Toiveissa vauva 2021

@Enerisa3 Minulla flo osannut ennustaa ovulaation ajankohdan tismalleen jo monen kierron ajan :)

@Nokare ja @Kuumeilija40 Toivottavasti siellä kaikki hyvin ❤

Itse en nyt jaksa huolestua oireiden puuttumisista (siis niistä "tavallisista") , koska onhan vasta dpo11. Tosi aikaista vielä ja enhän mä tietäisi olevani edes raskaana, jos en olisi varmistanut, että saako viiniä juoda. En olisi arvannut jo olevien oireiden perusteella mitenkään, että 2 viivaa tulee :eek: Huusin miehellekin vaan vessasta "voihan perse, en saakaan viiniä" :D Minä niin odotin koko ajan, että rinnat kipeytyy tai tulee huono olo ja siks olinkin jo heittänyt kirveen kaivoon, et se tästä kierrosta. Kyllä tänä aamuna silti vähän mietittänyt, että mitähän mahtaa testi näyttää pe :)
Yöt menee tosi surkeasti. Oon aivan poikki, kun valvoo monta tuntia keskellä yötä. Kauhea nälkä koko ajan, ei tää oo hauskaa. Tätä menoa lihon vaikka ja kuinka, kun ei edes kolmen ruokalajin illallinen saanut mua eilen täyteen :censored:
 
Tein saman minkä eilen eli apteekin ultra raskaustestin. Digi odottaa vielä kaapissa. En raaski tuhlata sitä vielä.
Tuli siihen apteekin tosi hento viiva. Mutta ei testi ajalla. Joten en luota siihen.
Testasitko aamupissasta?
Olen todennut itse tässä, että päivällä/illalla näyttää paremmin :) Aamupissa mukamas laimeampaa, vaikka sanotaan, että se ois vahvinta.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

15.09.2020 - tiistai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
+ Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

-Lounatuuli-.................kp 43/28-35
Kakkulapio.......................kp 42/?
lulube..............................kp 37/29
Toive23.............................kp 35/28
Chai89............................kp 32/28-30
Aniaj..................................kp 29/28
Kirjoh89..........................kp 27/28
Mansikka3...................kp 26/34
Sabriiiina.......................kp 26/27-31
Nokare..........................kp 25/27-29
Jjenn...............................kp 23/29-33
Heemilia........................kp 22/25
SannuB.........................kp 22/28
Mäyh...............................kp 21/26-31
Huumis................................kp 20/28-30
Alinna86...........................kp 18/26
Hamsteri20..................kp 18/27-28
Persikka123....................kp 18/32
Mamtobe........................kp 16/26-28
Mysteerio.......................kp 16/30
minttuni...........................kp 16/25
Goodway.......................kp 15/25-28
Iinanen.............................kp 14/24
Sinisilmät........................kp 14/27-28
Krippis...............................kp 13/22-24
Nipsuneiti83.................kp 12/29
Haaveilija-31.................kp 12/30
Eeva650.........................kp 11/28-42
Brunet82.......................kp 10/26-28
Tiukuna..........................kp 9/30-33
Pandanen......................kp 4/29-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

KirJoh89.................................dpo 14
Nokare....................................dpo 12
Aniaj...........................................dpo 11
Mansikka3............................dpo 10
Sabriiiina.............................dpo 9 / pp 4
Kansallisrotta.....................dpo 9
neilikkaruusu.......................dpo 9
Minttuni.....................................dpo 4
Alinna86..................................dpo 4
Hamsteri20............................dpo 2
Iinanen.......................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Tein saman minkä eilen eli apteekin ultra raskaustestin. Digi odottaa vielä kaapissa. En raaski tuhlata sitä vielä.
Tuli siihen apteekin tosi hento viiva. Mutta ei testi ajalla. Joten en luota siihen.
Toi testi on ihan susi:( Suosittelen jotain muuta.
Kiertopäiviisi nähden oot aika ajoissa testaamassa? Toivottavasti plussa vielä tulis(y)
 
Täytyy vaan koittaa keksiä kivaa puuhaa niin saa ajatuksia vähän muualle vaikka eihän tämmönen nyt mielestä katoa millään ilveellä! Muutaman päivän päästä näkee sitten tuleeko menkat vai saako jatkaa jännäilyä. :)
@Kasikuus koitan ottaa mallia susta että en nyt liikaa miettisi ;) eilen meni päivä jotenkin tosi rennosti. Koitan tehdä tästä päivästä samanlaisen vaikka miten yrittäis mieli alkaa keksiin kaikkea!
 
