vierailija
Vai onko vaan vahva viivan paikka
Kyllä momempi parempi, mut se ei ole aina niin helppoa toinen saada ymmärtämäänÄänestän myös molempia, mutta jos vaan jompana kumpana niin tänään!
Vaikea kyllä vielä sanoa Kokeileppa huomenna uudelleen ja laittele sit tänne kuvaa että miltä näyttää Aikaista on vielä!Olisiko voinut tärpätä? Nyt dpo 8 ja ihan kuin ois haamu? Ylempi on ovistesti ja alempi r.testi. Ei ole aamupissasta eikä edes kovin kauaa rakossa ollut
Teitkö samalla testillä eilen ja tänään?Tein vielä nyt päiväpissasta uuden. Yhtä haalea haamu kuin aamulla. Eilen oli tosiaan vahvempi. Nyt ottaa niin paljon päähän ettei mitään järkeä.
Itse kanssa uskon että on viivan paikka. Tässä näkee miten valotus ja varjot vaikuttaa "haamuihin". No toivottavasti tulisi kunnon plussan vielä saisin. Ainakin tänään ollut aikamoista vihlontaa oikealla alavatsalla ja säteilee selkään. Jos nyt kiinnitys kunnollaViivanpaikalle näyttää ainakin tuossa. Siinä toisessa kuvassa näyttää haamulle
Kaikkia lämpimiä ajatuksia sinne sinulle @minttuni! Tiedän niin tuon tunteen ja varmasti moni muukin. Viime viikolla, kun odotin menkkoja alkavaksi oli juuri samankaltaiset tunteet, ajatukset sukelsi todella synkkiin vesiin ja iltaisin itkua tuhersin. Nyt kun uusi kierto alkoi, niin myös ajatukset kirkastui ja katse suuntautui taas toiveikkaimmin mielin tulevaan.Huomaa taas mielialasta, että menkat löhestyy. Koko kierron ollut ok fiilis en ole kiinnittänyt huomiota, että joku puhuisi vauva-asioista ja itellä tulis hankala olo. No tänään oli puhetta sitten työkaverin kanssa harrastamisesta ja sanoi että ei sitä ehdi, kun pienet lapset on. Niin tuntui hankalta, kun kyllä minäkin haluaisin, että olisi niitä lapsia, jotka sitten sitä aikaa vaatisi. Ja toinen juttu oli myös. Minua pyydettiin avuksi yhteen vapaa-ajan tehtävään ja sanottiin, että pyydettäisiin jotain toista, mutta hänellä on pienet lapset. Niin normaalisti ei ees miettisi mitään, mutta loppukierrosta tulee semmonen prkl minäkin haluan olla lasteni kanssa. Mutta kun ei tule ees sitä yhtä! No sitten taas kun menkat alkaa ja uusi kierto käynnistyy, niin viimeistään väistyy tämä ärtymys. Ja surukin vähän on.
Tiedän tunteen! Ekat menkkapäivät on ainakin itselle pahimmat, mutta onneksi sen jälkeen alkaa positiivisempi vaihe, kun pääsee yrittämään ja odottamaan ovulaatiota. Toivottavasti suruinen olo väistyy, kun pääset menkkojen yli.Huomaa taas mielialasta, että menkat löhestyy. Koko kierron ollut ok fiilis en ole kiinnittänyt huomiota, että joku puhuisi vauva-asioista ja itellä tulis hankala olo. No tänään oli puhetta sitten työkaverin kanssa harrastamisesta ja sanoi että ei sitä ehdi, kun pienet lapset on. Niin tuntui hankalta, kun kyllä minäkin haluaisin, että olisi niitä lapsia, jotka sitten sitä aikaa vaatisi. Ja toinen juttu oli myös. Minua pyydettiin avuksi yhteen vapaa-ajan tehtävään ja sanottiin, että pyydettäisiin jotain toista, mutta hänellä on pienet lapset. Niin normaalisti ei ees miettisi mitään, mutta loppukierrosta tulee semmonen prkl minäkin haluan olla lasteni kanssa. Mutta kun ei tule ees sitä yhtä! No sitten taas kun menkat alkaa ja uusi kierto käynnistyy, niin viimeistään väistyy tämä ärtymys. Ja surukin vähän on.
Oli vaan viivan paikka. Testi teki saman kuin eilen että antaa törkeän viivan paikan ilman väriä.Vaikea kyllä vielä sanoa Kokeileppa huomenna uudelleen ja laittele sit tänne kuvaa että miltä näyttää Aikaista on vielä!
@Nuunuu-84 mielummin ennemmin, että siellä on sitten tyyppejä jo valmiiksi odottelemassa
Voi olla myös siitä että on munasolu irronnut. Mulla nuorempana tuli aina oviksen aikana muutama tippa vertaSos! Bongattu verta valkovuodon seassa! Tämmöstä ei oo ollu koskaan ennen (paitsi kun olin raskaana) Nyt kp 15 ja pillerit ollu pois tosiaan sen reilu kaks viikkoa. Sekoileekohan kroppa vai voisko ovis ollut sillo heti menkkojen jälleen niinku arvelin varmaan vaan jotain hormoneista johtuvaa välivuotoa...