Toiveissa vauva 2021

Vasta tuli vastaan juttu, jossa joku oli digin purkanut ja todennut, että sisällä on vain tavallinen liuskatesti, jota testin digitaalinen osuus diagnosoi. Eli jos siihen piirtyy viiva, tulos on positiivinen ja viikkonäytöllinen yrittää sitten vain sen viivan vahvuudesta arvata, kuinka pitkään raskaus on jatkunut. Harmi, kun en muista tarkemmin, missä tuo juttu tuli vastaan.
Mä taas luin just jonkun et noihin clearbluen testeihin tulisi aina vähintään kaksi viivaa. Itse kun kerran sellaisen tein ja avasin ja näin kaksi viivaa (ei viikkonöytöllinen testi)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille Pieni tauko teki hyvää, vaikka tämä poissa olo olikin yhtä vuoristorataa. Kauheasti tullut juttua melkein viikossa

Kaikille plussanneille onnea ja tarrasukkia

Uusille tervetuloa!

Täällä on käyty monen kohdalla aikamoisia tunteita läpi Niin toivon kaikille pitkään yrittäneille plussaa ja hoidoissa oleville paljon tsemppiä, että pian onnistuu Samoja tunteita käynyt läpi monen monta kertaa. Kyllä tämä yritysaika on ollut hyvinkin raskasta ja kellekään tällaista toivo. Kunpa kaikki voisi saada pienensä mahdollisimman pian, ilman vuosien odotusta

ON: Tänään dpo10. On ollut mielialanvaihteluita, jatkuvaa näläntunnetta, järkyttävää väsymystä ja pitänyt välillä nukkua päikkärit. Yöllä sit valvotaankin.. Todella rasittavaa Alavatsalla ollut nyt 2pvä järkyttävä paineentunne + ns. kirvelee. Ihan kuin olisi rakko koko ajan täynnä.
Me lähdimme miehen kanssa reissuun ja ajattelimme käydä ostaa viiniä, että saa hotellissa vähän maistella, mutta hain kuitenkin pari testiä, että varmistetaan nyt, että voi juoda.
Voitte vaan kuvitella kuinka lensin melkein perseelleni ja tässä syy

Tein ensin rfsun herkän ja siihen tuli haalea viiva ja toki uitin sitten pc:n varmistaakseni ja heti tuli viivaa näkyviin Nyt minulla on olo paljon rauhallisempi kuin keskenmenneessä ja toivon, että se tietää hyvää, vaikka minulta puuttuukin ne normaalit raskausoireet, kuten rintojen arkuus ja pahoinvointi (niitä oli km kohdalla.) Nyt nautimme lomasta ja yritän pysyä rauhallisena
Vau mikä viiva jo! Toivotaan että tämä jaksaa loppuun saakka❤❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
@Töppönen voimia kovasti sinulle ❤

Onnea plussanneille ❤

Onko muilla ollut ongelmia ihon kanssa, kun hormonaalisen ehkäisyn on lopettanut? Minulta poistettiin keväällä mirena kierukka ja kokoajan vaan puskee enemmän ja enemmän finniä ja näppyä kasvoihin Nyt parissa viimeisimmässä kierrossa naama aivan räjähtänyt
 
Joo muistan nähneeni tämänkin :D mut siis mä en ollut raskaana silloin muut testit negaa ja Digi myös tulkitsi sen negaksi ja luin (keskustelupalstoilta ainakin) silloin et yleensä niihin tulisi kaksi viivaa vaikkei olisi raskaana. En nyt löydä sitä juttua/ keskustelua tms. Mitä itse luin silloin mut mulla oli lähes tasapaksut viivat siinä testissä silloin :D toki siis ehkä tuossa tarkoitetaan sitä viikkonäytöllistä? Mä tein vaan sen joka sanoo raskaana/ei raskaana
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Kiitos kaikille ❤ Jalat maassa täällä yritetään olla tällä kertaa ja testejä en aikonut nyt tehdä joka päivä :D Reissun jälkeen voi sitten katsoa (kotiudutaan to iltana) vahvistuuko, vai jääkö kemialliseksi :) Pe pitäisi menkat alkaa.

Voi ei @Töppönen_ :( Niin väärin. Paljon voimia ❤ Itse pelkään tuota samaa, kun minulla myös sektioarvessa tasku. Naistenpolilla siitä silloin varoitteli, että se on yksi riski.
 
@Kasikuus hurjana onnea!! Onneksi tämän pitäisi olla tosi harvinainen tilanne. Tietenkin sattui sitten omalle kohdalle! Kyllä sulla menee nyt paremmin <3
Kuulemma 2% mahdollisuus, että noin käy :( Todella todella väärin, että sattui nyt sinun kohdalle :cry:
Onko mitään mahdollisuuksia jatkoon? Jos olisi tiuha seuranta? Repeämisen riski taitaa olla kyllä suuri, jos yhtään on ohut kohtu arven kohdalta. Minulla on tosi ohut ja ei kestäisi yhtään, jos siihen on kiinnittynyt.
 
