Toiveissa vauva 2021

Hei, oli pakko itsekin kommentoida tähän, koska minulla on oikeastaan täysin samat mitat kuin sinulla Meemuli. Raskaus täällä ollut mielessä jo puolisen vuotta. Painonpudotus vain tuntuu olevan todella hankalaa gynekäynnillä minulle painostani ei huomautettu mitään, mutta selväähän se on, että olisi hyvä saada sitä alaspäin.
Tätä palstaa olenkin kuumeillessani ahkerasti lueskellut
Okei. Joo tuntuu, että ei tiedä mitä pitäisi tehdä et paino tippuis kun on niin lujassa ja itse en tykkää niinkään treenaamisesta vaan ihan perus liikunnasta.. Kun en halua mitään kitudieettejä, koska silloin se paino ainakin tulee takaisin korkojen kera ja tätä mieltä gynekin oli. Parasta on pienet muutokset pikku hiljaa. Itse en ota nyt mitään ressiä asiasta, samalla tavalla yritetään kuin aiemminkin mutta painon pudotusta samalla. Meillä nyt 5 kk yritystä takana, aloitettiin 09/20. Se helpotti, että gyne sanoi ettei paino ole este raskaudelle eikä yrittämiselle mutta hyvä olisi saada sitä alaspäin kuitenkin. Onhan siinä omat riskinsä, joiden takia myös haluan painoa alas. :) Täälä vain nyt odotellaan, että kierto normalisoituu kun kierto huitelee 43/36 päivillä.. Vasemmasta munasarjasta löytyi yksilokeroinen kysta joka kipuilee, mutta pitäisi itsestään kuihtua pois ja sain terolut kuurin et jos vuoto ei ala ensi kuun puoleen väliin mennessä niin pitää sitten tuolla käynnistää vuoto. Palaan sitten takaisin listoille kun kierto ok. :)
 
Tervetuloa uusille

@jennie_ olet varmaan miettinyt jo tämän mutta e-pillereiden jälkeen joillain voi kestää että oma kroppa ja hormoonitoiminta tasoittuu, eli siinä mielessä pillereiden jättäminen nyt voisi nopeuttaa projektin käynnistämistä Tsemppiä gynelle, kerro sitten miten meni!
On tiedossa, että kierron palautumiseen voi mennä aikaa. Siihen ollaan varauduttu ja olen sitäkin vaihtoehtoa miettinyt, että jättäisi pillerit nyt jo pois, jotta kierrolla olisi ns. enemmän aikaa palautua. Päädyttiin nyt kuitenkin tähän ratkaisuun, että syön vielä nuo pari liuskaa ja lopetan niiden jälkeen. Ei auta kuin toivoa, että kierto palaa nopeasti!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja daisy01

Oottekos ennen tämmöstä nähnyt tein digin ja en tiä mokasinko jotain vai onko testi viallinen kun vilkuttaa NOITA MOLEMPIA. Siis ne vilkkuu eikä kumpikaan jää esillä! Tai siis noi testin kaikki mahdolliset kuvakkeet on näkyvillä...
Tässä alkaa jo itteäkin jännittää mitä siellä sun kehossa tapahtuu :D
 
Tänään käyty gynellä ultrassa. Nyt on kp 12 ja sieltä löytyi kuin löytyikin johtofolli, joka oli kooltaan 12mm. Onko jollain kokemusta, minkä kokoinen folli on ollu näillä päivillä, kun ovulaatio on todistetusti tapahtunut? Minua jotenkin huolestuttaa, että on liian pieni... Gyne kommentoi myös limakalvoa ohueksi. Uusi ultra otetaan ylihuomenna torstaina illalla, jotta tiedetään kasvaako folli. Mikäli kaikki on ok ja kasvua tapahtuu, gyne veikkasi ovulaatiota viikonlopuksi. Toivon siis, että se jatkaa kasvuaan, jotta raskautuminen voisi onnistua. :)

