Toiveissa vauva 2021

Eikä, ihanaa! Toivotaan parasta että lähtee vahvistumaan! Mä oon aina miettiny että onkohan yleistä ettei juuri ole oireita, mites te jotka ootte ollu raskaana? Musta tuntuu että jos mulla ei oo poikkeuksellisen kipeet tissit, itkuherkkä, ärtyny, kylmissäni ja mitä näitä oireita nyt on sillon ku menkkojen pitäis alkaa, niin en voi olla raskaana En siis oo ikinä ollu, mut semmonen "ajatus" mulla jotenki on xD Vaikka siis hyvinkin tiedän, ettei välttis oo oireita vielä tossa vaiheessa, mutta mietin kuinkahan yleistä se on..
Mulla ei ollut tuon esikoisen kanssa alkuun mitään tollasia selkeitä oireita. Ainoa ”oire” olikummallinen selittämätön tieto siitä että oli raskaana. En tiedä mistä se tuli kun tosiaan esim.tissit ei ollut kipeät tms. Sanoin jo viikko ennen menkkojen poisjääntiä miehelle, että nyt muuten oon raskaana. Ja vaikka eka testikin oli nega, niin silti tiesin olevani raskaana. Pahoinvoinnit ja väsymiset ym. tuli sitten vasta joskus viikolla 7 tai jotain. Mut sit taas keskenmenneet ja kemiallinen oli tissit aivan saakelin kipeät jo paljon ennen plussaa. Joka raskauskerta on tissit olleet vähemmän kipeät, mutta se kai johtuu siitä, että ne on jo ns. tottuneet siihen?
 
Täällä puhuttiin oireista.
Mulla on kaikkia luteaalivaiheen oireita ollut pari päivää: ihoa kuumottaa, palelee, halut katosivat.
Ja alkuviikon oli omia ovisoireita: raivoa, itkuherkkyyttä ja limoja.
Silti en onnistunut löytämään ovista tikuilla. Meniköhän se vai onkohan vielä tulossa?
Aiempien kiertojen perusteella tänään tai huomenna olisi pitänyt olla, mutta testeissä vain hailuraa viivaa koko viikon!
Aaa, en kestä tätä epätietoisuutta! :poop:

Ja ihanaa, eka plussa! ❤
 
Mun vaimosta on tullut ihan "höpsö" viime aikoina. Meidän lapsihaave on kyl siis ollut jo muutaman vuoden ajan yhteinen ja viimeisen vuoden ajan ollaan vaan odotettu sopivaa rahallista tilannetta (ja nyt koronan vähenemistä) hoidoille. Mun vaimolla ei koskaan oo juurikaan ollut vauvakuumetta, vaan on kyl halunnut siis lapsen mut ei kuumeillut sen takia. Nyt kun viime viikolla varattiin ne ensi käynnit ensi kuulle, vaimo on sen jälkeen alkanut puhua siitä eri yhteyksissä miten vuoden päästä hänellä on (toivottavasti) joku toinenkin jota rakastaa yhtä paljon kuin minua. Ja siis tarkoittanut tällä vauvaa. Ollaan ennenkin puhuttu varmaan joka viikko yhteisestä lapsesta ja "sitkun meillä on lapsi", mut nää puheet jotenkin sulattaa mun sydämen kun hän ajattelee nykyään niin kauniisti


Asiasta toiseen @minttuni halusin kysyä, että millä klinikalla käytte? Pohdituttaa siis itseä se, että milloinkaan yksityiset avaavat taas hoidot. Meille kun annettiin puhelimessa vaan määritelmä et seurataan koronatilannetta. Mietin siis että onko teidän klinikalla ollut puhetta kauan hoidot on jäissä?
 
Täällä testattu nega. Seuraava testi sit maanantaina jos menkat ei ala viikonloppuna. Jos nää mun oireet on vaan valeraskausoireita niin tiedänpä ainakin et en enää luota yhtään mihinkään oireisiin tai tunteisiin jatkossa ja testaan vasta ku menkat myöhässä... ärsyttää kun olin päättänyt etukäteen tässä kierrossa olla kyttäämättä oireita ja ootella menkkojen alkuajankohtaa ennen testausta mut sit ku tuli näitä kaikki uusia outoja vahvoja oireita niin sorruin taas tähän kyttäilyyn ja spekulointiin ja ennenaikaiseen testaamiseen... no, onhan tässä toisaalta toki vielä toivoo et se plussa tuliskin myöhemmin... pitää jatkaa jännittämistä ja kattoa miten käy...:censored:

Plussatuulia kovasti kaikille muille testaajille! ❤
 
Täällä testattu nega. Seuraava testi sit maanantaina jos menkat ei ala viikonloppuna. Jos nää mun oireet on vaan valeraskausoireita niin tiedänpä ainakin et en enää luota yhtään mihinkään oireisiin tai tunteisiin jatkossa ja testaan vasta ku menkat myöhässä... ärsyttää kun olin päättänyt etukäteen tässä kierrossa olla kyttäämättä oireita ja ootella menkkojen alkuajankohtaa ennen testausta mut sit ku tuli näitä kaikki uusia outoja vahvoja oireita niin sorruin taas tähän kyttäilyyn ja spekulointiin ja ennenaikaiseen testaamiseen... no, onhan tässä toisaalta toki vielä toivoo et se plussa tuliskin myöhemmin... pitää jatkaa jännittämistä ja kattoa miten käy...

