Toiveissa vauva 2021

En malttanutkaan odotella viikonloppuun, vaan testasin aamupissasta puhtaan negan onestepin herkällä. Erotin himmeänä viivanpaikan, mutta en sitä punaista haaveiltua toista viivaa. Vielä yritän pitää toivoa yllä, nyt dpo 10 ja kuukautisten alkuun 5pv.

Oireitakaan ei ole, pientä särkyä reisissä mikä enteilee menkkojen alkua :(

Kokeilen vielä laittaa kuvan testistä:
https://aijaa.com/cjeNNK
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
En malttanutkaan odotella viikonloppuun, vaan testasin aamupissasta puhtaan negan onestepin herkällä. Erotin himmeänä viivanpaikan, mutta en sitä punaista haaveiltua toista viivaa. Vielä yritän pitää toivoa yllä, nyt dpo 10 ja kuukautisten alkuun 5pv.

Oireitakaan ei ole, pientä särkyä reisissä mikä enteilee menkkojen alkua

Kokeilen vielä laittaa kuvan testistä:
https://aijaa.com/cjeNNK
Yhtään herättelemättä turhia toiveita, niin esikoisen raskauden noilla testeillä testasin ja alkuun viiva oli vastaava kuin sinulla. Siis vähän harmahtava. Negakierroissa oli ihan valkoinen. :)
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Deneb
vierailija
Mä voisin myös hypätä mukaan!
Meidän lapsiluvun piti olla jo täynnä...mutta viimeisin kovin toivottu ja pitkään yritetty raskaus päättyi pahimmalla tavalla. Saimme enkelivauvan viime metreillä ennen laskettua aikaa. Kohturepeämän takia vauva menehtyi rv 37..

Nyt tässä sitten kovassa vauvakuumeessa vr. harkintana uskaltaako vielä yrittää.
Ja ei,en koskaan ajattele että uusi raskaus ja vauva korvaisi meidän pikkuenkelin paikan,suru kulkee mukana koko ajan ja hän on myös meidän lapsi,vaikka ei fyysisesti täällä ole.

Mutta taustalla siis repeämä ja sektio joten loppu vuodesta aikaisintaan voisi toivoa sen plussan testiin.

@rubikinkuutio Muistan sinut aikaisemmasta ryhmästä missä olen kirjoitellut
Mitä *********. Harmi, että kirjoitit jo tammikuussa. Asia olisi pitänyt tutkia, liittyikö hoitovirhettä tapahtumiin ennen sektiota. Missä kaupungissa asia tapahtui. Ei voi vaan hiljaa hyväksyä. Jos joku kuolee hoitolaitoksessa hautajaiset voi pitää vasta sitten kun tapahtumienkulku on tutkittu käynnistysosastolla, synnytysosastolla, vainaja on tutkittu ja kaikista näistä työryhmän selvitys kuoleman syystä. Vielä voit tehdä jotain. Maakunntasi aluehallintoviraston kautta voit tehdä valituksen ja vihjata, että pitäisikö hoitolaitokseen tehdä sisäinen selvitys.
 
Yhtään herättelemättä turhia toiveita, niin esikoisen raskauden noilla testeillä testasin ja alkuun viiva oli vastaava kuin sinulla. Siis vähän harmahtava. Negakierroissa oli ihan valkoinen.
Olisipa ihanaa, jos näin olisi myös minulla! :love: Olen aina ajatellut, että harmahtava väri viittaa viivanpaikkaan, ja vain punertavaa väriä sisältävä toinen viiva mahdolliseen raskautumiseen. Kaipa näissäkin on eroja. Ja toiveita sitä aina nostelee kaikesta mahdollisesta ennen vuodon alkua, joten vahinkoa ei tapahtunut :D Täytyy testailla uudestaan parin päivän päästä.
 
https://aijaa.com/RzE1fU

Mitä mieltä ootte, onko ovis jo ollu? Joka päivä en oo kerenny testaamaa mutta nuo ei kyllä yhtää tummu.. pillerien lopetuksesta kohta 4kk ja 18.11 päivä tuli ekat menkat lopetuksesta joten, voihan tosin ovis olla vasta joskus tuloillaan, ei yhtää tiiä kui pitkä tämä kierto on.
Millä testeillä testaat? Itse sain samannäköistä viivaa One Stepin liuskoilla, eikä koskaan tummunut oikein. Vaihdoin Pregcheckin liuskoihin ja niillä saan oviksen kiinni! Onko sulla ovisoireita?
 