Tämä oli siis eka letrokierto ja jonkinlainen vaste lääkkeelle siis on olemassa. Mikäli nyt folli ei kasva tarpeeksi, letrojen määrä tuplataan seuraavaan kiertoon. Onko jollain muuten tietoa tuosta limakalvon paksuudesta näillä kiertopäivillä? :)
 
Pieni pohdinta! Jos menkat alkaa aamulla, onko oviskin tuolloin aamulla, entä jos illalla niin onko oviskin tuolloin illalla? Mietin vain kuinka tarkkoja nää on. Sudelle meni itsellä tää kierto, mutta kun selasin tarkkoja merkintöjä menneiltä kuukausilta niin tällainen ajatus vain tuli.
Mielenkiintoinen kysymys. :) Tietoa ei ole, mutta kommentoin omiin kokemuksiin nojaten.

Ymmärtääkseni hormonien luontainen vuorokausisykli tukee ovulaation ajoittumista aina suunnilleen samoille hujakoille. Siksi ovistestiohjeissa kehoitetaan testaamaan iltapäivästä. Minulla ainakin oviskivut tuntuvat n. 6h ja alkavat pääsääntöisesti klo 14-16. Tämän yrityksen aikana on ollut yksi ovis klo 10- ja yksi klo 22-. Tuo aamuovis käyttäytyi kierron kannalta täsmälleen samoin kuin muut kierrot. Tiputtelu alkoi samoilla päivillä ja kuukautiset kuten aina. Sen sijaan tuon yöoviksen jälkeen tiputtelu myöhästyi päivällä. Päättelin, että ovis pitää laskea kuten kuukautiset. Eli jos alkaa klo 18 jälkeen niin lasketaan vasta seuraavalle päivälle.
Edit. Minulla on kokemusta vain yhdenmerkkisistä ovistesteistä ja niissä puhutaan iltapäivätestauksesta. Muilla valmistajilla voi olla muuta ja sitten on vielä se käytännön opettama paras tapa. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Piipuni
Tervetuloa uusille!

@Spekulaattori82 Meille hoidoissa ohjeistettin testaamaan aamulla clearbluen digitestillä. En vain enää muista, miksi aamulla piti testata :D oviskivut tuntuu milloin lie, joskus aamulla, päivällä, illlala, yöllä, mutta en ole varma onko ovulaatio juurikin silloin tapahtumassa. Kerran tapahtui yöllä melko varmasti, koska aamun ultrassa näkyi että vastikään tapahtunut ja kivut oli selkeät.

@Toiveikas1992 hyvä, että miehen tilannetta tutkitaan tarkemmin. Joillakin vaikuttaa siittiöntuotantoon, mutta tässä lienee eroja ja jollakin voi olla normaali liikkuvuus ja määrä testovajeesta huolimatta.

@Persikka123 ikävä kuulla, monesti olet mielessäni ja toivon kovasti, että pääsitte jo siirtoon ❤
 
Tyylipuhdas nega testattu. Välillä tuntemuksia alamahassa. Mutta ei näy kuukautisia. Edelleen lämmötkin koholla. Koska nuiden lämpöjen pitäisi laskea ennen menkkoja? Huomenna olisikin sit 28/27 enkä muista koska olis menny kierto päivät yli
Minulla ei aina laske ollenkaan ennen menkkoja. Eka vuotopäivänä voi olla edelleen koholla. Mittailua en ole jatkanut sitten vuodon alettua, niin en tiedä miten niissä kierroissa laskenut. Useimmiten tosin tainnut olla niin, että muutaman kymmenyksen laskee jo ennen vuotoa.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Coguine
vierailija
Tänään käyty gynellä ultrassa. Nyt on kp 12 ja sieltä löytyi kuin löytyikin johtofolli, joka oli kooltaan 12mm. Onko jollain kokemusta, minkä kokoinen folli on ollu näillä päivillä, kun ovulaatio on todistetusti tapahtunut? Minua jotenkin huolestuttaa, että on liian pieni... Gyne kommentoi myös limakalvoa ohueksi. Uusi ultra otetaan ylihuomenna torstaina illalla, jotta tiedetään kasvaako folli. Mikäli kaikki on ok ja kasvua tapahtuu, gyne veikkasi ovulaatiota viikonlopuksi. Toivon siis, että se jatkaa kasvuaan, jotta raskautuminen voisi onnistua.

