Sulla alkaa siis pahimmat piinatLumi87:lle tervetuloa joukkoon mukaan! Vällille tärppionnea!
Viime yönä näin unta että olin raskaana ja synnytyssalissa synnyttämässä. Mun maha oli pieni enkä edes tuntenu vauvan liikkeitä. Väkeä siellä salissa oli vaikka kuinka paljon, en edes muista ketä kaikkia siellä oli. Lääkäri mua juoksutti pissalle ja sit se halus ottaa musta painon. En kerenny edes synnyttään kun jo heräsin. Ehkä tää uni oli enneuni ja pääsisin oikeasti synnyttämään.
ON: Dpo 6 ja päivät matelee...Minkäänlaisia oireita ei oo. Nännit ehkä hieman alkaa kipuilemaan, eipä oikein mitään muuta.
Hyvä että pystyt olemaan rennommin, ehkä toi aika polillekkin on osa syy? Kun tuntuu että sun ei tarvi enää pärjätä "yksin". Mä oon ainakin ollut tosi tehokas töissä, kotona ja todi hyvällä tuulella. Tuntuu että pääsemme osaaviin käsiin. <3Voin rehellisesti sanoa, että ekaa kertaa VUOTEEN en ollu perillä mitä kiertopäivää elellään Piti sitten ihan tarkistaa tänne kirjottamista varten. KP13 näytti olevan. No saattanee olla oviskin ja onhan tuota peittojakin heiluteltu. Mutta sen verran ihanasti ollu ajatukset muualla, että en kyllä yhtäkään ovistestiä käytä enkä edes lämmön puolesta tsekkaa ovista. Seksiä tänään tai tällä viikolla, jos siltä tuntuu. Ihanaa vaihtelua yritykselle. Mikä lie päässä vinksahtanu, kun ei vauvakuume nosta päätään...
Välli meillekin tuli postissa ensi kuulle aika lapsettomuuspolille. Todella itekin yllätyin nopeasta toiminnasta.