Toiveissa vauva 2021

Mulle lääkäri sanoi ekalla kerralla et 5% todennäköisyys oli sil inssillä kaksosiin. Et kyl se mun mielestä kuulostaa aika isomme todennäköisyydelle ja joka munasolulla se kuitenkin kasvaa. Toki voi olla et ymmärsin jotain väärin, mut kyl mä sinuna kysyisin edes siitä riskistä. Mun lääkäri on ainakin todella ehdoton et on liian iso riski kolmella follikkelilla.
Okei. Mulle sanottiin sillon alussa että tällä hoidolla voi tulla liikaa munarakkuloita ja silloin ei saa tehä mitään mut nyt viimeks ei ainakaa kielletty. Oisko sillä sit ollu vaikutusta et ne 2 oli paljon pienempiä? :unsure: Suurin oli jotain 17mm sinä hetkenä.
Ja muutenkin taitaa olla jo liian myöhäistä kysyä tästä enään erikseen kun aamulla tossa jo touhuiltiin, siis mikäli ovuloin ennen huomista ultraa:D
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna ja minttuni
Mut voi siirtää plussanneisiin :love:Maanantaina vielä panikoin kun digiin tuli vain 1-2. Tänään tuli kumminkin 2-3
Kuumemittarikin oli rikki, eli useana päivänä mitattu 35,5 ei ollut oikea lämpötila.

Paljon tsemppiä kaikille <3 Toivottavasti loputkin porukasta plussaa pian :giggle: Jos täällä ryhmässä on muita PCOS kärsiviä niin suosittelen ehdottomasti varaamaan ajan yksityiselle hormonihäiriöihin ja lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle.

Siirryn nyt kirjoittelemaan toukokuisiin :giggle: Toivottavasti täältä tulee vielä paljon porukkaa sinne :giggle:
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan minunkin puolesta. Tänään dpo 15 ja testi nega. Ja uuteen kiertoon myös tuntemusten perusteella ollaan menossa rytinällä. Taas todella pettynyt, surullinen ja masentunut olo.

Olen koittanut punnita, tsemppaako vai lannistaako tämän palstan seuraaminen enemmän ja olen tällä hetkellä päätynyt jälkimmäiseen. Sanon tämän nyt siis rehellisesti ja suoraan, että kuvat plussatesteistä, vahvistuvista viivoista jne. masentavat enemmän, kuin tuovat toivoa. Toki olen iloinen teidän puolesta, jotka olette plussanneet, mutta olen nyt joka tapauksessa päättänyt ainakin toistaiseksi jättää tämän palstan seuraamisen. Listoilla voi pitää.

Kaunista ja toivontäyteistä syksyä kaikille.
 
Hei vaan minunkin puolesta. Tänään dpo 15 ja testi nega. Ja uuteen kiertoon myös tuntemusten perusteella ollaan menossa rytinällä. Taas todella pettynyt, surullinen ja masentunut olo.

Olen koittanut punnita, tsemppaako vai lannistaako tämän palstan seuraaminen enemmän ja olen tällä hetkellä päätynyt jälkimmäiseen. Sanon tämän nyt siis rehellisesti ja suoraan, että kuvat plussatesteistä, vahvistuvista viivoista jne. masentavat enemmän, kuin tuovat toivoa. Toki olen iloinen teidän puolesta, jotka olette plussanneet, mutta olen nyt joka tapauksessa päättänyt ainakin toistaiseksi jättää tämän palstan seuraamisen. Listoilla voi pitää.

Kaunista ja toivontäyteistä syksyä kaikille.
Tsemppiä jatkoon! ❤
 
Onko normia, ett oviksesta alkaen on tuntunut melkein joka päivä menkkamaisia tuntemuksia kohdun alueella. Jos se tarkoittaisi sitä kauan odotettua plussaa? Väsymys on ollu aika kova

Mulla ollut samaa tässä kierrossa, oviksesta saakka ollut koko ajan joko nipistelyä, viiltelyä tai menkkajomotuksia mahassa ja selässä. Nytkin paraikaa nippailee välillä kovaakin..
Toivotaan että olisi molemmilla sitä itseään!
 

