Toiveissa vauva 2021

@minttuni Piti kysyä kun sanoit että tilasit donafertyä (vai oliko se joku muu myo-inositol -valmiste) että suositeltiinko sulle tota klinikalta tai kysyitkö mitä mieltä he ovat siitä? Mä jostain muistan lukeneeni että joiltain yksityisiltä klinikoilta on kehotettu hankkimaan sitä hoitojen tueksi. Itse oon myös miettinyt pitäiskö testata!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Alinna86 @minttuni Tuttuja tunteita. Kun meillä yritys alkoi 6/18 niin en olisi ikinä uskonut että "projektissa" kestäisi näin kauan tai että se valtaisi melkein koko elämän. Nyt kun vihdoin plussasin, ilon lisäksi iski helpotus siitä, ettei tarvitse mennä hoitoihin... Jos kaikki nyt menisi hyvim. Kai se kertoo siitä henkisestä kuormasta, minkä lapsettomuus aiheuttaa. Osa varmaan paremmin tottuu hoitoihin, mutta itse olen inhonnut tutkimuksissa ramppaamista alusta saakka. Sisätutkimuksiin toki tottui, kun monta kertaa kuussa ronkitaan, mutta aikataulutus ym. on kuormittavaa. Toivottavasti en kuulosta kiittämättömältä, on meillä hieno julkinen terveydenhoito ja hyvät ammattilaiset, itsekin tulin lopulta raskaaksi näiden avulla. Mutta henkisesti tuo ruljanssi on kyllä kova, eikä sitä välttämättä sieltä myrskyn silmästä aina huomaa.
 
@minttuni Piti kysyä kun sanoit että tilasit donafertyä (vai oliko se joku muu myo-inositol -valmiste) että suositeltiinko sulle tota klinikalta tai kysyitkö mitä mieltä he ovat siitä? Mä jostain muistan lukeneeni että joiltain yksityisiltä klinikoilta on kehotettu hankkimaan sitä hoitojen tueksi. Itse oon myös miettinyt pitäiskö testata!
Mulle ei suositeltu myo-inositolia klinikalla, mutta itse lueskelin että sen käytöstä on jo alustavia positiivisia tutkimustuloksia PCOS-naisilla. Tilasin netistä sellaisen valmisteen kuin Inocaps. Se sisältää A-vitamiinia, eli käyttö pitää lopettaa jos tulee raskaaksi. Muoks. Niin siis plussasin samassa kierrossa kun aloitin tämän käytön. Mies alkoi silloin samaan aikaan syömään Inomania.
 