Pregcheckillä jälleen nega. Mä en luota enää yhteenkään oireeseen! Tässäkin kierrossa rinnat aristanut, todella vahvaa nivuskipua, repäisykipuja, raudanmaku suussa?! Ehkä vaan keksin nää kaikki :D Alkaispa uus kierto vaan asap. Vähän huollettaa kyllä, et tiputtelu alkoi nytkin sit dpo9 jo, vaik ei ollutkaan ku se yks kerta. Eilen vähän enempi ja tänään taas ihan silkaa vaaleanpunaista limaa :/
 
@Aniaj voi että! Mieli on kummalinen kun se oikeen jotain haluaa. <3 Tietty säkin testaat aikaisin että periaatteessa toivoa vielä on, mutta kyllähän sitä jo jotain odottaisi tikulle tulevan jo kun dpot lähestyy "loppuaan".
No niin testaan, vaik lupasin itelleni että en. :ROFLMAO: :rolleyes: Tosin viime kierros sain kemiallisest ekan haamun dpo10.
Hain eilen sitä vehnänalkioöljyä, sitä ens kiertoon kokeeksi :)
 
vierailija
Koska piinailen tässä itsekseni kyselen mikähän mahis on kun pupuiltiin la-su yönä ja nyt tyntuu ovispöivältä. Sovellus antaa tälle päivälle myös oviksen ja nyt myös tuntuu siltä. Kohdunkaula on ylhäällä, ja olo vetinen. Eilen oli tarkoitus pupuilla, mutta jäi Täytyy siis tyytyä la-su pupuiluun. Eli käytännössä noin kaksi ja puoli vrk sitten. Tänään illalla mahtaa olla jo myöhäistä?
 
@Nokare Viime plussan aikaan stressasin niin paljon, että se oli henkisesti ja fyysisesti todella raskasta, niin ajattelin, että koska en voi sille mitään tapahtuu mitä tapahtuu, niin nyt nautin :) Toki sillon tiesin ihan ekasta plussasta asti, että kaikki ei ole hyvin, niin se heijastu sit kaikkiin päiviin ja hetkiin. Nyt minulla on jotenkin aivan erilainen fiilis, vaikka ei ole raskaana oleva olo yhtään (voiko näillä päivillä edes olla) :) Aika näyttää, tuleeko toukokuussa pieni nyytti ❤ Suosittelen siis elämään hetkessä ja nauttimaan ❤

@Kuumeilija40 Jospa oli digille vielä liian aikaista :( Peukut pystyssä, että ne apteekin testit ei olisi antanut turhia viivoja.
 
@Nokare Viime plussan aikaan stressasin niin paljon, että se oli henkisesti ja fyysisesti todella raskasta, niin ajattelin, että koska en voi sille mitään tapahtuu mitä tapahtuu, niin nyt nautin Toki sillon tiesin ihan ekasta plussasta asti, että kaikki ei ole hyvin, niin se heijastu sit kaikkiin päiviin ja hetkiin. Nyt minulla on jotenkin aivan erilainen fiilis, vaikka ei ole raskaana oleva olo yhtään (voiko näillä päivillä edes olla) Aika näyttää, tuleeko toukokuussa pieni nyytti Suosittelen siis elämään hetkessä ja nauttimaan

@Kuumeilija40 Jospa oli digille vielä liian aikaista Peukut pystyssä, että ne apteekin testit ei olisi antanut turhia viivoja.
Sitä Mä toivon myös että oli liian aikainen digiin. Jos eilen tuli iltapissasta testi ajalla Plussa. Tai sitten se oli keskenmeno. Jossain oli että se voi tehdä plussan siinä vaiheessa.

No kahvi tekee pahaa edelleen ja huimaus jatkuu. No odottelen muutaman päivän ja testaan uudestaan halvemmilla testeillä.
 
Koska piinailen tässä itsekseni kyselen mikähän mahis on kun pupuiltiin la-su yönä ja nyt tyntuu ovispöivältä. Sovellus antaa tälle päivälle myös oviksen ja nyt myös tuntuu siltä. Kohdunkaula on ylhäällä, ja olo vetinen. Eilen oli tarkoitus pupuilla, mutta jäi Täytyy siis tyytyä la-su pupuiluun. Eli käytännössä noin kaksi ja puoli vrk sitten. Tänään illalla mahtaa olla jo myöhäistä?
Kyl mä sanoisin et jos tänään olis ovis nii la ja su on mahdollisuuksia. Lisäksi ei tänäänkään todennäköisesti ole liian myöhä. Itse olen hoidoissa ja inseminaatiot tehdään aina ovulaatiopäivänä. Sitkun se munasolu irtoaa nii se elää vielä n. 24h hedelmöittymiskykyisenä eli siks ovulaatiopäiväkään ei oo viel liian myöhä
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Alinna86 kiitos listan päivittämisestä ❤ Eikö olekin välillä hankala päivittää, silmät hyppii riveillä ja ei tiedä, menikö oikein :LOL:

Jännittäviä ja huoltakin herättäviä hetkiä monella nyt. Tsemppiä ❤ ja onnea vielä yhteisesti kaikille plussanneille, jos en erikseen ole ehtinyt kommentoida ❤

Tälle aamulle tuntuu raskaus- ja vauvahaaveet todella kaukaisilta. Näin nämä ajatukset vaihtelee. Välillä tuntuu, että kyllä se vauva tulee, nyt taas tuntuu, että ollaanko pitkään tai aina kaksin. Mitenhän näistä piinapäivistä selviäis menettämättä järkeään. Töitä on ja vapaa-ajallakin tekemistä, silti päivät tuntuu menevän hitaasti.
 