Tämä oli siis eka letrokierto ja jonkinlainen vaste lääkkeelle siis on olemassa. Mikäli nyt folli ei kasva tarpeeksi, letrojen määrä tuplataan seuraavaan kiertoon. Onko jollain muuten tietoa tuosta limakalvon paksuudesta näillä kiertopäivillä?
Mulla normikierrossa folli on kasvanut n. 1.5 mm päivä. Eli 12 mm > 20 mm mennyt noin 5 päivää.
Limakalvo tuossa vaiheessa kiertoa mulla ollut noin 7 mm. Siitä sitten paksuuntunut niin että ovulaation aikaan paksuus noin 11 mm.

viime kierrossa mulla tosin limakalvo 9,5 mm ja folli 11 mm, mutta nyt ovis taphtuikin liian aikaisin ja kierto meni siksi harakoille.
 
Heippa!

Liityn joukkoon, tosin vasta ensi viikon jälkeen pääsee tositoimiin kun kierukka on poistettu. :)

Jännittää ja samalla tosi innostunut olo. <3 Olikos se niin, että kierukan poiston jälkeen voi raskautua nopeastikin? Minulle ja miehelleni tämä olisi ensimmäinen yhteinen lapsi, molemmilla aiempia lapsia. Omat lapset syntyneet jo -13 ja -14, niin olo nyt kuin ensimmäistä yrittävällä! :D
 
vierailija
Heippa!

Liityn joukkoon, tosin vasta ensi viikon jälkeen pääsee tositoimiin kun kierukka on poistettu.

Jännittää ja samalla tosi innostunut olo. <3 Olikos se niin, että kierukan poiston jälkeen voi raskautua nopeastikin? Minulle ja miehelleni tämä olisi ensimmäinen yhteinen lapsi, molemmilla aiempia lapsia. Omat lapset syntyneet jo -13 ja -14, niin olo nyt kuin ensimmäistä yrittävällä!
Näin mulle kerrottiin kun kierukka poistettiin, että yrityksen voi aloittaa heti ja raskautuminen on mahdollista vaikka jo ensimmäisestä kierrosta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tänään käyty gynellä ultrassa. Nyt on kp 12 ja sieltä löytyi kuin löytyikin johtofolli, joka oli kooltaan 12mm. Onko jollain kokemusta, minkä kokoinen folli on ollu näillä päivillä, kun ovulaatio on todistetusti tapahtunut? Minua jotenkin huolestuttaa, että on liian pieni... Gyne kommentoi myös limakalvoa ohueksi. Uusi ultra otetaan ylihuomenna torstaina illalla, jotta tiedetään kasvaako folli. Mikäli kaikki on ok ja kasvua tapahtuu, gyne veikkasi ovulaatiota viikonlopuksi. Toivon siis, että se jatkaa kasvuaan, jotta raskautuminen voisi onnistua. :)

Tämä oli siis eka letrokierto ja jonkinlainen vaste lääkkeelle siis on olemassa. Mikäli nyt folli ei kasva tarpeeksi, letrojen määrä tuplataan seuraavaan kiertoon. Onko jollain muuten tietoa tuosta limakalvon paksuudesta näillä kiertopäivillä? :)
Mulla oli tässä kierrossa kp 11 tuon kokonen folli ja söin juurikin letroja kp 2-7. Lääkäri määräsi tuolloin kp 11 lisäksi gonalin pistoksia, sillä ultrassa näkyi runsaasti myös muita pienempiä rakkuloita, jotta saataisiin tuo yks kiihdytettyä kasvuun. Kp 16 oli folli sitten jo 23mm. Limakalvo mulla aina ollut hyvä kiertoon nähden.

Edellis kierrossa folli oli samaa koko luokkaa noina päivinä ja silloin sit tapahtu se, että koko ovulaatio jäi tulematta. Silloin ei apuna ollu tuota gonal f:ää..
 
