Toiveissa vauva 2021

@pumpuli1 mulla oli kierukan poiston jälkeen jopa niin oireet et tuli vähän oksennusta suuhun 2vk poistosta. Arvaa vaan olinko varma raskaudesta :D sori negistely, toivotaan tietysti että sulla ois jo muuta kuin kropan huijausoireita.

On kyl ihmiskeho outo. Mä oon ihan pms tuskissa kokoajan. Nyt kun rupesin muistelee, ni sama oli pillerien jälkeen. Kroppa vissiin niin tottunu hormonaaliseen ehkäsyyn et kestää aikansa päästä hyvään luomutilaan. Ääh.
Pahoinvointi, rintojen arkuus ja mielialanvaihtelut monesti johtuvat keltarauhasen surkastumisesta negakiertoissa. Itekki koittanu malttaa testien kanssa tästä syystä (ikinä onnistumatta :D)
 
@pumpuli1 mulla oli kierukan poiston jälkeen jopa niin oireet et tuli vähän oksennusta suuhun 2vk poistosta. Arvaa vaan olinko varma raskaudesta sori negistely, toivotaan tietysti että sulla ois jo muuta kuin kropan huijausoireita.

On kyl ihmiskeho outo. Mä oon ihan pms tuskissa kokoajan. Nyt kun rupesin muistelee, ni sama oli pillerien jälkeen. Kroppa vissiin niin tottunu hormonaaliseen ehkäsyyn et kestää aikansa päästä hyvään luomutilaan. Ääh.
Apuaaa, voin niin kuvitella että kohta muakin alkaa oksettamaan:ROFLMAO:
 
Pahoinvointi, rintojen arkuus ja mielialanvaihtelut monesti johtuvat keltarauhasen surkastumisesta negakiertoissa. Itekki koittanu malttaa testien kanssa tästä syystä (ikinä onnistumatta :D)
Tämä on kyllä totta, aina ollut loppuvaiheen oireina näitä, mutta nyt yritysaikana niitä toivoo joksikin muuksi. Toki nyt 1.5v kohdalla jo pakko hyväksyä, että normaaleja kierron oireita :D Toivoisi niin kovasti niiden olevan oire raskaudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Tirrinen
@Persikka123 ihan kauhea tilanne teillä! Niin piinaavaa ja sydäntä särkevää :( kunpa kaikki kääntyisi vielä KUITENKIN parhain päin <3

Jäin sen listautumisen kanssa nyt miettimään ja ajattelin, että no kunhan oviskivut tulee niin helppo listautua myös piinailijoihin. Ja höpönhöpön, flo:n mukaan ovulaatio olisi ollut eilen. Kivut olleet vain lieviä ma ja ti, joten ei nyt varmuutta että oliko se ovis vai ei?! Ovulaatiokipu on normaalisti luokkaa "en voi edes istua kun sattuu" o_O en tikuta ovulaatiota kun plussaa en ole niihin koskaan saanut ja ovulaatio todistetusti tapahtunut, todiste juoksee tuolla pihalla.. :D
Ainoat tallettelut tälle kiertoa oli lauantai-iltana, sen jälkeen ei olla oltu samassa paikassa sen vertaa että olisi vielä voinut tehostaa mahdollisuuksia :l tämä kierto on todennäköisesti jo menetetty, mutta silti toiveet nostaa päätään. Hohhoijaa!

Täällä taustalla lueskelen ja myötäelän hyviä ja huonoja asioita, samalla tuskaillen omaa tilannetta. Vaikka on paljon (LIIKAA) kauemmin yrittäneitä, on jotenkin lamaannuttavaa tajuta, että saatamme kärsiä sekundäärisestä lapsettomuudesta. Kerään rohkeutta hakeutua joko yksityiselle tai julkiselle tutkimuksiin (ei lapsettomuus, koska mies ei valmis niihin), mutta vaikeaa se näyttää olevan :D kunpa mies tajuaisi asian vakavuuden ja pääsisimme hakeutumaan ihan niihin oikeisiin lapsettomuustutkimuksiin ja saataisi byrokratian(kin) rattaat pyörimään. Ei auta kuin odottaa :(
 