@minttuni Piti kysyä kun sanoit että tilasit donafertyä (vai oliko se joku muu myo-inositol -valmiste) että suositeltiinko sulle tota klinikalta tai kysyitkö mitä mieltä he ovat siitä? Mä jostain muistan lukeneeni että joiltain yksityisiltä klinikoilta on kehotettu hankkimaan sitä hoitojen tueksi. Itse oon myös miettinyt pitäiskö testata!
Donafertya tilasin, oli yliopiston apteekissa -20% luontaistuotteet. Ei oo ollut puhetta vielä, kun oli päähänpisto. Kuvittelisin, että ei ainakaan haittaa. Pitää vielä varmistaa, että eihän siinä ole mitään, mikä ei sopisi lääkkeiden kanssa. Mutta tosiaan, muistelen että jollekin olisi tätä suositeltu. Jos sattuu lukemaan joku, joka käyttää tai mies käyttää jotain myos-inositol-valmistetta, niin kertokaahan kokemuksia :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja sabs
@Alinna86 @minttuni Tuttuja tunteita. Kun meillä yritys alkoi 6/18 niin en olisi ikinä uskonut että "projektissa" kestäisi näin kauan tai että se valtaisi melkein koko elämän. Nyt kun vihdoin plussasin, ilon lisäksi iski helpotus siitä, ettei tarvitse mennä hoitoihin... Jos kaikki nyt menisi hyvim. Kai se kertoo siitä henkisestä kuormasta, minkä lapsettomuus aiheuttaa. Osa varmaan paremmin tottuu hoitoihin, mutta itse olen inhonnut tutkimuksissa ramppaamista alusta saakka. Sisätutkimuksiin toki tottui, kun monta kertaa kuussa ronkitaan, mutta aikataulutus ym. on kuormittavaa. Toivottavasti en kuulosta kiittämättömältä, on meillä hieno julkinen terveydenhoito ja hyvät ammattilaiset, itsekin tulin lopulta raskaaksi näiden avulla. Mutta henkisesti tuo ruljanssi on kyllä kova, eikä sitä välttämättä sieltä myrskyn silmästä aina huomaa.
Jep, tässä on varmasti eroja. Itse olen kokenut kaikki tutkimukset hyvinä, vaikka ikäviä juttuja ja epämiellyttävältä tuntuu, niin yllättävän hyvin menny. Ja minä olen nuorempana itkenyt ihan kaikkia toimepiteitä, verikokeesta alkaen, kun pelottaa ja sattuu. Nyt luotto hoitajiin ja lääkäreihin ja jokainen käynti ollut onnistunut. Enemmän ivf-hoidot jännittää ja pelottaa, mutta kyllä niihinkin tarvittaessa lähdetään. Monenlaisia ajatuksia herää kyllä matkan varrella. Toki meillä hoidot vasta alussa, ehkä siksi vielä hyvät fiilikset. Onnea odotukseen sinulle Disco Volante ❤
 
Täällä ilmoitettu viimeisen inssin nega-tulos klinikalle. Herkäksi vetää (ison vitutuksen lisäksi) ja ei meinannut pakka pysyä kasassa, kun soiton aikana tämä projektin epäonnistuminen konkretisoitui ja iski vielä vahvemmin tajuntaan.

Nyt sitten siirrytään jonottamaan julkiselle. Saa nähdä miten pitkä odotus tulee, mutta olen varautunut ja vaimollekin hokenut että menee varmaan todennäköisesti ensi vuoden puolelle ennenkuin päästään ensikäynnille.

Nyt paras ystäväni ilmoitti, että hekin toivovat perheenlisäystä. Ja tää räjäytti mun maailman niin totaalisesti: positiivisesti. Olen pitkääään yllyttänyt häntäkin vauvaa yrittämään, koska tiedän että hänellä lapsihaave on ja hän vain jahkaa siitä milloin olisi hyvä hetki: ehkä hänellekin tämä meidän tilanne on konkretisoinut sen ettei sitä hetkeä kannata odottaa...kun koskaan ei tiedä miten hommat etenee.
Nyt vain toivon, toivon ja TOIVON että me voitais olla samoihin aikoihin raskaana / saada vauvat suht pienellä ikäerolla. Se olisi ihan parhainta parhautta!!!!
 
Miten teillä on lämmöt nousseet tai laskeneet Plussa kierroissa ? Mä mittasin äsken ja oli 36,5 . Eilen oli 36,9. Iski pelko että tää on sittenkin nega kierto. Tänään kyllä ollut huonoa oloa koko aamun tissejä kihelmöi kyllä. Raskaustestiä en uskalla tehdä kun en halua pettymystä kokea.
 
