Näkyy tässäkin viivaa!Onkoha tullu yritettyy jo nii kaua et viivoja näkee usiamman ku yhe. Sanokaapa te
Paljon onnea plussanneille
Näkyy tässäkin viivaa!Onkoha tullu yritettyy jo nii kaua et viivoja näkee usiamman ku yhe. Sanokaapa te
Tää on varmasti kyllä ihanaa! Minulla oli kesävauva, ja oli ihanan helppoa kyllä kun ei tarvinnut paljoa pukea ja sisälläkin sai olla vaippasiltaan ja pääsi niin nopsasti ulkoilemaan (toki iho piti suojata auringolta). Mutta meni se kesä ihan niin ettei siitä muista jälkeenpäin yhtään mitään syksyn pimeydet voisikin unohtaa mieluusti vauvakuplassa.Meidän esikoinen on syysvauva ja samaa toivoisin tästä kakkosestakin ♡ syksy oli hyvä aika olla ison mahan kanssa, kun ei ole enää niin kuuma, mutta pärjää kuitenkin takki auki/ilman takkia. Vauvan syntyessä taas on jo viileä, joten vaunu-unet onnistuu hyvin, mutta ei taas ole niin kylmä etteikö voisi ulkoilla. Vauva on ihana piriste synkkään syksyyn ja menee se pimeys ihan huomaamatta ohi, kun on vauvakuplassa ♡
Mulla on jo dpo 17 tänään. Viime torstaina ja perjantaina tein plussat dpo 8 ja 9. Eilen vielä yhden dpo 16 varmistaakseni että on vahvistunut@Kaneli123 mulla on nyt dpo 10 ja tosiaan eilen dpo 9 sain ensimmäiset todella haaleat ja nyt tänään oli jo väriä molemmissa testeissä . Mikä dpo sulla on @saya menossa?
Kauanko teillä on yritystä takana? Uskon että turhauttaaEsikoisen 2019 vauvaryhmästä jo 5 kymmenestä odottaa uutta vauvaa ja mua hieman masentaa, kun teen negatiivisia testejä ja kuvittelen näkeväni niissä viivaa, tutkailen joka valossa ja totean että ei näy. Ja odottelen samalla menkkoja alkavaksi, nyt on kuitenkin jo kp33. Tosi turhauttavaa.
Kauanko teillä oli yritystä takana?Dpo olettavasti 9tai 10. One step liuska puhdas nega.
Kun menkat alkaa tilaan gynen felicitasilta ja pyydän jotain apua tähän tilanteeseen. Jaydess kierrukka on kaikkein vähähormonisin markkinoilla, ja silti sen poiston jälkeen tuntuu ettei ovulaatio aiheuta samanlaista kosteutta kuin ennen tai jopa kierukan aikana. Pms oireet, eli ketutus ja pahatuuli ovat alkaneet jo 10pvä ennen oletettuja menkkoja.
Ajattelin tosissani että yritys loppuu joulukuuhun. Ikää tulee liikaa jo, ja ehkä parasta vain unohtaa koko asia. Mutta katsotaan mitä lääköri sanoo
No vasta elokuussa kierrukka otettiin pois eli ei kauan, mutta tämä ikä... 38. Kuvittelin raskautuvani ekasta kierrosta kun kolme lasta on näin tulleet, edellisestä kuitenkin 7vuotta ja ilmeisesti jotain on tapahtunut kehossa kun reagoi näin. Ennen ovulaation aikaan oli todella selvät limat, ja nyt ei juuri mitään. Kostea mutta ei limainen.Kauanko teillä oli yritystä takana?
Varmasti turhauttaa kun oma keho ei toimi kuten ennen, mutta ei nyt ulkopuolisen korviin kuulosta siltä että mitään ongelmaa välttämättä olisi, jos kierukka vasta muutama kuukausi sitten otettu pois. Voisiko ongelma olla lähinnä liian korkeissa ennakko-odotuksissa, jos kolme lasta saatu nopeasti ja ilman ongelmia? Toivottavasti lääkärikäynti antaisi mielenrauhaa niin että halutessanne yritys voi vielä jatkuaNo vasta elokuussa kierrukka otettiin pois eli ei kauan, mutta tämä ikä... 38. Kuvittelin raskautuvani ekasta kierrosta kun kolme lasta on näin tulleet, edellisestä kuitenkin 7vuotta ja ilmeisesti jotain on tapahtunut kehossa kun reagoi näin. Ennen ovulaation aikaan oli todella selvät limat, ja nyt ei juuri mitään. Kostea mutta ei limainen.
