Mulla lähes identtinen tilanne piipaa:n kanssa.
Vuosi tuli yritystä ja pillereiden lopetusta täyteen. Tosin viime menkat tuntui vasta, että alkaa olemaan normaalit. Jotenkin oma kroppa tuntuu vasta nyt omalta, voiko tosiaan olla, että pillereiden lopettamisen jälkeen menee vuosi, että kroppa palautuu?!
Mä suosittelen käymään lääkärillä, ihan oman mielenrauhan vuoksi. Itse kävin papa/verikokeet ja gyne. Kaikki muuten ok, mutta ferritiini hieman alhainen ja sainkin rautakuurin. Muo masentaa ja ahdistaa, kun ei tärppää, mutta oon koittanut nyt ottaa asenteen, että se tulee sitten, kun on sen aika ja jos ei tule , sitten niin on tarkoitettu. Koitan suunnitella kevättä jo ja sellaista tekemistä, mitä ei raskaana voi tehdä, ihan kuin ei edes yritettäisi. Jos tärpppi käy, niin ihan mielelläni luovun tehdyistä suunnitelmista, mutta omppahan ainakin asioita jota odottaa ja sivuuttaa vauvastressin.
Tästä vauvaprosessista meinasi tulla pakkomielle ja järki lähteä, joten nyt on pakko vähän stopata, hengähtää ja miettiä ihan muita juttuja ja siinä sivussa sitten vaan pitää rakkautta yllä miehen kanssa, miettimättä sitä vauvantekoa.