Toiveissa vauva 2021

Flon mukaan viikko menkkoihin. Lämmöt on koholla ja kummallinen puristus alavatsalla, ei tunnu turvotukselta, nyt myös muuttunut limakalvot kuiviksi, ei kuitenkaan vaikuta hiivatulehdukselta. Päätin jälleen, etten ala kyttäämään oireita, niitä kun on riittänyt joka kierrossa, mutta tässä sitä taas ollaan. Eilen kirjoitinkin, että en usko plussaan, mahdollisuus raskauteen on, mutta kun on jo pettynyt monen monta kiertoa, niin siksi ei odotukset ole kovin korkealla . Minkälaisia oireita muilla piinailijoilla on?
Täälä nyt kp 21/dpo 4 menossa (kierto n. 31 päivää) ja tässä kans kuuntelen kaikenmaailman oireita, mut en halua liikaa innostua kun sit kuitenkin on nega...

Mut jos nyt jotain huomannu niin pientä närästystä tai semmosta poltetta, lämmöt iltasin koholla n. 37.1 ja suuta kuivaa öisin ja vasemmalla pientä nippailua ollut toissa päivänä ja eilen.. En silti jaksa vielä uskoa, et olis ekasta tärpännyt..
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
Täälläkin suuta kuivaa iltaisin ja öisin. Ei sitten mitään muita oireita.
Tänään piti käydä lääkärissä, kun korvassa on semmosta jännää oiretta, kuuluu samanlainen ääni kun menis lukkoon ja aukeis, sitä on vaikee selittää... No lääkäri sano, että tärykalvo on turvonnut ja märkää vahaa näkyy (johtuu elokuussa pidetystä flunssasta). Sain allergialääkkeen, avaavan lääkkeen ja avaavan nenäkortisonin. Yks noista lääkkeistä ei sovi raskaana oleville ja tästä johtuen pääsin nyt sitten ostamaan ekan raskaustestin valmiiksi kaappiin odottamaan :D Kuulemma testata heti, jos tulee raskausoireita kp24 jälkeen ja sit plussan sattuessa täytyy lopettaa tuo yks lääke. Oireettomana aion testata sitten vasta kp29.
Kyllä tää vähän jännää jo alkaa olemaan ;)
 
Kyllä täs alkaa jännittää pikku hiljaa ja oottaa koko ajan et joko vois testata ja mieski kyselee koko ajan et onko ollu mitään oireita.. :ROFLMAO: Tilasin kans raskauskeijulta testit valmiiks kaappiin :whistle: Täälä veti nyt mahan ihan sekasin, eilen syötiin tortilloja niin yöllä närästi ja nyt maha kuralla.. Onko muilla ollu ennen plussaa tämmöstä?
 
Täällä dpo5 lämmöt ollut oviksen jälkeen poikkeuksellisen korkealla ja lämpökäyrö muutenkin outo, mut tuskin sillä nyt tässä vaiheessa mitään merkitystä on. Oireista tai oireettomuudesta oon koittanut olla välittämättä koska ei sillä oo aiemminkaan ollut merkitystä :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Heemilia Mikä dpo on menossa? Itse sain tasavahvat viivat pc ja rfsu ei herkkään testiin dpo16.
Ystäväni ei saanut ikinä pc testiin kovin tummia viivoja ja kaikki oli ok Hänellä toimi joku predictor testi. Itse en ollut tollaisesta edes kuullut
Kaiken järjen mukaan on dpo13 tai korkeintaan 14. Pitää parin päivän päästä vielä kokeilla PC:llä ja sitten ehkä digi ens viikolla :D Toi predictor ehkä pitää kans etsiä käsiin :D
Kiitos vastauksesta ❤
 
@Alinna86 tarviiko vielä päivittää kp?

