Toiveissa toinen lapsi <3

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :) Ompas täällä ollut hiljaista. Itsekin olen ollut aivan muissa maailmoissa. Päätin nimittäin, etten tule muutamaan päivään edes lueskelemaan tänne, vaan olen sen ajan käyttänyt kirjan lukemiseen :p.
Mulla on myös tällä hetkellä tosi hyvä ja stressitön olo vauvakuumeilun suhteen, taas oon päässyt siihen mielentilaan, että tulee jos tulee ja jos ei tule, niin ei maailma siihen kaadu. Kp9 tänään ja ovista kyllä odottelen, jotta pääsisi sen hyödyntämään. Torstaina on taas gynelle aika. Jännittää, että miten edetään ja näkyykö silloin hyvän kokoista johtofollia, kun viimeksi oli niin surkean pieni ja toivottavasti nyt otetaan jo jotain verikokeita...
Ilmeisesti täällä ei Vällin lisäksi ole muita piinailijoita? Toivottavasti saadaan paljon plussia ja päästäisiin mahdollisimmin moni kesäkuisiin :love:
Mulla menossa dpo 12 eli mä kans piinailen! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo ja Välli
Tää ketju on kuollut! Haha no meitsillä menossa kp 26/29 ja olo on kyllä ristiriitanen. Paleltaa ja väsyttää. Mutta viikonlopun närästys helpottanut ja työviikko alkoi taas. Torstaina testaan! Todennäkösesti menkat alkaa ennen.
 
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :) Ompas täällä ollut hiljaista. Itsekin olen ollut aivan muissa maailmoissa. Päätin nimittäin, etten tule muutamaan päivään edes lueskelemaan tänne, vaan olen sen ajan käyttänyt kirjan lukemiseen :p.
Mulla on myös tällä hetkellä tosi hyvä ja stressitön olo vauvakuumeilun suhteen, taas oon päässyt siihen mielentilaan, että tulee jos tulee ja jos ei tule, niin ei maailma siihen kaadu. Kp9 tänään ja ovista kyllä odottelen, jotta pääsisi sen hyödyntämään. Torstaina on taas gynelle aika. Jännittää, että miten edetään ja näkyykö silloin hyvän kokoista johtofollia, kun viimeksi oli niin surkean pieni ja toivottavasti nyt otetaan jo jotain verikokeita...
Ilmeisesti täällä ei Vällin lisäksi ole muita piinailijoita? Toivottavasti saadaan paljon plussia ja päästäisiin mahdollisimmin moni kesäkuisiin :love:
Täälä piinaillaan. Menkat laskujen mukaan piti alkaa vasta lauantaina mutta tänään jo jotain vuotoa tulee. Ikinä ei oo ollu näin lyhyttä kiertoa, mutta vaikuttaisko heinäkuinen keskenmeno vielä. Tiiäpä tuota sitten. Ärsyttää kyllä ku ollaan täälä espanjan lämmössä, jos noi menkat alkaaki etuajassa just nyt ku ei todellakaan tarttis.
 
Täällä menossa kp10, jos se niukka vuoto pari viikkoa sitten nyt oli menkat ensinkään... Sitä ennen oli 56 päivää kestävä kierto niin en nyt tiedä onko tää uusi kierto vai oliko vaan jotain välivuotoa. No ovista olen anyway tikuttanut eikä vielä näy (r-testinkin tein ja tyylipuhdas nega).

Ootteko te mihin aikaan päivästä ovista testanneet jos ylipäätään ootte testailleet? Pregcheckeissä luki, että mihin vaan aikaan päivästä, mutta jostain luin, että päivällä ois kuitenkin ehkä luotettavampi tulos? Oon aamupissasta metsästänyt epäsäännöllisen työn vuoksi, se on ainoa aika kun olen varmasti kotona, ei viitsi työpaikalla testailla. :D

Tsemppiä piinailijoille, toivotaan plussatuulia! :) mulla on tästä kierrosta jotenkin vähän negatiivinen olo jo tässä vaiheesaa.
 
Mulla vaan raskausunet jatkuu. Taas viime yönä näin unta et olin raskaana ja kerroin siitä mun miehelleni joka oli asiasta innoissaan. Vatsassa tuntui sellainen kova möykky :) Ja mikä hassuinta, sen vauvan la unessa oli sama mitä oon nyt kattonu jos oon oikeasti tullut raskaaksi tästä kierrosta.

Tänään mennään kauppaan niin ostan testin. Tänään siis dpo 13.
 
  • Tykkää
Reactions: kia1981
Juliet tsemppiä!
52!
Itelläni dpo 12 luultavasti ja kp 27. Kävin äsken apteekissa ja niillä oli vaan apteekin oma testi ja clearbluen. Sit vaan päätin että en osta kun kumminkin menee taas rahat hukkaan. Eli odottelen nyt sinne torstaihin. Aikaisemmin on kierrot yleensä olleet sen 29 mutta edelliset kaks oli 27 ja 31??? Tosin mä tein sen ovistestin silloin kp14 joka oli tummin tähän asti ja silloin kierto olis ehkä 28? En osaa sanoa.

Löysin vanhoja kuvia ja niistä selvisi että se kierto kun tärppäs esikoisen kanssa oli ovistesti positiivinen kp 15 ja 16.
 
