Toiveissa toinen lapsi <3

Ovulaatio? Vai onko varmasti jo ollut?
Kuvittelin oviksen olleen jo kp 13... Mulla ei ole käytössä ovulaatiotestejä enkä muista mittailla lämpöä, joten varma en ovulaation ajankohdasta voi olla :oops:

Tosi kova pingotus ollut alavatsalla koko päivän ja sattuu todella kovasti kun tyttö hyppii sylissä ja osuu vatsaan.
Oviksen puolesta voisi puhua sekin, että tällaista tunnetta ei ole ollut aikoihin! Ja clomit nyt ekaa kiertoa käytössä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kaneli88
Mikäs dpo tai kp sulla nyt? Menkkojen pitäisi siis alkaa huomenna?
Itse testasin tänään myös negan. Nyt on dpo11 ja toivoin, että olisi herkällä testillä jo jotain näkynyt (paketissa lukee, että mittaa 10mIU). :cautious: Vatsaa alkoi myös vähän kramppailla, että ehkäpä ne menkat on tuloillaan... :unsure:
No siis oletetun ovulaation(limat ja jomotukset) mukaan huomena alkais menkat. Oliskohan tänään siis dpo 13. Ennen raskautta limoista oon oikeastaan päivälleen pystyny arvioimaan milloin vuoto alkaa. Aikaisemmin on ollut myös tiputtelua 1-4 päivää ennen kunnon vuotoa (jota nyt ei vielä ole tullut ).
Mulla on keskenmenosta nyt 5 viikkoa ja jo viikon päästä siitä r-testi(pissatesti, eivät tk:sta määränneet verikoetta) näytti negaa. Jomotuksia on, mutta vielä ei ihan sellasia jotka viittais menkkoihin. Aikasemminhan en oo ees testannu ennen ku menkat on ollu jo muutaman päivän myöhässä. Nyt en malttanu oottaa :D
 
Onnea syssylle! Uskomatonta et noon nopeesti...mulla pitäs alkaa tällä viikolla menkat, joten jännätessä menee muutama päivä...en jaksa lähtee testailemaan etuajassa.ovista en myöskään jaksa tikuttaa.työn alko, huh! Mitenköhän sitä sopeutuu arkeen taas...
 
Täällä alotellaan tänään CB-digi ovistestien tikuttelu, "lääkärin määräyksestä" :)
Aina sitä pettyy yhtä suuresti kun menkat alkaa :mad: (Ja hieman luovuttajafiiliksin kierron ekat päivät). Mutta kyllä sitä aina näin kierron keskivaiheilla on intoa täynnä ja niin itsevarmana juuri tästä kierrosta :D ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Feles ja Välli
Täällä dpo 4, eilen viilteli koko kroppaa samanlailla kun ovulaatioaikaan ja oli paha olo illalla, muuten ei mainittavaa.(Ja en nyt meinaa et pahaolo vois mistään toivomastani johtua) :D Nyt vielä Terolutia viikko.
 
Dop13. Aamulämmöt laskeneet ovista edeltäviin lukemiin jo toissapäivänä. Yleensä menkat on alkaneet vuorokauden sisään lämpöjen laskusta ja vuoto alkaa yleensä vatsapolttoina/kramppeina ja vatsa menee löysälle juuri ennen vuodon alkua.
Nyt siis ollut vatsa hieman löysällä jo kolme päivää ja lämmöt alhaalla kolmatta päivää, mutta vuotoa ei näy. Toissapäivänä luulin vuodon alkavan, kun tuli vähän krampeja ja vatsa sekaisin, mutta ei onneksi. Kramppeja ei tullut enää sitten maanantain, vain ajoittaista vihlontaa.
Erilainen kierto selvästi (kiitos macan?)! Olen tosi tyytyväinen jos saan luteaalivaiheen pituudeksi tällä kertaa 13 tai 14 pv! Eli toivotaan, että menkat pysyy poissa ainakin pari päivä vielä. (y)
Paras tietty olisi jos vuoto pysyisi poissa seuraavat 9kk :D mutta tippuneen lämmön ja kuivan valkkarin vuoksi olen melkoisen varma, etten ole raskaana. :cautious:

Koko kroppa tuntuu jännittyneeltä, kun pelkään vuodon alkamista. Toiveet oli jotenkin aika kovat tähän kiertoon. Joka vessareissulla ikään kuin "pidättelen" vuotoa. Yritän lievittää pelkoa muistuttamalla itseäni siitä, että olenhan jo tottunut näiden vuosien aikana siihen, että vuoto aina alkaa! Mutta ei mee jakeluun. :X3:

LittleOne tuo on kyllä totta, että vuodon alettua on ihan maansa myynyt, mutta jostain sitä aina löytää intoa kierron puolivälissä ja loppukierto toiveita täynnä. :rolleyes:

Lisäys: päiväpissasta nega testiin. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
Tänään dpo 12 (tai 11). En sitten malttanu enää odottaa, vaan tein testin aamupissasta. Elämäni eka haamu! Miehen nähtävä sellainen, joka vielä testiajan jälkeen sai kunnolla väriä. Nyt pitäis malttaa ainakin huomiseen. 3 testiä polttelee kaapissa.

