Toiveissa vauva 2021

Miten pian ootte raskautuneet keskenmenon jälkeen?Mä sain viime kuussa keskenmenon. Meni ihan alussa ei kunnolla edes tullut viivaa. Oli ns kemiallinen raskaus.
Heti seuraavasta kierrosta. sekin meni valitettavasti meillä kesken, sen jälkeen meillö oli 6 kk taukoa (varmaan koska asuin 4kk ulkomailla työreissulla yksinäni) ennen seuraavaa plussaa.

@Korallikala mä ainakin oon sanonut tosta että helpommin raskautuu heti perään. Mulle lääkäri selitti sitä niin, että keho ns. osaa raskautua sen jälkeen. Ilmeisesti sitä ei tiedetä, mistä toi oikeasti johtuu mutta on arveltu, että se johtuisi siitä että keholla on muistissa se raskautuminen ja on jotenkin vastaanottavampi,kai siinä sit on hormonit ja limakalvot ym. kohdillansa? Kuulemma sama juttu on raskauden jälkeen; kun keho on palautunut niin paljon että kierto taas alkaa niin on jotenkin superhedelmällinen. Siksi vauvaneuvolassakin painotetaan ehkäisyä niin paljon, että ei tapahtuisi vahinkoja jos perhe ei siihen vielä ole valmis.
Sehän ei tietenkään sitten tarkoita sitä, että jos sitä tärppiä ei heti tule, niin olisi jotain häikkää jossain! Tärppihän riippuu niin monesta asiasta aina tuulen suunnasta ja auringon asemasta lähtien. :D
 
Ei tullut tärppiä tästä kierrosta.. Vielä ei ole menkat alkanut, mutta kai ne sieltä tässä ihan lähipäivinä tulee. Äh! Olisimme olleet niin valmiit ottamaan pienen ihmeen vastaan ja luulin että oireettomuus olisi voinut enteillä hyvää. Mutta nyt kohti uutta kiertoa..

Olen huomannut kierroissa hassun säännöllisyyden. Joka toinen kierto on "normaali" n. 28 päivää, joka toinen pidempi, jopa 36. Mutulla sanoisin, että raskautuminen lyhyestä olisi todennäköisempää (vai olenkohan ihan väärässä?). Ja nyt seuraavan kierron pitäisi olla taas pitkä. Kauemmin piinailtava, vaikka toisaalta tuntuu, että voiko edes raskautua.

Nytpä oli todella positiiviset tähän aamuun..

Voisin hypätä mukaan listalle

-LOUNATUULI-, ya 5/20, 1. lapsi

Päivitän kierron tiedot, kunhan uusi kierto alkaa
 
Ei tullut tärppiä tästä kierrosta.. Vielä ei ole menkat alkanut, mutta kai ne sieltä tässä ihan lähipäivinä tulee. Äh! Olisimme olleet niin valmiit ottamaan pienen ihmeen vastaan ja luulin että oireettomuus olisi voinut enteillä hyvää. Mutta nyt kohti uutta kiertoa..

Olen huomannut kierroissa hassun säännöllisyyden. Joka toinen kierto on "normaali" n. 28 päivää, joka toinen pidempi, jopa 36. Mutulla sanoisin, että raskautuminen lyhyestä olisi todennäköisempää (vai olenkohan ihan väärässä?). Ja nyt seuraavan kierron pitäisi olla taas pitkä. Kauemmin piinailtava, vaikka toisaalta tuntuu, että voiko edes raskautua.

Nytpä oli todella positiiviset tähän aamuun..

Voisin hypätä mukaan listalle

-LOUNATUULI-, ya 5/20, 1. lapsi

Päivitän kierron tiedot, kunhan uusi kierto alkaa
Mulla oli samanlaista kierron vaihtelua, ei täysin säännöllistä mutta melkein. Lyhyemmissä kierroissa ovis oli selkeämpi, pitkissä sitä ei kai aina ollut ollenkaan. Eli joo, lyhyemmässä kierrossa paremmat mahikset. Ovishan tapahtuu periaatteessa vuorotellen eri puolilta, eli oisko toinen puoli sitten laiska?
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Vähän vaikea tätä on uskoa todeksi, vaikka onkin jo saanut soitella ja kävinpä verikokeessakin. Hcg oli 106, eli hyvältä pitäisi vaikuttaa. Vielä kun saisi ajatukset kohdilleen.

