Toiveissa vauva 2021

Oli pakko tulla kysymään että antaako rfsu helposti haamuviivoja? Ja onko ne haamuviivat sellaisia, että näkyy selvästi vaalean punertavaa?
mulla taitaa olla tuolla lähi sivuilla kuvia näistä rfsu:n viivanpaikoista. Sitten jos on haamulainen niin alkaa kyllä tummua lähipäivinä :).

tällainen tuli mulla pari päivää takaperin
 
Viimeksi muokattu:
Mun tissit on niin kipeet ilmeisesti noista Teroluteista ettei tosikaan. Ei meinaa työnteosta tulla mitään kun kihelmöi, ja on niin kosketusarat, ja kokoakin kasvaneet. tuo tissien kasvu on kyllä vaan hyvä sivuoire, oon tämmönen lauta että ei haittaa yhtään :D.

Testit polttelee kaapissa, mut josko vielä malttaisi, lupasin itselleni niin, että en testaa ja tiiraile haamuja, vaan vasta sitten kun on kunnon dpo:t että pitäisi jotain näkyäkin. Muutenkin tuntuu että oon luovuttanut tän kierron suhteen, yritystä takana jo vaikka ja kuin ilman mitään onnistumisia, niin vaikka se plussa tulisikin, niin tuskinpa osaisin iloita siitäkään, mut negakin pistää mielen matalaksi. hankalaa on, niin tai näin, niin ei hyvä :D

Mä oon kans noista clearblue testeistä kuullut huonoa, ja monta ihan sinistäkin viivaa nähnyt jotka olleet sit kuitenkin negatiivisia, mut sit taas monta samanlaista viivaa jotka olleet positiivisia, tiedäpä näistä sitten, tuntuu että joka testiin niitä viivoja saa vaikkei ne merkkaiskaan mitään.
 
No mä näin ihan samanlaista tosi haaleaa haamua jota ei edes kameraan saanut tallennettua. Luin netistä kuitenkin aiheesta valituksia, että olisi väärä plussa. En oo kyllä aiemmin saanut noihin viivanpaikkoja tai haamuja. Josko se oikeasti näyttäisi hcg:n nousun tosi varhaisessa vaiheessa, ja joillakin se on näyttänyt myös kemialliset?
Täällä on peukut pystyssä että lähtee vahvistumaan hyvi!
Mun tissit on niin kipeet ilmeisesti noista Teroluteista ettei tosikaan. Ei meinaa työnteosta tulla mitään kun kihelmöi, ja on niin kosketusarat, ja kokoakin kasvaneet. tuo tissien kasvu on kyllä vaan hyvä sivuoire, oon tämmönen lauta että ei haittaa yhtään .

Testit polttelee kaapissa, mut josko vielä malttaisi, lupasin itselleni niin, että en testaa ja tiiraile haamuja, vaan vasta sitten kun on kunnon dpo:t että pitäisi jotain näkyäkin. Muutenkin tuntuu että oon luovuttanut tän kierron suhteen, yritystä takana jo vaikka ja kuin ilman mitään onnistumisia, niin vaikka se plussa tulisikin, niin tuskinpa osaisin iloita siitäkään, mut negakin pistää mielen matalaksi. hankalaa on, niin tai näin, niin ei hyvä

Mä oon kans noista clearblue testeistä kuullut huonoa, ja monta ihan sinistäkin viivaa nähnyt jotka olleet sit kuitenkin negatiivisia, mut sit taas monta samanlaista viivaa jotka olleet positiivisia, tiedäpä näistä sitten, tuntuu että joka testiin niitä viivoja saa vaikkei ne merkkaiskaan mitään.
minä tunnun olevan se jonka pississä on joku vika ja aina joku viiva. :ROFLMAO:Pitäisikin testata mitä tää cb testi reagoi nyt, kun muutkin antaa viivanpaikat näkyviin
 
  • Haha
Reactions: minttuni ja Santso
Tänään kp30 ja testilaboratoriossa kokeilussa pc puikko ja taas sama tulos. Viivanpaikka loistaa ilman testiä aukomatta. Nyt yritän olla dippaamatta ja jätän testit myöhemmälle jos vielä tarvetta. Ei näy menkkoja eikä enteilevää tiputtelua.



ja kontrastit kaakossa
 
  • Vau!
Reactions: Santso
  • Tykkää
Reactions: Persikka123
@Kasikuus joo Tänäänhän se oli, eikä mennyt toiveiden mukaan Ultrassa sama näky kuin tiistaina ja hcg laskenu 300 tiistaista. Tyhjennyslääkkeet sain siis mukaa ja tänään tai huomenna täytyy aloittaa ne. Ens torstaina sitten tarkistus ultra ja jatkon suunnittelua.

Pahoittelut, en nyt jaksa kommentoida muiden asioita
Todella surullista, olen niin pahoillani. :( Virtuaalihalauksia! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Persikka123
vierailija
Jos ovulaatiokivut kestää kolme päivää niin mistä tiedän tapahtuuko ovulaatio ekana, tokana vai kolmantena päivänä? Eli siis sitä kovaa toispuoleista viiltelyä siis kestää noin kauan. Voisiko eka sit olla munarakkulan kasvukipua ja sen jälkee jälkikipuilua?
 
Jos ovulaatiokivut kestää kolme päivää niin mistä tiedän tapahtuuko ovulaatio ekana, tokana vai kolmantena päivänä? Eli siis sitä kovaa toispuoleista viiltelyä siis kestää noin kauan. Voisiko eka sit olla munarakkulan kasvukipua ja sen jälkee jälkikipuilua?
Jos ei selkeästi tule mitään kipupiikkiä jonain päivänä, niin kipujen perusteella ehkä hankala tietääkin. Ensin tuntuu kasvukipu, sitten ovulaatiokipu ja pian sen jälkeen kasvava keltarauhanen kipuilee. Oletko tarkkaillut muita merkkejä? Kuten lämpöä tai valkovuodon koostumusta? :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Kiitos kaikille kanssa eläjille! On se ihana huomata et tuetaan. Me kun ei olla kerrottu yrityksestä kenellekkään muille kuin mun pomolle ja yhelle kaverille, niin on ihana päästä tänne avautumaan asioista. :) <3

Ajattelin et otan vasta huomenna tyhjennyslääkkeet, mutta meillä on huomenna talkoot. (Siis apua saa nähdä selviänkö niistä nyt, mutta ei viitsisi perua kun kerrankin saatu porukkaa apuun viimeisiin raksahommiin. )Niin tosiaan otin ekan annoksen cytotecia tossa neljän aikaan, saapa nähdä oliko virhe ja meneekö koko yö valvoessa tämän tyhjennys projektin kanssa. :unsure:
 

Yhteistyössä