Miten teillä on lämmöt nousseet tai laskeneet Plussa kierroissa ? Mä mittasin äsken ja oli 36,5 . Eilen oli 36,9. Iski pelko että tää on sittenkin nega kierto. Tänään kyllä ollut huonoa oloa koko aamun tissejä kihelmöi kyllä. Raskaustestiä en uskalla tehdä kun en halua pettymystä kokea.
Mittaatko aina samaan aikaan? Mä mittaan joka aamu n. Klo. 6 ja toistaiseksi vielä pysyneet alku kiertoa korkeammalla. Ylös nousun jälkeen jo selvästi lämpö laskee. Mutta kieltämättä alkanut mittailu jännittämään mitä lähemmäksi kierron loppua menee. Luulen että kuukautiset pitäisi alkaa jo lauantaina mikäli luteaali aika pysyy samana.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Pstyn samaistumaan muiden ajatuksiin yrityksen kestosta ja hoidoista vaikka on vasta yk4. Niin nopeassa ajassa tää kaikki on vallannut todella ison osan arjesta. Tai siis joka päivä vähintään mielessä. Itseni on yllättänyt hoitojen henkisen puolen raskaus. Jotenkin sitä kuvitteli naivisti ettei pettyisi niin voimakkaasti jos ekalla ei tärppäisi ja että kyllä nyt varmaan kolmella inssillä jo onnistuisi. Elämä menee kahden viikon sykleissä ja koko sen väliajan odottaa vaan seuraavaa kahden viikon määränpäätä. Aivot miettii kokoajan mitä voisin tehdä eri tavalla että onnistuisimme ja etenkin piinapäivinä Google laulaa.

Lääkärissä käynti ei ole yhtään outoa ja sisätutkimuksiin on todella tottunut jo. Ainoa hassu puoli on se, että vaimoni ei ole kevään koronarajoitusten takia saanut kertaakaan tulla mukaan klinikalle. Naureskelimmekin et tää kierto on käänteen tekevä. Tän jälkeen vaimo pääsee mukaan tapahtui kummin vaan. Hoitojen suunnittelukäynnille tai varhaisultraan. :D

Tietyllä tapaa jotenkin nyt jo havaittavissa pientä "kisaväsymystä". Heteroparit saattavat yrittää vuodenkin ja sitä ei pidetä mitenkään erityisen pitkänä aikana, mutta olo tuntuu kiittämättömältä kun yhtä ison onnistumisprosentin inseminaatiohoidoissa kolmannen kerran jälkeen oon jo menettänyt uskoni. Ehkä ajatus siitä, että näitä hoitoja ei yleensä tehdä kuitenkaan vuotta / nämä on kuitenkin hoitoja lapsettomuudellekin saa jotenkin aivot ajattelemaan et kaiken pitäisi tapahtua nopeammin.

Ja siis mistä sitä tietää jos tää vaikka olis meidän kierto. En jotenkin yhtään nää mielessäni sitä et mentäisiin IVF hoitoihin. Siis ku yritän intuitiolla kuunnella mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Jännät ajat edessä. Torstaina on eka folliultra ja se vahvasti nyt mielenpäällä. :)
 
Mittaatko aina samaan aikaan? Mä mittaan joka aamu n. Klo. 6 ja toistaiseksi vielä pysyneet alku kiertoa korkeammalla. Ylös nousun jälkeen jo selvästi lämpö laskee. Mutta kieltämättä alkanut mittailu jännittämään mitä lähemmäksi kierron loppua menee. Luulen että kuukautiset pitäisi alkaa jo lauantaina mikäli luteaali aika pysyy samana.
En ole mitannut samaan aikaan. Enkä mitenkään kunnolla seurannutkaan niitä. Mutta nyt vaan kiinnitti huomiota. Ei mulla yleensä noin alas mene edes oviksen aikaan
 
Täällä ilmoitettu viimeisen inssin nega-tulos klinikalle. Herkäksi vetää (ison vitutuksen lisäksi) ja ei meinannut pakka pysyä kasassa, kun soiton aikana tämä projektin epäonnistuminen konkretisoitui ja iski vielä vahvemmin tajuntaan.

Nyt sitten siirrytään jonottamaan julkiselle. Saa nähdä miten pitkä odotus tulee, mutta olen varautunut ja vaimollekin hokenut että menee varmaan todennäköisesti ensi vuoden puolelle ennenkuin päästään ensikäynnille.