Nyt mä vasta tajusin et se on oikeesti vahvistunutkin se haamu :eek:
Toinen dpo 8 ja toinen dpo 10.

Edit. Tässä viime km raskauden dpo 11 sama testi; https://aijaa.com/YeS7wZ

Vaikka pitää pitää jalat maassa, mut vähän on toivetta. Tältä näytti tämä testi viime 2 kiertoa dpo 10 jotka oli kemiallinen ja se km päättynyt kierto.
 
Viimeksi muokattu:
Okei. Mulle sanottiin sillon alussa että tällä hoidolla voi tulla liikaa munarakkuloita ja silloin ei saa tehä mitään mut nyt viimeks ei ainakaa kielletty. Oisko sillä sit ollu vaikutusta et ne 2 oli paljon pienempiä? Suurin oli jotain 17mm sinä hetkenä.
Ja muutenkin taitaa olla jo liian myöhäistä kysyä tästä enään erikseen kun aamulla tossa jo touhuiltiin, siis mikäli ovuloin ennen huomista ultraa
Joo, siis vain sillä johtofollilla tai johtofolleilla on merkitystä. Mulle kehittyi hoitojen ja pcos:n myötä lääkärin sanojen mukaan aivan valtavasti folleja, mut ekassa kierrossa vain se yks ja tokassa kaksi lähti kunnolla kasvuun. Ekassa kierrossa pelkäsin hyperstimulaatiota juuri siitä syystä, että rakkuloita oli älyttömästi, mut gyne rauhoitteli, että kyllä se on vain se suurin/suurimmat mitkä ehtii sen hetkisillä hoidoilla kasvamaan ja niinhän se oli, että ovisten tullessa vain ne johtofollit oli kasvanu isoiksi. :)
 
Mä oon täällä viimeks kirjoitellut muistaakseni viime vuonna, tuolta proffastahan sen tietysti saisin tietää. Oon täällä käynyt lueskelemassa kyllä eli taustaillut. Nyt ajattelin taas liittyy mukaan keskusteluihin kun kovasti kaipaan juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta, ei enää riitä itsekseen manailu ja piinailu.
Meillä siis miehen kanssa yritys alkanut "epävirallisesti" marraskuussa 2018. 2 varhaista keskenmenoa takana 12/18 ja 12/19 Esikoinen siis toiveissa.
Säännöllinen kierto, ovulaatio tapahtuu ainakin testien ja tuntemusten mukaan ja gynekologi sen myös ultrannut huhtikuussa 2020. Kun edellisestä keskenmenosta vuosi aikaa tai tulee kolmas keskenmeno niin sit alkaa varmaan tutkimaan enempi et mistä kiikastaa. Ikää molemmilla 30v.

Mies polttaa tupakkia vielä, mutta minä lopetin huhtikuussa (hyvä minä). Vitskuja syödään, on kokeiltu greippimehut ja vehnänalkioöjy.

Kohta tulee siis 2 vuotta yritystä, 2 varhaista keskenmenoa ja mun toivo rupee olee mennyttä kun mitään ei oo tapahtunut. Olo tuntuu välillä tosi katkeralta ku lukee toisten raskausuutisia?! Onko muilla yrittävillä tälläistä? Koen sen tosi inhottavana tunteena koska ei muiden onni ole multa pois. En tiedä, kyllä mieli on herkillä välillä ja sit sitä välillä miettii et onko tässä mitään järkee enää ku vauva asiat valtaa mielen harva se päivä.