Mitään oireita ei ole. Tisseissä ei mitään eloa. Ainut, mistä aavistelin, on menkkoja edeltävän yöhikoilun puuttuminen. Se alkaa aina 3-4 pv ennen menkkoja, ja sillon saa aina vaihtaa yöpaidan ja lakanan keskellä yötä. En ymmärrä mikä juttu se on, mutta esikoisen syntymän jälkeen joka kierrossa ollut näin.

Onnea Syssylle <3
 
  • Tykkää
Reactions: Feles ja Kaneli88
Hmm, ei vuotoa vieläkään ja välillä (ehkä kuvittelen) ihan ku rintoja kihelmöis. Tilasin netistä testejä mutta en tiiä ehtikö tulla tälle viikolle. Pitikö käydä kaupasta ostaa testi vielä tänään.

Onnittelut pion1lle!! :)
 
Täällä testattu liian aikaisin aamupissasta hentoinen (miehen nähtävä) haamu. Tänään dpo 12 tai 11. Huomenna aamulla uusinta :) oireita ei ole mitään. Menkkoja edeltävää yöhikoilua ei ole ollu, se on ainut merkki, että jotain on ehkä tapahtunut.
 
Jaahas, se oiskin kp1. :mad::( Luteaalivaihe jäi sittenkin vain 12 päivään. :cautious:
Kattellaan tossa ovulaation jälkeen jos viitsisin taas kirjoitella. Tahtoisin kyllä pitää taukoa tästä yrittämisestä, mutta se tuntuu mahdottomalta.
 
Täälläkin jännätään! Päivät kuluu niiiin hitaasti ja vessassa tulee rampattua. Kierto ollut tän vuoden ajan 25-27pv, mutta kesäkuussa kierto oli 30pv. Tuon jälkeen taas 25pv. Tänään kp27! Tuntemuksiakin on.. sitä niin tarkkaan itseään nyt tarkkailee. Vielä en ole edes testiä ostannut. Sunnuntai aamuna aikaisintaan teen testin jos menkkoja ei kuulu :)
 
Huh, tänäänkin ollut huono olo ja kamala huimaus alkoi illalla. Rupesin miettiin aiheuttaako tuo Terolut tätä, tänään 4 pilleri menossa. Päivällä tuli myös venyvämpää limaa mitä ei kyllä ennen ole ovulaation jälkeen tullut. Nyt siis dpo 4. :confused:
 
Feles, tiedän niin tunteen, kuinka sitä vaan jo pitäis osata tottua siihen että sieltä se KP1 aina tulee :unsure: Toisaalta onhan se aina hauska leijua pää pilvissä puolet kuukaudesta...

Olis kyllä niin loistavaa jos pystyis keskittymään johonkin muuhun ja ikään kuin lopettamaan yrityksen... mutta eih o_O Kevääseen ja kesään mahtui pari ulkomaanreissua, omat häät, muuton suunnittelua... Mutta mikään näistä ei kyllä vienny ajatusta tästä asiasta. Minkäs teet kun TAHTOO :love:

Onko pion1 testannu uudestaan?
On se hienoa jos saadaan tänne joku plussa-aalto :rolleyes:

Itellä kp12 ja ovistesti nega. Mutta "yritys" jo ahkerasti käynnissä :D

Ootteko muuten muut säästäny esikoisten tavaroita/vaatteita?
Me ollaan säästetty kaikki. Niin ihanaa kun esikoista odottaessa se uusien metsästys ja hamstraus olikin, niin hullulta tuntuisi ihania vaatteita tai vähän käytettyä vaununkoppaa lähteä myymään. Toki jotain tuli uusittua jo esikoiselle, kuten matkarattaat ja kantoreppu :whistle: Siitä vaan tuli mieleen, kun näin eilen vaatehuoneessa sitterin, niin kyllähän siinä haikeus iski, että vieläkö tuolle käyttäjä saadaan....
 
Feles, tiedän niin tunteen, kuinka sitä vaan jo pitäis osata tottua siihen että sieltä se KP1 aina tulee :unsure: Toisaalta onhan se aina hauska leijua pää pilvissä puolet kuukaudesta...