Hermostutti aamulla, kun vuotoa ei vielä näkynyt. Tänään dpo15, ikinä en ole näin pitkälle päässyt, on kai tämäkin jo jokin saavutus, kiitos lugesteronin! :) Mutta nyt onneksi vuoto alkoi! Pelkäsin, että kuinka kauan voi mennä uuden kierron käynnistymiseen. Oviksen ei pitäisi nyt osua viikonlopulle, mutta ehkä vähän vaikea nyt laskea, kun tuntuu, että uusi kierto olisi jo käynnistynyt aiemmin vaikka vuoto vielä pysyi pois. Maanantaina soitan ja sovin seuraavan ultran. Toisaalta helpottaa, tämä on viimeinen inssikierto, nopeasti kaksikin kiertoa meni. Sitten katse tulevaan. Koko ajan eteenpäin ja lähempänä onnistumista, toivottavasti. Uusi kierto, uusi mahdollisuus. Yk 24 starttasi!
 
Kyllä täs alkaa jännittää pikku hiljaa ja oottaa koko ajan et joko vois testata ja mieski kyselee koko ajan et onko ollu mitään oireita.. Tilasin kans raskauskeijulta testit valmiiks kaappiin Täälä veti nyt mahan ihan sekasin, eilen syötiin tortilloja niin yöllä närästi ja nyt maha kuralla.. Onko muilla ollu ennen plussaa tämmöstä?
Mulla on todellakin ollut varma merkki plussasta toi et maha sekasin! Muistan kun ennen kuopuksen plussaa olin koiran kaa jossain höntsäkisoissa ja ramppasin sen koko päivän vessassa, oli kyl rattoisa päivä. Samana iltana tulikin jo haamua testiin<3
 
Mulla on todellakin ollut varma merkki plussasta toi et maha sekasin! Muistan kun ennen kuopuksen plussaa olin koiran kaa jossain höntsäkisoissa ja ramppasin sen koko päivän vessassa, oli kyl rattoisa päivä. Samana iltana tulikin jo haamua testiin<3
Jotenkin vaan epäilyttää et vielä olis oireita raskudesta kun kuitenkin dpo 4 vasta ja kp 21/30-32 :censored:
 
Jotenkin vaan epäilyttää et vielä olis oireita raskudesta kun kuitenkin dpo 4 vasta ja kp 21/30-32
Ahaa no voi tosiaan olla että ei ehkä vielä noin aikasin, vai testasitko ovista? Toisaalta, mistä sitäkään ikinä tietää, hormoniheittelyihin oon ton kyllä liiitänyt kun usein menkkojenkin aikaan on vatsa vähän sekaisin ekana päivänä Toivottavasti se ois kuitenkin joku merkki esim kiinnittymisestä <3
 
Ahaa no voi tosiaan olla että ei ehkä vielä noin aikasin, vai testasitko ovista? Toisaalta, mistä sitäkään ikinä tietää, hormoniheittelyihin oon ton kyllä liiitänyt kun usein menkkojenkin aikaan on vatsa vähän sekaisin ekana päivänä Toivottavasti se ois kuitenkin joku merkki esim kiinnittymisestä <3
En testannut ovista, mutta flo sovelluksen mukaan ovis olis ollu viime tiistaina ja peittoa heiluteltiin tiistaina ja torstaina. Kierto sovelluksen mukaan on ollu 28-33 huhtikuusta alkaen kun oon aloittanut merkkaamaan. Nyt ennustaa 31 päivän kiertoa. Et tarkkaanhan en tiedä millon ovis on ollu, mutta tuossa paikkeilla oletettavasti. Toivotaan, että olis merkki siitä <3
 
Mulla on keskenmenon varsinainen vuoto lakannut jo lähes viikko sitten, mutta hitsit kun tuo ulos tuleva vv ei oo vieläkään ”puhdasta”. Ohje oli, että yhdyntöjä saa olla kun vuoto lakkaa, mutta kun tällainen tuhruaminen ei ole mitenkään normaalia, niin ei olla viitsitty vielä alkaa yrittämään uudestaan. Voikohan tässä mennä ovulaatio odotellessa ohi, vaikka kroppa ei selvästikään oo ihan normaalissa kuosissa vielä?
 