Ah, olipa ihana avautua! En juurikaan puhu näistä tunteista ja ajatuksista miehelle tai lähipiirille joten tekee hyvää palata tänne :)
 
Mä oon täällä viimeks kirjoitellut muistaakseni viime vuonna, tuolta proffastahan sen tietysti saisin tietää. Oon täällä käynyt lueskelemassa kyllä eli taustaillut. Nyt ajattelin taas liittyy mukaan keskusteluihin kun kovasti kaipaan juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta, ei enää riitä itsekseen manailu ja piinailu.
Meillä siis miehen kanssa yritys alkanut "epävirallisesti" marraskuussa 2018. 2 varhaista keskenmenoa takana 12/18 ja 12/19 Esikoinen siis toiveissa.
Säännöllinen kierto, ovulaatio tapahtuu ainakin testien ja tuntemusten mukaan ja gynekologi sen myös ultrannut huhtikuussa 2020. Kun edellisestä keskenmenosta vuosi aikaa tai tulee kolmas keskenmeno niin sit alkaa varmaan tutkimaan enempi et mistä kiikastaa. Ikää molemmilla 30v.

Mies polttaa tupakkia vielä, mutta minä lopetin huhtikuussa (hyvä minä). Vitskuja syödään, on kokeiltu greippimehut ja vehnänalkioöjy.

Kohta tulee siis 2 vuotta yritystä, 2 varhaista keskenmenoa ja mun toivo rupee olee mennyttä kun mitään ei oo tapahtunut. Olo tuntuu välillä tosi katkeralta ku lukee toisten raskausuutisia?! Onko muilla yrittävillä tälläistä? Koen sen tosi inhottavana tunteena koska ei muiden onni ole multa pois. En tiedä, kyllä mieli on herkillä välillä ja sit sitä välillä miettii et onko tässä mitään järkee enää ku vauva asiat valtaa mielen harva se päivä.

Ah, olipa ihana avautua! En juurikaan puhu näistä tunteista ja ajatuksista miehelle tai lähipiirille joten tekee hyvää palata tänne
Tervetuloa takaisin! :) Pahoittelut keskenmenoista ja harmi, ettei tärppiä ole vielä tullut. Meillä on myös ehkäisy jäänyt tammikuussa 19, ja vieläkään ei ole tapahtunut yhtään mitään. Turhauttavaa tämä! Oletteko ajatelleet mennä hoitoihin? Ja upeeta, että oot saanut lopetettua tupakanpolton! Yritä saada mies myös lopettamaan ;)
Itse myös hieman katkeroidun raskausuutisista hetkeksi. Varsinkin jos liippaa läheltä. Siitä pääsee onneksi yli.
 
Mä liityn taustajoukkoihin vähän haistelemaan tunnelmia. Meillä 11/19 tyttö ja nyt onkin herännyt haave, että josko kuitenkin ensi vuonna sisarus. Alunperin aatoksena oli vasta aloittaa yritys ensi keväänä, mutta näin ne ajatukset muuttuu. Enemmän nyt aluksi tjottailulla mennään, kierto vielä melko pitkä synnytyksen jäljiltä. Takana 2 raskautta, joista Kkm 9/18 ja sitten marraskuinen. 1. raskaus alkoi YK 3, toinen yk5. Mutta katsellaan katsellaan mihin tämä etenee. Mitään järkeään tässä ei ole mutta ei kai tässä järkeä tarvitakkaan :geek::geek:
 
Tervetuloa takaisin! Pahoittelut keskenmenoista ja harmi, ettei tärppiä ole vielä tullut. Meillä on myös ehkäisy jäänyt tammikuussa 19, ja vieläkään ei ole tapahtunut yhtään mitään. Turhauttavaa tämä! Oletteko ajatelleet mennä hoitoihin? Ja upeeta, että oot saanut lopetettua tupakanpolton! Yritä saada mies myös lopettamaan
Itse myös hieman katkeroidun raskausuutisista hetkeksi. Varsinkin jos liippaa läheltä. Siitä pääsee onneksi yli.
Joo siis mä kävin yksityisellä gynellä huhtikuussa, mitään vikaa ei sillä käynnillä löytynyt (kohdun limakalvo hyvän paksuinen, ovulaatio tulossa, follit yms kunnossa) ja gyne oli positiivisin mielin koska keskenmenot kuitenkin kertovat, että raskaaksi kykenen tulemaan. Raskaudet on siis menneet rv5-rv 6 kesken spontaanisti, en ole joutunut käymään lääkärissä niiden takia mutta tietysti ois varmaan ollu hyväki mennä koska ois jääny merkinnät että km on tullut

En tiedä kuinka hyvin kunnalliselle pääsee, mutta ainakin ton yksityisen gynen kanssa oli puhetta, että jos tulee kolmas km tai jos mitään ei tapahdu ennen joulukuuta ni uudestaan sinne. Halvempaa se ois mennä kunnalliselle mutta mulla ei ole mitään hajua miten asiat siellä etenee tai mihin ees aloittaisin soittelee.