Olis kyllä niin loistavaa jos pystyis keskittymään johonkin muuhun ja ikään kuin lopettamaan yrityksen... mutta eih o_O Kevääseen ja kesään mahtui pari ulkomaanreissua, omat häät, muuton suunnittelua... Mutta mikään näistä ei kyllä vienny ajatusta tästä asiasta. Minkäs teet kun TAHTOO :love:

Onko pion1 testannu uudestaan?
On se hienoa jos saadaan tänne joku plussa-aalto :rolleyes:

Itellä kp12 ja ovistesti nega. Mutta "yritys" jo ahkerasti käynnissä :D

Ootteko muuten muut säästäny esikoisten tavaroita/vaatteita?
Me ollaan säästetty kaikki. Niin ihanaa kun esikoista odottaessa se uusien metsästys ja hamstraus olikin, niin hullulta tuntuisi ihania vaatteita tai vähän käytettyä vaununkoppaa lähteä myymään. Toki jotain tuli uusittua jo esikoiselle, kuten matkarattaat ja kantoreppu :whistle: Siitä vaan tuli mieleen, kun näin eilen vaatehuoneessa sitterin, niin kyllähän siinä haikeus iski, että vieläkö tuolle käyttäjä saadaan....
Mä säästin kanssa kaikki. <3 Vaikka on sitten niin rinsessamaisia että ei vois kyllä toisella sukupuolella käyttää lähes mitään. :LOL::whistle:
 
Moi! Onko tänne tervetulleita vain pidempään yrittäneet vai saako jo heti toisen yrityksen alkumetreillä hypätä vaihtelevan aktiivisesti mukaan? :)

Meillä siis 9/13 syntynyt eka poitsu ja nyt alettiin yrittämään toista. Tai viime perjantaina vasta lopetin minipillerit, joten tosiaan ihan haaveiluasteella vielä ollaan. Yritys tosin tulee olemaan kova :D Esikoista yrittäessä raskauduin ekasta kierrosta, mutta silloin alla ei ollut mitään hormonaalista ehkäisyä. Saa nähdä kuinka sekaisin keho on nyt, ei ainakaan menkkoja kuulu eikä näy vielä.

Tää järkyttävä vauvakuume on ihan outo ja odottamaton tunne, kun esikoisen syntymän jälkeen yli 2,5 VUOTTA yritin käsitellä ja tehdä ns. "surutyötä" sen asian suhteen, että MÄ en enää halunnutkaan toista lasta vaikka aina olin ajatellut haluavani useamman. Nyt tää sit iski ihan puskista. :D Hyvä näin.

Mitä nää teidän käyttämät lyhenteet tarkoittaa? :D Ja onko kellään kokemusta cerazetestä, sen jälkeisestä normaalin hormonitoiminnan ym. palautumisesta ja/tai raskautumisesta? :)

T. Tyhmä
 
uutsimam, tänne on tervetulleita kaikki yrittämisen pituuteen katsomatta. Meilläkin on vasta toinen kuukausi menossa tämän yrityksen suhteen :D

KP11 meneillään eli saisi alkaa touhuilemaan tiheämmin. Esikoinen on saanut ensimmäisen flunssansa joten vähän hankaloittaa puuhia kun toinen nukkuu tytön huoneessa..

Joko pion1 on testannut lisää??

marjaana87 ja Ripsi83, pidetään peukkuja plussien suhteen!
 
Moi! Onko tänne tervetulleita vain pidempään yrittäneet vai saako jo heti toisen yrityksen alkumetreillä hypätä vaihtelevan aktiivisesti mukaan? :)

Meillä siis 9/13 syntynyt eka poitsu ja nyt alettiin yrittämään toista. Tai viime perjantaina vasta lopetin minipillerit, joten tosiaan ihan haaveiluasteella vielä ollaan. Yritys tosin tulee olemaan kova :D Esikoista yrittäessä raskauduin ekasta kierrosta, mutta silloin alla ei ollut mitään hormonaalista ehkäisyä. Saa nähdä kuinka sekaisin keho on nyt, ei ainakaan menkkoja kuulu eikä näy vielä.

Tää järkyttävä vauvakuume on ihan outo ja odottamaton tunne, kun esikoisen syntymän jälkeen yli 2,5 VUOTTA yritin käsitellä ja tehdä ns. "surutyötä" sen asian suhteen, että MÄ en enää halunnutkaan toista lasta vaikka aina olin ajatellut haluavani useamman. Nyt tää sit iski ihan puskista. :D Hyvä näin.

Mitä nää teidän käyttämät lyhenteet tarkoittaa? :D Ja onko kellään kokemusta cerazetestä, sen jälkeisestä normaalin hormonitoiminnan ym. palautumisesta ja/tai raskautumisesta? :)

T. Tyhmä
Mulla oli cerazetet käytössä noin 6 vuotta ennen ensimmäisen lapsen yritystä, kun lopetin pillerit niin menkkoja ei kuulunut 5kk:n. Lääkäri määräsi aloitettavan terolut keltarauhashormonit ja kahden kuun jälkeen alkoi menkat normaalisti ja toisista menkoista raskauduin:rolleyes:

Nyt toisen yritys meneillään ya = yritys aloitettu 8/16 :love:
 
Tervetuloa uutsimam. Mä jätin cerazeten 6.7. Menkat tuli 23.7. Mulla ei ollu ollenkaan kuukautisia syödessäni pilsuja. Nyt ollaanki sit jännäpäivillä Kp 27 ja dpo 12 tai 8.

Tänä aamusta tehty erittäin herkkä testi näytti jotain. On niin aikasta, et mitä vaan voi vielä käydä.

Testikuvia kehiin ja plussia naiset :)
 

Attachments

Yhteistyössä