Mä kärsin viime viikon lopulla aivan hirvittävästä närästyksestä monta päivää. Päätin pari päivää sit jättää kahvin pois ja söin vaan nesteitä eli smoothieita ja keittoja. No tänään huomasin että pahin turvotus on laskenut mutta silti pakko pitää housujen nappia auki. Ja mikä oudointa olen ehdottomasti turvoksissa sillä kylkiä ei erota ja selkään on tullut ihmeelliset nestemakkarat. Kun kävin tänään koiran kanssa kävelyillä niin tunsin tän turvotuksen selkämakkaroissa kun ne hytkyi kävellessä. Ihmettelen kovasti! Ja kävin apteekissa mutta en ostanut testiä koska tässä on vielä hyvin 2-3 päivää aikaa että menkat alkaa. Ja tissit on hirmu kipeet. Lämmöt nousussa ja tänään päästiin 36,7. Jännittää ja samalla oksettaa mutta en tiedä onko se jännittyksestä vai kuvittelenko mutta ruoka ei maistu, eikä seksi ja eilen ja tänään nukuttu päikkäreitä.
 
Täällä manailtu jo ketjun kuolleen :LOL: Ei kai sentään. Hyvinhän täällä on tekstiä, etetnkin kun malttaa nykyään vierailla vaan n.joka toinen päivä ;)

Ovistestejä ite oon aina testannu clearbluella aamuisin ja muilla testeillä iltapäivällä. Ja onko lyhyt huippu vai mitä, mutta niinä varmimpina päivinä oon tehny testin aamulla ja iltapäivällä. Ja useammin käynyt niin, että ilman tätä taktiikkaa olis jääny plussa huomaamatta, koska seuraavana aamuna jo hailakka.

Täällä kp20 ja dpo jotain. Menkkojen pitäis alkaa viikon päästä. Tänään jo tissit hieman hellänä, joten luotan tähän menkkojen alkuun. Ja toisaalta hyvä näin, koska silloin juuri menkkojen loputtua päästään miehen kanssa kaksin "aikuisten lomareissulle" :love: Kuoharikin jo valmiina ja hotelliin hemmottelupaketti tilattu... Tehdään vauvaa taas tosissaan seuraavassa kuussa :geek:
 
Ihan täysin selvä negahan se raskaustesti mulla oli, noin viikko sitten testasin. Häviävän pieni mahdollisuushan raskauteen edes olikin.

Lopetin ne pillerit reilu 1,5kk sitten, eikä vieläkään mitään merkkejä menkoista tai normaalista hormonitoiminnasta. Milloin voin/kuuluu jo soitella jonnekin, että tartteeko jotain tehdä. Esim. niitä teroluteja kokeilla? Kertoisitteko niistä kokemuksia? :)

Välli, en ole koskaan tuollaista testiä tehnyt, eikö mitään käsitystä kuinka haamuviivoista mitään voi päätellä, mutta en mä kyllä ehkä oikein nää tossa mitään? Onks noissa eri kun ovistesteissä, että siis jo pienikin viiva voi meinata raskautta? Kun ovistesteissähän sen viivan pitää olla tummempi ku kontrolliviivan, eiks niin?

Tsempit kaikille yrityksiin!
 
Uutsimam mä lopetin pillerit 6kk sitten, sen jälkeen kierto heitellyt 28-56 päivää. Ajattelin puol vuotta seurailla ja ensi kuulle varasinkin gynen. :) Käytin pilkereitä reilu 5 vuotta ekan lapsen jälkeen niin en ohmettele jos ei kroppa heti löydä omaa rytmiään. Vaikka vähän raskasta tää on kun koko ajan toivoo ja pettyy ja kiertokin on mitä on.
 
Viimeksi muokattu:
Välli näkyy tuossa kai jotakin... Mä sainviikko sit pregcheckiin samanlaisen, testiviivan kohdalta alkoi punertaa alaosasta, muuten valkosta. Uus testi myöhemnin oli ihan vitivalkoinen. Testaisin sinuna lähipäivinä uusiks?
 
Kirjoittelin aikasemmin että jotain vuotoa alkoi tulla vaikka menkkojen pitäs alkaa vasta la. No se vuoto oli sellasta tiputtelua 3 päivää ja toistaiseksi tällepäivää tiputtelua ei oo näkyny. Isosti toivon että ois ollu sitä kiinnittymisvuotoa, mutta kyllä mä luulen että ne hanat aukee kyllä viimeistään la. Testiä en oo tehny enkä tee ku vasta joskus ens viikolla.
Loman loppu lähenee, pe lento takas suomeen..
 
Välli jotain siellä näkyy. Aamulla heti uutta testia!!!
Ripsi83 peukut pystyssä kiinnitysvuodolle!

Täällä mieliala vähän parempi, nimittäin kävin tänään gynellä ja näytti paremmalta kuin viime kierto :) silloin kp11 johtofolli vain 9mm, nyt kp12 ja johtofolli 22mm... ja limakalvot yms. näytti hyvältä! Eli viikonloppuna pitäisi peittoa heilutella ahkerasti! Gyne antoi kyllä laput, että saan hakea tarvikkeet siemennestenäytettä varten, mutta luulen että miehen täytyy asiaa pureskella vähän pidempään. En siis viitsi häntä hoputtaa näytteenantoon... Voi kun nyt tärppäisi, saataisi juhannusvauva :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Välli

Yhteistyössä