@pumpuli1 Mun mielestä toi on jo positiivinen. Tai itelle ei noihin ton vahvempaa tuu! :) Kantsii testata vielä huomenna että näkee mihin suuntaan viiva lähtee kehittymään. Ite oon aatellu että siitä kierron vahvimmasta viivasta seuraavana päivänä on ovulaatio ja näissä kahessa kierrossa menny kyllä olot yksiin tän kanssa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@pumpuli1 Mun mielestä toi on jo positiivinen. Tai itelle ei noihin ton vahvempaa tuu! :) Kantsii testata vielä huomenna että näkee mihin suuntaan viiva lähtee kehittymään. Ite oon aatellu että siitä kierron vahvimmasta viivasta seuraavana päivänä on ovulaatio ja näissä kahessa kierrossa menny kyllä olot yksiin tän kanssa(y)
Samaa minäkin suosittelisin, huomenna vielä testi varmistukseksi. Jos tuo on onestep, niin minulla myös niitä ja kovin selkeä plussa ei koskaan ole, mutta digi antaa plussan. Ilmeisesti joillakin voi plussaa tosin näyttää enemmän, kuin yhden päivän.
 
Kiitti vastauksista! Teen vielä huomenna testin ja katson miltä se nyt näyttää... Tein malttamattomana nyt illalla uuden testin ja se oll yhtä vahva tai ehkä hitusen vaaleempi. Eilen oli kyllä ihan hailakka viiva vielä, että jospa tänään ois ollut sitten vahvimmillaan:)

Joka tapauksessa tuli vielä talleteltua tänään, joten jos huomenna on ovis niin on ainakin tullut talleteltua -1, -2, -3 ja -4, ettei ainakaan ole ollut yrityksen puutetta:unsure:
 
Pitkältä tuntunut tämäkin päivä. Olen lomalla ja koitan keksiä kaikenlaista puuhaa, että päivät kuluisi ja en miettisi liikaa vauvahaaveita. Puoliso on työreissussa ja itse ajattelin lähteä sukulaisen luo huomenna. Dpo jotain 8-10 välillä.. Luteaalivaihe ollut yleensä 10vrk, kerran jopa 12. Ja eipä tuosta oviksen ajankohdasta ole todellisuudessa mitään tietoa. Viime kierrossa seksiä 2-3 vrk välein alkukierrosta hieman oletetun oviksen jälkeisiin päiviin asti. Tässä kierrossa kokeilussa päivittäinen seksi oviksen aikoihin.. xD Odotellaan..

Mitäs muille kuuluu?
 
Täällä nyt ovikseen kolme päivää flon mukaan. Ei mitään tuntemuksia tai muutakaan. Tallettelu pitäis kovasti jo alottaa mutta täällä on flunssa iskeny miehelle eikä oo ainakaan tänään pelikunnossa. Sanoin, että saa huilata tänään ja kerätä voimia xD Ei kyllä oikeen seksuaalinen ilmapiiri oo täällä räkäpapereiden seassa mutta ovis ei katso aikaa eikä paikkaa!:X3::ROFLMAO:
 
Täällä Flo ennustaa oviksen perjantaille, tänään alkanut huomata vähän venyvämpää vv:tä, ei nyt vielä ihan valkuaista vielä.. Talleteltu on viimeks sunnuntaina ja seuraava mahdollisuus sillon perjantaina (kun lähden nyt huomenna yhdeks yöks reissuun) eli enpä usko, että tästä kierrosta tärppää:cry: En taida tulla ees piinailijoihin:confused:

Muuten kyllä hyvä fiilis, tänään kävin kirjottaa työsopparin :giggle:
 