Nyt paras ystäväni ilmoitti, että hekin toivovat perheenlisäystä. Ja tää räjäytti mun maailman niin totaalisesti: positiivisesti. Olen pitkääään yllyttänyt häntäkin vauvaa yrittämään, koska tiedän että hänellä lapsihaave on ja hän vain jahkaa siitä milloin olisi hyvä hetki: ehkä hänellekin tämä meidän tilanne on konkretisoinut sen ettei sitä hetkeä kannata odottaa...kun koskaan ei tiedä miten hommat etenee.
Nyt vain toivon, toivon ja TOIVON että me voitais olla samoihin aikoihin raskaana / saada vauvat suht pienellä ikäerolla. Se olisi ihan parhainta parhautta!!!!
Tsemppiä jatkoon ❤ toivotaan ivf-hoitojen tuovan teille kovasti toivotun pienokaisen ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mirabel88
Pstyn samaistumaan muiden ajatuksiin yrityksen kestosta ja hoidoista vaikka on vasta yk4. Niin nopeassa ajassa tää kaikki on vallannut todella ison osan arjesta. Tai siis joka päivä vähintään mielessä. Itseni on yllättänyt hoitojen henkisen puolen raskaus. Jotenkin sitä kuvitteli naivisti ettei pettyisi niin voimakkaasti jos ekalla ei tärppäisi ja että kyllä nyt varmaan kolmella inssillä jo onnistuisi. Elämä menee kahden viikon sykleissä ja koko sen väliajan odottaa vaan seuraavaa kahden viikon määränpäätä. Aivot miettii kokoajan mitä voisin tehdä eri tavalla että onnistuisimme ja etenkin piinapäivinä Google laulaa.

Lääkärissä käynti ei ole yhtään outoa ja sisätutkimuksiin on todella tottunut jo. Ainoa hassu puoli on se, että vaimoni ei ole kevään koronarajoitusten takia saanut kertaakaan tulla mukaan klinikalle. Naureskelimmekin et tää kierto on käänteen tekevä. Tän jälkeen vaimo pääsee mukaan tapahtui kummin vaan. Hoitojen suunnittelukäynnille tai varhaisultraan.

Tietyllä tapaa jotenkin nyt jo havaittavissa pientä "kisaväsymystä". Heteroparit saattavat yrittää vuodenkin ja sitä ei pidetä mitenkään erityisen pitkänä aikana, mutta olo tuntuu kiittämättömältä kun yhtä ison onnistumisprosentin inseminaatiohoidoissa kolmannen kerran jälkeen oon jo menettänyt uskoni. Ehkä ajatus siitä, että näitä hoitoja ei yleensä tehdä kuitenkaan vuotta / nämä on kuitenkin hoitoja lapsettomuudellekin saa jotenkin aivot ajattelemaan et kaiken pitäisi tapahtua nopeammin.

Ja siis mistä sitä tietää jos tää vaikka olis meidän kierto. En jotenkin yhtään nää mielessäni sitä et mentäisiin IVF hoitoihin. Siis ku yritän intuitiolla kuunnella mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Jännät ajat edessä. Torstaina on eka folliultra ja se vahvasti nyt mielenpäällä.
Kaikki parit ja itselliset yrittäjät kokevat asiat omalla tavallaan. Kyllä näin heteroparin toisena osapuolena tosiaan ne eka kuukaudet oli tosi raskaita :( Mutta kaikkeen tottuu, näemmä. Ja ehkä kun alusta asti ollut epäilyksiä, niin ei ole tullut niin suurena järkytyksenä pitkähkö yritysaika ja hoidot. No toisaalta jos tätä kysyttäis vähän huonompana päivänä, niin varmasti itkisin. Onhan se pitkä aika yrittää. Rahanmenoa en osaa oikein itse ajatella, mutta toki toivoisin, että nopeasti tärppäisi myös talouden näkökulmasta.
 
