Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus eikä mikä tuuri, et aina sattuu ovis siihen, että lapset teillä!
No äläpä. Pari kertaa oon kyl kironnut :D
No kohta alkaa kesäloma muksuilla, ni ovat isällään joka toinen viikko (eikä joka toinen vkl) ni ehkä sit ois mahiksia osua ovis niille viikoille, kun lapset isällään :p Sit taas elokuussa mahikset vähenee, ku eivät ole isällään niin paljoa koulun alkaessa.
 
@KirJoh89 mäkin näkisin plussana sen yhden Mut jos muut testit näytti negaa niin olisikohan niin ikävästi käynyt että oli viallinen niinkuin jotku muutkin veikanneet

Mulla oli pillereiden aikaan järjetön kuivuus, välillä luulin hiivaksi mutta menkkojen jälkeen hetkellisesti helpotti. Ihan pyyhkiessäkin sattui kun limakalvot niin ohuet ja kuivat.

Muutamia piinailijoita oli mun kans lähes samoilla päivillä, ainakin @Mirella92 @Hopeanuoli @3milia
Milloin meinaatte testailla? vai ootteko jo testanneet ja mennyt multa ohi mulla dpo9 ja mietin että oisko liian aikaista huomenna jo testata
En lukenut vielä tän päivän viestejä, mutta vastaan tähän väliin tähän. Ajattelin testata ke kun on dpo 13, to pitäis alkaa menkat. Jos ke ei näy mitään eikä menkat ala to, nii sit testaan taas perjantaina. Tuun ke illasta päivittämään kuinka sillo kävi. Jännittää mut kyl oon varautunu taas menkkoihin :D
 
Oi, onnea paljon @Sofia90 :love:

Mites @3milia sun piinapäivät etenee?:X3:

Täällä oon yrittänyt olla tarkkailematta oireita, mut en näköjään osaa :D Taas tänään lorahdellu litrua valkovuotoa. Tänään ollu myös jotain pientä jomotusta/kihelmöintiä alavatsalla. Nythän kyllä edelleen vasta dpo 7, joten pitäs nyt vaan rauhassa ootella miten kehittyy. Viime kierto oli kyllä täynnä kaikenlaista oiretta loppukierrosta, varmaan jo heti oviksen jälkeen, nyt ollu jotenkin kauheen rauhallista, vähän vain jomotellu vasenta munasarjaa välillä. Mut hyvin vähän. Kyllä tässä alkaa jännitys jo nouseen vaikka yritänkin pitää ajatukset muualla... :X3:

Meillä menee kyllä vähän ristiin halut miehen kans, mä haluisin aamulla aikasin eniten ns. unenpöpperöisenä, mut mies on niin aamu-uninen että ei mitään toivoo et onnistuis sillon koskaan. Meillä muutenkin eri rytmit, mä oon aamu-ihminen ja mies tykkää valvoo. Joten pitää mennä sit miehen aikataulun mukaan, niin alkuillasta sit hommaillaan.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä seksiä on enimmäkseen iltaisin ennen nukkumaanmenoa, mut välillä viikonloppuisin myös päiväseksiä esim. lasten ollessa pihalla leikkimässä tai kun katsovat ohjelmaa, ns. pikkukakkosseksiä :D On kyllä piristävää tuo päiväseksi, kun iltaisin on tosiaan usein jo aika väsynyt olo. Meillä menee työvuorot niin et keksimäärin puolet viikon päivistä nukutaan yhdessä. Joskus osuu niin ristiin vuorot et voi mennä esim. 4 vuorokautta putkeen ettei nähdä ollenkaan. Kaikki tuttavat kehuu et ollaan edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen (yhdessä pian 15 v) kuin vastarakastunut pari. Sellainen olo välillä itelläkin on. Eli meillä tekee parisuhteelle ihan hyvää kun ei ihan joka päivä nähdä. Ja sitten kun nähdään taas monen päivän jälkeen, tuntuu se niin kivalta ja on aika kiihkeitä kohtaamisia. Toisaalta kadehdin niitä perheitä jotka syövät töiden jälkeen päivällistä yhdessä tai pareja jotka kömpivät joka ilta toisen kainaloon nukkumaan. Puhumattakaan siitä mitä haasteita tää töiden epäsäännöllisyys ja eriaikaisuus tuo näihin vauvapuuhiin. Jos ovis osuu niihin päiviin kun ei ole mahdollisuutta nähdä, ei voi mitään. Ihmeen hyvin kyllä mennyt tähän asti kierron suhteen. Tässä kierrossa tosin vähän haastellista oli, ja vieläpä hoitokierto kalliilla lääkkeillä, enemmänkin olisi voinut olla seksiä jos työvuorot ois sallineet.
 
