Toiveissa vauva 2021

  • Tykkää
Reactions: minttuni
Nuorena äidiksi
  • Rakkaus
Reactions: Mansikka3
Nuorena äidiksi
Mutta varamaan öö 21-22? Jos 2vk menkoista lasketaan.. kai. Ja meil on kuitenkin seksiä ollut usein ninei siitä oo kiinetteikö mahista raskaudelle ole.. olin nii varma et menkat alkaa mut nyt saatan vähä epäillä. Huomenna pitäis menkat alkaa jos mennään tän 36 kierron mukaan..
 
  • Rakkaus
Reactions: Mansikka3
vierailija
Nuorena äidiksi: mulla tulee usein oviksen aikana parina päivänä veristä vuotoa kuukautismaisten kramppien saattelemana. Sen sijaan raskauksissa ei ole tullut kiinnittymisvuotoa. Olisko sulla kiinnittymisen sijaan ehkä voinutkin olla ovis silloin? Silloin voisit hyvinkin myös vielä plussata. :)

Lueskelen täällä taustalla vielä ja iltatähti haaveiluasteella. :)
 
vierailija
Nuorena äidiksi: mulla tulee usein oviksen aikana parina päivänä veristä vuotoa kuukautismaisten kramppien saattelemana. Sen sijaan raskauksissa ei ole tullut kiinnittymisvuotoa. Olisko sulla kiinnittymisen sijaan ehkä voinutkin olla ovis silloin? Silloin voisit hyvinkin myös vielä plussata.

Lueskelen täällä taustalla vielä ja iltatähti haaveiluasteella.
Seki voi olla mahdollista. En tiiä
 
Vuotojuttuja, jos ne ällöttää niin älä lue!
Onko kellään menkkavuodon määrä muuttunut? Mulla aiemmin vuotoa kesti ainakin 5 päivää, plus pari päivää vielä tuhrua päälle. Mielestäni vielä vuosi sitten kuukuppi piti tyhjentää myös keskellä päivää ainakin kolmena päivänä menkkojen aikana (ja sen lisäksi sitten niukemmat vuotopäivät ja viimeiset tuhrut päälle). Nyt ainakin tämä ja edellinen kierto on mennyt vaan kahdella runsaalla vuotopäivällä, ja sitten verinen vuoto loppuu kuin seinään ja vaihtuu tuhruvuodoksi. Oon huolissani että kieliikö tämä nyt hedelmällisyyden laskusta. Olisko kellään mitään helpottavaa tietoa tähän liittyen? Googlella löysin asiaa lähinnä kierron lyhenemisestä, ja ainakin viimeisimmät kierrot ovat olleet mulle normaalit 28 päivää. Ja ikää pian 33, joten muutaman hedelmällisen vuoden vielä itselle toivoisin...
 
Ihania plussan alkuja aamuun :)

Mä oon toista viikkoa flunssassa ja rupee riittämään. Heti tästäkin tulee sellanen olo et pitäis saada äkkiä flunssa pois, että jos on vielä oviksen aikoihin niin ei hyvä. Mut onhan tässä vielä yli viikko aikaa :D
 
Vuotojuttuja, jos ne ällöttää niin älä lue!
Onko kellään menkkavuodon määrä muuttunut? Mulla aiemmin vuotoa kesti ainakin 5 päivää, plus pari päivää vielä tuhrua päälle. Mielestäni vielä vuosi sitten kuukuppi piti tyhjentää myös keskellä päivää ainakin kolmena päivänä menkkojen aikana (ja sen lisäksi sitten niukemmat vuotopäivät ja viimeiset tuhrut päälle). Nyt ainakin tämä ja edellinen kierto on mennyt vaan kahdella runsaalla vuotopäivällä, ja sitten verinen vuoto loppuu kuin seinään ja vaihtuu tuhruvuodoksi. Oon huolissani että kieliikö tämä nyt hedelmällisyyden laskusta. Olisko kellään mitään helpottavaa tietoa tähän liittyen? Googlella löysin asiaa lähinnä kierron lyhenemisestä, ja ainakin viimeisimmät kierrot ovat olleet mulle normaalit 28 päivää. Ja ikää pian 33, joten muutaman hedelmällisen vuoden vielä itselle toivoisin...
mulla on vuodon määrä vähentynyt todella hurjasti hormonaalisenehkäsyb loputtua.. ennen vuosin sen 5-6pv TODELLA RUNSAASTI. Nyt tiputan koko 6pv. Plus tuhrua ennen ja jälkeen. Kierron pituus pysy kyllä samana. Gynellä todettiin sen johtuvan keltarauhasen vajaatoiminnasta ja samasta syystä en raskaudu. Siks just lugesteron käyttöön tästä kierrosta....
 

Yhteistyössä