Asenne kun oli että jes, ensi kesäkuussa jään äippälomalle kun kuopuksella on eka kesöloma yms yms. Kilin kellot!
Ymmärrän että on epäreilua kun lapsia on ja aikaa on kulunut "vähän", mutta kun ei ole vuosia aikaa mahdollisille yrittämisille ja hoidoille enää, ja tuska siitä että kerran lapsia on jo tullut, niin missä vika nyt on?
Löytyy kaksi talvilasta, alkuvuoden ja loppuvuoden ja yksi kesälapsi. Sinänsä en ole ajatellut vuodenaikoja ollenkaan muutakuin sen verran että olisi ihan kauheaa olla loppusuoralla kesähelteillä ja ihana jos kesällä olisi sopivan nätti vauvamasu.@Kaneli123 ikuisuudelta tuntuu menkkojenkin odottelu,kun tietää ettei ole tärpännyt
Nyt uuden kierron myötä vaihtuu kesä vauvan yrittäminen syksy vauvan yrittämiseen Meillä ennestään kevään/kesän lapsia.Miten teillä joilla lapsia on osunut vuodenajat? Syksy vauva olisi meille ihan uusi asia
Tuuthan kertomaan sitten kuulumisetDpo olettavasti 9tai 10. One step liuska puhdas nega.
Kun menkat alkaa tilaan gynen felicitasilta ja pyydän jotain apua tähän tilanteeseen. Jaydess kierrukka on kaikkein vähähormonisin markkinoilla, ja silti sen poiston jälkeen tuntuu ettei ovulaatio aiheuta samanlaista kosteutta kuin ennen tai jopa kierukan aikana. Pms oireet, eli ketutus ja pahatuuli ovat alkaneet jo 10pvä ennen oletettuja menkkoja.
Ajattelin tosissani että yritys loppuu joulukuuhun. Ikää tulee liikaa jo, ja ehkä parasta vain unohtaa koko asia. Mutta katsotaan mitä lääköri sanoo
Kuin minun tekstini paitsi että meillä yritystä 8kk takana. Minäkin 38v ja aiemmat raskaudet alkaneet suht ongelmitta .Täälläkin edellisestä raskaudesta 7v.Minäkin toivoin,että olisin ensi kesän saanut olla jo äippälomalla,pienen koululaisen kanssa kotona..ei vaan mikään ole mennyt niinkuin toivoiNo vasta elokuussa kierrukka otettiin pois eli ei kauan, mutta tämä ikä... 38. Kuvittelin raskautuvani ekasta ovulaation aikaan oli todella selvät limat, ja nyt ei juuri mitään. Kostea mutta ei limainen.
Asenne kun oli että jes, ensi kesäkuussa jään äippälomalle kun kuopuksella on eka kesöloma yms yms.
Ymmärrän että on epäreilua kun lapsia on ja aikaa on kulunut "vähän", mutta kun ei ole vuosia aikaa mahdollisille yrittämisille ja hoidoille enää, ja tuska siitä että kerran lapsia on jo tullut, niin missä vika nyt on?
Minä jaan nämä tunteet. Elokuussa poistettiin kyleena kierukka ja odotukset olivat korkealla raskautumisen suhteen. Eikä mitään, kovat pms kivut vaan ollut puolet kierrosta ja vielä odotellaan. Tää kierto ollut jo tasaisempi ja kaverilla tais mennä kanssa se 4kk ennenkuin kierukan poiston jälkeen tuli raskaaksi. Joten ei @Vihreähuone menetetä vielä toivoaDpo olettavasti 9tai 10. One step liuska puhdas nega.
