ihan kun sieltä pilkistäis vaaleenpunanen viivaHuomenta
ihan kun sieltä pilkistäis vaaleenpunanen viivaHuomenta
Listan mukaan sulla kuitenkin vasta kp 35/36 eli kuukautiset ei vielä ole myöhässä? Ehkä parasta jos maltat pari päivää odottaa alkavatko ja testaat sitten uudestaan jos ovat myöhässä?https://aijaa.com/gEPx8u
Jos ei menkkoi ala viikon pääst kuuluu ja testi yhä nega, mä vähän alan pyytää apua et mitä nyt tehdään?
Mikä tää viimeviikon omituinen verivuoto sit oli? Kiinnittyminen? :OListan mukaan sulla kuitenkin vasta kp 35/36 eli kuukautiset ei vielä ole myöhässä? Ehkä parasta jos maltat pari päivää odottaa alkavatko ja testaat sitten uudestaan jos ovat myöhässä?
Päivitin sulle oikein@Loree viivaa näkyy Pystytkö vielä muokkaamaan tuota listaa? Mulla siis tänään kp 2, eilen alkoi menkat.
Luultavasti juurikin kiinnittyminen.Mikä tää viimeviikon omituinen verivuoto sit oli? Kiinnittyminen? :O
Mä nään!
Siis en voi uskoa, sain haamulaisen tänä aamuna. Oli vaikea saada kuvaan mutta livenä näkyi selvästi.
Ja jos joku ei muista mun viimeaikaisia tapahtumia niin mulla siis jäi viime menkat välistä ja ovis tuli vasta kp42 ja seksiä oli -4 päivää oviksesta.
Näättekö haamun?
Yhtään en osaa sanoa. Ei oo ollu yhtää oloa et olisin edes ovuloinut koska en tikuttanut. Joten en yhtään osaa sanoa. Siksi tässä hämmästelenkin päätä pyöritellenLuultavasti juurikin kiinnittyminen.
Mikä kp arvelet oviksen olleen?
No toivotaan et viime viikolla oli kiinnittymisvuotoa ja kohta plussaatYhtään en osaa sanoa. Ei oo ollu yhtää oloa et olisin edes ovuloinut koska en tikuttanut. Joten en yhtään osaa sanoa. Siksi tässä hämmästelenkin päätä pyöritellen
No näkyy selvästi jo pikkukuvasta!
Siis en voi uskoa, sain haamulaisen tänä aamuna. Oli vaikea saada kuvaan mutta livenä näkyi selvästi.
Ja jos joku ei muista mun viimeaikaisia tapahtumia niin mulla siis jäi viime menkat välistä ja ovis tuli vasta kp42 ja seksiä oli -4 päivää oviksesta.
Näättekö haamun?
Seki voi olla mahdollista. En tiiäNuorena äidiksi: mulla tulee usein oviksen aikana parina päivänä veristä vuotoa kuukautismaisten kramppien saattelemana. Sen sijaan raskauksissa ei ole tullut kiinnittymisvuotoa. Olisko sulla kiinnittymisen sijaan ehkä voinutkin olla ovis silloin? Silloin voisit hyvinkin myös vielä plussata.
Lueskelen täällä taustalla vielä ja iltatähti haaveiluasteella.
mulla on vuodon määrä vähentynyt todella hurjasti hormonaalisenehkäsyb loputtua.. ennen vuosin sen 5-6pv TODELLA RUNSAASTI. Nyt tiputan koko 6pv. Plus tuhrua ennen ja jälkeen. Kierron pituus pysy kyllä samana. Gynellä todettiin sen johtuvan keltarauhasen vajaatoiminnasta ja samasta syystä en raskaudu. Siks just lugesteron käyttöön tästä kierrosta....Vuotojuttuja, jos ne ällöttää niin älä lue!
Onko kellään menkkavuodon määrä muuttunut? Mulla aiemmin vuotoa kesti ainakin 5 päivää, plus pari päivää vielä tuhrua päälle. Mielestäni vielä vuosi sitten kuukuppi piti tyhjentää myös keskellä päivää ainakin kolmena päivänä menkkojen aikana (ja sen lisäksi sitten niukemmat vuotopäivät ja viimeiset tuhrut päälle). Nyt ainakin tämä ja edellinen kierto on mennyt vaan kahdella runsaalla vuotopäivällä, ja sitten verinen vuoto loppuu kuin seinään ja vaihtuu tuhruvuodoksi. Oon huolissani että kieliikö tämä nyt hedelmällisyyden laskusta. Olisko kellään mitään helpottavaa tietoa tähän liittyen? Googlella löysin asiaa lähinnä kierron lyhenemisestä, ja ainakin viimeisimmät kierrot ovat olleet mulle normaalit 28 päivää. Ja ikää pian 33, joten muutaman hedelmällisen vuoden vielä itselle toivoisin...