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ❤ Pieni tauko teki hyvää, vaikka tämä poissa olo olikin yhtä vuoristorataa. Kauheasti tullut juttua melkein viikossa :eek:

Kaikille plussanneille onnea ja tarrasukkia ❤

Uusille tervetuloa! :)

Täällä on käyty monen kohdalla aikamoisia tunteita läpi :( Niin toivon kaikille pitkään yrittäneille plussaa ja hoidoissa oleville paljon tsemppiä, että pian onnistuu ❤ Samoja tunteita käynyt läpi monen monta kertaa. Kyllä tämä yritysaika on ollut hyvinkin raskasta ja kellekään tällaista toivo. Kunpa kaikki voisi saada pienensä mahdollisimman pian, ilman vuosien odotusta ❤

ON: Tänään dpo10. On ollut mielialanvaihteluita, jatkuvaa näläntunnetta, järkyttävää väsymystä ja pitänyt välillä nukkua päikkärit. Yöllä sit valvotaankin.. Todella rasittavaa :( Alavatsalla ollut nyt 2pvä järkyttävä paineentunne + ns. kirvelee. Ihan kuin olisi rakko koko ajan täynnä.
Me lähdimme miehen kanssa reissuun ja ajattelimme käydä ostaa viiniä, että saa hotellissa vähän maistella, mutta hain kuitenkin pari testiä, että varmistetaan nyt, että voi juoda.
Voitte vaan kuvitella kuinka lensin melkein perseelleni ja tässä syy


Tein ensin rfsun herkän ja siihen tuli haalea viiva ja toki uitin sitten pc:n varmistaakseni ja heti tuli viivaa näkyviin ❤ Nyt minulla on olo paljon rauhallisempi kuin keskenmenneessä ja toivon, että se tietää hyvää, vaikka minulta puuttuukin ne normaalit raskausoireet, kuten rintojen arkuus ja pahoinvointi (niitä oli km kohdalla.) Nyt nautimme lomasta ja yritän pysyä rauhallisena :love:
 
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille Pieni tauko teki hyvää, vaikka tämä poissa olo olikin yhtä vuoristorataa. Kauheasti tullut juttua melkein viikossa

Kaikille plussanneille onnea ja tarrasukkia

Uusille tervetuloa!

Täällä on käyty monen kohdalla aikamoisia tunteita läpi Niin toivon kaikille pitkään yrittäneille plussaa ja hoidoissa oleville paljon tsemppiä, että pian onnistuu Samoja tunteita käynyt läpi monen monta kertaa. Kyllä tämä yritysaika on ollut hyvinkin raskasta ja kellekään tällaista toivo. Kunpa kaikki voisi saada pienensä mahdollisimman pian, ilman vuosien odotusta

ON: Tänään dpo10. On ollut mielialanvaihteluita, jatkuvaa näläntunnetta, järkyttävää väsymystä ja pitänyt välillä nukkua päikkärit. Yöllä sit valvotaankin.. Todella rasittavaa Alavatsalla ollut nyt 2pvä järkyttävä paineentunne + ns. kirvelee. Ihan kuin olisi rakko koko ajan täynnä.
Me lähdimme miehen kanssa reissuun ja ajattelimme käydä ostaa viiniä, että saa hotellissa vähän maistella, mutta hain kuitenkin pari testiä, että varmistetaan nyt, että voi juoda.
Voitte vaan kuvitella kuinka lensin melkein perseelleni ja tässä syy

Tein ensin rfsun herkän ja siihen tuli haalea viiva ja toki uitin sitten pc:n varmistaakseni ja heti tuli viivaa näkyviin Nyt minulla on olo paljon rauhallisempi kuin keskenmenneessä ja toivon, että se tietää hyvää, vaikka minulta puuttuukin ne normaalit raskausoireet, kuten rintojen arkuus ja pahoinvointi (niitä oli km kohdalla.) Nyt nautimme lomasta ja yritän pysyä rauhallisena
Wau! Tarrasukkaa kovasti sinne! Ja mukavaa reissua :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Aniaj ja Kasikuus
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille Pieni tauko teki hyvää, vaikka tämä poissa olo olikin yhtä vuoristorataa. Kauheasti tullut juttua melkein viikossa

Kaikille plussanneille onnea ja tarrasukkia

Uusille tervetuloa!

