@minttuni Mulle voi päivittää huomiselle kp3/26.
Kyl ollut surkeat pari päivää.
Just kun sanoin ettei mulla oo mitään menkkakipuja niin voi luoja olin eilen NIIN kipeä ettei tosikaan. Ihan jäätävät krampit ja polte että itkua väänsin.
Eilen tiputteli,yöllä hanat aukes ja olin vielä silloinkin tosi kipeä, nyt tiputtelee enää. Eli loppusuoralla onneks.
Mies oli taas viemässä sairaalaan, mut enhän mä lähtenyt, en voinut kun maata sängyssä kauratyynyn kanssa ja samalla surra taas tätä menetettyä mahdollisuutta. Olikohan tää nyt 3.kemiallinen tänä vuonna..molemmissa hoito kerroissa tulos kemiallinen...miksi miksi miksi tää on niin vaikeeta
Kaikki apuvälineet käytössä ja ei vaan, mieskin oli pettynyt kun luotto hällä oli kova. Alkaa raja tulla vastaan. Sen siemenneste tuloksetkin tuli nyt ne lopulliset ja ne on ihan priimaa. Mä en enään jaksais tätä mutta kaapissa on vajaa piikki ja kohta olis lääkekatto täynnä, jären mukaan ne kannattaa hyödyntää,oon vaan niin loppu ja se vähäinen toivon kipinä on jossain. Ehkä se siitä sitten kun ovis lähenee. Tilasin kyllä tikut taas.
Huomenna pitäs soittaa lääkäriin ja täytyy kysellä mitä tehdään,samoin näistä kivuista täytyy mainita, ei voi olla normaalia kun flosta katsoin niin ed. Kierrossa 10/26päivää kovia vatsakipuja