Eilen jäi välipala välistä iltapäivällä, ja illalla tärisin huonoa oloa ja huippausta, ihan karmiva olo. Että tästä tämä kai alkaa. Alaselkä särkee edelleen ja mahassa vihloo ajoittain, on painetta ja venymistä. Voi pieni, pysy nyt mukana alkukevääseen, jooko!
 
Tänään pitäisi menkkojen alkaa ja melkein tuntuu niiden alkavankin. Vähätkin oireet ehkä kadonneet, olo on ihan hyvä ja tavallinen.
Viivoista en osaa tulkita, onko eilisestä vahvistuneet riittävästi , kun sitä kemiallista pelkään.. Punaiset viivat tulee, mutta ei ihan mitään ”leffaviivoja”. Tässä
Pregcheck, dpo 14-11 testit.



Milloin tekisitte digin, että voisi seurata onko viikot nousseet? Dpo 12 tein raskaana 1-2, milloin voisi odottaa sitä 2-3?
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tiedoista! Näkeeköhän sen jo varhaisultrassa? Meillä ultrataan rv8 neuvolassa, mutta ei toki ole niin tarkka kun sairaalan laitteet. Inhottava ajatus, että pitäisi nt-ultraan asti pelätä, että onko arven päällä vai ei :/ No ehkä tätäkään mun ei vielä tarvii murehtia Mä todella toivon, että lääkäri on tehnyt hyvää työtä sulkiessaan kudoksia, ettei siellä nyt mitään ylimääräisiä taskuja tai muuta olisi Sektiossa itsessään selvisi, että vasen munanjohdin on kiinni takaseinämässä tms. kiinnikkeillä, ilmeisesti umpparileikkauksen jälkitekijöinä. Tiedä sit paljonko sekin vaikuttaa raskautumisessa
Tähän en osaa kyllä vastata, mutta luulis, että hyvillä laitteilla näkyis aika ajoissa :) Neuvolan laitteet ei niin tarkkoja taida olla :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

30.6.2020 -TIISTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


+Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 48/?
Futurmama..................kp 42/29-34
Puolu...............................kp 41/30-32
bellaella22050909..........kp 40/23
Wanti......................kp 37/34-48
Minouche...................... kp 34/23
Keisarinna85..............kp 33/24-27
Melissa86.....................kp 31/30-36
Zennuli..........................kp 29/25-28
Lovecoco.....................kp 29/30
Mimmi92..................kp 26/26-30
Tiukuna......................kp 26/29-31
Töppönen_....................kp 22/26
Alinna86.........................kp 22/28
Sinisilmät.........................kp 22/27
LaTila...................................kp 21/27
Mamtobe............................kp 21/28
Eeva650.........................kp 20/28-42
Shibali..............................kp 17/24-30
Minttuni...........................kp 16/25
Taikinatonttu.............kp 16/?
Kikkakolmas..............kp 16/28
Goodway.......................kp 15/23
Wbä...................................kp14/26-28
Minouche……………….kp 13/22
lulube..............................kp 12/29
Lillanna.............................kp 11/28-42
Brunet82.......................kp 11/26-28
Kirjoh89....................kp 7/28
Helmikorvakoru.......kp 6/27-28
Hipposka.....................kp 5/29-32
3milia...............................kp 5/25-28
Jjenn...............................kp 5/29-33
Kasikuus......................kp 5/27-28
Nokare..........................kp 4/29
Napsunen....................kp 4/35-37
Rimaleli..........................kp 4/30
Mäyh.................................kp 3/26-28
Iinesankka....................kp 2/?
Mysteerio.......................kp 1/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Wanti.....................................dpo 15
Lovecoco............................dpo 15
Alinna86................................dpo 10
Sinisilmät.............................dpo 9
Latila……………………..dpo 9
Tiukuna…………………dpo 7
Mimmi92...................dpo 5
Eeva650....................dpo 1
Shibali...........................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Km-vuodosta. Onko ihan normaalia, että mulla vuoto tosi paljon niukempaa kuin normaaleissa menkoissa?
Nyt kp5 menossa, ekat 2pvä tiputteli ja laskin kolmannen päivän vasta kierron ensimmäiseksi päiväksi, kun tuli vähän enemmän. Nyt ei tule enää juuri yhtään mitään. Odotin kyllä kunnon niagaranputousta, kun normi menkatkin on niin runsaat, et saikkua monesti tarvii, mut eipä vuoda ei :unsure:
 