Keväällä kun poistettiin kierukka niin ekat kierrot oli kovat ovis kivut yms..mutta muutama viimeisin kierto ollut kumman vaisua.Olen myös mittaillut nyt 2 kiertoa aamulämpöjä enkä ole yhtään viisaammaksi tullut, 2 erilaista lämpökäyrää tullutTuuthan kertomaan sitten kuulumiset
Meinasn kun kuulostaa vähän samalta täälläkin. En käyttänyt kauaa hormonaalista ehkäisyä mutta limat täysin kadoksissa kun lopetin sen kesällä.
Minulla on ekaa kertaa ollut vähemmän maha kipeä, yleensä jo 2 viikkoa ennen menkkoja alkanut mahakivut. Toivottavasti sinulla/ teillä kaikki menee hyvinKiitos onnitteluista Otan ne varovaisesti vastaan Vähän jännittää kun näin aikaisilla päivillä että jos ne menkat kuitenkin alkaa ...... olo on kyllä niiiiin tuttu aikaisemmista raskauksista että elän vahvasti toivossa että viivat vahvistuu. Ainakin eilisestä vahvistui jo
@Kaneli123 minulla oli aavistus kun tuli niin kipeä olo vaikka en kipeä olekaan mutta lämmöt ollut kolme päivää 37,4-37,6 välillä ja siis niin väsynyt ja nenä tukkoinen aamuisin. Rinnat ovat arat tuolta sivuilta erityisesti ja tänään juilinut ekan kerran vatsaa tutunlaisesti Niin ja posket helottaa koko ajan.Katsotaan miten tässä käyHuh huh kun on mennyt päivä sumussa ja hymyillessä ihan jatkuvasti
Olen, ei ihan räikyvän punaisia ole mutta jos olisi kaksi kertaa päivässä tikuttanut olisi saattanut saada kiinni kirkkaan punaisenkin. Talletuksia on kyllä tarpeeksi oli se sitten milloin vain.Kuin minun tekstini paitsi että meillä yritystä 8kk takana. Minäkin 38v ja aiemmat raskaudet alkaneet suht ongelmitta .Täälläkin edellisestä raskaudesta 7v.Minäkin toivoin,että olisin ensi kesän saanut olla jo äippälomalla,pienen koululaisen kanssa kotona..ei vaan mikään ole mennyt niinkuin toivoi
Oletko tikuttanut ovista?
Mä oon 25v ja yritystä ei oo takana ku vasta pari kuukautta eli ei pitäis valittaa! Mut on tää odottelu aina tosi piinaavaa. Ja jep, ihan totta! Tuntuu et toisilla se käy niin helposti tuosta vaan..Kauanko teillä on yritystä takana? Uskon että turhauttaa
Minkä ikäinen oletkaan?
Itseäni masentaa välillä se että reippaasti itseäni vanhemmatkin raskautuu tuosta noin vaan,ja pahalta tuntuu,kun joku kertoo että tuli vahingossa raskaaksi tällä ikää
Lisään vielä, että siis Mirena kierukka ehti olla vain puolisen vuotta, ja poistettiin lokakuun alussa.M
Mä oon 25v ja yritystä ei oo takana ku vasta pari kuukautta eli ei pitäis valittaa! Mut on tää odottelu aina tosi piinaavaa. Ja jep, ihan totta! Tuntuu et toisilla se käy niin helposti tuosta vaan..
Minulla ehti olla melkein 7v epäilen että tuo kierukka pilannut mahdollisuudet..vaikka kk kierto säännöllinen ja kuukautisetkin on..Enää en suostu tuota ottamaan, jos jossain vaiheessa palataan takaisin ehkäisyyn...Lisään vielä, että siis Mirena kierukka ehti olla vain puolisen vuotta, ja poistettiin lokakuun alussa.
Voihan olla että sen vuoksi nyt menee kauemmin sitten että hormonitoiminta tasoittuu, kun pitkään kuitenkin kierukka oli. Mutta älä menetä toivoa <3Minulla ehti olla melkein 7v epäilen että tuo kierukka pilannut mahdollisuudet..vaikka kk kierto säännöllinen ja kuukautisetkin on..Enää en suostu tuota ottamaan, jos jossain vaiheessa palataan takaisin ehkäisyyn...