihanaa saada kesäkuun vauva <3
 
Paljon onnea plussanneille :love: , pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä myös kierron kanssa kamppaileville. Erityisesti sinulle @Töppönen_ kovasti voimia - ei tommosta pitäisi tulla kenenkään matkalle. :(

Mä ihmettelen täällä mun kiertoa. Ovisoireet ja limat olleet muutamana edellisenä päivänä. Testin viiva kuitenkin ihan haalea. Tänään sit, kun olot menneet, niin testi näyttää siltä, että plussa tulee tänään illalla tai huomenna aamulla. Öö, mitä? Tää on niin omituista, kun luulee tietävänsä suunnilleen, että milloin ovuloi ja sit testi sanoo ehei. Lämpökäyräkin nousi eilen. Voiko noi testit näyttää väärin? o_O
 
Tää ovulaation odottaminen on jotenkin raastavaa. Oireiden perusteella se mahdollisesti ois sunnuntaina eli kp 14. Kivut ollu jo 2päivää aika kovia, ja eilen jopa hetkellisesti tuli verta, tätä ei oo tapahtunut joulukuisen km jälkeen, että ois oviksen aikaan tullu välivuotoja. Varmaankin inositoli vaikuttaa. Ovis oireet on muutenkin ollut todella rajut. Toivottavasti positiivinen asia. Vaikka aina on selvät ovisoireet ollu, mut tää on ollu kyllä ihan normaali kertaa 10 :LOL:
 
Onnea plussanneille <3 ja jaksamisia ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille

Itte en ajatellut testata ennen ma, mikäli menkat ei oo alkanu ennen sitä. Ei huvita yhtään tehä tyhjää testiä. :/ eilen illalla taas nukkumaan mennessä alko vatta sattua ja aattelin jo et menkat alkais mut ei ainakaa vielä oo näkyny ja vatta kipukin loppu yön aikana. Viimisen viikon oon itkeny kaikkea mahollista, jotenki alakulonen fiilis, ärsyttää nää hormooni heilahtelut
Toivotaan parasta (y)(y)(y)
 
  • Rakkaus
Reactions: Goodway
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista pahoittelut kohtalotovereille ja tsemppiä testien kanssa painiskeleville, toivotaan vahvistumista

Vierailijan kanssa sama kiinnostaa, mitenkäs mini-asa, saako apteekista ihan ostettua vai tilataanko jostain netistä? Ja miten käytätte. Oon menny vähillä poppaskonsteilla, kun luotto niihinkin mennyt, mutta pitäisikö yrittää nyt jotain? Sitä Donafertya mulla jo onkin
Kuopuksen kohdalla oli apua mini asperiinista, siksi nytkin käytän, tai aloitin. Oviksesta heti aloitan, otan puolikkaan tuosta 100mg:sta
 
Voi tuska tätä odottelua! Nyt sitten vaan testipäivää tai menkkoja odotellessa ja aika alkaa tuntua pitkältä. En tiiä kierron pituutta varmaksi joten ajattelin testata reilun viikon päästä ma aamuna (kp29), jos menkkoja ei ole tullut.. Nyt tämä aikataulu tuntuu ikuisuudelta! Täytyy kai kauheesti keksiä kaikkea ohjelmaa eri päiville nyt viikon ajan.

Onnea plussista ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille (y)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Voi tuska tätä odottelua! Nyt sitten vaan testipäivää tai menkkoja odotellessa ja aika alkaa tuntua pitkältä. En tiiä kierron pituutta varmaksi joten ajattelin testata reilun viikon päästä ma aamuna (kp29), jos menkkoja ei ole tullut.. Nyt tämä aikataulu tuntuu ikuisuudelta! Täytyy kai kauheesti keksiä kaikkea ohjelmaa eri päiville nyt viikon ajan.

Onnea plussista ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille

Täälä sama homma, reilu viikon päästä sais vasta testailla kun nyt vasta kp20 ja kierto sen 30-32.. Pikkusen levoton olo et voisko nää päivät mennä nopeeta
 
  • Rakkaus
Reactions: mamatus88
@Enerisa3 Mun kohalla muuten sama kuin @Kasikuus, mut vielä ei vv ole alkanut suuremmin vuotelee. Koostumus muuttu siis vähäisestä tahmeasta vv:sta voidemaiseks ja aavistuksen lisäänty siin menkkojen myöhästyes.

@Alinna86 Minäkin näen haamulaisen. Toivottavasti vahvistuu!

@minttuni Toivottavasti se vuoto ei alakaan ja testi näyttäis ylihuomeen jo muuta
Oi vitsi, täytyypäs toivota että mulla olis nyt sama homma! :X3:

Mulla muutenki jotenki surullinen olo ollu koko päivän ku jääkaapissa oleva kalenteri muistutti että tänään olis ollut rakenneultra jos pikkunen olisi selvinnyt tänne saakka.. :( Toivottavasti olis tärpännyt ja saan viikonloppuna positiivisen testin, vaikka skeptinen olenkin <3 Uskallankohan edes testata :D
 

Yhteistyössä