Toiveissa vauva 2021

Kyllä mulla on vähän sellainen tunne ettei tämä voi olla vielä uutta. Harmi kun en muuten tällä testillä seurannut viivan haalistumista. Pc oli kyllä jo nega jo vajaa 2 viikkoa sitten, mutta tää rfsu näytti muutenkin mulle vahvempaa viivaa. Mitään oireitakaan ei ole. Paitsi heti testin teon jälkeen iski huono olo pelkästä shokista ja säiköhdyksestä

Ei auta kuin tehdä uutta testiä taas parin päivän päästä ja sillä pc tikulla.
 
@Kasikuus eikä ihanaa, ihan parasta!!:love: En nää kans kuvaa, mutta eiköhän se selkee viiva oo, kun kaikki niin sanoo:X3: Onnea ihan älyttömästi❤

@LaTiLa toivottavasti sielläkin alkais viiva vahvistua ja olis nimenomaan uus raskaus kyseessä❤

@Shibali toivotaan nyt, että se ovis olis nyt ollut sit myöhässä ja uudet piinapäivät käynnissä :X3: Vaikka ei tietty kiva, et yhtäkkiä kierto pitenee. Hyvä, et pääset puhuun sit lääkärille ja kyselee :)
 
en tiedä oliko nuorimman odotuksessa kyse kiinnittymisvuodosta, mutta ihan kaksi päivää oli normaalia menkka vuotoa ennen plussaa.
Testasin lauantaina negan, mut illasta alko niukka punertava vuoto ja eilen oli ruskeeta vuotoo vähän reilummin. Mut ei kuitenkaan selkeesti menkkoja.. Odotin menkkojen alkavan tänään mut ei kuulu mitään, edes normaaleja menkkakipuja.. paineen tunne on siitä lauantaista asti tuntunu vasemmalla puolella alavatsalla..
Mietin vaan että voisko olla kiinnyttymistä tai vast vai ennakoikohan vaan menkkoja.. :unsure:
 
Kyllä mulla on vähän sellainen tunne ettei tämä voi olla vielä uutta. Harmi kun en muuten tällä testillä seurannut viivan haalistumista. Pc oli kyllä jo nega jo vajaa 2 viikkoa sitten, mutta tää rfsu näytti muutenkin mulle vahvempaa viivaa. Mitään oireitakaan ei ole. Paitsi heti testin teon jälkeen iski huono olo pelkästä shokista ja säiköhdyksestä

Ei auta kuin tehdä uutta testiä taas parin päivän päästä ja sillä pc tikulla.
Mulla semmoinen kokemus nuista testeistä, että pc näyttää herkemmin alhaisemmankin hcg määrän kuin rfsu, vaikka tuo rfsu sitten vahvistuu paremmin kun hcg määrä nousee. Luulisin siis, että jos oot pcllä saanut kaksi viikkoa sitten jo negan, niin kyllä se uusi raskaus on todennäköisempi nyt kuin vanha. Toivotaan, että vahvistuu ja oliskin käynyt niin ihanaati, että onnistaa heti tähän kiertoon :love:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Linkki, jos toimii
No piti tehdä rfsu herkkä ja ei herkkä. Ei herkkään tuli haaleampi kuin pc (en saa kuvaan näkymään) ja herkkään kans tooooosi tosi haalea, jota en nyt ainakaan saa kuvaan myöskään näkymään
Vasta kyl 3min mennyt, et jos se tuosta ees vähän vielä tummuis, ni vois koittaa napata kuvaa. 2h pidätin!
Näkyy ihan tuosta pikkukuvastakin 2 viivaa :love: :love:
Mä oon niin onnellinen sun puolesta, ja luo kyllä toivoa itsellekin :love::love:
Ja ihana toi miehen yllättämis idea❤❤❤
 
Varovaiset onnittelut plussista! Toivottavasti vahvistuu :love:

ON: Kp3 ja menkat jo loppumassa..pillerien aikaan ollu pitemmät ja runsaammat vuodot, kuin ilman ehkäisyä. Eikös sen yleensä pitäis olla toisin päin? :LOL:
Kovasti tekis itelläkin mieli nyt jättää kaiken maailman voinnin seurannat ja ottaa ihan iisisti, mut kun ei vaan osaa :rolleyes::rolleyes:
 