Kyllähän ne katkeroitumisen tunteet menee sitten ohi, onneksi. Ja kuitenkin sitä haluaa kaikkea hyvää muillekin ja ihanaa se sit toisaalta on kuulla vauvauutisia :)

Teillä siis yritystä takana saman verran ku meillä. Ootteko käyneet lääkärissä/menossa tutkimuksiin tms vai onko tiedossa jo syy miksei ole tärpännyt?
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Krippis
@Lamppu91 Kaikki tunteet on sallittuja, myös ne vihan ja katkeruuden tunteet, joita lapsettomuus aiheuttaa! Kyllä se vaan surettaa, miksi itse ei saa sitä mitä maailmassa eniten toivoo kun samalla huumeidenkäyttäjätkin sikiää tuosta noin vain. Itsellä ihan lähipiirinkin onnelliset vauvauutiset aiheuttaa aina kyyneleet ja surua. Meilläkin on yritystä yli kaksi vuotta ja kaksi keskenmenoa takana rv 9 ja rv 10. Mä yritän pysyä positiivisenä, että ainakin raskaaksi tulo onnistuu ja sullahan on sama juttu :) Joskus se vaan ottaa vähän aikaa. Tosi hyvä että oot lopettanut tupakoinnin, voi hyvinkin parantaa mahdollisuuksia! Ja kannattaa hakeutua tutkimuksiin jos ei ala kuulua. Meillä on ensi viikolla ensikäynti lapsettomuuspolilla.
 
Heippatirallaa taas.
Ja onnea kovin taas plussanneille, minö niin tykkään seurailla testien kuvia ja jännäillä täällä taustalla mukana :)
Kovin taas on surullinen mieli niitten puolesta jotka tosissaan vauvaa toivoo eikä hoidoista huolimattakaan onnista :(
Kyllä sen onnen soisi ihan jokaiselle sitä toivovalle!
Toivomma siis että saahaan jokainen lopulta vauva syliin, eritoten ne jotka vielä esikoisesta haaveilee!
Omasta olosta sen verran että nyt on kp11/28-31 ja vielä eilen tuli ruskeaa vuotoa menkkojen jäliltä, siis verinen vuoto kesti jotain 5-6 päivää ja sen jälkee valahellu vanhaa verta vielä muutamia päiviä. Onko lie sekään ihan normaalia?
Pitäs käyä varmaan pikkuhiljaa gynelläki tarkistuskäynnillä..
Oon lisäksi nyt menkkojen aikana ja jälkeen ollu tosi pahalla tuulella. Siis järetön ketutus pienestäkin vastoinkäymisestä. Hermot tiukalla. Ja hikeä puskee vähä väliä ja välistä taas palelee.
Onko mulla hittovie vaihdevuodet alkamassa :oops:
En minä kestä. Kai senki sais jollaki testillä selville mutta oon "vasta" 32.. Tai jo. Mite sen nyt ottaa :LOL:
Aattelin nyt alkaa tikuttelemaan ovista kun vuoto on loppumassa tai loppunu oikeastaan jo. Digitestejäki on kaapissa niin voi niillä varmistaa jos viivat jättää arvailujen varaa. Talletteluita ei olla vielä alotettu, mies ei ala millekkään jos on mitää menkkoja muistuttavaakaan vastassa :ROFLMAO:
Semmosia.
Tsemppiä kaikille ja plussatuulia puhaltelen!
 
