Toiveena vauva 2017-2018

@Fritang tsemppiä! Pääsisitkö keskustelemaan jonkun kanssa vaikka työterveyden kautta? Ehkä jos omia ajatuksia saisi purettua helpottaisi?

@ahmis onnea :love::love:

Käyttekö talletuspäivien aikaan vessassa seksin jälkeen? Itse olen aikaisemmin aina käynyt mutta nyt kun ovis on tulossa ensiviikolla päätin etten käy heti ettei vaan kaikki valu heti ulos o_O jostain luin että selällään on paras asento talletusta ajatellen ja mies totteli kun tästä kerroin :love:
Mä köllin ehkä 15-30min riippuu vähän miten pian mieskään siitä nousee kiehnäämästä.:LOL:
Ja joo, ihan tutkittua että lähetyssaarnaajassa mies pääsee oikeassa kulmassa ja kaikkein syvimmälle.:D
Eli me lopetetaan tärppipäivinä siinä asennossa touhut.:D Ja jos vielä haluu hifistellä, optimaalisinta olis että nainen tulis samaan aikaan tai heti miehen jälkeen.;)

Minäkin köllin joka kerta sellaisen 10 minuuttia selällään jalat ylhäällä tässä kierrossa ja ei siitä kai ainakaan haittaa ollut!

Asennolla voi myös teorias vaikuttaa siihen et suosiiko se tyttö-vai poikasiittiöitä. Mut itse oon kyl sitä mieltä et asennolla ei liene hirveesti väliä kunhan käyt jälkikäteen selälleen.

Ja tosiaan naisen orgasmin pitäs kyl edistää siittiöiden pääsyä sisuksiin. Mut me nimenomaan vältellään sitä naisen orgasmia koska halutaan tyttö :LOL:

Kiitos vinkeistä @viipulainen @Möörtsi @ahmis (y) Seuraava viikko siis selällään ja tyttöä täälläkin salaa molemmat toivoo :whistle: toisaalta jos joskus suotaisiin useampi lapsi omana toiveena olisi isoveli ja pikkusisko. Mutta tärkeintä olisi terveys ja sukupuoli tulee sitten kumpi on tullakseen.

Lueskelin että identtisistä kaksosista ei edes tiedetä miten suvussa kulkee todennäköisyys näihin verrattuna kahden munasolun kaksiakin joista on näyttöä että kulkevat suvussa.. Äitini on identtinen ja olisin kovasti halunnut tietää lisää näistä identtisistä :unsure: mutta jotenkin nykyaikana tuntuu hullulta ettei niistä oikein tiedetä :LOL:

Vielä yksi kysymys tälle päivälle: onko kukaan tutkinut suvussa kulkevia geenipoikkeamia? Itselläni on perheessä geeniperiytyvä sairaus ja yritän miettiä pääsisinkö kunnan kautta tutkimaan kannanko geeniä (n) Jos sattuisi niin että kannan pitäisi tutkia myös kantaako mies. Vai odotanko neuvolaan ja katson sitten tutkitaanko silloin?

Kiitos vinkeistä @viipulainen @Möörtsi @ahmis (y) Seuraava viikko siis selällään ja tyttöä täälläkin salaa molemmat toivoo :whistle: toisaalta jos joskus suotaisiin useampi lapsi omana toiveena olisi isoveli ja pikkusisko. Mutta tärkeintä olisi terveys ja sukupuoli tulee sitten kumpi on tullakseen.

Lueskelin että identtisistä kaksosista ei edes tiedetä miten suvussa kulkee todennäköisyys näihin verrattuna kahden munasolun kaksiakin joista on näyttöä että kulkevat suvussa.. Äitini on identtinen ja olisin kovasti halunnut tietää lisää näistä identtisistä :unsure: mutta jotenkin nykyaikana tuntuu hullulta ettei niistä oikein tiedetä :LOL:

Vielä yksi kysymys tälle päivälle: onko kukaan tutkinut suvussa kulkevia geenipoikkeamia? Itselläni on perheessä geeniperiytyvä sairaus ja yritän miettiä pääsisinkö kunnan kautta tutkimaan kannanko geeniä (n) Jos sattuisi niin että kannan pitäisi tutkia myös kantaako mies. Vai odotanko neuvolaan ja katson sitten tutkitaanko silloin?
Mä luulen että jos kyseessä on vakavampi periytyvä sairaus, vois päästä aika helposti jo ennen raskauttakin, mutta neuvolassa kysyvät tarkkaan kaikki ja mikäli on tuollaista omassa tiedossa, uskoisin että testaavat senkin siinä samalla kun pitää muutenkin käydä antamassa verinäytteet.