Apua, olin tulossa tänne tänään valittaan siitä että menkat taitaa alkaa etuajassa mutta mitä hittoa, tein äsken clearbluen early detection testin ja siinä näkyy viivanpaikka/ haamujen esiäiti??? :eek: Onkohan sit kemiallinen vai voiko kiinnitysvuoto olla pidempään kestävää kun pari tippaa? Mulla siis ollu rusehtavaa, hieman veristäkin niukkaa vuotoa eilisestä dpo 9, nyt siis dpo 10... oon nyt ihan pihalla... :eek: :X3: tai sit clearblue antaa kans jotain viivanpaikkoja, mulla se vaan aiemmin ollu luottomerkki, en oo saanu mitään paitsi sillon kun oikeesti olin raskaana hetken... kuvaan en oikeen saa näkyviin mutta kyllä mä livenä sen jonkinsortin viivan näen selvästi... vaikea kyllä uskoo et se oikeesti mitään tarkoittais... mutta pakko pakata kyllä nyt testejä mukaan mökkireissulle jonne tänään lähetään... sori omanapailu, oon vaan niin epäuskonen mitä oikein tapahtuu... :eek:

Muoks. Tässä vielä kuva kaikille viivan tiiraajille :geek:
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, olin tulossa tänne valittaan siitä että menkat taitaa alkaa etuajassa mutta mitä hittoa, tein äsken clearbluen early detection testin ja siinä näkyy viivanpaikka/ haamujen esiäiti??? Onkohan sit kemiallinen vai voiko kiinnitysvuoto olla pidempään kestävää kun pari tippaa? Mulla siis ollu rusehtavaa, hieman veristäkin niukkaa vuotoa eilisestä dpo 9, nyt siis dpo 10... oon nyt ihan pihalla... tai sit clearblue antaa kans jotain viivanpaikkoja, mulla se vaan aiemmin ollu luottomerkki, en oo saanu mitään paitsi sillon kun oikeesti olin raskaana hetken... kuvaan en oikeen saa näkyviin mutta kyllä mä livenä sen jonkinsortin viivan näen selvästi... vaikea kyllä uskoo et se oikeesti mitään tarkoittais... mutta pakko pakata kyllä nyt testejä mukaan mökkireissulle jonne tänään lähetään... sori omanapailu, oon vaan niin epäuskonen mitä oikein tapahtuu...
No mä näin ihan samanlaista tosi haaleaa haamua jota ei edes kameraan saanut tallennettua. Luin netistä kuitenkin aiheesta valituksia, että olisi väärä plussa. En oo kyllä aiemmin saanut noihin viivanpaikkoja tai haamuja. Josko se oikeasti näyttäisi hcg:n nousun tosi varhaisessa vaiheessa, ja joillakin se on näyttänyt myös kemialliset?
Täällä on peukut pystyssä että lähtee vahvistumaan hyvi!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Shibali
No mä näin ihan samanlaista tosi haaleaa haamua jota ei edes kameraan saanut tallennettua. Luin netistä kuitenkin aiheesta valituksia, että olisi väärä plussa. En oo kyllä aiemmin saanut noihin viivanpaikkoja tai haamuja. Josko se oikeasti näyttäisi hcg:n nousun tosi varhaisessa vaiheessa, ja joillakin se on näyttänyt myös kemialliset?
Täällä on peukut pystyssä että lähtee vahvistumaan hyvi!
Okei, näköjään siis mihinkään testimerkkiin ei voi luottaa... :cautious: tai sit tosiaan on ollu kyse kemiallisista... ei auta kun ootella miten käy :censored: ja kiitos :love:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Apua, olin tulossa tänne tänään valittaan siitä että menkat taitaa alkaa etuajassa mutta mitä hittoa, tein äsken clearbluen early detection testin ja siinä näkyy viivanpaikka/ haamujen esiäiti??? Onkohan sit kemiallinen vai voiko kiinnitysvuoto olla pidempään kestävää kun pari tippaa? Mulla siis ollu rusehtavaa, hieman veristäkin niukkaa vuotoa eilisestä dpo 9, nyt siis dpo 10... oon nyt ihan pihalla... tai sit clearblue antaa kans jotain viivanpaikkoja, mulla se vaan aiemmin ollu luottomerkki, en oo saanu mitään paitsi sillon kun oikeesti olin raskaana hetken... kuvaan en oikeen saa näkyviin mutta kyllä mä livenä sen jonkinsortin viivan näen selvästi... vaikea kyllä uskoo et se oikeesti mitään tarkoittais... mutta pakko pakata kyllä nyt testejä mukaan mökkireissulle jonne tänään lähetään... sori omanapailu, oon vaan niin epäuskonen mitä oikein tapahtuu...