@Lamppu91 Kaikki tunteet on sallittuja, myös ne vihan ja katkeruuden tunteet, joita lapsettomuus aiheuttaa! Kyllä se vaan surettaa, miksi itse ei saa sitä mitä maailmassa eniten toivoo kun samalla huumeidenkäyttäjätkin sikiää tuosta noin vain. Itsellä ihan lähipiirinkin onnelliset vauvauutiset aiheuttaa aina kyyneleet ja surua. Meilläkin on yritystä yli kaksi vuotta ja kaksi keskenmenoa takana rv 9 ja rv 10. Mä yritän pysyä positiivisenä, että ainakin raskaaksi tulo onnistuu ja sullahan on sama juttu Joskus se vaan ottaa vähän aikaa. Tosi hyvä että oot lopettanut tupakoinnin, voi hyvinkin parantaa mahdollisuuksia! Ja kannattaa hakeutua tutkimuksiin jos ei ala kuulua. Meillä on ensi viikolla ensikäynti lapsettomuuspolilla.
Joo, mitä lähemmältä vauvauutiset tulee ni sitä enemmän se satuttaa. Katkeruus ja tietynlainen viha on kamala tunne, mutta eihän omille tunteilleen mitään voi.

Kyllä noi 2 raskautta vaikka onkin keskenmenneitä, ni antaa toivoa siltä että kroppa toimii. Joskus vaan vaatii enemmän aikaa. Ei oo vielä tähdet ja kuu ollu oikeessa asennossa :D

Tutkimuksiin varmasti pyritään pääsemään vuoden vaihteen jälkeen. Sit on taas vuosi mennyt edellisestä keskenmenosta :) Mä toivon teille kaikkea hyvää
 
Mulla ollut samaa tässä kierrossa, oviksesta saakka ollut koko ajan joko nipistelyä, viiltelyä tai menkkajomotuksia mahassa ja selässä. Nytkin paraikaa nippailee välillä kovaakin..
Toivotaan että olisi molemmilla sitä itseään!
Täällä myös. Pieniä repäisykipuja ollut, väsyttää ja flunssan oireet. Viime kierron kemiallisessa samat jutut kylläkin.. :rolleyes:
Yks ihan ihme juttu, mikä ollut, niin tuntuu ihan siltä, kun olis hiiva tulossa. Ei siis kutia, eikä oo outoa valkovuotoa, mut alapää on jotenkin turpea..ei oo tämmöst ollu!:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
Kp8 ja aloitin tänää ovista testaa. Ja tuli ihan näkyvä viiva, haalea kylläkin. Mut yleensä ku oon näillä päivillä käynyt testaa oon saanut hyvin hyvin hailuraa tai melkeen blancoa.
Eli nyt tosiaan näyttää siltä, et geleet aikaistaa ovulaation! :) Yleensä oon saanut ovisplussan kp13. Nyt veikkaan et vois tulla sen pari päivää aikaisemmin. Aikun se jelppais, kun luteaali pitenee!
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
vierailija
Kp8 ja aloitin tänää ovista testaa. Ja tuli ihan näkyvä viiva, haalea kylläkin. Mut yleensä ku oon näillä päivillä käynyt testaa oon saanut hyvin hyvin hailuraa tai melkeen blancoa.
Eli nyt tosiaan näyttää siltä, et geleet aikaistaa ovulaation! Yleensä oon saanut ovisplussan kp13. Nyt veikkaan et vois tulla sen pari päivää aikaisemmin. Aikun se jelppais, kun luteaali pitenee!
Siis, eihän se tarkoita, että luteaali pitenee, jos ovis aikaistuu. Luteaali pysyy yleensä samana, on ovis aikaisemmin tai myöhemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Siis apua! Onko kellään kokemuksia roskishaamusta, mitä se meinaa? Olin siis laittaa kuivunutta testiä roskiin ku tuo osui silmään.

Mun silmiin tuo vähän punertaa, mut kuvassa näkyy tosi huonosti.
Menkat piti alkaa ma, ei oo alkanut. Mut ku sain ovisplussan, ni sen jälkeen tuli vielä 5 päivää ovislimaa, eli vois kuvitella et oviskin ois sit tullu myöhässä.

Ei auta ku jatkaa jännittämistä, et oikee viiva tulis testiajalla tai sit menkat!