Oi, onnea paljon @Sofia90

Mites @3milia sun piinapäivät etenee?

Täällä oon yrittänyt olla tarkkailematta oireita, mut en näköjään osaa Taas tänään lorahdellu litrua valkovuotoa. Tänään ollu myös jotain pientä jomotusta/kihelmöintiä alavatsalla. Nythän kyllä edelleen vasta dpo 7, joten pitäs nyt vaan rauhassa ootella miten kehittyy. Viime kierto oli kyllä täynnä kaikenlaista oiretta loppukierrosta, varmaan jo heti oviksen jälkeen, nyt ollu jotenkin kauheen rauhallista, vähän vain jomotellu vasenta munasarjaa välillä. Mut hyvin vähän. Kyllä tässä alkaa jännitys jo nouseen vaikka yritänkin pitää ajatukset muualla...

Meillä menee kyllä vähän ristiin halut miehen kans, mä haluisin aamulla aikasin eniten ns. unenpöpperöisenä, mut mies on niin aamu-uninen että ei mitään toivoo et onnistuis sillon koskaan. Meillä muutenkin eri rytmit, mä oon aamu-ihminen ja mies tykkää valvoo. Joten pitää mennä sit miehen aikataulun mukaan, niin alkuillasta sit hommaillaan.
Siis tosi samat fiilikset kun sulla! :X3: Oon kans yrittänyt olla liikaa analysoimatta ja tutkimatta kehoa ja oireita, mutta vaikeaa on..:rolleyes: Ja mullahan oli siis myös viime kierrossa just kauheesti kaikkea oiretta ja nyt ollut huomattavasti rauhallisempaa. Tai se voi johtua myös siitä, että nyt en oo jokaista nippailua huomioinut:ROFLMAO: Mut siis tissit tuntuu aroilta (ei varsinaisesti esim. puristaessa, mutta esim. ihan vaan makoillessa tuntuu jotain välillä, vähän erilaista kun viime kierrossa), samoin alavatsalla tuntunut sillon tällöin tässä muutamana päivänä, aika herkillä oon ollut pari päivää, lämmöt nousi tänään reilu tunti sit jo 37.2, tosi harvoin (ei oikeestaan ikinä) illallakaan noin korkeella ees tässä kierron vaiheessa.o_O:eek:

Kyllähän ne toiveet ja odotukset nousee, vaikka yritän kanssa olla ajattelematta ja enemmän ajatella realistisesti :giggle:

Edit. Väsyttänyt myös la-su ja tänään jotenkin tavallista enemmän, tänään myös nuhaa o_O + alavatsan turvotus!
 
Viimeksi muokattu:
@3milia oi, vaikuttaapa lupaavalta sun noi oireet! :X3: Toivottavasti plussa ois nyt tulossa :love:

Ja @Kasikuus mulla oli tässä kierrossa kans verenvuotoo ennen ovista, yhtenä päivänä tuli kahdella vessakäynnillä pyyhkiessä paperiin. Oli muutama päivä ennen ovista. On nää kyllä outoja nää kierrot kun vaihtelee ja oireitakin on millon mitäkin, että ota näistä nyt selvää... Toivottavasti teillä nyt pian tärppäis viimein :love:
 
@Shibali Mun on pakko pitää suojaa, koska sitä verta ihan valuu Eilenkin oli housut ihan veressä, kun osannu yhtään aavistaa, et tarttis jotain suojaa kp9 päivillä pitää
Jospa tää nyt sit ois hyvä merkki. Ja vastoin omia ajatuksia, ni uitin ovistikun ja kyl ne tuntemukset vaan on aika oikeassa ja ovis saattaa olla 2pvä sisään
No oho! Jospa ois tosiaan hyvä merkki :love: :X3:
 