Km-vuodosta. Onko ihan normaalia, että mulla vuoto tosi paljon niukempaa kuin normaaleissa menkoissa?
Nyt kp5 menossa, ekat 2pvä tiputteli ja laskin kolmannen päivän vasta kierron ensimmäiseksi päiväksi, kun tuli vähän enemmän. Nyt ei tule enää juuri yhtään mitään. Odotin kyllä kunnon niagaranputousta, kun normi menkatkin on niin runsaat, et saikkua monesti tarvii, mut eipä vuoda ei
Mä en tiedä mikä on normaalia, mutta itse ihmettelin alkion ja istukan poistuttua, että eikö sieltä pitäisi tulla myös limakalvon palasia pois ja runsasta vuotoa, kuten ainakin itsellä menkoissakin. Tulihan sitäkin sitten parin päivän viiveella kun oli joku hyytymä jäänyt tulpaksi, joka itsestään siis tuli sitten lopulta ulos. Ja vuotokin sitten runsastui sen jälkeen.
 
On.
Eilen nipisteli taas tissejä samaan tyyliin kun maito nousee niin sitä vähän ihmettelin et ei kyl yleensä nega kierroissa tämmöstä:unsure:
Aamulämmönkin katoin niin oli 37.7 mut tässä kohtaa viime kierrossa oli sama...
Näin unta et olin vessassa ja paperiin jäi vaaleanpunaista jolloin aattelin et nyt tärppäs ja tää on sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa:D
Voi luoja, ja mäkun luulin et otan rennosti tän kierron mut näköjään alitajunta sanoo jotain aivan muuta :LOL:
Viime syksyn plussakierrossa sain näillä dpo lla haamujen haamun ja dpo12 näki mieskin jo viivat. Mutta aattelin testata su. Tai ma. Ellei uusi kierto ala...
Flo jo huuteli et uusi kierto alkamassa pian mut jotenkin on toiveikas olo ettei se ehkä alkaisikaan :X3:

Mites sulla piinapäivät etenee @Töppönen_ ?
 
@-Lounatuuli- jos vaan ovulaatio joka kierrossa tapahtuu, niin en tiedä onko sillä kierron pituudella merkitystä? Mulla on ollut melkein aina kierto noin 40-48 päivää ja silti olen raskautunut nopeasti.

@Mans115 sullahan on tosi hienot viivat :love: mulla oli samanlainen varmaan vasta dpo 16. Ite tein tänään dpo 18 ekan digin ja sain 2-3, joten sun viivoilla tulee tuo tulos varmasti aiemmin. Mullakin oli ennen plussaa oireita vaikka mitä ja nyt monta päivää olo ollut ihan normaali, vähän mietityttää onko siellä mahassa mitään. Sinuna en ainakaan noista viivoista olisi huolissaan:giggle:
 
Mä en tiedä mikä on normaalia, mutta itse ihmettelin alkion ja istukan poistuttua, että eikö sieltä pitäisi tulla myös limakalvon palasia pois ja runsasta vuotoa, kuten ainakin itsellä menkoissakin. Tulihan sitäkin sitten parin päivän viiveella kun oli joku hyytymä jäänyt tulpaksi, joka itsestään siis tuli sitten lopulta ulos. Ja vuotokin sitten runsastui sen jälkeen.
Okei. Mulla kp2 ja 3 tuli pieniä hyytymiä ja aika paljon venyvää limaa. Onkohan mullakin sit vaan joku tulppa edessä ja vuodot on vielä edessä päin. Pöh, jos niin on, ni sit kyl heti kierto varmaan venyy :cautious:
 