Koska piinailen tässä itsekseni kyselen mikähän mahis on kun pupuiltiin la-su yönä ja nyt tyntuu ovispöivältä. Sovellus antaa tälle päivälle myös oviksen ja nyt myös tuntuu siltä. Kohdunkaula on ylhäällä, ja olo vetinen. Eilen oli tarkoitus pupuilla, mutta jäi Täytyy siis tyytyä la-su pupuiluun. Eli käytännössä noin kaksi ja puoli vrk sitten. Tänään illalla mahtaa olla jo myöhäistä?
Kaveri alkoi odottamaan vauvaa yhdyntäkerrasta, joka oli kuusi päivää ennen ovulaatiota. Se on varmaan pisin aika, minkä siittiöt voi elää. Ymmärtäisin, että tuolla teidän välillä voisi onnistua. Tosin ovulaation ajankohdasta ei koskaan täyttä varmuutta taida saada, mutta oireiden perusteella voisi olla sopiva ajoitus. Tsemppiä piinailuun :)
 
Tein aamupissasta. Äsken tein digin kuitenkin. Se oli ei raskaana. No virtsa ehti olla rakossa vajaa 2 h. No yritän rauhoittua ettei se vielä näytä oikein.
Tuo apteekin herkkä on toki herkempi minkä eilen teit, voi olla liian aikaista digille . Toki apteekin herkkä antaa tosi törkeitä viivanpaikkojakin nykyään. Tässä kahdella palstalla pyörin ja niitä on nyt tullut usealla. Mä suosittelen pc puikkoa, apteekkarin testiä (tai apteekin omaa Testiä). Ne näytti itselle paljon aiemmin selvän haamun kuin esim. Pc liuska tai rfsu liuska.
 
@minttuni Tsemppihalit
Ei auta kun toivoa parasta

Onko muita muuten keltä otettu amh arvo? Mun tulos tuli ja on 1.86 viitearvot 0.6-8.1
Lääkäri ei maininnut mitään mutta itselleni tyypilliseen tapaan annoin googlen laulaa ja eihän toi kovin hyvä oo
Minulta ei ole mitattu, missä tilanteissa tämä yleensä otetaan, ei ilmeisesti kuitenkaan aina tutkimusten yhteydessä? Muistan lukeneeni toisessa ryhmässä tästä aiheesta kyllä. Voiko tätä hoitaa jotenkin? Jos lääkäri ei kommentoi, mutta netistä löytyy muuta tietoa, kyllä sitä huolestuu. Tunnistan tunteen. Eri asiat meillä, mitä googlaan, mutta kyllä se mietitytttää jos toisaalla sanotaan toista ja lääkärin mielestä ok.
 
Minulta ei ole mitattu, missä tilanteissa tämä yleensä otetaan, ei ilmeisesti kuitenkaan aina tutkimusten yhteydessä? Muistan lukeneeni toisessa ryhmässä tästä aiheesta kyllä. Voiko tätä hoitaa jotenkin? Jos lääkäri ei kommentoi, mutta netistä löytyy muuta tietoa, kyllä sitä huolestuu. Tunnistan tunteen. Eri asiat meillä, mitä googlaan, mutta kyllä se mietitytttää jos toisaalla sanotaan toista ja lääkärin mielestä ok.
Multa otettiin kaikki kokeet kun mentiin yksityiselle puolelle hoitoon.
Aika tärkeä koehan toi on. Oisko sit jotenkin iän mukaan? Muistelen että oot minua nuorempi.
Mutta ehkä siksi mulla nämä piikitykset jos hedelmällisyys tosiaan on hiipumassa.
 
Ei ei eiiii :'( tämän aamun ekalla wc käynnillä tuli tiputteluvuotoa pyyhkäistessä paperiin, ei ole sen jälkeen tullut. Luulen että tämä enteilee menkkoja. Voi voi kun tämä on raskasta. Tämä elämä tosiaan menee 2viikon sykleissä ja mielialat kuin vuoristorata. Nyt ei kovin hyvä fiilis, mutta kyllä tästä taas noustaan.
Voimia :(❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Mansikka3

Yhteistyössä