Siis huhhu. Ovis puskee niinku NYT!
Vasemmalla alavatsaan tuli aivan käsittämättömän voimakas elohiiri. Tuntu tulevan just munasarjan kupeesta mutta siis ikinä ei oo näin voimakasta elohiirtä ollu. Mun koko vasen puoli vatsasta nyki ja näytti ihan samalta kuin jos vauva potkii mahassa.:LOL::LOL:
Ja kun loppu, alko jomotus ja kevyt polte :D
Mahti meininki.:ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Fritang
Kiitos kaikki tsempeistä :unsure: Kai tämä tästä taas joskus. Tämän kierron osalta parempi kyllä antaa olla.

@VauvaHaaveilija89 Kerään rohkeutta soitella ensi viikolla psykiatriselle sairaanhoitajalle aikaa :notworthy: Kai se on myönnettävä ettei tämä pää enää yksinään kasassa pysy.

Geenijutut on kiinnostavia. Tutuille kävi niin, että kantavat molemmat yhtä suomalaiseen tautiperintöön kuuluvaa sairautta (tietämättä siitä, lähisuvussa ei myöskään ollut tapauksia). Raskausaikana geenivirhettä ei tunnistettu, vaan väitettiin että koko lapsi kuolee syntymän jälkeen ja abortti kannattaisi tehdä. Eivät onneksi tehneet, lapsi syntyi suhteellisen terveenä ja viettää suhteellisen normaalia elämää, toki sairauden tuomin rajoittein :) Seuraavassa raskaudessa kuitenkin testattiin kantaako sikiö ko. sairautta.

Meillä ei onneksi ole lähisuvussa (eikä kaukaisemmassakaan) mitään erityisiä sairauksia. Lisäksi mies ei ole suomalainen niin se rajaa onneksi pois nuo suomalaisen tautiperinnön sairaudet aika tehokkaasti.

@ahmis <3 Onnea paljon!

Kumpa vielä pääsis teidän lokakuisten joukkoon. Kierto on kuitenkin näin lopuillaan ja negaa näytti aamustakin, joten tuskimpa. Nyt nippailee vatsaa sekä päänsärkyä pukkaa ja viimisin on ainaski ihan selkeä menkkoja edeltävä oire. =(

Mulla on nyt semmone olo että kaikki muut plussaa paitsi minä. Tänäänkin ollu kyl heikotusta ja pyörrytystä ja sitä tuttua kirvelyä tossa häpyluun päällä joka tulee ennen menkkoja. Ainut vaa että menkkoihin on vielä viikko eli ei liity vielä niihin. Yhtäkkiä myös päivällä tuli taas väsymyskohtaus.

@Nasunen87 taas on niin samat oireet. Heräsin kans yöllä 3-4 aikaan ja niin jäätävä pissahätä että pakko oli mennä vessaan vaikka testin takia oli tarkoitus pidättää aamuun asti :ROFLMAO:

Tässä aamuisesta testistä(dpo7) viel pari kuvaa ku ehkä sain jotain kuvaanki. Katotaan hukkaako Aijaa sen vähänkin :ROFLMAO:mielipiteitä?

Mulla kans tollaset... Ei ota selvää o jo viivanpaikka vai haamujen haamu.
Mutta toivotaan että se on meillä haamu ja lähtee vahvistumaan.