  • Surullinen
Reactions: Kissanminttu5
Kaiken järjen mukaan on dpo13 tai korkeintaan 14. Pitää parin päivän päästä vielä kokeilla PC:llä ja sitten ehkä digi ens viikolla Toi predictor ehkä pitää kans etsiä käsiin
Kiitos vastauksesta
Mä en saanu pcllä viivaa tummenemaan, tein sen lisäksi yhen digin, missä luki raskaana ja luotin niihin kahden herkän testin jälkeen. Tällä viikolla kävin ultrassa ja kyllä siellä sikiö oli, vaikka viiva ei tumma ollutkaan. Eli tarkoituksena oli sanoa, että ei se kaikilla tummene ja silti kaikki voi olla ihan niinkuin pitääkin. Onnea plussasta Heemilia! :love:
 
Mä en saanu pcllä viivaa tummenemaan, tein sen lisäksi yhen digin, missä luki raskaana ja luotin niihin kahden herkän testin jälkeen. Tällä viikolla kävin ultrassa ja kyllä siellä sikiö oli, vaikka viiva ei tumma ollutkaan. Eli tarkoituksena oli sanoa, että ei se kaikilla tummene ja silti kaikki voi olla ihan niinkuin pitääkin. Onnea plussasta Heemilia!
Näitä on kyllä helpottava lukea! Viiva on kuitenkin selkeä ja ekoista haamuista vahvistunut, silti sitä on epävarma, mieli kaipais jotain räikeitä viivoja. Kiitos onnitteluista ❤ Onnea sulle hyvistä ultrakuulumisista:love:
 
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89 ja pioni89
Pahoittelut @Alinna86 ja @minttuni :(


Käytiin miehen kanssa mopoilemassa todennäköisesti viimeistä kertaa. Mun pyörä on semi-kyykky ja kovin tuntui oikean munasarjan tietämillä ahtaalta, kun hetken oli ajellut polvet koukussa ja etukumarassa. Jalan tiputtaminen suoraksi auttoi. Kesälomalla ajeltiin myöhäisemmillä dpo:illa pitemmälle ilman tuntemuksia. Toivottavasti tämä kertoo isosta ja reippaasta keltarauhasesta, joka auttaa vauvanalun kiinnittymään tiukasti kiinni. ❤ Toki saattoi olla vaan housutkin kurtussa.
 
Pahoittelut niille, keillä piinailu päättyi uuteen kiertoon.

Mua on tänään vaivannut outo kipu oikeassa kyljessä, enkä keksi sille selitystä. Menkkamaista juilimista on ollut myös. Tänään noista tuntemuksista johtuen hätäilin, ja tein testin illasta, muutaman tunnin pidätyksellä, puhdas nega. Jos kierto palaa entiselleen niin uuden kierron pitäisi alkaa 4-5 päivän sisällä.

Tää vauvakuume on ihan järkyttävää! Tuntuu, että kaikki ”liikenevä” aika menee vauvaa miettiessä. Kaipa tämä tasoittuu. Esikoista yrittäessä olin yhtä kovassa huumassa, silloin oli vielä enemmän aikaa miettiä ja pyöritellä haaveita. :) Esikoisen ja kuopuksen väliin mahtui yksi spontaanisti kesken mennyt raskaus, joka sai alkunsa ”ekasta yrityksestä”. Sitä epäiltiin tuulimunaraskaudeksi tuolloin. Km jälkeen seuraava raskaus alkoi 2. tai 3. kierrosta (nyt en enää muista), mutta silloin yritystä varjosti vaan pelko joka helpotti vasta varhaisultrassa.
 
Pahoittelut niille, keillä piinailu päättyi uuteen kiertoon.

