Mun tissit on niin kipeet ilmeisesti noista Teroluteista ettei tosikaan. Ei meinaa työnteosta tulla mitään kun kihelmöi, ja on niin kosketusarat, ja kokoakin kasvaneet. tuo tissien kasvu on kyllä vaan hyvä sivuoire, oon tämmönen lauta että ei haittaa yhtään .
Testit polttelee kaapissa, mut josko vielä malttaisi, lupasin itselleni niin, että en testaa ja tiiraile haamuja, vaan vasta sitten kun on kunnon dpo:t että pitäisi jotain näkyäkin. Muutenkin tuntuu että oon luovuttanut tän kierron suhteen, yritystä takana jo vaikka ja kuin ilman mitään onnistumisia, niin vaikka se plussa tulisikin, niin tuskinpa osaisin iloita siitäkään, mut negakin pistää mielen matalaksi. hankalaa on, niin tai näin, niin ei hyvä
Mä oon kans noista clearblue testeistä kuullut huonoa, ja monta ihan sinistäkin viivaa nähnyt jotka olleet sit kuitenkin negatiivisia, mut sit taas monta samanlaista viivaa jotka olleet positiivisia, tiedäpä näistä sitten, tuntuu että joka testiin niitä viivoja saa vaikkei ne merkkaiskaan mitään.