Toiveissa vauva 2021

@Nokare No minäkin oon kyllä niin väsynyt, että voihan se rauhallisuus johtua siitäkin
Onpas sinulla jo vahva viiva Mitkäs oli dpo:t? Mua kyllä kieltämättä vähän jännittää tehdä testi, kun viimeksi vahvistu hitaasti ja kesken meni. Nyt oli tosin viiva dpo10 päivällä vahvempi kuin km dpo11 päivällä.

Ja muoks. Mikä toi testi oli?
Mulla tänään dpo13. Yllätyin noin vahvasta viivasta! On hurjasti vahvistunut edellisestä testistä.
Muakin jännitti tehdä testi kun ei oikeen oo huutavia oireita muutakun tuo rauhallisuus joka tuntuu kropassa asti.
Ehkä sullakin rauhallisuus hyvä merkki! Ja jokatapauksessa lopputulokseen ei voi tosiaan vaikuttaa mitenkään, kävi miten kävi. Laita tänne heti sitten kuulumisia kun oot testaillut, pidän peukkuja että on viivat tummentunut siellä myös! :love:

Testi on Apoteq! Sillä testannut nyt kaksi kertaa ja edellinen oli paljon haaleampi. Tämä siis herkkä testi.
 
Voi että miten hienot viivat Nokareella!
Mun on vaikea pitää itteäni kasassa, itkettää ja suututtaa. Lauantaina tiedossa vapaata ja ilta ystävien kanssa, joten sillon varmaan nollaus
Voi että tsemppiä hirmuisesti. Nyt ollut paljon plussia tällä eikä varmasti auta asiaa<3
Toivottavasti nyt alkaisi kunnolla se vuoto että pääsee uuteen kiertoon ja kohti uutta ovista!<3<3
 
  • Rakkaus
Reactions: Aniaj

Noniin. Normaalikierron mukaan tänään olisi 29/28 mutta synnytyksen jälkeen kierrot olleet 35 & 41 joteN ei tietoa että missä kohti ovis ollut. Ehkä kp 18. Avasin aamulla jääkaapin oven ja Laatta meinasi hajusta lentää.Tämä herätti epäilykset .Lähikaupassa ei tietty muuta kun rufuksia ja tuommoinen tuli. Mies näkee väria mutta itse olen skeptinen kyllä. Noh uutta testiä hakemaan. Kummassakaan raskaudessa ei ole ollut mitään oireita joten niistä ei voi mitään sanoa ...
@tylleröinen

Noniin. Normaalikierron mukaan tänään olisi 29/28 mutta synnytyksen jälkeen kierrot olleet 35 & 41 joteN ei tietoa että missä kohti ovis ollut. Ehkä kp 18. Avasin aamulla jääkaapin oven ja Laatta meinasi hajusta lentää.Tämä herätti epäilykset .Lähikaupassa ei tietty muuta kun rufuksia ja tuommoinen tuli. Mies näkee väria mutta itse olen skeptinen kyllä. Noh uutta testiä hakemaan. Kummassakaan raskaudessa ei ole ollut mitään oireita joten niistä ei voi mitään sanoa ...
@tylleröinen_21 haamu siinä ainakin ihan selvästi on, onnea ❤
 
Tulin tanne katselemaan kun pikkuhiljaa hiipii vauvakuume on siis kaksi lasta, v.2016 ja v.2019 syntyneet. Kolmas olisi haaveista mutta en viela miehen kanssa ole siita puhunut ja lisaksi minulla on kierukka.
Kierukan kanssa muutenkin ollut ongelmia niin haluan siita eroon,meinasin etta Sen jalkeen olisin ilman pillereita jonkun aikaa ja jos selviaa Mita mielta mies kolmannesta. Olen 34v niin en alyttoman pitkaan kylla uskalla odotella,viimeistaan 36v jos olisi raskaana/synnyttaisi.

Tsemppia jo yrittaville
 
Moni täällä puhuu gelee royalesta, niin pakko kommentoida kun itselläkin lähes kaikki kikkakolmoset tuli 2v yrityksen aikana kokeiltua. Gelee royale sai mulla tänä keväänä kierron aivan sekasi! Gelee royale kierto oli vain 21pv, kun sitä ennen ollut melko tarkka 26pv, ja seuraavat kierrot tuosta oli tyyliin 23,22,24 jne., että jäi selkeästi lyhyemmäksi kuin ennen! Oon lukenj samoja kokemuksia tosi paljon niinkin luotettavasta lähteestä kuin Jodel
Onko näin geleä iteki syön ja tää kierto ollut ihmeellisin ikinä kun oli se tuhru/tiputtelu/hailakka vuoto joskus dpo9-10 jos oikein muistan ja nyt jo 36/28 Eikä ikinä oo menkat näin myöhässä ollu, et oliko se tiputtelu sittenki minimenkat ja oonkin uudessa kierrossa jo
Uskaltaako tota geleä nyt syödäkäön
 
