Moikka kaikille! Olen jonkin aikaa tuolla Haaveena vauva 2020 - ryhmässä seuraillut keskustelua ja yritettiinkin jo raskautta tuosta ensimmäisestä kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta eihän se heti tärpänny, niinkuin oletinkin. Nyt päätettiin kuitenkin odotella pari kuukautta tämän koronan takia suositusten mukaan. Katsotaan sitten parin kk päästä mikä on tilanne. Taloudellinen tilannekin hieman ahdistaa, koska minut on nyt lomautettu koronan takia, eikä ole mitään käsitystä milloin pääsen takaisin töihin.
Nyt vain seurailen miten oma kroppa toimii ja odottelen, että kierto normalisoituu 10 vuoden pillereiden käytön jäljiltä. Nyt on menossa toinen kierto ja kp12, ovista odottelen ja tikuttelen. Yritän kirjoitella ylös kaikkia oireita ja tuntemuksia, niin on sitten ehkä myöhemmin helpompi bongata ovis ja yrittää raskaaksi tulemista
Lopetin siis e-pillerit(Mercilon) helmikuun puolivälissä, jonka jälkeen on tullut tyhjennysvuoto sekä yhdet kuukautiset. Käytössä on Flo-sovellus, ja sen mukaan ovis olisi pitänyt olla eilen lauantaina, mutta ei tullut ainakaan tikkuun viivaa. Olen tikuttanut kp9 alkaen pari kertaa päivässä. Lisäksi olen pari viikkoa mittaillut aamulämpöjä, niissä ollut kuitenkin vaihtelua aika paljon, joten niihin en juurikaan luota.
Olen 27v ja mies tänä vuonna 28. Esikoinen on toiveissa sitten vuodelle 2021, jos kaikki menee hyvin