@minttuni Kiitos! Tekin olette mielessä monesti, kun tietää kuinka raastavaa on tämä ainainen odotus ja kun ei ole takeita onnistumisesta.. Toki tässä vielä mennään silmä asenteella, et kyl me vielä onnistutaan! :)
Mutta kyllä meni eilinen taas itkiessä ja miettiessä, että miksi meidän pitää kulkea tämäki tie kaikkien kivien ja kantojen kautta.. Joskus vaan tuntuu että mää kannan jotain pahaa karmaa mukanani, kun jokainen asia tehdään vaikeimman kautta...
 
Saako olla jo luovuttanut dpo 4 päivänä. Tissit kipeät samalla tavalla kun muulloinkin. Kuvittelen että pitäisi olla jotain eri oireita jos olisi tärpännyt. Parempi olisi kun ei tulisi mitään oiretta menkkojen lähestyessä..
 
Mulla oli tässä kierrossa kp 11 tuon kokonen folli ja söin juurikin letroja kp 2-7. Lääkäri määräsi tuolloin kp 11 lisäksi gonalin pistoksia, sillä ultrassa näkyi runsaasti myös muita pienempiä rakkuloita, jotta saataisiin tuo yks kiihdytettyä kasvuun. Kp 16 oli folli sitten jo 23mm. Limakalvo mulla aina ollut hyvä kiertoon nähden.

Edellis kierrossa folli oli samaa koko luokkaa noina päivinä ja silloin sit tapahtu se, että koko ovulaatio jäi tulematta. Silloin ei apuna ollu tuota gonal f:ää..
Kiitos vastauksesta! Minulle ei annettu mitään lisälääkkeitä vaan nyt vain katsellaan kuinka käy. Tosiaan tuo toinen ultra vielä otetaan, jotta nähdään miten käy. Minullakin näkyy paljon pieniä rakkuloita PCOS:n takia. Jännittää tosi paljon miten käy. Meillä takana toki vasta alle vuosi (n. 10kk) yritystä, mutta ovulaatiota ei ole tullut koko aikana yhtään kertaa, joten tämä on jo pieni voitto, että jotain tapahtuu. Jos tässäkään kierrossa ei ovista tule, on gynellä varmaankin ratkaisu siihenkin :)
 
Tähtäättekö ovulaatioon aina seksin? Kuinka kauan se nyt oli että ne otukset pysyy hengissä sisällä :D jossain oli että oviksen aikana ei kannata liikaa harrastaa seksiä sillä ei ole koettu kannattavaksi raskautumisessa.
 
Kiitos vastauksesta! Minulle ei annettu mitään lisälääkkeitä vaan nyt vain katsellaan kuinka käy. Tosiaan tuo toinen ultra vielä otetaan, jotta nähdään miten käy. Minullakin näkyy paljon pieniä rakkuloita PCOS:n takia. Jännittää tosi paljon miten käy. Meillä takana toki vasta alle vuosi (n. 10kk) yritystä, mutta ovulaatiota ei ole tullut koko aikana yhtään kertaa, joten tämä on jo pieni voitto, että jotain tapahtuu. Jos tässäkään kierrossa ei ovista tule, on gynellä varmaankin ratkaisu siihenkin
En nyt jaksanut etsiä sitä sun aiempaa kommenttia, mutta muistan suurinpiirtein mitä kysyit. Mulla oli ilman ovulaatioinduktioo suurinpiirtein samoilla päivillä sama tilanne. Olisko limakalvo ollut 6-7mm ja ihan 11-12mm follikkeli. N. Viikko (vähän vajaa) meni aina ovulaatioon :) eli on ihan mahdollista ja mun kiertoa sanottiin luonnonkiertona normaaliksi. Toki sit ovulaatioinduktiolla se ovulaatio aikaistui kp13/15 tulevaksi (mulla oli sit kyl follikkeleille myös vähän turhan kova vaste alkuun sillä lääkkeellä, et aikaistui mun kierrolle aika isosti ja Ekassa OI kierrossa tosiaan kasvoi kolme kypsä follia.) mut ihan hyvin voi tosiaan vielä tulla ovulaatio. Mulla kierron pituus heitteli aina muutamalla päivällä, mut se ovulaation jälkeinen luteaali ei koskaan vaihtunut siitä 13 päivästä vaan juurikin se aika kauan ovulaatioon menee määritteli kierron pituuden.
 