Mua on tänään vaivannut outo kipu oikeassa kyljessä, enkä keksi sille selitystä. Menkkamaista juilimista on ollut myös. Tänään noista tuntemuksista johtuen hätäilin, ja tein testin illasta, muutaman tunnin pidätyksellä, puhdas nega. Jos kierto palaa entiselleen niin uuden kierron pitäisi alkaa 4-5 päivän sisällä.

Tää vauvakuume on ihan järkyttävää! Tuntuu, että kaikki ”liikenevä” aika menee vauvaa miettiessä. Kaipa tämä tasoittuu. Esikoista yrittäessä olin yhtä kovassa huumassa, silloin oli vielä enemmän aikaa miettiä ja pyöritellä haaveita. Esikoisen ja kuopuksen väliin mahtui yksi spontaanisti kesken mennyt raskaus, joka sai alkunsa ”ekasta yrityksestä”. Sitä epäiltiin tuulimunaraskaudeksi tuolloin. Km jälkeen seuraava raskaus alkoi 2. tai 3. kierrosta (nyt en enää muista), mutta silloin yritystä varjosti vaan pelko joka helpotti vasta varhaisultrassa.
Mä niiiiiiin samaistun tuohon järkyttävään vauvakuumeeseen, joka menee ihan yli. Tä kierto ollut vähän helpompi, mut edelliset kaks kiertoa mun normaalista elämästä ei tullut yhtään mitään, ku vauva ajatukset pyöri mielessä päivin ja öin ja hallitsi mun kaikkea tekemistä. Ja nyt vasta kp9. Piinailuihinkin aikaa vielä tovi...toki aloitan terot kp15, joten se ehkä vienee ajatuksia vähän pois, kun jännitän pysyiskös tiputtelu poissa :)
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

27.09.2020 - sunnuntai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
lillium, 9/20, 3. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

-Lounatuuli-...............kp 55/28-35
Kakkulapio..................kp 54/?
lulube..............................kp 49/29
Toive23...........................kp 48/28
Chai89............................kp 44/28-30
Heemilia........................kp 34/25
SannuB..........................kp 34/28
Persikka123...................kp 30/32
Lillium.................................kp 21/29-31
Mamtobe........................kp 28/26-28
Mysteerio.......................kp 28/30
Goodway.......................kp 27/25-28
Sinisilmät........................kp 26/27-28
Krippis..............................kp 25/22-24
Nipsuneiti83.................kp 24/29
Haaveilija-31................kp 24/30
Eeva650.........................kp 23/28-42
Brunet82.......................kp 22/26-28
Meemuli..........................kp 22/30-32
Tiukuna..........................kp 21/30-33
Nobelius........................kp 21/25
Pandanen.....................kp 16/29-31
Titi-Love.........................kp 14/28-30
Kirjoh89..........................kp 11/28
Aniaj..................................kp 10/28
Mansikka3...................kp 10/28
Jjenn...............................kp 10/29-33
Hisulius...........................kp 7/32-35
Huumis............................kp 7/28-30
Tuttelituu......................kp 6/26
Soffia29.......................kp 4/28-30
Hamsteri20..................kp 3/27-28
Iinanen.............................kp 3/24
Alinna86..........................kp 2/26
Minttuni...........................kp 1/25
Enerisa3..........................kp 1/

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Goodway................................dpo 13
Nipsuneiti................................dpo 11
Eeva650...................................dpo 7
Tiukuna....................................dpo 6
nobelius....................................dpo 5
Meemuli....................................dpo 5
Lillium..........................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Eeva650
@kissajaksamisia varmasti raskasta. Jospa helpottelisi kohta

Tein sofin herkän puikkotestin tuossa aamulla. Hetken höivöhti toinen viiva, sitten nothing. Blaah
No, ei odotukset ollukaan kovin kummoiset, ei mitäön oireita oo ollut, paitsi kumma itkuherkkyys tässä ke asti. Dpo11
 
  • Rakkaus
Reactions: Kissanminttu5

Yhteistyössä