Muoks. Tässä vielä kuva kaikille viivan tiiraajille
Näen kyllä ihan tuossa kuvassakin sen haamusen! Toivottavasti olis tosi kyseessä!! <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
@minttuni mä oon kans lomalla ja koitan kehittä kaikkea aktiviteettiä että ei kokoaika pohtisi uutta vauvaa. Viikon päästä voisi testailla onnistuko tästä kierrosta, yrityksen puutetta ei ainakaan ollut. Veikkaan vaan että kaikki stressi,väsymys yms estää mulla raskautumisen.

Yhtään ei helpota se että tuntuu että kaikkialla on raskaana olevia tai pieniä vauvoja.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Apua, olin tulossa tänne tänään valittaan siitä että menkat taitaa alkaa etuajassa mutta mitä hittoa, tein äsken clearbluen early detection testin ja siinä näkyy viivanpaikka/ haamujen esiäiti??? Onkohan sit kemiallinen vai voiko kiinnitysvuoto olla pidempään kestävää kun pari tippaa? Mulla siis ollu rusehtavaa, hieman veristäkin niukkaa vuotoa eilisestä dpo 9, nyt siis dpo 10... oon nyt ihan pihalla... tai sit clearblue antaa kans jotain viivanpaikkoja, mulla se vaan aiemmin ollu luottomerkki, en oo saanu mitään paitsi sillon kun oikeesti olin raskaana hetken... kuvaan en oikeen saa näkyviin mutta kyllä mä livenä sen jonkinsortin viivan näen selvästi... vaikea kyllä uskoo et se oikeesti mitään tarkoittais... mutta pakko pakata kyllä nyt testejä mukaan mökkireissulle jonne tänään lähetään... sori omanapailu, oon vaan niin epäuskonen mitä oikein tapahtuu...

Muoks. Tässä vielä kuva kaikille viivan tiiraajille
Voi lähtispä vahvistumaan! Pieni tuhruhan on ihan normaalikin raskauden merkki! Ja kun ottaa huomioon tämän sun työtilanteen, niin eikö nyt pitäiskin tärpätä :ROFLMAO: :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Apua, olin tulossa tänne tänään valittaan siitä että menkat taitaa alkaa etuajassa mutta mitä hittoa, tein äsken clearbluen early detection testin ja siinä näkyy viivanpaikka/ haamujen esiäiti??? Onkohan sit kemiallinen vai voiko kiinnitysvuoto olla pidempään kestävää kun pari tippaa? Mulla siis ollu rusehtavaa, hieman veristäkin niukkaa vuotoa eilisestä dpo 9, nyt siis dpo 10... oon nyt ihan pihalla... tai sit clearblue antaa kans jotain viivanpaikkoja, mulla se vaan aiemmin ollu luottomerkki, en oo saanu mitään paitsi sillon kun oikeesti olin raskaana hetken... kuvaan en oikeen saa näkyviin mutta kyllä mä livenä sen jonkinsortin viivan näen selvästi... vaikea kyllä uskoo et se oikeesti mitään tarkoittais... mutta pakko pakata kyllä nyt testejä mukaan mökkireissulle jonne tänään lähetään... sori omanapailu, oon vaan niin epäuskonen mitä oikein tapahtuu...

Muoks. Tässä vielä kuva kaikille viivan tiiraajille

Ja siis toi viiva kyllä näkyy! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali

Yhteistyössä