Näistä ollut paljon puhetta, mut en ole itse kiinnittänyt huomiota, ku olen kokenut et ei tällä hetkellä "koske minua"..ja pyh, koskeehan ne!
Mut pystyykö tiputtelua ennen kuukautisia itse jotenkin vähentämään. Poppaskonsteja siis? Jos mul tässä kierrossa alkoi se dpo9 ja nyt jo dpo12, eikä vieläkään hanat auki.
Entäs tuo luteaalivaihe..pystyykö siihen poppaskonsteilla mahdollisesti vaikuttamaan? Luteaalivaihe mulla nyt 11 päivää noin ja siihen päälle vielä monen päivän tiputtelut, ni ei kiva :/
 

Noniin. Normaalikierron mukaan tänään olisi 29/28 mutta synnytyksen jälkeen kierrot olleet 35 & 41 joteN ei tietoa että missä kohti ovis ollut. Ehkä kp 18. Avasin aamulla jääkaapin oven ja Laatta meinasi hajusta lentää.Tämä herätti epäilykset .Lähikaupassa ei tietty muuta kun rufuksia ja tuommoinen tuli. Mies näkee väria mutta itse olen skeptinen kyllä. Noh uutta testiä hakemaan. Kummassakaan raskaudessa ei ole ollut mitään oireita joten niistä ei voi mitään sanoa ...
Tein nyt illalla vielä apteekin herkän ja selkeä plussa tuli. Täytyy sano että olo on aika todella hämmentynyt. Mutta tosiaan kun tuo km taustalla niin ei oikein osaa vielä ajatella kun päivä kerrallaan ja hyvä niin.
 
Näistä ollut paljon puhetta, mut en ole itse kiinnittänyt huomiota, ku olen kokenut et ei tällä hetkellä "koske minua"..ja pyh, koskeehan ne!
Mut pystyykö tiputtelua ennen kuukautisia itse jotenkin vähentämään. Poppaskonsteja siis? Jos mul tässä kierrossa alkoi se dpo9 ja nyt jo dpo12, eikä vieläkään hanat auki.
Entäs tuo luteaalivaihe..pystyykö siihen poppaskonsteilla mahdollisesti vaikuttamaan? Luteaalivaihe mulla nyt 11 päivää noin ja siihen päälle vielä monen päivän tiputtelut, ni ei kiva :/
En tiedä, että pystyisi vaikuttamaan mitenkään itse. En ole törmännyt, vaikka olen koittanut etsiä tieto asiasta. Mulla keltarauhashormonilääkkeen avulla pitempi. Tavallisesti 10 vrk ja tiputtelu alkaa jo ennen kunnon vuotoa. 14 vuorokautta edellisessä kierrossa, joka oli ensimmäinen, jossa lugesteron käytössä.
 
Onnea plussista
Voimia Töppönen_!

Itse raskauduin heti hormonikierukan poiston jälkeen. Tuntui, että hormonini yms oli optimaaliset juuri poiston jälkeen raskaudelle. Vuoto oli alkanut ennen kierukan poistoa, ja muita kuukautisia enää ei tullut ennen raskautta. Kiinnittymisvuotoa (veristä limaa vähän kahtena päivänä) luulin menkoiksi, unohdin raskauden mahdollisuuden ja havahduin vasta kun kuukautiset olivat jo viikon myöhässä. Testailin kyllä useamman kerran raskaana, kun verenvuodon takia pelkäsin raskauden menevän kesken.

Nyt ei ole vielä napannut uudestaan raskauden/sektion varoajan jälkeen. Kun ensimmäinen raskaus alkoi heti, olin toiveikas että sama tapahtuisi uudestaan. En ehtinyt miettiä ovulaation testaamisia, lisäravinteita yms ensimmäisellä kerralla. Taapero nyt melkein 1,5 vuotias. Pcos varmasti vaikuttaa, ovulaatioita jää väliin, kierrot pitkittyy..

Nyt kiertopäivä 69. Ovulaatio oli ehkä kiertopäivä 62? Edellisenä päivänä siitä sain vahvimmat viivat Onestep ovulaatiotestillä, mut ei tasavahvat kuitenkaan. Eli nyt ehkä dpo 7, jos ovulaatio vaan oli silloin. Mökillä ollaan, muuten testailisin varmaan jo piakkoin. Nyt pitää malttaa dpo 12 asti, että ollaan kotona. Jos oltais oltu kotona tämä väli, varmasti olisin ainakin ovulaatiotestejä jatkanut nähdäkseni tuleeko ovis vasta myöhemmin.:unsure:

Mietin kokeilevani Inocapsia ja Royal geleä seuraavassa kierrossa. Vähähiilihydraattinen ruokavalio kutsuisi myös hieman.

