No äläpä. Pari kertaa oon kyl kironnut@Kasikuus eikä mikä tuuri, et aina sattuu ovis siihen, että lapset teillä!
En lukenut vielä tän päivän viestejä, mutta vastaan tähän väliin tähän. Ajattelin testata ke kun on dpo 13, to pitäis alkaa menkat. Jos ke ei näy mitään eikä menkat ala to, nii sit testaan taas perjantaina. Tuun ke illasta päivittämään kuinka sillo kävi. Jännittää mut kyl oon varautunu taas menkkoihin@KirJoh89 mäkin näkisin plussana sen yhden Mut jos muut testit näytti negaa niin olisikohan niin ikävästi käynyt että oli viallinen niinkuin jotku muutkin veikanneet
Mulla oli pillereiden aikaan järjetön kuivuus, välillä luulin hiivaksi mutta menkkojen jälkeen hetkellisesti helpotti. Ihan pyyhkiessäkin sattui kun limakalvot niin ohuet ja kuivat.
Muutamia piinailijoita oli mun kans lähes samoilla päivillä, ainakin @Mirella92 @Hopeanuoli @3milia
Milloin meinaatte testailla? vai ootteko jo testanneet ja mennyt multa ohi mulla dpo9 ja mietin että oisko liian aikaista huomenna jo testata
Siis tosi samat fiilikset kun sulla! Oon kans yrittänyt olla liikaa analysoimatta ja tutkimatta kehoa ja oireita, mutta vaikeaa on.. Ja mullahan oli siis myös viime kierrossa just kauheesti kaikkea oiretta ja nyt ollut huomattavasti rauhallisempaa. Tai se voi johtua myös siitä, että nyt en oo jokaista nippailua huomioinut Mut siis tissit tuntuu aroilta (ei varsinaisesti esim. puristaessa, mutta esim. ihan vaan makoillessa tuntuu jotain välillä, vähän erilaista kun viime kierrossa), samoin alavatsalla tuntunut sillon tällöin tässä muutamana päivänä, aika herkillä oon ollut pari päivää, lämmöt nousi tänään reilu tunti sit jo 37.2, tosi harvoin (ei oikeestaan ikinä) illallakaan noin korkeella ees tässä kierron vaiheessa.Oi, onnea paljon @Sofia90
Mites @3milia sun piinapäivät etenee?
Täällä oon yrittänyt olla tarkkailematta oireita, mut en näköjään osaa Taas tänään lorahdellu litrua valkovuotoa. Tänään ollu myös jotain pientä jomotusta/kihelmöintiä alavatsalla. Nythän kyllä edelleen vasta dpo 7, joten pitäs nyt vaan rauhassa ootella miten kehittyy. Viime kierto oli kyllä täynnä kaikenlaista oiretta loppukierrosta, varmaan jo heti oviksen jälkeen, nyt ollu jotenkin kauheen rauhallista, vähän vain jomotellu vasenta munasarjaa välillä. Mut hyvin vähän. Kyllä tässä alkaa jännitys jo nouseen vaikka yritänkin pitää ajatukset muualla...
Meillä menee kyllä vähän ristiin halut miehen kans, mä haluisin aamulla aikasin eniten ns. unenpöpperöisenä, mut mies on niin aamu-uninen että ei mitään toivoo et onnistuis sillon koskaan. Meillä muutenkin eri rytmit, mä oon aamu-ihminen ja mies tykkää valvoo. Joten pitää mennä sit miehen aikataulun mukaan, niin alkuillasta sit hommaillaan.
No oho! Jospa ois tosiaan hyvä merkki@Shibali Mun on pakko pitää suojaa, koska sitä verta ihan valuu Eilenkin oli housut ihan veressä, kun osannu yhtään aavistaa, et tarttis jotain suojaa kp9 päivillä pitää
Jospa tää nyt sit ois hyvä merkki. Ja vastoin omia ajatuksia, ni uitin ovistikun ja kyl ne tuntemukset vaan on aika oikeassa ja ovis saattaa olla 2pvä sisään
Mulla on dpo11 tai 12. En ole koskaan eläissäni testaillut haamuja kun olen malttanut odottaa menkkojen myöhästymistä mutta nyt tekisi hirveesti mieli testata mutta pelkään jos vielä ei näykkään mitään. Mulla olis torstaina kp24 lyhyimmän kierron mukaan eikä vielä mitään menkkatuntemuksia vaikka viime kierrossa oli jomoja monta päivää ennen. Jännittää ja pelottaa..Onnea @Sofia90 Toivotaan että löhtee vahvistuun <3
@Keisarinna85 Mikä dpo sulla? Itsehän oon jo maltamattonana testaamassa ehkä jo huomenna dpo 10 Viimeistään tiistaina dpo 11
Rohkaisen testaamaan!Mulla on dpo11 tai 12. En ole koskaan eläissäni testaillut haamuja kun olen malttanut odottaa menkkojen myöhästymistä mutta nyt tekisi hirveesti mieli testata mutta pelkään jos vielä ei näykkään mitään. Mulla olis torstaina kp24 lyhyimmän kierron mukaan eikä vielä mitään menkkatuntemuksia vaikka viime kierrossa oli jomoja monta päivää ennen. Jännittää ja pelottaa..
Sun kannattaa ehdottomasti pyytää terolutit mulla 2-3v sitten käytössä. Jos ei kp 30 ollut plussaa r-testissä niin 10pv kuuri teroluteja ja menkat alkoi heti pari pv kuurin loppumisen jälkeen. Mulla venähti kierto aina jos ovulaatiota ei tullut vaikka letrot käytössä.Kp 70 ja pyyhittäessä tulee verta. Eiköhän huomenna oo kp 1..... korkeelta tiputtiin vaikka toki isojen repäsykipujen puuttuminen sai pelkäämään tätä.. miten näitä kiertoja sais oikee lyhyemmiksi? Tai siis ovulaation tapahtumaan aiemmin? Clomit kun ei näytä auttavan siihen..