Mulle iski niin iso väsy päivällä että nukuin tunnin. Paha olo tulee aalloissa ja syöminen helpottaa aina hetkeksi.
Mä mietin että testaanko ees huomenna, kun tänään jotenkin masentanut noi viivanpaikat ja oon varma kans että kaikki muut plussaa paitsi mä :cry:

Tsemppiä tuskailuun. Mä oon myös varma että kaikki muut maailmassa plussaa paitsi minä, mutta eiköhän meistä jokainen sen plussan lopulta saa, ennemmin tai myöhemmin. Ihan kuraahan nää negakierrot on, mut jossainhan sen plussakierronki on lymyttävä.(y)

Mulla tavallaan helpotti se sellanen epätoivo fiilis siihen takarajan asettamiseen.
Tässäkin vaikka sen yhen kerran painostinki miestä talletuksiin, niin kaikkiaan tosi ansiokkaasti onnistunu yrittäminen tässä kierrossa. Jos ei tärppää niin ei tuu ainakaan sellasta takapirua mieleen, että ois pitäny yrittää enemmän, ei oo pelkoa että ois siitä kiinni nyt.:D Että tulee mitä tulee, vähintään uutta kiimakautta kohti.:p

Nyt mä mielenkiinnosta katon pystynkö olla tilaamatta testejä siihen dpo6 asti (ens perjantai).:LOL:

• Tykkää
Reactions: Embell
Tsemppiä tuskailuun. Mä oon myös varma että kaikki muut maailmassa plussaa paitsi minä, mutta eiköhän meistä jokainen sen plussan lopulta saa, ennemmin tai myöhemmin. Ihan kuraahan nää negakierrot on, mut jossainhan sen plussakierronki on lymyttävä.(y)

Mulla tavallaan helpotti se sellanen epätoivo fiilis siihen takarajan asettamiseen.
Tässäkin vaikka sen yhen kerran painostinki miestä talletuksiin, niin kaikkiaan tosi ansiokkaasti onnistunu yrittäminen tässä kierrossa. Jos ei tärppää niin ei tuu ainakaan sellasta takapirua mieleen, että ois pitäny yrittää enemmän, ei oo pelkoa että ois siitä kiinni nyt.:D Että tulee mitä tulee, vähintään uutta kiimakautta kohti.:p

Nyt mä mielenkiinnosta katon pystynkö olla tilaamatta testejä siihen dpo6 asti (ens perjantai).:LOL:
Sepä se, on niin tuuristakin kiinni milloin se nappaa kiinni. :eek: Parhaansa voi itse tehdä, mutta luonto hoitaa loput. Minä niiiin toivoisin sulle sitä plussaa, meidän raskausexpertti. <3

Näinhän se on mut ku itellä eikä miehellä oo yhtään lasta nii hirvittää ku ei voi tietää voiko saada lapsia. Mut jos googlettaa niin onhan se iso prosentti mikä kunnolla vauvaa yrittävistä raskautuu vuoden sisällä etenkin jos seksi ajoitetaan oikein.

Mul on kyl jotenki harvinaisen vahva fiilis tärpistä nyt. Saa nähdä kuinka korkealta vielä tipahdan:unsure:

Samalla kuitenkin ahdistaa just ku kaikki plussaa ja jos ei vielä ookaa mun vuoro. No mut ei auta ku odotella. Sehän se on mun vahvuus(neveeeeeeerrr).

Viimeksi muokattu:
@ahmis ihanaa!! Onnittelut :love: Ja @Nadine88 ja @Nasunen87 tsemppiä loppupiinailuun!

@Fritang Ikävä tilanne teillä:( Onneksi apua on tarjolla. Ei kannata jäädä asian kanssa yksin!

ON: Piinailu päättyi tänään sillä kp 35 -> kp 1:LOL: Ei oikeastaan sureta, oon helpottunut että tämä kierto vihdoin päättyi.Taidan hankkia myös sitä vattuteetä (y) Ainoastaan harmittaa kun te kaikki ihanat siirrytte lokakuisiin enkä pääse mukana :LOL: Mutta olen iloinen kaikkien plussanneiden puolesta! :love:

3.2.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........14/28.............yk7
Nadine88.............24/28-34.......yk4
Möörtsi................24/28............yk3
Tänttähäärää.......24/23-29......ya 10/16
Nelliida.................28/28-30......yk7
Fritang...................11/23-27.......yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.........13/24-34........yk12
Vuuti...................18/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....48/30-33........yk1
Sonde...................11/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................1/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...21/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........20/28...........yk 2
Ksennonen...........26/XX...........ykX
Ahmis...................25/25-28......yk2
Haaveilija_93........24/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..9/27............yk2
Keijupölyä............26/18-23.......yk2
Embell..................11/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............7/25.............yk3
Aavalvar..............40/31-35........ya 2016