 
Viimeksi muokattu:
Siis, eihän se tarkoita, että luteaali pitenee, jos ovis aikaistuu. Luteaali pysyy yleensä samana, on ovis aikaisemmin tai myöhemmin.
Nojoo ei normikierrossa muutukaan luteaalin aika. Mut itse kokeilen nyt luontaistuotteilla buustata tätä omaa lyhyttä kiertoa, jossa myös lyhyehkö luteaali.
Nyt syön tokaa kiertoa gelee royalea, joka_saattaa_ joillakin aikaistaa ovista/ pidentää kiertoa/pidentää luteaalia. Toki voi olla ettei tee mitään. Luontaistuote kun on. Ite ainakin haluan uskoa et tää vaikuttaisi jotain! Olkoon vaikka sit placebo vaikutus.
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

08.09.2020 - Tiistai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
+ Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Brunet82.......................kp 54/26-28
Bb-8..................................kp 39/?
Sofialla.............................kp 37/35-42
-Lounatuuli-.................kp 36/28-35
Kakkulapio.......................kp 35/?
Tiitiäinen87.....................kp 34/27
lulube..............................kp 30/29
Pandanen......................kp 27/29-31
Chai89............................kp 25/28-30
Aniaj..................................kp 22/28
Helmikorvakoru........kp 22/27-28
Kirjoh89..........................kp 20/28
Mansikka3...................kp 19/34
Sabriiiina.......................kp 19/27-31
Nokare..........................kp 18/27-29
Jjenn...............................kp 16/29-33
Heemilia........................kp 15/25
SannuB.........................kp 15/28
Mäyh...............................kp 14/26-31
Kuumeilija40..................kp 13/27-28
Huumis................................kp 13/28-30
Alinna86...........................kp 11/26
Hamsteri20..................kp 11/27-28
Persikka123....................kp 11/32
Mamtobe........................kp 9/26-28
Mysteerio.......................kp 9/30
minttuni...........................kp 9/25
Goodway.......................kp 8/25-28
Iinanen.............................kp 7/24
Sinisilmät........................kp 7/27-28
Krippis...........................kp 6/22-24
Nipsuneiti83.................kp 5/29
Haaveilija-31......................kp 5/30
Eeva650.........................kp 4/28-42
Tiukuna......................kp 2/30-33

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Pandanen..............................dpo 10
Titi-love....................................dpo 9
Helmikorvakoru.................dpo 8
KirJoh89.................................dpo 7
Nokare....................................dpo 5
Heemilia..................................dpo 5
Aniaj...........................................dpo 4
Mansikka3............................dpo 3
neilikkaruusu.....................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Minut voi lisätä listalle. Yk 7, kierto 29/28
 
Mun pitäis vissiin huomenna aloittaa oviksen bongailu. Kierrot ollut nyt kaikkea 25-32 päivän väliin. Toki tossa edellisessä ja pitkässä kierrossa puuttu se ovis. Toivottavasti tulee tässä kuussa, ettei tartte taas pettyä kehon toimimattomuuteen.

Välillä miettii, miksi ihmeessä tässä välissä ei oo tehnyt sitten lapsia. Miksi vasta tällä iällä (36, kohta 37.) tulee mieleen että haluankin vielä yhden lisää. Vetoan kyllä siihen, että neljänkympin kriisi iskee ja koska tajus, että se on nyt tai ei koskaan. No tällä mennään sitten.
 
Anteeks omanapailu, tuun heti vaan huutelemaan tänne, kun tämän kovan nipistelyn ja jomotuksen lisäksi äsken wc-käynnillä huomasin ph-suojassa ihan tosi haaleanvaaleanpunaista ja pyyhkiessä tuli veriviiruinen paksu lima, tällästä ei kyllä missään kierrossa ikinä tuu! Kieltämättä nyt heräs toiveet vähän liikaakin, ei saisi!!
Tuo kyllä nostaa tosi paljon odotuksia ja fiiliksiä, ehkäpä se olikin kiinnittymisvuotoa. Tsemppiä todellisiin piinapäiviin
 

Yhteistyössä