Plussatuulia kovasti kaikille muille testaajille!
Tsemppiä! Toivotaan että muuttuis vielä plussaksi. <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Mun vaimosta on tullut ihan "höpsö" viime aikoina. Meidän lapsihaave on kyl siis ollut jo muutaman vuoden ajan yhteinen ja viimeisen vuoden ajan ollaan vaan odotettu sopivaa rahallista tilannetta (ja nyt koronan vähenemistä) hoidoille. Mun vaimolla ei koskaan oo juurikaan ollut vauvakuumetta, vaan on kyl halunnut siis lapsen mut ei kuumeillut sen takia. Nyt kun viime viikolla varattiin ne ensi käynnit ensi kuulle, vaimo on sen jälkeen alkanut puhua siitä eri yhteyksissä miten vuoden päästä hänellä on (toivottavasti) joku toinenkin jota rakastaa yhtä paljon kuin minua. Ja siis tarkoittanut tällä vauvaa. Ollaan ennenkin puhuttu varmaan joka viikko yhteisestä lapsesta ja "sitkun meillä on lapsi", mut nää puheet jotenkin sulattaa mun sydämen kun hän ajattelee nykyään niin kauniisti


Asiasta toiseen @minttuni halusin kysyä, että millä klinikalla käytte? Pohdituttaa siis itseä se, että milloinkaan yksityiset avaavat taas hoidot. Meille kun annettiin puhelimessa vaan määritelmä et seurataan koronatilannetta. Mietin siis että onko teidän klinikalla ollut puhetta kauan hoidot on jäissä?
Olen kuullut, että jotkut klinikat ovat jatkaneet hoitoja, mutta tästä ei ole mitään varmaa tietoa. Meille sanottiin viime viikolla felicitakselta, että seurataan tilannetta, ei annettu mitään arviota. Aiemmin puhuivat, että aikaisintaan heinäkuussa, mutta nyt ei ollut siitä enää mitään mainintaa. Ja ehtiikö muodostua jonoa tönä aikana, miten sitä puretaan jne. mietityttää. Mutta ei auta kuin odottaa :) ihana vaimosi toivottavasti myös teidän haaveenne täyttyy pian <3
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
En malttanut odottaa kauempaa ja tein tänään aamulla testin. Nega tuli ja vessakäynnin lopuks paperiin tuli verta.
Mikä tuuri:D
Ja siitä muistuikin mieleen jotta silloin aikaisemminkin mulla kävi usein niin et ku tein testin ja se oli nega niin siitä viimestää seuraavalla vessareissulla alkoi menkat:D varma tapa aloittaa menkat:D
Mutta,ei mua nyt pahasti harmita,vaikkei nyt tärpännyt,alkuvuoden vauva ollukkin toiveissa ja seuraava LA olis 30.1.:) eli menis varmasti tammikuulle. Jos ny olis tärpänny,olis vauva syntyny ihan varmasti joulukuussa.
Kierto oli ainakin hyvin säännöllinen ja ovis todella oli sillo ku digiovis näytti. Nyt pian tilaa uus digiovis-ja,tosiaan tuohon cb:n digiovikseen ei myydä pelkkiä testitikkuja vaan pitää ostaa koko laite. Hölmöä!
 
Oireista kun on ollut puhetta niin mulla tosiaan oli tässä hyvin mielenkiintoiset pari kiertoa.. Oireina mulla oli järkyttävän kipeät tissit ja kasvoi myös selkeästi kuppikoolla sekä nännit oli kokoajan kun lautaset. Pahoinvointia oli myös ja ruokahalu ihan järkyttävä! Kaikkein omituisin oli mun vatsa jossa oli ihan hirveä turvotus varsinkin syömisen jälkeen ja iltaa kohden.
Runsaasti oli myös joskus kipeitäkin vihlasuja ja varsinkin kohdunsuu vihloi kipeästi kokoajan. Kävellessä tuntui todella epämiellyttävä paine ja paino alavatsalla.
Mulla äityi loppujen lopuksi nämä alavatsakivut niin pahaksi että mulla tuli ihan kohdun supistuksia ja varsinkin iltaisin ja seksin jälkeen kohtu supistui ihan kivikovaksi ja tuntui selkeästi myös kädellä.
Kävin viime viikolla gynellä joka kuitenkin totesi kohdun normaaliksi ja munasarjat myös tosin ei kuulemma nähnyt oikeaa munasarjaa. Tutkimus oli todella kivulias ja kivut jatkui monta päivää vielä tämän jälkeen. Nyt on maanantaiksi varattu labra mm. klamydia testeihin.
Mulla ei ole ikinä ollut tällaisia kipuja ja varsinkaan oireita ilman raskautta joten voitte kuvitella miten pää alkaa hajoilemaan kun ei voi yhtään luottaa omaan kroppaansa. En sen takia noteeraa nyt tässäkään kierrossa olevia tuntemuksia kun ei kuitenkaan tarkoita yhtään mitään tulipas pitkä vuodatus mutta halusin vähän taustaa raottaa...
Menkat on jostain syystä niukentuneet ja myös kesto on lyhyempi kuin ennen. Mistäköhän sekin johtuu
Lämmöt kohoaa iltaa kohden ja olleet monta päivää samanlaisia mutta ei vissiin tarpeeksi koholla kun maksimi on ollut vaan 36.3??
Pahoinvointia oli taas illalla ja myös jostain syystä muutamana yönä ollut myös. Huonot yöunet on myös vaivana ja pissalla pitää käydä myös yöllä. Menkkojen pitäisi alkaa flon mukaan ensi viikon sunnuntaina, silloin on kyllä tosin kp25. Mulla on heitellyt toi kierto nyt parilla päivällä.
Hyvää aamunjatkoa kaikille ja plussatuulia täältä myös ja tsemppiä kaikille piinailijoille!
 

Yhteistyössä