Linkki, jos toimii
No piti tehdä rfsu herkkä ja ei herkkä. Ei herkkään tuli haaleampi kuin pc (en saa kuvaan näkymään) ja herkkään kans tooooosi tosi haalea, jota en nyt ainakaan saa kuvaan myöskään näkymään
Vasta kyl 3min mennyt, et jos se tuosta ees vähän vielä tummuis, ni vois koittaa napata kuvaa. 2h pidätin!
Kyllä tuota pikkukuvaa katsoessa ja zoomatessa näkyy selkeä haamu! Ei tartte edes tiirailla. Mä odotan jotta tuo aijaa alkaisi toimia niin saisi nuo toisetkin testit näkyviin. Ärsyttävä aijaa! Tänään ei ole aina tiltata! (n):poop:
 
Pakko tulla huutelee taustalta, vaikka poistuinkin listoilta kokonaan kun väsyin yrittämiseen. Siis ihanaa @Kasikuus!!!!! ❤❤❤ Oon niin iloinen sun puolesta! Ja tuo tosiaan toivoa meille muillekin pidempään yrittäneille.

Meillä myös yli vuosi yritystä takana ja nyt kesällä ei sen enempää yritetä vaan koitetaan ottaa ihan rennosti, mut mietinnässä vielä lähdetäänkö ivf hoitoihin syksyllä. Mulla oli myös viime loppukierrossa niin kovia kipuja ja raskausoireita mitä ei oo aiemmissa kierroissa koskaan ollu, et lääkäri oli toiveikas et jotain koitti ehkä tapahtua. Ja kannusti jatkamaan yritystä sillä tässä iässä tuo 1-2 v yritysaika on vielä kuulemma ihan normaali. Nyt tuo @Kasikuus plussa sai mullekin semmosen olon et ehkä ei kannata heittää kirvestä kaivoon ihan vielä. Varsinkin kun lapsia meillä on ennestäänkin eikä mitään suoranaista vikaakaan tutkimuksissa löytynyt.

Paljon onnea vielä @Kasikuus ja tarrasukkia matkaan :love:
 
@Kasikuus jos näkyy jo noissa puikoissa viiva niin luulis tulevan digiinkin jo positiivinen! Koska kaksi värillistä viivaahan on aina positiivinen, huolimatta siitä kuinka hentosia ne on :)

@LaTiLa luulis kyllä, että jos 2 vko sitten on ollut toinen merkki nega, niin olis toinenkin jo nyt, ei niissä niin paljoa eroa voi olla! Mun mielestä kuukautiset ei voi alkaa jos on vielä HCG veressä. Mutta en må mitään tiedä, näin vaan olettaisin et se HCG myös estäis sitä uutta kiertoa alkamasta. Mulle ainakin sanottiin, että ehkäisyä ei tarvi km jälkeen, koska ei siellä mitään voi kuitenkaan tapahtua ennen ku km on kunnolla Ohi.
 
@Pampula3 Kiiiitos ❤ Tää on kyl jotain ihan uskomatonta. Pelkää, että jää kemialliseksi ym. mutta silti tämä luo toivoa, että mahdollisuuksi on, eikä hoitoja tarvita ❤
Paljon tsemppiä tulevaan ja toivon kovasti, että teillä vielä tärppää ❤

@AnnMariii Jos maltan odottaa, ni uhraudun tekemään digin aamulla. Jos malttaa odottaa :D Tekis mieli jo soittaa miehelle, mut mä oon sitä yllätystä niin kauan odottanut, et ei raaskis heittää sitä iloa hukkaan :p

Ps. Lämmöt ei kerro sit kyl mitään. En olis siis arvannut lämmöistä, että haamulainen tulee ja kohdunnapukka on myös pehmeä ja kai vähän auki. Se vähän huolestuttaa :(
 
Onnea plussista @Enerisa3 @Kasikuus @LaTiLa :love:

ON tänään kp7. Mulla menkat kestää 4pv ja viimeisenä päivänä vuoto jo tosi vähäistä. Eilen kumminkin kp6 tuli muutamaan kertaan verta ihan housuihin asti. Mitähän tämä on kun menkat loppui jo kp4 ja sit kp6 tulee vielä jotku jälkimenkat :unsure:

@3milia Mulla kans voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu. Kukaan ei ole sanonut että siitä olisi haittaa.
 
Mä en kestä, ihana maanantai täällä!! Toivon kovasti tarrasukkia plussanneille matkaan

ON: Mä olin eilen just ihan maassa ja mies sano että pitäis saada focusta muualle nyt ettei joka kuukaus romaha useaan kertaan. Ajattelin nyt palata taas urheilun pariin enemmän, ja saada sitä hyvää oloa vähän lisää
Mäkin aion nyt keskittyä urheiluun ja nauttia kesästä! :) Stressaaminen ei ainakaan auta plussaamaan.
 

Yhteistyössä