Täällä on käyty monen kohdalla aikamoisia tunteita läpi Niin toivon kaikille pitkään yrittäneille plussaa ja hoidoissa oleville paljon tsemppiä, että pian onnistuu Samoja tunteita käynyt läpi monen monta kertaa. Kyllä tämä yritysaika on ollut hyvinkin raskasta ja kellekään tällaista toivo. Kunpa kaikki voisi saada pienensä mahdollisimman pian, ilman vuosien odotusta

ON: Tänään dpo10. On ollut mielialanvaihteluita, jatkuvaa näläntunnetta, järkyttävää väsymystä ja pitänyt välillä nukkua päikkärit. Yöllä sit valvotaankin.. Todella rasittavaa Alavatsalla ollut nyt 2pvä järkyttävä paineentunne + ns. kirvelee. Ihan kuin olisi rakko koko ajan täynnä.
Me lähdimme miehen kanssa reissuun ja ajattelimme käydä ostaa viiniä, että saa hotellissa vähän maistella, mutta hain kuitenkin pari testiä, että varmistetaan nyt, että voi juoda.
Voitte vaan kuvitella kuinka lensin melkein perseelleni ja tässä syy

Tein ensin rfsun herkän ja siihen tuli haalea viiva ja toki uitin sitten pc:n varmistaakseni ja heti tuli viivaa näkyviin Nyt minulla on olo paljon rauhallisempi kuin keskenmenneessä ja toivon, että se tietää hyvää, vaikka minulta puuttuukin ne normaalit raskausoireet, kuten rintojen arkuus ja pahoinvointi (niitä oli km kohdalla.) Nyt nautimme lomasta ja yritän pysyä rauhallisena
Ihana yllätys, onnea matkaan ❤ :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Pahoittelut negatiivisista testeistä! Tunnistan kans nuo tunteet että kun mieli odottaa ja toivoo raskautta ja vähän jo kerkee mielessään myös kuvittelemaan että tärppi on käynyt ja sitten tulee se negatiivinen testi. Ja sit tulee typerä olo. Vaikka ei oo mitään syytä!
Tällä tavalla ei oo koskaan ennen tullut tutustuttua omaan kroppaansa kun yrityksen alettua, siinä tulee matkalla paljon ylläreitä ja "uusia juttuja". Sen lisäks että mieli haluaa tärppiä niin kovasti.
Tsemppiä hirmuisesti kaikille näiden juttujen kanssa painiville. Kyllä ne plussatestit vielä sieltä tulee!<3<3
 
Hei ja perkl... tein sitte clearbluen digitaalisen ja sössin sen jotenkin kun tuli virhekuvake (ohjekirja) joten tulosta ei tullut ☠
Purin testin ja näkyi tuoreeltaan hyvinki sinisenä toinen viiva mut piti ottaa et mies ottaa kuvan kun parempi puhelin hällä.
Voiko tästä siis sanoa mitään, lähinnä vieläkö toivoa on. Ja uutta cb testii en kyllä osta ennää

 
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ❤ Pieni tauko teki hyvää, vaikka tämä poissa olo olikin yhtä vuoristorataa. Kauheasti tullut juttua melkein viikossa :eek:

Kaikille plussanneille onnea ja tarrasukkia ❤

Uusille tervetuloa! :)

Täällä on käyty monen kohdalla aikamoisia tunteita läpi :( Niin toivon kaikille pitkään yrittäneille plussaa ja hoidoissa oleville paljon tsemppiä, että pian onnistuu ❤ Samoja tunteita käynyt läpi monen monta kertaa. Kyllä tämä yritysaika on ollut hyvinkin raskasta ja kellekään tällaista toivo. Kunpa kaikki voisi saada pienensä mahdollisimman pian, ilman vuosien odotusta ❤

ON: Tänään dpo10. On ollut mielialanvaihteluita, jatkuvaa näläntunnetta, järkyttävää väsymystä ja pitänyt välillä nukkua päikkärit. Yöllä sit valvotaankin.. Todella rasittavaa :( Alavatsalla ollut nyt 2pvä järkyttävä paineentunne + ns. kirvelee. Ihan kuin olisi rakko koko ajan täynnä.
Me lähdimme miehen kanssa reissuun ja ajattelimme käydä ostaa viiniä, että saa hotellissa vähän maistella, mutta hain kuitenkin pari testiä, että varmistetaan nyt, että voi juoda.
Voitte vaan kuvitella kuinka lensin melkein perseelleni ja tässä syy