@Kasikuus Ei vitsit miten mahtavaa, paljon onnea! Sulle näköjään palstatauko tuottaa aina tulosta ;)

Ja voi @Töppönen_ , iso halaus ja todella paljon tsemppiä tilanteeseen. <3

Täällä oli keskustelua yrityksen kestosta ja elämän välitilasta. Voin samaistua ihan täysin! Tuntuu, että kohta vuosi mennyt tällä kahden viikon sykleillä. Itkusta toivoon, ja jännittämisen kautta uuteen itkuun. Ja juurikin tuo mitä joku sanoi, että menotkin on katsottava vähän sillä silmällä, että entäs jos onkin tärpännyt että uskaltaako nauttia alkoholia. Täytyisi keksiä varmaan jotain uutta elämään, jotta ei ehtisi samalla tavalla joka kierrossa stressailla ja tutkailla itseään.
 
Kuulemma 2% mahdollisuus, että noin käy Todella todella väärin, että sattui nyt sinun kohdalle
Onko mitään mahdollisuuksia jatkoon? Jos olisi tiuha seuranta? Repeämisen riski taitaa olla kyllä suuri, jos yhtään on ohut kohtu arven kohdalta. Minulla on tosi ohut ja ei kestäisi yhtään, jos siihen on kiinnittynyt.
No on vielä toivon hippunen! Kun sydän siellä sykkii vielä kuitenkin. Lääkäri sanoi, että kun on selvästi toivottu raskaus (itkin siellä silmät päästäni), niin otetaan tietenkin semmoinen linja ettei aleta mihinkään toimenpiteisiin niin kauan kun siellä elämää on. Tietenkin sitten, jos selkeästi on vaaraa kohdun repeämisestä, niin pitää toimia. Perjantaina sitten taas vähän viisaampi.

Niin monia ajatuksia nyt päässä! Mitä jos hän jatkaa kasvuaan? Kamala stressi kohdun repeämisestä koko raskauden? Voiko kaikki sitten kuitenkaan mennä hyvin loppuun saakka. Sen puoleen olisi varmaan parempi, että pieni sydän siellä itsekseen hiipuu pois.:cry:
 
No on vielä toivon hippunen! Kun sydän siellä sykkii vielä kuitenkin. Lääkäri sanoi, että kun on selvästi toivottu raskaus (itkin siellä silmät päästäni), niin otetaan tietenkin semmoinen linja ettei aleta mihinkään toimenpiteisiin niin kauan kun siellä elämää on. Tietenkin sitten, jos selkeästi on vaaraa kohdun repeämisestä, niin pitää toimia. Perjantaina sitten taas vähän viisaampi.

Niin monia ajatuksia nyt päässä! Mitä jos hän jatkaa kasvuaan? Kamala stressi kohdun repeämisestä koko raskauden? Voiko kaikki sitten kuitenkaan mennä hyvin loppuun saakka. Sen puoleen olisi varmaan parempi, että pieni sydän siellä itsekseen hiipuu pois.
Toivottavasti pe tulisi parempia uutisia. Itse menisin varmaan riskillä niin kauan kuin mahdollista, koska raskaus on niin toivottu ja ei pystyisi tekemään sitä päätöstä, että keskeyttääkö :( Pienetkin selviää nykyään aika hyvin, vaikka ennenaikaisesti syntyisi. Onko sinulla sairaala lähellä? Minulle sanottiin, että jos sairaala on lähellä, niin selviäminen kohturepeämän jälkeen on hyvä (äidillä, sekä vauvalla) , jos siis vartissa pääsee sinne. Jos on jo ennakkoon sairaalassa niin ei pitäisi olla hätää. Itse joudun varmaan aika ajoissa vuodelepoon, jopa sairaalaan.

Ihan mielettömän paljon voimia tulevaan ja peukut pystyssä perjantain ultraan ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_
Nuorena äidiksi
Voimia!! ❤

Täällä 3 päivää pillerien lopetukseen ja pillerimenkkojen odotteluun.

Mutta jotain hyvääkin, saatan saada työpaikan nytten, mikä olisi enemmän kuin hyvä juttu!! Turvaisi ajatusta että tää todella onnistuisi. Varsinkin, kun tietää että aikoo olla kertomatta kenellekään läheiselle, saavat itse sitten todeta tilanteen - tiedän nimittäin että reaktiot ovat enemmän "APUA" tyylisiä kuin että "JES, IHANAA" ja en jaksa saarnoja alkaa kuunnella :)
 
Joo muistan nähneeni tämänkin :D mut siis mä en ollut raskaana silloin muut testit negaa ja Digi myös tulkitsi sen negaksi ja luin (keskustelupalstoilta ainakin) silloin et yleensä niihin tulisi kaksi viivaa vaikkei olisi raskaana. En nyt löydä sitä juttua/ keskustelua tms. Mitä itse luin silloin mut mulla oli lähes tasapaksut viivat siinä testissä silloin :D toki siis ehkä tuossa tarkoitetaan sitä viikkonäytöllistä? Mä tein vaan sen joka sanoo raskaana/ei raskaana

Ainakin juuri viikkonäytölliseaaö on se kolme viivaa yhteensä kahdessa eri tikussa ja siinä on myös negassa se kolme viivaa. Jonkun niistä viivan tummuudesta sitten se arpoo viikot. :D

Muoks. Jossain täälläkin on pyörinyt kuvat niin negasta kuin positiivisesta
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna

Yhteistyössä