Piinailijat:
Ahmis......................dpo12
Möörtsi....................dpo11
Nelliida.....................dpo12
Nadine88.................dpo7
Nasunen87..............dpo7
Tänttähäärää...........dpo8
Vuuti.........................dpo5
Viipulainen...............dpo0

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk3)

Näinhän se on mut ku itellä eikä miehellä oo yhtään lasta nii hirvittää ku ei voi tietää voiko saada lapsia. Mut jos googlettaa niin onhan se iso prosentti mikä kunnolla vauvaa yrittävistä raskautuu vuoden sisällä etenkin jos seksi ajoitetaan oikein.

Mul on kyl jotenki harvinaisen vahva fiilis tärpistä nyt. Saa nähdä kuinka korkealta vielä tipahdan:unsure:

Samalla kuitenkin ahdistaa just ku kaikki plussaa ja jos ei vielä ookaa mun vuoro. No mut ei auta ku odotella. Sehän se on mun vahvuus(neveeeeeeerrr).
Tiedän tunteen. :( On ollut niin vaikea kohdata raskaana olevia muutenkin viime aikoina. Kyllä se aika plussalle vielä tulee! Pitäisi yrittää vain olla stressaamatta (joopajoo) ja vaikka mennä yksi kierto niin ettei tuijottele ovistikkuja ja ajoita niin tarkasti kaikkea. Saattaisi tuoda mielenrauhaa hetkellisesti kun ei yrittäisi niin satalasissa :)

Tuttu tunne. Sama pelottaa myös itseäni, mutta pakko yrittää ajatella positiivisesti. Jotenkin vaan mielessä pyörii, että me nyt olemme se pari, joka ei lasta tule saamaan:unsure: Vaikka ei tässä nyt olla vielä kunnolla edes yritetty. Pidän peukkuja, että plussa sieltä tulee (y)

Mä en kyllä oo sellanen ihminen, että voisin vaan "unohtaa" yrityksen. :LOL: Siis sillain että ensin on yritetty ja sit pitäis unohtaa yrittävänsä ja mennä tuulen mukana. Ai kamala.:X3: Mulla on varmaan monista poiketen niin päin, että pysyn tyynenä kun tiedän mitä ja milloin teen ja mulla oviksen kartoitus tikuilla ym.tuo suuren rauhan. Muuten panikoisin ihan huolella, niinku ehdinki sen muutaman kuun ajan panikoida siinä kun vasta oltiin yrityksen alkupuolella eikä ollut vielä tikkuja käytössä. :D

Mulla sama ku mitä @viipulainen sanoi. Teen aina kaiken täysillä mihin ryhdyn, tai ainaki yritän :ROFLMAO:

Hyvänä esimerkkinä harrastukset. Ensin hevoset ja sitten koirat. Molempien kanssa on ollu pakko päästä kisaamaan ja koko ajan korkeammalle tasolle. En pystyis vaan harrastelee :D toivottavasti tämäkin yritys vielä palkitaan :whistle:

Niitä testejä halusi joku nähdä! Niin nega ku vaan voi. :unsure: kp20/24-28.

Tosin tuollaista värikohtaa ei aiemmin oo ollu (nuoli). Se on tuon "reunan alla" (oikeas kuvassa reuna nostettu pois..). Kuivuessaanki jäi tuohon. Mut tuohan on ihan väärässä kohdassa ja niin tummakin, että pitäis jo muutki testit näyttää. Tuo oli rfsu testi ja tein pregcheckin liuskanki jo. Se oli ihan selvä nega.

Tänään muiden oireiden lisäksi myös jännää tosi kovaa painetta tai jopa kipua alavatsalla seksin aikana. Syvät työnnöt erityisesti tuntu ikävältä. Ikinä oo tämmöstäkää ollu aikaisemmin. :eek:

Attachments

Yhteistyössä