Tein ensin rfsun herkän ja siihen tuli haalea viiva ja toki uitin sitten pc:n varmistaakseni ja heti tuli viivaa näkyviin ❤ Nyt minulla on olo paljon rauhallisempi kuin keskenmenneessä ja toivon, että se tietää hyvää, vaikka minulta puuttuukin ne normaalit raskausoireet, kuten rintojen arkuus ja pahoinvointi (niitä oli km kohdalla.) Nyt nautimme lomasta ja yritän pysyä rauhallisena :love:
Onnea! <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Taidan palata tänne vielä jossain vaiheessa

Lauantaina tosiaan siellä varhaisultrassa sikiö ja syke, mutta ultraava kätilö jäi miettimään kiinnittymispaikkaa ja laittoi minut vielä tälle päivälle lääkärin ultrattavaksi. Alkio oli kiinnittynyt sektioarvesta johtuvan taskun reunaan ja sikiöpussi osottain siellä taskussa. En saanut kovin hyvää ennustetta. Perjantaina meen uudelleen ja katsotaan miten tilanne kehittyy. Luultavasti pieni hiipuu siellä itsekseen pois ja hoidetaan kuin kohdunulkoinen. Tai jos jatkaa kasvua, niin on aina riski sille, että kohtu repeää.

Oon ihan rikki ja tuntuu ettei täältä enää mitenkään nousta.
 
Miten teillä on lämmöt nousseet tai laskeneet Plussa kierroissa ? Mä mittasin äsken ja oli 36,5 . Eilen oli 36,9. Iski pelko että tää on sittenkin nega kierto. Tänään kyllä ollut huonoa oloa koko aamun tissejä kihelmöi kyllä. Raskaustestiä en uskalla tehdä kun en halua pettymystä kokea.
Mulla lämmöt nousi hitaasti oviksesta 36.6:een. Sit 36.8. Sit ku tuli sitä kiinnittymisvuotoa, notkahti lämmöt päivää ennen sitä 36.5. Sitten nousi 37, ollen koko ajan nyt 37. -37.2
Kun muissa kierroissa ennen menkkoja laskenu 36.4
 
Onnea @Kasikuus ! <3 x 100
Pahoittelut @Töppönen_ :( <3

Tänne tulee niin hirveellä tahdilla tekstiä etten viekäkään pysy tilanteiden perässä. Vähintään koitan regoida jokaiseen viestiin jos niikseen on :)

Täällä pp3, ei mitään tuntemuksia. Eilen alavatsaa vihlo ikävästi, mutta luget+gonapeptyl+kierto x omamielikuvitus niin en kuulostele sen enempää tai tee johtopäätöksiä mikä johtuu mistäkin :D

Aurinkoista viikkoa kaikille! :)
 
Hei ja perkl... tein sitte clearbluen digitaalisen ja sössin sen jotenkin kun tuli virhekuvake (ohjekirja) joten tulosta ei tullut
Purin testin ja näkyi tuoreeltaan hyvinki sinisenä toinen viiva mut piti ottaa et mies ottaa kuvan kun parempi puhelin hällä.
Voiko tästä siis sanoa mitään, lähinnä vieläkö toivoa on. Ja uutta cb testii en kyllä osta ennää

Vasta tuli vastaan juttu, jossa joku oli digin purkanut ja todennut, että sisällä on vain tavallinen liuskatesti, jota testin digitaalinen osuus diagnosoi. Eli jos siihen piirtyy viiva, tulos on positiivinen ja viikkonäytöllinen yrittää sitten vain sen viivan vahvuudesta arvata, kuinka pitkään raskaus on jatkunut. Harmi, kun en muista tarkemmin, missä tuo juttu tuli vastaan.
 

Yhteistyössä