  • Tykkää
Reactions: Paatuska
@minttuni Kiitos! Tekin olette mielessä monesti, kun tietää kuinka raastavaa on tämä ainainen odotus ja kun ei ole takeita onnistumisesta.. Toki tässä vielä mennään silmä asenteella, et kyl me vielä onnistutaan! :)
Mutta kyllä meni eilinen taas itkiessä ja miettiessä, että miksi meidän pitää kulkea tämäki tie kaikkien kivien ja kantojen kautta.. Joskus vaan tuntuu että mää kannan jotain pahaa karmaa mukanani, kun jokainen asia tehdään vaikeimman kautta...
Pitää uskoa, että vielä onnistuu. Voin kuvitella, kuinka pahalta tuntuu tuo ovisplussan väärä ajankohta. Onnistumisen mahdollisuus siirtyy taas yhdellä kierrolla, kyllä se on raskasta :(
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

27. 1. 2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
+ Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
+ Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp 72/30
Nuorena äidiksi...........kp 35/36
Sinisilmät......................kp 26/30
Iinesankka ..............kp 25/28-31
Wanti...........................kp 24/35-48
Toivojatintti.............kp 22/31
Spekulaattori82.....kp 19/29
Persikka123.............kp 18/33
Nuunuu-84...............kp 18/30
Liilja.............................kp 18/28-33
Suhveli.................... Kp 18/27
Toive23.....................kp 17/27
Krippis.......................kp 17/22-24
Lavender_.....................kp 15/25
Petronella09................kp 11/25-26
SandraB..........................kp 10/26
Iinanen.............................kp 7/23-24
Mamtobe......................kp 7/28
Chili_............................. kp 4/28-29
Daisy01........................kp 1/34
Kirjoh89....................kp 1/28




★★★★★★★★★★★★★★★★★

Spekulaattori82........dpo 6
Krippis............................dpo 5
Toive23...........................dpo 4
Nuunuu-84.................dpo 4



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Liityn joukkoon, tosin vasta ensi viikon jälkeen pääsee tositoimiin kun kierukka on poistettu. :)

Jännittää ja samalla tosi innostunut olo. <3 Olikos se niin, että kierukan poiston jälkeen voi raskautua nopeastikin? Minulle ja miehelleni tämä olisi ensimmäinen yhteinen lapsi, molemmilla aiempia lapsia. Omat lapset syntyneet jo -13 ja -14, niin olo nyt kuin ensimmäistä yrittävällä! :D
Hyvällä tuurilla voi raskautua heti :)

Minulla poistettiin huhtikuussa -20 ja edelleen yritetään raskautta:( Toki ikääkin jo 38v .
 
Kirjoh89 pois piinailijoista ja kp 1.
Niin ne menkat vaan alkoi, ja uuteen kiertoon. Samalla totesin, et jäljelle jäi 2 raskaustestiä.
Jatkossa saan tehdä testin ainoastaan sinä päivänä, kun menkkojen pitäis alkaa ja sen jälkeen, jos menkat ei ala oletettuna päivänä, seuraavan testin saan tehdä tarvittaessa kolmen päivän päästä siitä, mikäli menkat ei oo alkaneet. Ja riittää, et ostaa kerran kuussa yhden pregcheck - raskaustestipaketin. Tässä kierrossa, joka päättyi menkkoihin, testasin kp 8-13 negatiiviset, ja se vetää mielen maahan.

Vika kierto ennen lääkäriaikaa (4.3.21). Laskeskelin, et jos tuossa seuraavassakaan kierrossa ei tärppää, lapsettomuuslääkärin vastaanotolla kierto on menossa silloin kp 9, silloin on sopivasti menkat jo ohi.
 

Yhteistyössä