Nuorena äidiksi
Täällä paha olo valtaa ajatuksia aaltoillen. Eilen illalla alkoi. Aina ei ole huono olo mut nyt ällöttää huolella. Ei aamulla, vaan päivällä / illalla. Testin teen huomenna. Menkkoja ei kuulu. Laskujen mukaan huomenna pitöisi olla 4+6. Saa nähdä kuinka pitkään menee et saan kyytiläisen kii itse teossa, nimittäin on jo vahva olo että raskaana ollaan.
 
Millä testeillä testaat? Itse sain samannäköistä viivaa One Stepin liuskoilla, eikä koskaan tummunut oikein. Vaihdoin Pregcheckin liuskoihin ja niillä saan oviksen kiinni! Onko sulla ovisoireita?
testaan sofin testeillä, on ollu jo monta päivää oireita mutta ei varsinaisesti yhtenäkää päivänä oo tuntunu että nyt ois ovis. nyt on kp 23, pitääpä testata nuita pregcheckin liuskoja:)
 
  • Tykkää
Reactions: Krippis
Mulla on nyt kahtena iltana ollut aikamoiset maha ja selkäjomotukset. Yleensä menee niin, että kun jomotus alkaa, niin paperiin tulee jo tuhrua ja kohta alkaa vuotamaan kunnolla. Nyt oon odotellut, mutta ei oo näkynyt. Lisäksi tänään on vaivannut ruokahaluttomuus. Huomenna pitäis viimeistään alkaa menkat.
Taidan tänään hakea lisää noita testaa varhain - testejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Spekulaattori82
Pienestä voi ihminen olla onnellinen, limoja. Minun limat on olleet kadoksissa keväästä asti, silloin aloitin hormonaalisen ehkäisyn, mutta lopetin kesän lopulla kun meni halut ym. Olen ihmetellyt missä kaikki limat on, ne oikeat ja venyvät ja miettiny ovuloinko ollenkaan, vaikka viime kuussa digi hymyili, silti mietin tapahtuiko ovista ollenkaan.

Mutta nyt, limoja Vielä ovikseen pitäisi olla viikko, mutta nyt tuli venyvää kirkasta. Testaan toki ovulaation ja laitetaan tulille jo.
 
Kp13 ja tässä mietin joko ovis tapahtui kun hymynaama tuli kp10.Kp11 ja kp12 oli jomotukset ja limailut, edelleen jotain jomotusta ajoittain mutta ei enää ovis limoja..Nyt tikuttaessa on mennyt niin että ovis plussasta seuraavana päivänä vasta oireet.

Mites muilla menee ovis plussa ja oireet?

Tummaa suklaata oon nyt syönyt,punaviiniglögi vielä odottaa korkkaamattomana :)

Toivon niin kovasti meille kaikille parasta joululahjaa ❤
Tässä olen haaveillut siitä ,että ensi joulu olisi sellainen joulu ,johon kuuluisi vauva.Viime jouluna kirjoitin miehelleni kirjeen missä kerroin vauva toiveesta :) ja keväällä sitten jätettiin ehkäisy pois :)
 
Dpo 10 ja edelleen testit ihan tyhjiä
Tein sekä herkän (10) ja tavallisen (25), ei kummassakaan mikään
Onkohan peli jo menetetty?
Menkat pitäis alkaa sunnuntaina, koska luteaali ollut tähän mennessä aina sen 12 päivää

Testeinä Onestep liuska (herkkä) ja Sofin liuska (tavallinen 25)
Pakko tulla sanomaan, et itellä tuli heinäkuussa selkeä plussa aamulla dpo15. Testasin dpo13 illalla jostain tunnin rakossa olleesta pissasta ihan vitsillä pregcheckillä (25) ja siinä näky ehkä joku viivanpaikka, ei paljoo kummempaa ja en siitä kyl innostunut vielä yhtään:D Eli varmaan voi vielä viiva ilmestyä❤

3milia & napero 23+6 ❤
 
Pakko tulla sanomaan, et itellä tuli heinäkuussa selkeä plussa aamulla dpo15. Testasin dpo13 illalla jostain tunnin rakossa olleesta pissasta ihan vitsillä pregcheckillä (25) ja siinä näky ehkä joku viivanpaikka, ei paljoo kummempaa ja en siitä kyl innostunut vielä yhtään Eli varmaan voi vielä viiva ilmestyä

3milia & napero 23+6
Ihana kuulla, kiitos tästä kertomuksesta :love: :love:

Ja vaikkei saisi, niin pakko oli dyykata roskista äsken ja molemmissa aamun testissä näkyi punertava haamuo_O:X3::eek:
 
Tilanne katsaus. Sain puhuttua miehen kanssa niin että yritetään nyt kuitenkin vielä lasta. Vaikka hän oli sitä mieltä että ei haluaisi lasta. Selitti että kun mun esikoinen niin pieni ja ei kunnolla kävele niin on liian raskas 2 vaippa ikäistä. Mutta sanoin että ei me voida lykätä sitä vauvan tekoa tyyliin vuoden päähän. Ikä tulee vastaan.