Olisi houkuttanut hankkia Lakrids by Bulow joulukalenteri. Mut entä jos oisinkin raskaana silloin, ja menis kalenteri sivusuun.:unsure::ROFLMAO:

Välitilassa elelyltä tää raskauden toivominen välillä tuntuu..
 
Hmm, oon aina ollut tosi huono lukemaan (tai pikemminkin muistamaan!) Oman kehoni signaaleja ja toimintaa. Siis en oo koskaan huomannut että menkat oireilis mitenkään muutakun alkanut vuoto+samaan aikaan alkanut vatsakipu. Sama ovulaation suhteen.

Nyt dpo 6 ja pöksyt koko ajan märkänä.. että mitäs tää nyt meinaa? Mielestäni ei ennen ole ollut vastaavaa näin oviksen ja menkkojen välissä, mutta tietysti varmasti en mee vannomaan. Meinasin huomenna hakea herkkiä testejä ja testata dpo 8 aamupissasta.
 
Mulla ois menkkoihin vielä viikko tai reilukin ja tätä ollut nyt pari päivää.. lisäksi oon ihan järjettömän turvonnut ja vatsakin vähän sekaisin. Ja tänään kun kävin hierojalla niin tuntui epämukavalta, jopa kipeältä rintojen kohdalta. Tosin aina mahollista että liivit vaan oli huonosti ja painoivat :D
 
vierailija
Kyl mä sanoisin et jos tänään olis ovis nii la ja su on mahdollisuuksia. Lisäksi ei tänäänkään todennäköisesti ole liian myöhä. Itse olen hoidoissa ja inseminaatiot tehdään aina ovulaatiopäivänä. Sitkun se munasolu irtoaa nii se elää vielä n. 24h hedelmöittymiskykyisenä eli siks ovulaatiopäiväkään ei oo viel liian myöhä
Kiitos vastauksesta. Ei päästy enää tiistaina hommailemaan, joten tyydymme la/su yön settiin. Ovis oli todennäköisesti tiistai-aamuna, tuolloin oli juilimista ym. Illalla jo selkeästi tahmainen lima joten ohi mennyt.
 
vierailija
Kaveri alkoi odottamaan vauvaa yhdyntäkerrasta, joka oli kuusi päivää ennen ovulaatiota. Se on varmaan pisin aika, minkä siittiöt voi elää. Ymmärtäisin, että tuolla teidän välillä voisi onnistua. Tosin ovulaation ajankohdasta ei koskaan täyttä varmuutta taida saada, mutta oireiden perusteella voisi olla sopiva ajoitus. Tsemppiä piinailuun
Kiitos
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Googlailin tuota lyhyt luteaalivaihe ja voiko jotenki ite vaikuttaa. Jotku kertoi, että ruokavaliomuutos oli pidentynyt luteaalivaihetta. Esim. Vehnä, sokeri pois. Just vedän tässä karkkia kaksinkäsin naamaan, saa taas ihmetellä miksi on ylipainoa huh, no oikeesti, vakava asia
Joo ja mulla pakastepizza meni uuniin just :D okei on vakava asia..pitäis itsekin tsempata syömisessä..mulla vieläkin kuuden vuoden takaisia raskauskiloja..en ikinä palautunut normaaliin painoon ja sitten syntyi toinen melko pian ja tässä sitä ollaan. Teen henkisesti raskasta hoitotyötä, joka painottuu vain iltaan..siihen päälle huono syöminen ja stressi yrittämisestä, ni ei hyvä. Olisi peiliin katsomisen paikka :/
Ostin nyt vehnänalkioöljyä, rauta tablettei ja greippimehua. Yritän nyt oikeesti ottaa rennommin! Menkat alkaa ihan just, alkoi kunnolla kramppailee, jee :)
 
Joo ja mulla pakastepizza meni uuniin just okei on vakava asia..pitäis itsekin tsempata syömisessä..mulla vieläkin kuuden vuoden takaisia raskauskiloja..en ikinä palautunut normaaliin painoon ja sitten syntyi toinen melko pian ja tässä sitä ollaan. Teen henkisesti raskasta hoitotyötä, joka painottuu vain iltaan..siihen päälle huono syöminen ja stressi yrittämisestä, ni ei hyvä. Olisi peiliin katsomisen paikka :/
Ostin nyt vehnänalkioöljyä, rauta tablettei ja greippimehua. Yritän nyt oikeesti ottaa rennommin! Menkat alkaa ihan just, alkoi kunnolla kramppailee, jee
Tsemppiä uuteen kiertoon! :) kyllä ajatellen, että tosi moni asia elintavoissa hyvin, mutta ei kuitenkaan täydellisesti. Parantamisen varaa on.
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj

Yhteistyössä