Km-vuodosta. Onko ihan normaalia, että mulla vuoto tosi paljon niukempaa kuin normaaleissa menkoissa?
Nyt kp5 menossa, ekat 2pvä tiputteli ja laskin kolmannen päivän vasta kierron ensimmäiseksi päiväksi, kun tuli vähän enemmän. Nyt ei tule enää juuri yhtään mitään. Odotin kyllä kunnon niagaranputousta, kun normi menkatkin on niin runsaat, et saikkua monesti tarvii, mut eipä vuoda ei
Se varmaan vähän riippuu raskausviikoista. Mulla esim km vk 6+, vuosin tiputellen 2 viikkoa putkeen. Mukana myös hyytymiä. Rv 5 joka ns. Kemiallinen eli silloin alkiota ei vielä muodostunut (näin mulle sanottiin, ei toki tee menetyksestä yhtään sen vähäisempää) niin oli tosi niukkaa vuotoa, kuulemma normaalia.
Mutta sit taas rv 12 meinasin vuotaa kuiviin. Ja sitä tavaraa holahti pönttöön ja joka paikka veressä.
Tietysti jos sulla on kipuja niin silloinhan voi tilannetta käydä tarkistamassa...ootko saanut jo negan raskaustestin? Mulla kemiallinen hävisi viikossa testeistä.
 
Se varmaan vähän riippuu raskausviikoista. Mulla esim km vk 6+, vuosin tiputellen 2 viikkoa putkeen. Mukana myös hyytymiä. Rv 5 joka ns. Kemiallinen eli silloin alkiota ei vielä muodostunut (näin mulle sanottiin, ei toki tee menetyksestä yhtään sen vähäisempää) niin oli tosi niukkaa vuotoa, kuulemma normaalia.
Mutta sit taas rv 12 meinasin vuotaa kuiviin. Ja sitä tavaraa holahti pönttöön ja joka paikka veressä.
Tietysti jos sulla on kipuja niin silloinhan voi tilannetta käydä tarkistamassa...ootko saanut jo negan raskaustestin? Mulla kemiallinen hävisi viikossa testeistä.
Mulla loppu kivut kp2. Kp1 oli ne järkyttävät kivut, ihan kuin ois supistellut tosi voimakkaasti ja jalat ei meinannut kantaa. En ole tehnyt testiä, mut torstaina on hcg-mittaus ja pe soittavat naistenpolilta tuloksia.

Muoks, mä epäilen et tämä meni kesken jo 5+ koska kaikki oireet katos ku seinään, mut vuoto tosiaan alko vasta kunnolla 6+. Eli oisko sit ollut vaan kemiallinen. Mut näyttääkö kemiallinen digissä 2-3 :unsure:
 
Onkos muilla e-pillerien lopetuksen jälkeen jääny menkat niukemmiksi ja lähes kivuttomiksi, vai oonko vaan kummajainen? :D
Pillerien kans oli kunnon kivut välil ja sai särkylääkettä popsia. Kestokin oli yleensä 4 päivää, joista 2-3 kunnon vuotoa.. Mulla luomumenkat vaan vähän nippailee ja juilii ja vuotokin muuttunut max. 3pvää kestäviks, vai pitäiskö jo ennen normaalia menkkavuotoa oleva tiputtelu laskea mukaan? :unsure:

Nythän mulla alko se tiputtelu dpo7 ja dpo9 vaihtu kp1, kun tuli jo selkeetä ja mulle normaalia menkkavuotoa. Kp2 oli jo hyvin niukkaa ja nyt kp3 ei enää edes tiputtelua :oops:
Anteeksi, yksityiskohtaisuus :geek:
 