No joka tapauksessa Mä sain terolut kuurin. Kävin yksityisellä ja hän määräsi terolut 2 tbl päivässä 14 kp lähtien. Jos se auttaisi raskautumiseen.
 
Kirjottelen tänne vielä noita plussaa edeltäviä oireita, kun itseäni kiinnostaa ainakin lukea niitä. :)

Selkeää plussaa en siis saanut ovistestiin, mutta oletettavasti se on ollut silloin, kun testiviiva oli tummimmillaan kp17. Tämän varmistaa se, että meillä oli seksiä vain kerran kierron aikana, edellisenä yönä.

Mulla on ollut kaikki menkkaoireet: vatsa- ja selkäkivut, finnit, kiukkuärsytys jne. Kun menkkojen piti alkaa, niin valkovuoto muuttui runsaaksi ja liukkaaksi ja luulin koko ajan, että vuoto alkaa. Viimeisen viikon aikana on ehkä väsyttänyt, paleltanut ja hikoiluttanut tavallista enemmän. En ikinä olisi osannut arvata. :)
 
Täällä rupeaa menkat olemaan taputeltu, vielä vähän tuhruttaa. Toivottavasti ei nyt ihan niin pitkään kun viimeksi, jatkui melkein ovikseen asti viimeks.. jospa kroppa ois nyt palautunut keskenmenosta paremmin. Kävin nyt sit kuitenkin ostamassa vielä yhen gelee purkin, mitäpä muutakaan tässä tekis :D

@nuorena äidiksi, oireet kuulostaa lupaavilta, oisko ovis ollut mahdollisesti myöhemmin kuin luulet? Muutenhan pitäis kyllä jo plussan näkyä.

Tsemppiä piinailijoille ja piinapäiviä odottaville! Pitkä on odotusta odottavan aika..
 
Kirjottelen tänne vielä noita plussaa edeltäviä oireita, kun itseäni kiinnostaa ainakin lukea niitä.

Selkeää plussaa en siis saanut ovistestiin, mutta oletettavasti se on ollut silloin, kun testiviiva oli tummimmillaan kp17. Tämän varmistaa se, että meillä oli seksiä vain kerran kierron aikana, edellisenä yönä.

Mulla on ollut kaikki menkkaoireet: vatsa- ja selkäkivut, finnit, kiukkuärsytys jne. Kun menkkojen piti alkaa, niin valkovuoto muuttui runsaaksi ja liukkaaksi ja luulin koko ajan, että vuoto alkaa. Viimeisen viikon aikana on ehkä väsyttänyt, paleltanut ja hikoiluttanut tavallista enemmän. En ikinä olisi osannut arvata.
Kiitos tästä :) Kiva kuulla,että voi olla raskaana vaikka olisi kaikki PMS oireet.

Täällä tänään ilmestyi hormooni finni kaulalle ja otsaan,aina oviksen aikaan tulee.Muutama päivä menkoista naama on ok,mutta oviksesta kierron loppuun aivan räjähtänyt naama :( Silloin kun nuo oireet tulee,niin aina tulee tunne negakierrosta:(
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
Kiitos tästä :) Kiva kuulla,että voi olla raskaana vaikka olisi kaikki PMS oireet.

Täällä tänään ilmestyi hormooni finni kaulalle ja otsaan,aina oviksen aikaan tulee.Muutama päivä menkoista naama on ok,mutta oviksesta kierron loppuun aivan räjähtänyt naama :( Silloin kun nuo oireet tulee,niin aina tulee tunne negakierrosta:(
Minulla tulee oviksen jälkeen finnejä. Ensimmäinen oire, mistä arvelen aina negakierroksi. Toisaalta kaveri sanoi, että hänellä taas finnit oli merkki raskaudesta. Ja mukava tosiaan lukea aina kokemuksia plussakierroista. Että ei tarvitsisi aika oviksen jälkeen jo luovuttaa vaan aattelisi, että kaikki menkkaoireet voisikin johtaa plussaan!
 

Yhteistyössä