Onnea @Sofia90 Toivotaan että löhtee vahvistuun <3

@Keisarinna85 Mikä dpo sulla? Itsehän oon jo maltamattonana testaamassa ehkä jo huomenna dpo 10 Viimeistään tiistaina dpo 11
Mulla on dpo11 tai 12. En ole koskaan eläissäni testaillut haamuja kun olen malttanut odottaa menkkojen myöhästymistä mutta nyt tekisi hirveesti mieli testata mutta pelkään jos vielä ei näykkään mitään. Mulla olis torstaina kp24 lyhyimmän kierron mukaan eikä vielä mitään menkkatuntemuksia vaikka viime kierrossa oli jomoja monta päivää ennen. Jännittää ja pelottaa..
 
Mulle voi päivittää huomiselle kp 4/32-35. Ei siis tarvinnut lauantaina testailla jo perjantai iltana olin varma menkkojen alkamisesta.

No jos jotain positiivista niin hoitoja jatketaan!:giggle: Eli saan siis alkaa taas gonalia pitkittää ja ensi viikolla eka ultra. Vähä ressaa omat työkuviot tässä kesäkuussa ja ultrien/inssin aikataulu. Oon siis pari kuukautta ikäänkuin kesätöissä ja elokuussa palaan takaisin tuttuun työhöni, jossa tietävät hoidoista. Uudessa paikassa ei pahemmin huvita tästä projektista kertoa.:(:unsure:
 
@Kasikuus yllätti tosiaan! Ja nythän muuten se hyväks havaittu dpo-2 tulee testattua et tärppääkö :X3:
Jännä kun ei mitään limoja tai vastaavaa oo ollu. Tässä kierrossa en käytä mitään ylimääräisiä kuten greippimehu, vehnänalkioöljyä tms. Yritän olla jotenkin stressivapaampi tällä kertaa jos se vaan on ees mahdollista:ROFLMAO:
Oudot välivuotelut sulla o_O
Ootko googlaillu mitä se meinais?
Puhetta ollu miten menee yksiin halut,meillä mies on aamuihmisiä, mä taas ilta ja mun halut on lähes aina illalla tai jopa yöllä:D
Aamukin ehkä menis jos ensin pesis hampaat :LOL:
Oon sellain pusuttelija tyyppi:X3:
Onneksi näistä eroista huolimatta mies on halukas touhuumaan milloin vain vaikka vähän väsyttäisikin(y):D
 
Mulla on dpo11 tai 12. En ole koskaan eläissäni testaillut haamuja kun olen malttanut odottaa menkkojen myöhästymistä mutta nyt tekisi hirveesti mieli testata mutta pelkään jos vielä ei näykkään mitään. Mulla olis torstaina kp24 lyhyimmän kierron mukaan eikä vielä mitään menkkatuntemuksia vaikka viime kierrossa oli jomoja monta päivää ennen. Jännittää ja pelottaa..
Rohkaisen testaamaan! ;)
 
Kp 70 ja pyyhittäessä tulee verta. Eiköhän huomenna oo kp 1..... korkeelta tiputtiin vaikka toki isojen repäsykipujen puuttuminen sai pelkäämään tätä.. miten näitä kiertoja sais oikee lyhyemmiksi? Tai siis ovulaation tapahtumaan aiemmin? Clomit kun ei näytä auttavan siihen..
Sun kannattaa ehdottomasti pyytää terolutit :) mulla 2-3v sitten käytössä. Jos ei kp 30 ollut plussaa r-testissä niin 10pv kuuri teroluteja ja menkat alkoi heti pari pv kuurin loppumisen jälkeen. Mulla venähti kierto aina jos ovulaatiota ei tullut vaikka letrot käytössä.
 
maris39
Onko muilla ollut kuumia aaltoja ennen plussaa? Mulla on ihan törkeän kuuma. Menkkajuilimista ollut lauantaista lähtien. Nyt oli nippailua alavatsalla. Ihan kuin ois neulalla pistänyt kohtuun. Ovulaatiossa on erilainen tunne. Nyt on kp 13. Mua ahdistaa jos tää onkin vaan ovulaatiosta johtuvaa. Mutta ihan poikkeavaa oireilua kuin muissa kierroissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92

Yhteistyössä