Kp4 ja menkat oikeastaan jo loppu.Olen huolissani näistä lyhentyneistä menkoista,lääkärin mielestähän kaikki ok kun menkat tulee joka kuukausi:/Taas kasvoihin puskee kipeitä finnejä ja tahti vaan kiihtyy kun ovis lähtenee
Pian pitäisi alkaa taas petipuuhiin mutta ei huvittaisi yhtään,koska usko onnistumiseen nolla
Yksi ilta tapahtui jotain kummaa, olin menossa nukkumaan ja vatsaan tuli joku ihme elohiiri,aivan kuin joku olisi hennosti potkinut ja se liike näkyi vatsan päällä :/ Luulin,että olen sekoamassa, mutta ilmeisesti tuollainen elohiiri voi tulla
Raskaana kun en kerran ole, kun joka kuukausi testit näyttänyt negaa ja niin selvä menkat on.Oli aika jännä kokemus ja samalla suru iski siitä, etten pääse enää ehkä kokemaan niitä oikeita potkuja 
Pian pitäisi alkaa taas petipuuhiin mutta ei huvittaisi yhtään,koska usko onnistumiseen nolla
Yksi ilta tapahtui jotain kummaa, olin menossa nukkumaan ja vatsaan tuli joku ihme elohiiri,aivan kuin joku olisi hennosti potkinut ja se liike näkyi vatsan päällä :/ Luulin,että olen sekoamassa, mutta ilmeisesti tuollainen elohiiri voi tulla