On.
Eilen nipisteli taas tissejä samaan tyyliin kun maito nousee niin sitä vähän ihmettelin et ei kyl yleensä nega kierroissa tämmöstä
Aamulämmönkin katoin niin oli 37.7 mut tässä kohtaa viime kierrossa oli sama...
Näin unta et olin vessassa ja paperiin jäi vaaleanpunaista jolloin aattelin et nyt tärppäs ja tää on sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa
Voi luoja, ja mäkun luulin et otan rennosti tän kierron mut näköjään alitajunta sanoo jotain aivan muuta
Viime syksyn plussakierrossa sain näillä dpo lla haamujen haamun ja dpo12 näki mieskin jo viivat. Mutta aattelin testata su. Tai ma. Ellei uusi kierto ala...
Flo jo huuteli et uusi kierto alkamassa pian mut jotenkin on toiveikas olo ettei se ehkä alkaisikaan

Mites sulla piinapäivät etenee @Töppönen_ ?
Kiitos kysymästä, suru puserossa täällä. Jostain syystä oon jo alusta asti luovuttanut tämän kierron suhteen, vaikka tallettelutkin onnistui enemmän kuin hyvin. Nukuin viime yönä tosi huonosti ja aamuyöstä asti itkeskellyt kun tuntuu niin kurjalta ettei onnistu. Tämä kierto mennyt flo:hun kirjaamien oireiden mukaan just niinkuin viime kierto. Ei mitään erityistä mainittavaa. Tekis vaan mieli vajota peiton alle itkemään :( Että näin positiivisissa tunnelmissa täällä, vaikka kuukautiset tiedossa vasta maanantaina.

Lupaavia oireita siellä! Jospa teillä nyt viimein onnistuis <3
 
Huomenta!

Onnea plussanneille!!

Minulle voisi päivittää huomenna kp 2. Vuoto alkoi jo tänään. Lääkäri sanoikin, että alkaa nopeasti punktion jälkeen.

Punktiopäivän iltana nousi kuume joka kesti seuraavankin päivän. Kivut olivat todella kovat ja säteili oikeaan jalkaan. En pystynyt juuri liikkumaan kuin vessaan ja takaisin. Kolmannenpäivän iltana alkoi helpottaa. Klinikalle soittelin, että "onko normaalia?". Niiden mukaan ei tarvitse lähteä päivystykseen, jos ei ole hartiapistos tai hengitysvaikeuksia. Elossa ollaan! :)

Eilen saatiin tietää, että kaksi alkiota oli pakastettu blastokysteinä. Tänään vielä seurataan 15 alkiota, joista voi muodostua blastokysteja. Toivottavasti lisää saatais pakastimeen. Kaksi kuulostaa niin vähältä.

Huomenna tulee kaveri kylään ja aion ottaa viinin tai kaksi pulloa :D Pakko heittää välillä vapaalle.
 
Mulla loppu kivut kp2. Kp1 oli ne järkyttävät kivut, ihan kuin ois supistellut tosi voimakkaasti ja jalat ei meinannut kantaa. En ole tehnyt testiä, mut torstaina on hcg-mittaus ja pe soittavat naistenpolilta tuloksia.

Muoks, mä epäilen et tämä meni kesken jo 5+ koska kaikki oireet katos ku seinään, mut vuoto tosiaan alko vasta kunnolla 6+. Eli oisko sit ollut vaan kemiallinen. Mut näyttääkö kemiallinen digissä 2-3
No mut hyvä et sulla hcg seuranta se kertoo jo paljon myös sen onko jotain jäänyt jonnekin. Noi vuodothan voi olla kovinkin yksilöllisiä. Ja mulle kerrottiin myös et ne seuraavat menkat voi olla ne runsaammat. Mullahan niitä ei tullut vaan jäin heti uudestaan raskaaksi, toivottavasti teillä tärppää pian myös uudestaan❤
 
Tänään pitäisi menkkojen alkaa ja melkein tuntuu niiden alkavankin. Vähätkin oireet ehkä kadonneet, olo on ihan hyvä ja tavallinen.
Viivoista en osaa tulkita, onko eilisestä vahvistuneet riittävästi , kun sitä kemiallista pelkään.. Punaiset viivat tulee, mutta ei ihan mitään ”leffaviivoja”. Tässä
Pregcheck, dpo 14-11 testit.



Milloin tekisitte digin, että voisi seurata onko viikot nousseet? Dpo 12 tein raskaana 1-2, milloin voisi odottaa sitä 2-3?
Oikeen hyvältähän noi viivat sulla näyttää ❤
Mul on vähän huono kokemuksia noista digeistä etten aio seurata niitä enään jos joskus raskaudun. Sain ihan hyvin etenevät viikot silti meni kesken. Varmaan teen vaan sen yhden ja jätän siihen koska mies ei usko ennenkuin testissä lukee sanoin raskaana:LOL:
 
No mut hyvä et sulla hcg seuranta se kertoo jo paljon myös sen onko jotain jäänyt jonnekin. Noi vuodothan voi olla kovinkin yksilöllisiä. Ja mulle kerrottiin myös et ne seuraavat menkat voi olla ne runsaammat. Mullahan niitä ei tullut vaan jäin heti uudestaan raskaaksi, toivottavasti teillä tärppää pian myös uudestaan
Toivottavasti ei tulisi ❤ On tää kyl ollut henkisesti raskasta ja romahduksia on tullut heti, jos on vähänkään tylsää. Eilen oli kyl kauhea pvä, kun ahdisti vähän väliä ja se helpotti vasta, kun sain vanhimmalle tyttärelle kerrottua asiasta ja se selkeästi auttoi ja nyt on parempi olla. Hän ei siis tiennyt ollenkaan plussasta, mutta koin tärkeäksi kertoa hänelle asiasta, koska selkeästi vaivasi tosi paljon mun mieltä, että hänelle en ollut asiasta puhunut. Pari kyyneltä hän vieritti poskelle :cry:
 
Kyllä siellä kuulkaa iiiihan hailakka viiva tihrustamalla näkyy. Katsotaan onko tää kemiallinen vai mikä, edelleen pelolla ootan koska menkat alkaa...

Tää olo on kyl pettämätön raskausolo joka kerta. Kuumeinen muttei kuumeessa. Aineenvaihdunta kiihtynyt ja janottaa koko ajan.
Ihanaa ♥ Tarrasukkia sille plussalle ettei jää kemialliseksi.

ON. Etova olo palasi tänäkin aamuna. Ja oli muuten eilen illalla nukkumaan mennessäkin. Alavatsalle ilmestyi myös ihan jäätävä turvotus. Perjantaina dpo10 voisi ehkä kokeilla testata jo ekan kerran. :D
 
Kiitos kysymästä, suru puserossa täällä. Jostain syystä oon jo alusta asti luovuttanut tämän kierron suhteen, vaikka tallettelutkin onnistui enemmän kuin hyvin. Nukuin viime yönä tosi huonosti ja aamuyöstä asti itkeskellyt kun tuntuu niin kurjalta ettei onnistu. Tämä kierto mennyt flo:hun kirjaamien oireiden mukaan just niinkuin viime kierto. Ei mitään erityistä mainittavaa. Tekis vaan mieli vajota peiton alle itkemään Että näin positiivisissa tunnelmissa täällä, vaikka kuukautiset tiedossa vasta maanantaina.

Lupaavia oireita siellä! Jospa teillä nyt viimein onnistuis <3
Voi ei, tuollaisia kiertoja on tullut itsellekin joten kaikki sympatiat sinne...❤
Toivottavasti parempia päiviä on edessä, tsemppiä❤
 
vierailija
Täällä tänään kp 22/26 ja tyylipuhtaat negat testattu pc:llä ja one stepin herkällä. Että eiköhän tämä kierto ollu tässä. Muutama kierto menty tjot ja nyt tää oli eka kierto kun bongailin ovista. Mutta kai se on myönnettävä, että kun ikää jo 40+ , niin ei enää tärppää yhtä helposti (jos ollenkaan) kuin vielä muutamia vuosia sitten.
T: taustailija (suurperheen äiti)
 

Yhteistyössä